Skocz do zawartości
IGNORED

Nagłośnienie w salonie (kino lub 2.1)

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Na wstępie powiem, że jestem wielkim laikiem w temacie nagłośnienia.

Chce skleić zestaw nagłośnienia do salonu. Będzie to pomieszczenie połączone z kuchnią, openspace o powierzchni około 35m2, sama część salonu około 18m2.

Kolumny w zestawie to Klipsch RP260F.

Chciałbym zorientować się jaki będzie koszt złożenia zestawu do kolumn składającego się z suba, centrala, amplitunera oraz dwóch surround'ów. W zależności od tego zdecyduje się na kino lub zestaw 2.1, jeśli środki aktualnie mi na to nie pozwolą.

Domyślne rozmieszczenie, które wchodzi w grę zamieszczam na rzucie. 

Z góry dzięki za pomoc.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Skoro wiesz, jakie chcesz kolumny to jaki problem wycenić resztę w jakimś sklepie?

Sprawdź nasze wyprzedaże, zapytaj o rabaty dla forumowiczów. 

https://sklep.rms.pl/wyprzedaz-promocje

Zapraszam do kontaktu, dobierzemy odpowiednie modele i wycenimy zestaw.

Moim zdaniem warto zastosować amplituner Onkyo TX-NR696 lub Denon SVR-S950 oraz pozostałe kolumny do zestawu Klipsch, najlepiej serii Reference Premiere.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Gość

(Konto usunięte)
9 minut temu, Q21 napisał:

Zapraszam do kontaktu, dobierzemy odpowiednie modele i wycenimy zestaw.

Moim zdaniem warto zastosować amplituner Onkyo TX-NR696 lub Denon SVR-S950 oraz pozostałe kolumny do zestawu Klipsch, najlepiej serii Reference Premiere.

Jaki Denon S950? Przecież to niska liga Denona jak już to idź w 2600h a najlepiej zeszłoroczny model 3500 lub 4500 dzięki któremu będziesz miał wiele możliwości