Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, szymon1977 napisał:

Czyżbyś zrozumiał, że elektryk to przereklamowane g...?

Sam jeżdżę semi-elektrykiem od 5 lat, w firmie mamy spore stado HEV i BEV od paru dobrych lat i nikt nie widzi w nich nic przereklamowanego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, szymon1977 napisał:

Właśnie ja to rozumiem. Skoro dziś mówisz, że elektryki są ok, to mi pokaż takiego produkowanego dziś elektryka, który nie tylko dorównuje Golfowi parametrami, ale też bezproblemowym użytkowaniem i nie jest przy okazji 2x droższy. To, że Tobie zmącono w głowie ulotkami reklamowymi, które jak widać w tym wątku łykasz bez refleksji jak pelikan żabę,nie znaczy, że mi zmącisz.

Ale zrozum... Na ulotkach bazujesz TY!!!!  Ja juz mam samochod elektryczny. Nie potrzebne mi ulotki... 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Lolo2 napisał:

klopoty z ubezpieczalnia i najblizszy serwis blacharski w Berlinie nie ulatwia zadania

Jazda przed głównym peletonem ma swoje wady i zalety, jak wszystko.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan LEAF 30kw 2016 to 30 kWh i zasięg 170km,
MIEV 2005 rok ! 33kw zasięg 250km
Audi A2 przerobiona na aku kolibri 700km ! w 2010 roku

 

Teraz, Lolo2 napisał:

Ale zrozum... Na ulotkach bazujesz TY!!!!  Ja juz mam samochod elektryczny. Nie potrzebne mi ulotki... 

ja pier**le.. a kto wyleciał z QC5 ? zrobiłeś z siebie pajaca stulecia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Zbig napisał:

Jazda przed głównym peletonem ma swoje wady i zalety, jak wszystko.

Od zawsze ja i moj ojciec lubilismy  wychodzic przed szereg. W naszej branzy nazywaja mojego ojca "szalonym naukowcem". Taka radosc z zycia, testowanie i prototypy i eksperymenty. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Lolo2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, fetek napisał:

to gówniana infrastruktura i marka, nic ponadto.

Bys pojezdzil bys zmienil zdanie. Bardzo niski srodek ciezkosci inteligentne rozwiazania jest FUN, a o to przeciez w zyciu chodzi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Lolo2 napisał:

Od zawsze ja i moj ojciec lubilismy  wychodzic przed szereg. W naszej branzy nazywaja mojego ojca "szalonym naukowcem". Taka radosc z zycia, testowanie i prototypy. 

heh, sąsiadka elektrykiem do pracy dojeżdża od 15 lat..właściwie to ich 3 samochód a takich ludzi jest naprawdę wielu, zwłaszcza teraz gdzie kupno taniego elektryka z rynku wtórnego nie stanowi problemu.

I tu możemy porozmawiać o zaletach, ale wy mimo że macie to jakaś nie potracicie przestać pier**lić.

 

5 minut temu, Lolo2 napisał:

Bys pojezdzil bys zmienil zdanie. Bardzo niski srodek ciezkosci inteligentne rozwiazania jest FUN, a o to przeciez w zyciu chodzi.

Już pisałem że auto znam. Pisałem Ci również o gównianym zawszeniu, korozji, tandetnym wnętrzu oraz problemami z ogniwami zależnie od rewij. Może pechowy egzemplarz, nie wiem.

Auto ma kopa, choć im wyższa prędkość tym większe rozczarowanie. Gadżety , jakie ? używasz tego ? co sensowne znajdziesz bez problemu u konkurencji. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, fetek napisał:

 

 

ja pier**le.. a kto wyleciał z QC5 ? zrobiłeś z siebie pajaca stulecia.

Nic nie zrobilem.  Poprostu jestes zbyt glupi aby przeczytac caly post ze zrozumieniem skierowany do szymona i wyciagasz pochopne wnioski. 

 

W latwy prosty sposob udowodnilem ze w ciagu roku chinska firma krzak potrafi opracowac "10 razy szybsze ladowanie" telefonu niz taki innowacyjny moloch jak Samsung. 

Nie chodzi o to ze znalazles ze to ladowanie wymyslono xx lat temu. Chodzi o zastosowanie pewnych rzeczy w praktyce, wdrozenie ich i udostepnienie zwyklemu konsumentowi. 

 

No ale widac nawet ty masz czasem jakies uchyby jak szymek. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Lolo2 napisał:

W latwy prosty sposob udowodnilem ze w ciagu roku chinska firma krzak potrafi opracowac "10 razy szybsze ladowanie" telefonu niz taki innowacyjny moloch jak Samsung. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

20-14= 6

 

 

9 minut temu, Lolo2 napisał:

Nie chodzi o to ze znalazles ze to ladowanie wymyslono xx lat temu. Chodzi o zastosowanie pewnych rzeczy w praktyce, wdrozenie ich i udostepnienie zwyklemu konsumentowi. 

tia.. tylko że po drodze było kilka wersji pośrednich, apple i samsung po prostu nie są zainteresowani szybszym ładowaniem bo QC2/3 w 100% wystarcza. Szybciej hitem był huawei z QC4, potem oppo i co z tego ? to reklama.. gówno warta bo telefony i tak nie osiągają standardów.

Ładownie 100W miałeś w 2017, Twój przykłąd nie osiąga nawet tego a Qualcomm jest AMERYKAŃSKI nie CHIŃSKI !

Twoje wnioski są po prostu błędne.  Innym wytykasz a sam masz problemy z myśleniem.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xiaomi jest chinskie. 

 

Post nie byl do ciebie, nie rozumiesz jego aluzji wiec dajmy sobie spokoj. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Lolo2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, fetek napisał:

Nissan LEAF 30kw 2016 to 30 kWh i zasięg 170km,
MIEV 2005 rok ! 33kw zasięg 250km

O czym Ty piszesz?  i-MIEV zadebiutował w ograniczonym zakresie (floty) w Japonii w 2009 a na szerszy rynek wszedł rok później czyli w tym samym roku co Leaf,  z baterią 16 kWh i zasięgiem 100 km wg EPA.  A przede wszystkim jaki jest sens zestawiania ze sobą aut klasy A i C?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Zbig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, fetek napisał:

heh, sąsiadka elektrykiem do pracy dojeżdża od 15 lat..właściwie to ich 3 samochód a takich ludzi jest naprawdę wielu, zwłaszcza teraz gdzie kupno taniego elektryka z rynku wtórnego nie stanowi problemu.

I tu możemy porozmawiać o zaletach

Elektryki sąsiadki są tak zaje...ate, że sprawdzają się dopiero jako trzecie auto. O czym tu jeszcze rozmawiać?

50 minut temu, Lolo2 napisał:

...od 2018 roku jezdze Tesla....  Mnie tam sie podoba...

Mi też Tesla się podoba (szczerze mówiąc nie bardzo, ale staram się być obiektywny), ale konkurentem dla Golfa jest Leaf, a Leaf w porównaniu do Golfa jest po prostu g.niany i 2x droższy.

50 minut temu, Lolo2 napisał:

...brakuje... ...ladowarek...

Tydzień po wigilii przemówiłeś ludzkim głosem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Lolo2 napisał:

Xiaomi jest chinskie. 

ale to nie Xiaomi wymyślił i opracował szybkie ładowanie. Korzysta z gotowych rozwiązań.

BTW: 100W było w 2012 roku, w 2020 masz 80W postęp ?

18 minut temu, szymon1977 napisał:

Elektryki sąsiadki są tak zaje...ate, że sprawdzają się dopiero jako trzecie auto. O czym tu jeszcze rozmawiać?

nie, to ich trzecie auto elenktyczne. One też mają problemy, zwłaszcza z korozją. Osobiście uważam że to dobre rozwiązanie, Norwegia pokazała że stworzenie małych miast totalnie zero emisyjnych jest możliwe i ma sens. Tylko Norwegia ma tani i zielony prąd... 

Tak lecimy z tematem a prawda jest taka że ja auta semi/elektryczne lubię, on w sofcie są ograniczone tak samo jak silniki spalinowe więc da się dalej i szybciej. Problemem jest to o czym pisaliśmy na samym początku a powtórzył marcusSE czyli brak wyboru i brak infrastruktury. Magazynowanie energii to tylko jeden problem.

Obrońcy technologii nie potrafią niczego uargumentować, zero danych nic... takie babskie NIE bo NIE a innym wciskają ciemnotę.

27 minut temu, Zbig napisał:

i-MIEV

a widzisz tam "i" ? Lancer Evolution MIEV

BTW: dawaj dane o emisji co2

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, fetek napisał:

ale to nie Xiaomi nie odpowiada za szybkie ładownie. Wikipedia naprawdę gryzie ?

BTW: 100W było w 2012 roku.

nie, to ich trzecie auto elenktyczne. One też mają problemy, zwłaszcza z korozją. Osobiście uważam że to dobre rozwiązanie, Norwegia pokazała że stworzenie małych miast totalnie zero emisyjnych jest możliwe i ma sens. Tylko Norwegia ma tani i zielony prąd... 

a widzisz tam "i" ? Lancer Evolution MIEV

Odpowiada ten co wprowadzil towar na rynek.... Producentem jest xiaomi - chinczyk. Basta....  Jak bateria wybuchnie ci na jajach od szybkiego ladowania to pozywasz xiaomi a nie producentow baterii, ladowarek, procesorow i kogo ty tak chcesz. 

Tesle zaczna produkowac w niemczech to nagle bedzie to niemieckie auto / firma? 

 

Daj se juz na luz, chcesz cos udowodnic ale chyba nikt nie wie co... 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, fetek napisał:

nie, to ich trzecie auto elenktyczne.

Aha.

27 minut temu, fetek napisał:

Norwegia pokazała że stworzenie małych miast totalnie zero emisyjnych jest możliwe i ma sens.

Co z tego, że auto jest zero-emisyjne, skoro emisyjne są elektrownie, fabryki baterii, itd, itp. No i nikt nie mówi, że Leaf nie nadaje się do miasta. Ale mój świat nie ogranicza się do zasięgu Leafa. Dziś autem żony zrobiłem ot tak 400km, nie zastanawiając się, czy był na noc podłączony i gdzie po drodze znajdę gniazdko. Niby nic, a jednak sensacja.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, szymon1977 napisał:

Co z tego, że auto jest zero-emisyjne, skoro emisyjne są elektrownie, fabryki baterii, itd, itp. No i nikt nie mówi, że Leaf nie nadaje się do miasta.

jak pisałem powyżej, oni mają naturalną energię dlatego można powiedzieć że są zieloni. Co nie zmienia faktu że zbankrutują jak zdechnie klasyczna motoryzacja bo żyją z eksportu ropy.

Leaf'a ma znajoma, dojeżdża ~40km do pracy znaczy dojeżdżała bo zasięg mocno spadł i go sprzedali.

Godzinę temu, Lolo2 napisał:

Odpowiada ten co wprowadzil towar na rynek.... Producentem jest xiaomi - chinczyk. Basta....  Jak bateria wybuchnie ci na jajach od szybkiego ladowania to pozywasz xiaomi a nie producentow baterii, ladowarek, procesorow i kogo ty tak chcesz. 

A co ma piernik do wiatraka ? równie dobrze mogę pozwać sprzedawcę i co ? Z Twoich wypowiedzi wynika jednoznacznie że w przeciągu ROKU, Chińska firma zrewolucjonizowała proces ładowania telefonu i wymyśliła QC5.

Twoje kłamstwa oczerniają innych producentów, którzy sami opracowali i wprowadzili technologię szybkiego ładowania.

Quick Charge jest własnością Qualcomm'a i jest PRAWNIE CHRONIONA. Tak samo jak technologia i znaki AMD, INTEL, NVidia, czy wiele wiele innych komponentów składowych i tylko skończony debil pomyśli że tą technologię opracował np producent laptopa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, fetek napisał:

nie bo węgiel będzie zakazany a prąd będziemy pozyskiwać.. no właśnie brak pomysłu

No właśnie  czyli nie będzie  zakazany no chyba że opanujemy zimną fuzję  jądrową czy jakoś tak to się nazywa (sztuczne słońce) lub .... wodór 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, fetek napisał:
2 godziny temu, Zbig napisał:

 

a widzisz tam "i" ? Lancer Evolution MIEV

No jeszcze lepiej.  Sportowe auto eksperymentalne, koszt i cena nieznane.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, fetek napisał:

Silniki spalinowe w przeciągu zaledwie 10lat

Tzn. jakie... Podaj przykłady, Jakie rewolucyjne rozwiązania, wtrysk LPG, a może wodoru, zmiejszenie strat spowodowanych "spalaniem paliwa". Zgodnie z Twoją "teoria" stoicie w miejscu od 50 lat. W dieslu nie zmieniło się nic. Downsizing spowodowany normami emisji. I NIC WIĘCEJ. Kiedy to do Ciebie dotrze. Nawet Start/Stop jest bardziej problematyczne bo zorpierdziela dwu-masy znacznie szybciej. Zmieniają się pierdoły, większe ciśnienie na wtryskach, manipulacja mapą, I NIC WIĘCEJ. 

Są fajne rozwiązania dla spalinówek. Elektrozawory zamiast standardowego rozrządu, czyli dowolne manipulowanie wyprzedzeniem zapłonu. Czyli 200KM z 1 litra pojemności. Ale to jest pieśń przeszłości. Za dużo części mechanicznych. Silnik klatkowy, bateria i ładowarko-inwerter. I wszystko...

Od około roku montuję ludziom "wtyczki" do ładowania elektryków. Tępo zainteresowania wzrasta geometrycznie... Ale ja nie mieszkam w zaścianku, może dlatego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, hi_aro napisał:

Ale jakich praw fizyki, podaj przykład...

To proste: typowe auto waży 1,5T i ma Cx=0,28. Można obliczyć ile energii potrzeba aby to auto wprawić w ruch, ile potrzeba energii zmagazynować aby ten ruch utrzymać przez 400km, ile czasu zajmie dostarczenie tej energii z gniazdka 220V, jakie musi być gniazdko aby tą energię dostarczyć w 10minut, itd itp. Tylko po co to liczyć?

Ładowanie auta przez noc z gniazdka 220V wystarcza na 100km, przez dobę na 200km, przez dwie doby na 400km. Dwie doby to 48godzx60min=... nie chce mi się liczyć, około 3000min. Więc aby auto naładować na 400km w 10min potrzeba 300x mocniejszego gniazdka niż te zwykłe 220V... albo zmniejszyć zapotrzebowanie auta na energię 300-krotnie. Myślisz, że którekolwiek z przedstawianych jako rewolucyjne auto jest w stanie wprowadzić tak istotną oszczędność energii? Bo ja wiem, że nie.

Więc jeśli auto elektryczne ma zyskać sens, to potrzeba informacji nie od producentów aut, a z drugiej strony, np: powstała elektrownia i 10000punktów szybkiego ładowania przy trasach.

A czy któremuś producentowi jakimś iracjonalnym nakładem pracy i środków uda się zmniejszyć zapotrzebowanie auta na energiębnawet o 1% jest TOTALNIE BEZ ZNACZENIA. To tylko medialny bełkot do mieszania ludziom w głowach. Dobre auta elektryczne są już w zasięgu - problemem jest brak infrastruktury.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, szymon1977 napisał:

Tylko po co to liczyć?

No wykaż się, wznieś się poza swoje ułomności. 

 

1 minutę temu, szymon1977 napisał:

Ładowanie auta przez noc z gniazdka 220V wystarcza na 100km, przez dobę na 200km, przez dwie doby na 400km.

Skąd Ty takie brednie bierzesz. Z gniazdka od golarki w kiblu... Macie tam w UK jakieś inne gniazdka, a może masz na myśli ptasie takie małe gniazdka, od wróbelków...To że masz kogoś, kto kupił z demobilu Leaf z pierwszej generacji z pojemnością po 6 latach na poziomie 60% może i mniej, ponieważ kosztował 1000GBP, to jego problem. Teraz jest dziś nie wczoraj...  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, hi_aro napisał:

Skąd Ty takie brednie bierzesz.

Z tych samych folderów reklamowych, których treści Ty nie potrafisz zrozumieć.

3 minuty temu, hi_aro napisał:

...wznieś się poza swoje ułomności. 

Problemem jest zniżyć się na poziom ułomności Twojej, nie tracąc przy tym kontaktu z rzeczywistością.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
To proste: typowe auto waży 1,5T i ma Cx=0,28. Można obliczyć ile energii potrzeba aby to auto wprawić w ruch, ile potrzeba energii zmagazynować aby ten ruch utrzymać przez 400km, ile czasu zajmie dostarczenie tej energii z gniazdka 220V, jakie musi być gniazdko aby tą energię dostarczyć w 10minut, itd itp. Tylko po co to liczyć?
Ładowanie auta przez noc z gniazdka 220V wystarcza na 100km, przez dobę na 200km, przez dwie doby na 400km. Dwie doby to 48godzx60min=... nie chce mi się liczyć, około 3000min. Więc aby auto naładować na 400km w 10min potrzeba 300x mocniejszego gniazdka niż te zwykłe 220V... albo zmniejszyć zapotrzebowanie auta na energię 300-krotnie. Myślisz, że którekolwiek z przedstawianych jako rewolucyjne auto jest w stanie wprowadzić tak istotną oszczędność energii? Bo ja wiem, że nie.
Więc jeśli auto elektryczne ma zyskać sens, to potrzeba informacji nie od producentów aut, a z drugiej strony, np: powstała elektrownia i 10000punktów szybkiego ładowania przy trasach.
A czy któremuś producentowi jakimś iracjonalnym nakładem pracy i środków uda się zmniejszyć zapotrzebowanie auta na energiębnawet o 1% jest TOTALNIE BEZ ZNACZENIA. To tylko medialny bełkot do mieszania ludziom w głowach. Dobre auta elektryczne są już w zasięgu - problemem jest brak infrastruktury.

Jak widac, wcale nie takie proste, bo to jak szybko naladujesz akumulatory z 220V wcale nie zalezy od tego napiecia 220V, tylko od napiecia i dostepnego natezenia (pradu).
Oblicz ile trzeba energii na te 400km, ja ci oblicze prad

Przyklad na chlopski rozum

Zwykle domowe gniazdko 230V jest zabezpieczone na 16A

Aby zaladowac standartowy Tesla z pojemnosci 60kWh potrzebujesz przy dostepnych przykladowych 50A/220V okolo 5,5 godzin

Przy 100A sa to niecale 3 godziny

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, szymon1977 napisał:

Z tych samych folderów reklamowych

Pokaż jeden... tylko jeden. 

11 minut temu, szymon1977 napisał:

Problemem jest zniżyć się na poziom ułomności Twojej

Nie da się zniżyć poniżej Twojego... 

8 minut temu, xajas napisał:

Oblicz ile trzeba energii na te 400km, ja ci oblicze prad

To nie dociera, już było liczone. Zanegował obliczenia. 

15-17kW na 100km, ładowarka w Leaf ma 6kW. Ale wszystko zależy w jakim aucie, czy jest 1f, czy 3f, czy masz dynamiczne zarządzanie ładowaniem typu Zappi. Czy nie, Typ2 jest w miarę elastyczny. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez hi_aro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Zbig napisał:

To teraz masę auta podaje się w teslach? ?

Dobre ?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, xajas napisał:

Ładowanie auta przez noc z gniazdka 220V wystarcza na 100km

Otóż to.  A ja jeżdżę codziennie średnio 65 km a przeciętne auto osobowe w Polsce około 40 km.  To już nie mam więcej pytań.

P.S. 230 nie 220

41 minut temu, szymon1977 napisał:

problemem jest brak infrastruktury.

Na stworzenie infrastruktury jest 15 lat bo tyle będzie w najlepszym razie trwała wymiana aut spalinowych na elektryczne a bardziej realne jest 20-25 lat.  Tak jak już wielokrotnie pisałem, potrzebę skorzystania z komercyjnej ładowarki miewam raz w roku, choć jeżdżę tak z półtora raza więcej niż średnia krajowa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, xajas napisał:

...to jak szybko naladujesz akumulatory z 220V wcale nie zalezy od tego napiecia 220V, tylko od napiecia i dostepnego natezenia (pradu).

Tak, ale z tego co mi wiadomo, to w gniazdku 220V natężenie jest mocno ograniczone.

12 minut temu, Zbig napisał:

230 nie 220

W moim wieku to 220 ?

12 minut temu, Zbig napisał:

ja jeżdżę codziennie średnio 65 km a przeciętne auto osobowe w Polsce około 40 km. 

Ale problemem nie jest codzienna jazda po mieście, tylko weekendowy wyjazd poza miasto. Bez tego auta elektryczne nigdy nie wyjdą poza narzędzia pracy dla taksówkarzy i modny gadżet dla ludzi bogatych.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, szymon1977 napisał:

Tak, ale z tego co mi wiadomo, to w gniazdku 220V natężenie jest mocno ograniczone

A powiedz co jest Tobie wiadome? Ograniczone powiadasz...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

5 minut temu, szymon1977 napisał:

tylko weekendowy wyjazd poza miasto

Co widziałeś ostatnio poza "miastem", nie licząc telewizora i Google Maps...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.