Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, wit85 napisał:

Zależy do czego potrzebujesz  samochód

Ale to nie dyskusja o mnie i o Tobie, a o samochodach. A samochód, który co 3godz jazdy wymaga 1godz przerwy na ładowanie, ogranicza możliwości człowieka. Jest to wada pomimo, że ja też zazwyczaj jeżdżę wokół komina i bez tych Waszych inwestycji wystarczyłoby mi raz na tydzień nocka pod 220V.

No bo chyba nie muszę wyjaśniać, że 2x wyższa cena to też wada? Choć w sumie gdyby nie było na rynku Sharan TDI, a Sharan-E kosztowałby 2xtyle, to pewnie kupiłbym Up-E, a w Up-E wystarczyłoby 300km zasięgu, bo wciszy i elastycznie, ale w ciasnocie... eee z tym Waszym E.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, szymon1977 napisał:

Idea ID3 jako auta niszowego wynika z ograniczenia technologicznego a nie kaprysu zarządu VW.

To czy auto jest niszowe czy nie wynika wyłącznie z wyników sprzedaży.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, szymon1977 napisał:

A samochód, który co 3godz jazdy wymaga 1godz przerwy na ładowanie, ogranicza możliwości człowieka.

Już Ci wyłożyłem, że w moim przypadku było by to nie co 3 tylko co jakieś 700 godzin, bo mniej więcej z taką częstotliwością potrzebowałbym skorzystać z ładowarki na trasie.  I tak samo w przypadku 80% potencjalnych nabywców elektryka na chwilę obecną.  Ci którym to nie pasuje mogą sobie jeździć spalinowymi i czekać na rozwój technologii  i infrastruktury.  Dopóki firmy nie zaczną zamykać stacji paliw z powodu ich nierentowności ?

23 minuty temu, szymon1977 napisał:

No bo chyba nie muszę wyjaśniać, że 2x wyższa cena to też wada?

Gdybym miał kupować teraz nowy kompakt biorąc pod uwagę ID.3 to porównywał bym go prawdopodobnie z Corollą HDF 2.0 czyli ok. 180 tys zł vs ok. 130 tys zł, więc jakie znowu 2 razy?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za taka kase to sie kupuje calkiem fajny samochod.a nie wozidelko modne dla lewakow.pitolacych cos o zielonej energii.

 

6 godzin temu, Roxi napisał:

Szymon, moja rada jest taka. Załóż bloga i kanał na YT na temat bezsensowności elektromobilności. Na Yt wiele nie zarobisz, ale blog daje duże możliwości. Reklamy, adsense itd. grosz do grosza i zarobisz i na garaż i na elektryka. Możesz nawet zrobić w tym temacie jakąś książkę z wszystkimi teoriami spiskowymi w tym temacie. Taka ścieżka rozwoju i kariery jest dosyć popularna. Szczególnie w śród młodego pokolenia gdzie każdy chce być youtuberem i influencrem ?

nie trzeba zakladac zadnego bloga.wszyscy to wiedza ze elektryki to sciema.i dodatek do produkcji koncernow.a dlaczego....poczu=ytaj

.kinga rusin juz pare ladnych lat temu to na wizji mowila.a kornacki z kolegami w norwegii testowali elektryki.z politowaniem zakonczyli program.porazka.

wiec nie pitol farmazonow.

i nie obrazaj logicznie myslacych ludzi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, tomek7776 napisał:

kinga rusin juz pare ladnych lat temu to na wizji mowila.a kornacki z kolegami w norwegii testowali elektryki.z

Dodaj jeszcze Górniak i będziesz miał kompletny drimtim ekspertów LOL

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z czym konkretnie sie nie zgadzasz z ich opinii.

czy tak sobie to napisales.

dodam jeszcze ze jezdzacy elektrykami okradaja nas wszystkich.poglowkuj dlaczego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, tomek7776 napisał:

a z czym konkretnie sie nie zgadzasz z ich opinii.

Konkretnie jak chcę sobie wyrobić opinię na jakikolwiek temat to nie szukam ich u celebrytów.

34 minuty temu, tomek7776 napisał:

dodam jeszcze ze jezdzacy elektrykami okradaja nas wszystkich.poglowkuj dlaczego.

Mnie z niczego nie okradają.

Godzinę temu, tomek7776 napisał:

za taka kase to sie kupuje calkiem fajny samochod.a nie wozidelko modne dla lewakow.pitolacych cos o zielonej energii.

To było porównanie cen katalogowych.  Co się kupuje i za jaką kasę to jest zupełnie inna historia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Zbig napisał:

Już Ci wyłożyłem, że w moim przypadku było by to nie co 3 tylko co jakieś 700 godzin...

Już Ci to wyłożyłem, że dyskusja nie o Twoim przypadku, a o samochodach.

3 godziny temu, Zbig napisał:

Gdybym miał kupować...

Już Ci to wyłożyłem, że dyskusja nie o Tym co Ty byś kupował. Możesz chcić sobie kupić nawet Aston Martin Cygnet, nie zmieni to faktu, że za ID3 o parametrach nie stawiających pod znakiem zapytania przydatności do użytku na codzień, trzeba dać 2x więcej, niż za będącego pod każdym względem na przyzwoitym poziomie Golfa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, szymon1977 napisał:

Już Ci to wyłożyłem, że dyskusja nie o Twoim przypadku, a o samochodach.

takich jak ja jest 80%

pogódź się w końcu że jesteś w nieliczącej się mniejszości ze swoimi wymaganiami

5 minut temu, szymon1977 napisał:

niż za będącego pod każdym względem na przyzwoitym poziomie Golfa.

Weź się obudź chłopie.  Czasy bida werszions minęły.  Średnia cena nowego auta kupowanego w niebogatej Polsce to 120 tys zł a gdzie indziej znacznie więcej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Zbig napisał:

Średnia cena nowego auta kupowanego w niebogatej Polsce to 120 tys zł

Nawet jeśli, to 200ID3/120średniego=1,66... a że nie pisałem 2,0 tylko 2 to 1,66... w zaokrągleniu wychodzi właśnie 2 więc wszystko się zgadza. Nawet średnią podbitą przez elektryki potwierdzasz słuszność mojego 2x więcej.

15 minut temu, Zbig napisał:

jesteś

Już Ci to wyłożyłem, że dyskusja nie o mnie i Tobie, a o autach. Więc jak chcesz to sobie kup nawet ID3, ale nie w mawiaj, że jest lepszy albo nawet konkurencyjny dla Golfa. ID3 jest tak samo gów...ny jak każdy inny elektryk, tylko bez możliwości pokazania w towarzystwie kluczyka ze znaczkiem Tesla, po prostu się nie chce sprzedawać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, szymon1977 napisał:

Nawet jeśli, to 200ID3/120średniego=1,66... a że nie pisałem 2,0 tylko 2 to 1,66... w zaokrągleniu wychodzi właśnie 2 więc wszystko się zgadza. Nawet średnią podbitą przez elekteyki potwierdzasz słuszność mojego 2x więcej.

No to idź do salonu i za auto za 166 tys wyłóż równe dwie stówki skoro nie widzisz różnicy. Tytuł frajera roku dostaniesz gratis.

Ci co obecnie rozważą przejście na elektryka to nie są płacący średnią cenę, tylko tacy którzy jeżeli pozostaną przy spalinie lub hybrydzie to będzie to dobrze wyposażony automat z mocnym silnikiem, a to jedyna opcja którą jest sens porównywać z ID.3, Teslą czy co tam się komu bardziej spodoba.  W tej chwili ceny są ustawione aby kosić śmietankę na wysokich marżach.  Jak się wolumen zwiększy, koszty inwestycji zwrócą i zadziała ekonomia skali, to ceny spadną, tak jak to się zawsze normalnie na rynku dzieje.  Tak samo jak z ciuchami na wyprzedażach ale w mniej drastycznej skali ze względu na półkę cenową.  Poza tym, jak mówimy o VW lub innym producencie mainstreamowym, on musi wypośrodkować pomiędzy własnymi konkurującymi modelami, bo nie po to wprowadzał VIII wersję Golfa żeby mu się nagle przestała sprzedawać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Zbig napisał:

...za 166 tys wyłóż równe dwie stówki skoro nie widzisz różnicy. Tytuł frajera roku dostaniesz gratis.

Twój pomysł - Twój tytuł.

13 minut temu, Zbig napisał:

Ci co obecnie rozważą przejście na elektryka to nie są płacący średnią cenę...

Ale to nie jest kwestia widzimisię konsumentów, a braku na rynku aut elektrycznych w pełni konkurenyjnych do spalinowych.

13 minut temu, Zbig napisał:

Jak się wolumen zwiększy, koszty inwestycji zwrócą i zadziała ekonomia skali, to ceny spadną...

...i rozwali wszystkich Heayah z naliczaniem sekundowym i minutą rozmowy za 70gr,  gdy u innych trzeba płacić 2zł. Może i tak, ale dziś ID3 jest gorsze i 2xdroższe od Golfa, a Tesla sprzedaje się tylko ze względu na modę w towarzystwie.

13 minut temu, Zbig napisał:

Poza tym, jak mówimy o VW lub innym producencie mainstreamowym, on musi wypośrodkować pomiędzy własnymi konkurującymi modelami, bo nie po to wprowadzał VIII wersję Golfa żeby mu się nagle przestała sprzedawać.

Gdyby VW był w stanie wyprodukować ID3 zdolnego zrewolucjonizować rynek, to by Golfowi VII zrobił drobny facelifting, a po spadku zainteresowania po cichu wycofał z produkcji. No bo chyba szychy z VW chcą zarobić?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli nie zostanie rozwiazany w jakis rewolucyjny sposob na parametry i sposob produkcji akumulatorow,ten stary wynalazek w postaci "elektryka" umrze smiercia naturalna.

akumulatory sa produkowane z surowcow o bardzo ograniczonym dostepie ,i zasobach.nie starczy ich na zrobienie rewolucji w napedach.

prad do napedu elektryka bierze sie w polsce w niemal 100% z wegla.

w najbardziej zelektryfkowanym kraju europy,norwegi poza stalica jest totalna kiszka z ladowaniem.

ladowanie w domu,hm trzeba specjalne ladowarki i zwiekszyc wydajnosc punktu poboru mocy,na ta chwile to sa kosztowne sprawy,z dluzszej perspektywy,brak mocy przylaczeniowych.

juz widze te bitwy o gniazdo przylaczeniowe.

juz sa przypadki odlaczania ladujacych sie aut.

podsumowujac,elektryki to oszustwo!!!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, tomek7776 napisał:

podsumowujac,elektryki to oszustwo!!!

Ale jak kogoś na Teslę stać, to może ją kupić i pokazać w towarzystwie, że go stać. To jedyny argument przemawiający za zakupem elekteyka. Jest jeszcze całkiem niezły Leaf o image taksówki, którego kupują taksówkarze, i równie dobry ID3 bez image, którego nie kupuje nikt. Ot i cała elektryczna motoryzacja. Nikt poważny nie zapłaci 2x więcej za produkt po prostu gorszy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieszkam za miastem,w puszczy,dojezdzam do pracy ekspresowka,i czesto widze flagowa tesle,jadaca max 80km/h

ciekawe dlaczego?

moi znajomi z trojmiasta mieli w domu dwie flagowe tesle,przez pare miesiecy.ale jak sie okazalo ze przy dobrych wiatrach dojazd w bieszczady,do arlamowa zajmie 2 doby w jedna strone,to szybko je sprzedali.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, tomek7776 napisał:

...czesto widze flagowa tesle,jadaca max 80km/h

Korzystają z dobroci ogromnego wg danych fabrycznych zasięgu. Fizyki nie da się oszukać i opory rosną do kwadratu prędkości, tak samo maleje zasię.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy maksymalnej predkosci energi starcza na 10 min jazdy,tez mi technika!!

to samo korzystanie z przyspieszenia.

i to pod warunkiem ze nie zapala sie akumulatory,ogromne problemy z chlodzeniem ogniw.

wymiana ogniw w compakcie takim jak hyundai to cos ok 95tys zl,drobnostka.

podejrzewam ze silniki tez nie sa wieczne.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, tomek7776 napisał:

przy maksymalnej predkosci energi starcza na 10 min jazdy,tez mi technika!!

to samo korzystanie z przyspieszenia.

Ale od małego zasięgu i kuriozalnego czasu ładowania, odwraca się uwagę właśnie przyspieszeniem. Nawet w tym wątku fanboye Tesli jako argument wkleili filmik, na którym Musk krytykuje przyspieszenie ID3.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne jest jakis zapis,ktory reguluje korzystanie z max przyspieszenia,jednoczesnie uchylajac jakakolwiek gwarancje.

tak jak w nissanie gtr.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, liczy się wizja, chęć rozwoju, ambicje i tworzenie nowych rozwiązań dzięki którym świat jest lepszym miejscem do życia. Gdyby wychodzić z takiego założenia, że najlepiej nic nie ruszać, bo wszytko jest dobre i lepszego nie potrzeba, siedzielibyśmy nadal na drzewach ? Autonomiczne, elektryczne samochody, to niesamowita realizacja ludzkich marzeń. Wspaniałe osiągi, zapierające dech w piersiach przyspieszenie. Jakim trzeba być maruderem aby takie osiągnięcia porównywać do Fiata Pandy czy Poloneza? ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na drzewa.czy tez do jaskin wrocimy.a w zasadzie wroca nieliczni.

 

a elektryczne auta to dawna.bardzo dawna sprawa.za chwile minie 200lat

 

Pojazdy elektryczne były jednymi z pierwszych samochodów wykorzystywanych do przemieszczania się ludzi. Pomiędzy 1832 a 1839 szkocki biznesmen Robert Anderson zbudował pierwszy powóz elektryczny[3]. W roku 1835 w Holandii profesor Sibrandus Stratingh Groningen zaprojektował elektryczny samochód[4], którego model w skali wykonał jego asystent Christopher Becker[potrzebny przypis]. Jako źródło napędu zastosowano tam ogniwo Volty[4]. W podobnym czasie, w latach 1834–1836, prototyp pojazdu napędzanego energią elektryczną skonstruował amerykański kowal Thomas Davenport[4]. W roku 1837 w Szkocji samochód elektryczny zaprezentował R. Davidson, w kolejnym roku Niemiec Moritz Jacobi skonstruował łódź napędzaną przez ogniowo Volty[4]. Łatwiejsze konstruowanie pojazdów elektrycznych stało się możliwe, kiedy Francuz Gaston Planté w roku 1859 wynalazł w Belgii akumulator kwasowo-ołowiowy[5]. Dziesięć lat później (w roku 1869) belgijski elektrotechnik Zénobe Gramme wynalazł komutator, a w 1871 roku powstał pierwszy elektryczny silnik napędzany prądem stałym[5]. Planté i Gramme utorowali drogę dla rozwoju pojazdów elektrycznych. Francja i Wielka Brytania były pierwszymi państwami, które popierały powszechny rozwój pojazdów elektrycznych.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, tomek7776 napisał:

na drzewa.czy tez do jaskin wrocimy.a w zasadzie wroca nieliczni.

Z tym, że na drzewach byliśmy wcześniej... ?

To dobrze, że te silniki są tak "stare" i sprawdzone. Otworzyło się okno umożliwiające realnie zwiększenie zasięgów i mamy rozwój elektryków. Wiadomo, że każdy by chciał od razu te samochody miały super zasięgi... i można by tak sobie na luzie dopracowywać te akumulatory i czekać na 1000'czka... Moim zdaniem dobrze, że to już ruszyło i będzie sie rozwijać.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietnie ze jestes taki naiwny.

ty i tobie podobni wiedza rowniez skad rzady wezma kase zawarta w cenie paliwa.ktora straca jak pojawi sie duza liczba elektrykow.

to juz ci mowie.opodatkuja elektryki.nie mam pojecia jak.ale to sie stanie.i ich oplacalnosc bedzie  do niczego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, tomek7776 napisał:

swietnie ze jestes taki naiwny.

ty i tobie podobni wiedza rowniez skad rzady wezma kase zawarta w cenie paliwa.ktora straca jak pojawi sie duza liczba elektrykow.

to juz ci mowie.opodatkuja elektryki.nie mam pojecia jak.ale to sie stanie.i ich oplacalnosc bedzie  do niczego.

Jasnowidzem nie jestem. Wolę się zastanawiać jak więcej zarabiać, a nie zastanawiać nad tym, że będę musiał więcej płacić. Narzekanie i płacz nad niedolą pozostawiam innym. Tymczasem czekam na kolejne ekscytujące pomysły i rozwiązania utalentowanych naukowców ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tomek7776 napisał:

 

to juz ci mowie.opodatkuja elektryki.nie mam pojecia jak.ale to sie stanie.i ich oplacalnosc bedzie  do niczego.

A na przykład podatek na utylizację baterii , elektryki bezwypadkowe będą ? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Roxi napisał:

Tymczasem czekam na kolejne ekscytujące pomysły i rozwiązania utalentowanych naukowców ?

Ktoś tu nieudolnie porównując wspominał o świetnych swoją drogą odkurzaczach bezprzewodowych. A gdyby ten odkurzacz był 2x droższy i wymagał 5min ładowania po odkurzeniu połowy pokoju, to też byś kupił, bo jako wynalazek jest ekscytujący?

Tak, Tesla a nawet ID3 czy Leaf jako wynalazki są "ekscytujące", ale jako samochód po prostu do d... i jeszcze 2x droższe od spalinowej konkurencji. Nie widzę problemu płacić więcej za produkt lepszy - ale płacić więcej za produkt gorszy? Bez jaj!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, szymon1977 napisał:

Tak, Tesla a nawet ID3 czy Leaf jako wynalazki są "ekscytujące", ale jako samochód po prostu do d... i jeszcze 2x droższe od spalinowej konkurencji.

Przesadzasz z tym do dupy. Klienci nie są jednorodni. Jedni mają w życiu więcej "szczęścia" od innych i mogą kupować różne zabawki. Oni też sfinansują ten rozwój dla reszty. Życie niestety nie jest sprawiedliwe. Jedni kupują sobie jachty, nieruchomości w kurortach itd. Ktoś inny cieszy się autem średniej klasy, a ktoś inny pół dnia poluje na okazje w Aldi. Paradoksalnie może im to zajmować podobną ilość czasu, obciążać ich umysł i mogą uważać te sprawy za równie ważne. Nie ma co pluć na tych, co kupują elektryki, że przez nich są wyższe ceny spalinówek. Unia i nasz rząd sypie kasą na socjal na wszystkie strony, kości i masą idiotyzmów, że elektryki, to drobiazg. Tak to już jest poukładane i żalami tego nie przeskoczymy ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa pozycja. Nie mam za bardzo na czytanie takiej "beletrystyki" ale w ramach wyjątku trzeba będzie zamówić ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

HISTORIA, KTÓRĄ CZYTA SIĘ JAK THRILLER.
JAK WIELKIE AMBICJE PROWADZĄ DO WIELKICH AFER

Gdy we wrześniu 2015 roku rozpoczęła się afera spalinowa związana z tzw. „czystym dieslem” Volkswagena, z dnia na dzień największy producent samochodów na świecie stał się symbolem chciwości i kłamstwa. Klienci byli oburzeni, inwestorzy wpadli w panikę, a firma musiała stawić czoło widmu bankructwa.

Książką Szybciej, wyżej, dalej Jack Ewing zrywa kurtynę, którą próbowano spuścić na ten niebywały skandal. Opisuje długą drogę Volkswagena od skromnego nazistowskiego „samochodu dla ludu” aż po dni chwały – powstanie jednej z najbardziej prestiżowych globalnych marek, która chlubi się ekologicznym wizerunkiem. Maluje też żywe portrety osób odpowiedzialnych za sukces koncernu, Ferdinanda Piëcha oraz Martina Winterkorna, stawiając tezę, iż to ich nienasycona ambicja zmusiła pracowników do sięgnięcia po nielegalne metody.

Ewing przedstawia mechanizm wielkiego skandalu: to, jak kultura „sukcesu za wszelką cenę” doprowadziła do jednego z największych oszustw w dziejach biznesu, grożącego wręcz niewyobrażalnymi konsekwencjami gospodarczymi. Przyszłość jednej z najpotężniejszych firm świata pozostaje niepewna, my zaś mamy wyjątkową sposobność przyjrzeć się historii wizerunkowej katastrofy Volkswagena

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.