Skocz do zawartości
IGNORED

Sklep RTVmax


afri3l
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy znacie sklep RTVmax.pl z Łodzi? Pytam bo zaproponowali mi dobrą cenę na sprzęt ale przeczytałem kilkanaście opinie, że podobno sprowadzają sprzęt poza oryginalna dystrybucja i można pomarzyć o gwarancji. Ktoś to może potwierdzić lub zdementować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie polecam tego sklepu. Zamówiłem kiedyś z płatnością przy odbiorze ( już nie pamiętam co) chyba wzmacniacz w cenie niższej o kilkaset zł. niż u konkurencji i nic. Nawet nie odpowiedzieli na e-maila z zapytaniem kiedy zrealizują zamówienie.

*****Sprzęt: Bezprzewodowy Boombox Hykker Sound Storm z Biedronki*****

                                 Idź Pod Prąd. Z prądem płyną śmieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Kupowałem u nich kilka lat wcześniej Cambridge CXU oferowany w sklepie. Zapłaciłem i czekam, a tu dostaję maila że nie w tej chwili nie mają na stanie. Zwrócili pieniądze. Po m/w dwóch tygodniach znowu widzę to na ich stronie, więc kupuję i znów dostaję maila że nie mają na stanie. W Ceneo opisałem ich to prosili mnie o polubowne załatwienie sprawy bez złych wpisów. Później się wydało, że na stronie to oczywiście mają sprzęt , ale jak ktoś kupi to oni dopiero zamawiają u dystrybutora z wysyłka do klienta. W moim przypadku dystrybutor już tego nie miał, a oni nadal mieli na stronie. Ja u nich to bym kupował tylko za pobraniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 miesiące temu...
W dniu 8.01.2022 o 22:55, afri3l napisał:

Witam, czy znacie sklep RTVmax.pl z Łodzi? Pytam bo zaproponowali mi dobrą cenę na sprzęt ale przeczytałem kilkanaście opinie, że podobno sprowadzają sprzęt poza oryginalna dystrybucja i można pomarzyć o gwarancji. Ktoś to może potwierdzić lub zdementować?

Też miałem obawy. 

Zamówiłem kolumny Demand 17. 

Co mogę napisać, dystrybutor oficjalny więc gwarancja jest. Jak ktoś sobie życzy wyślę zdjęcia, że tak właśnie jest. 

Cena sporo poniżej niż u konkurencji. 

Bezproblema transakcja co do czasu oczekiwania czekałem tyle ile bym czekał gdzie indziej. 

Kolumny nie były dostępne ani w Polsce ani w Niemczech w momencie zamawiania. 

Za to jak już przyjechały to w sklepie czekały aż odbiorę trzy tygodnie 🙂

Nikt problemu nie robił. 

Poznałem szefa przy odbiorze i jeszcze dwie stówki zbiłem na obiad 😂

Ja z pewnością tam wrócę i nie tylko po sprzęt audio.  AGD mają bardzo dużo i to solidnych firm jak również telewizory z tych dużych. 

Co do płatności to zadatkowalem nawet nie 10%. 

Resztę przy odbiorze zapłaciłem. 

Bez niespodzianek, że inflacja , wojna za miedzą więc cena się zmieniła 😂

Co do samych kolumn dla mnie bajka ale to nie o tym wątek 😉

 

IMG20220609193150_Easy-Resize.com.jpg

Edytowane przez 77Mariusz77
By nie tworzyć kolejnego postu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące temu...

Kiedyś, dawno temu też się tam naciąłem. Pisałem już na tym forum.

Dostałem świetną cenę na elektronikę, po czym jak się zepsuła, "to radź Pan sobie sam" -duży problem z gwarancją i serwisem. Wyglądało na to, jakby źródło było z po za Polski, skąd atrakcyjniejsze ceny. Ale co z tego?

To był mój pierwszy i ostatni raz tam, wtedy sobie postanowiłem, że będę kupował sprzęt u Polskich dystrybutorów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, Tonnii99 napisał:

To był mój pierwszy i ostatni raz tam, wtedy sobie postanowiłem, że będę kupował sprzęt u Polskich dystrybutorów.

Przecież jest rękojmia. 2 lata.

Byś mógł mnie obrazić, najpierw muszę cenić Twoje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kolumny a niedawno również cztery głośniki sufitowe także Definitiv Technology kupiłem tam pochodzące od polskiego dystrybutora. 

Wiem , że niektóry sprzęt duże AGD jest od niemieckich dystrybutorów na przykład. 

Tonnii99 z gwarancją może za łatwo odpuscileś. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Misio38 napisał:

Przecież jest rękojmia. 2 lata.

Gwarancja to sobie może być ale co z tego jak "gwarant" ma cię gdzieś głęboko? Oczywiście można się sądzić itp. Ale zwyczajnie mi się nie chciało. Jeśli tak z każdym działają, to ja naprawdę nie wiem jak ten sklep jeszcze funkcjonuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Tonnii99 napisał:

Gwarancja to sobie może być ale co z tego jak "gwarant" ma cię gdzieś głęboko? Oczywiście można się sądzić itp. Ale zwyczajnie mi się nie chciało. Jeśli tak z każdym działają, to ja naprawdę nie wiem jak ten sklep jeszcze funkcjonuje...

zgłaszasz rękojmię. Sklep może Cię mieć w poważaniu ale jeżeli dostaje takie zgłoszenie na piśmie to raczej nie odmówi bo dobrze wiedzą czym to grozi. Jeżeli dalej będą odwracać "kota ogonem" wystarczy sprawę zgłosić do Rzecznika Praw Konsumenta. W takiej sytuacji już mało co uczestniczysz bo większość na siebie bierze rzecznik. 

14 godzin temu, quatross napisał:

Jeszcze się nie zawiodłem na RTVmax. Solidnie, szybko, z gwarancją na piśmie. To, co kupuję nie psuje się w tak krótkim czasie!

"Psucie się" nie ma znaczenia w jakim sklepie kupujesz. Możesz kupić sprzęt (nowy) w dużej, znanej sieci i zepsuje się po miesiącu a możesz kupić w małym sklepiku i sprzęt będzie działał długie lata. Nie ma na to reguły. Jeżeli sprzęt będzie wykorzystywany zgodnie z przeznaczeniem i zapisami z instrukcji obsługi to posłuży długie lata 😉 (wykluczam ewentualną wadę fabryczną) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, quatross napisał:

I nie chodzi mi o sklep tylko o markę i zastosowane części w produkcji. 

A do sklepu nie mam zastrzeżeń. Również zwroty bezproblemowo .

dzięki za sprostowanie bo z wcześniejszej wypowiedzi wywnioskować by można, że chodzi o sklep 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.08.2022 o 15:30, GhostR1 napisał:

zgłaszasz rękojmię. Sklep może Cię mieć w poważaniu ale jeżeli dostaje takie zgłoszenie na piśmie to raczej nie odmówi bo dobrze wiedzą czym to grozi. Jeżeli dalej będą odwracać "kota ogonem" wystarczy sprawę zgłosić do Rzecznika Praw Konsumenta. W takiej sytuacji już mało co uczestniczysz bo większość na siebie bierze rzecznik. 

"Psucie się" nie ma znaczenia w jakim sklepie kupujesz. Możesz kupić sprzęt (nowy) w dużej, znanej sieci i zepsuje się po miesiącu a możesz kupić w małym sklepiku i sprzęt będzie działał długie lata. Nie ma na to reguły. Jeżeli sprzęt będzie wykorzystywany zgodnie z przeznaczeniem i zapisami z instrukcji obsługi to posłuży długie lata 😉 (wykluczam ewentualną wadę fabryczną) 

Ja Cię rozumiem, że napisałeś mi regułkę postępowania ale jest jeszcze coś takiego jak podejście sprzedającego do tematu. W tym sklepie go po prostu nie ma. Jest olewanie i do przodu.

Edytowane przez Tonnii99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Tonnii99 napisał:

Ja Cię rozumiem, że napisałeś mi regułkę postępowania ale jest jeszcze coś takiego jak podejście sprzedającego do tematu. W tym sklepie go po prostu nie ma. Jest olewanie i do przodu.

Ja też Cię rozumiem, jak najbardziej. Chodzi mi tylko o fakt, że w momencie olewania przez sklep nie pozostawiają innego wyjścia klientowi jak zgłosić rękojmię. I choćby pan w sklepie był w złym humorze to jego obowiązkiem jest przyjęcie takiego zgłoszenia od klienta. Później już ustawowo musi się do tego ustosunkować. Klient w takiej sytuacji prawie zawsze jest na wygranej pozycji (domniemanie na korzyść klienta), oczywiście są wyjątki.

A to w jaki sposób ludzie do siebie "podchodzą" to jest inna sprawa. Czasami klient również agresywnie podchodzi do tematu i jeżeli sprzedawca nie jest cierpliwy to złość się potęguje i praktycznie nie ma szansy się dogadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.