Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, soundchaser napisał:

Do serwisu Dynamo podjadę na Kilińskiego.

Lepiej wpłać dziecku na to Cube.

Sądząc z moich doświadczeń z tą firmą, to jak dzisiaj zamówisz, to jest duża szansa, że na 1 Komunię dojdzie! 🙂

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

6 hours ago, gromg said:

na Różę zapatrzyłem się.

Bianchi Celeste też jest niczego sobie

On 1/13/2022 at 1:40 PM, JuG said:

To dobrze, że miłośnicy jazdy po piwku dostaną po kieszeni

i jeszcze kartę rowerową można stracić

13 hours ago, marecki marek said:

Bianchi Celeste też jest niczego sobie

i jeszcze kartę rowerową można stracić

Odradzam. Za znaczek zaplacisz 30% wiecej no chyba ze to ci nie robi roznicy.

19 hours ago, gromg said:

Też fajny. Jaka cena może być?

 

11 hours ago, jackk said:

Za znaczek zaplacisz 30%

Dokładni tak. Za Gianta z takim samym osprzętem będzie jeszcze taniej. O cene to trzeba zapytać w sklepie. Czasem jest zniżka na jakiś fajny rower, ale zawsze to jest XS albo XXL.

W świecie gdzie nikt nie kocha Róż to kupują Gianty, Meridy, Cannodale i Spece.

Edytowane przez marecki marek
8 hours ago, marecki marek said:

W świecie gdzie nikt nie kocha Róż to kupują Gianty, Meridy, Cannodale i Spece

Dokładnie. Jest jeszcze pare innych marek tez tańszych. Nawet taki Trek jest tańszy a technologicznie o wiele wyżej.

O wiele wyżej od czego?
Interesuje mnie to:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakaś alternatywa?

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Moderatorzy

Te Różyczki na alu ramie, i waga taka przeciętna.

Pooglądaj Ridleya , a zwłaszcza dostępne używki.

I zobacz stronę  Szybkierowery

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Dzięki za namiar na sklep, może coś ciekawego upoluję, a nie chce mi się wywalać 8k na rower, który będzie jako drugi po MTB. Znacznie taniej niezłą używkę można kupić. Sklep sprawdzony?

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Moderatorzy
43 minuty temu, gromg napisał:

Karbon mnie nie przekonuje, chcę alu.

Błąd. Alu może strzelić nagle i definitywnie. Carbon da sygnał i raczej nie walnie od początku do końca. Alu jest głupio sztywne, a carbon przez odpowiednie zaplatanie można w pewnych miejscach usztywniać,a pozwalać na pracę pod innym kątem.

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

W dniu 17.01.2022 o 00:01, gromg napisał:

O wiele wyżej od czego?
Interesuje mnie to:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakaś alternatywa?

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Kolega ma Rose, jest prawie zadowolony. Bardzo delikatny lakier, chyba rysuje się od powiewu wiatru. Sprzedaż wysyłkowa z NIemiec też mnie jakoś nie przekonuje.

Może takie propozycje:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeżeli nie ważysz 130kg to zastanów się jeszcze raz nad karbonem. Zdecydowanie inny komfort jazdy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
3 godziny temu, Allmr napisał:

zastanów się jeszcze raz nad karbonem. Zdecydowanie inny komfort jazdy.

Czyli dobrze czułem, że carbonium nie dla mnie! 🙂

5616c9f7dd0895d22b8b460f?width=1000&form

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

W dniu 17.01.2022 o 00:01, gromg napisał:

O wiele wyżej od czego?
Interesuje mnie to:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakaś alternatywa?

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Znacz firme Canyon (tez "wysylkowa" jak ROSE). U nas ma znakomita renome

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Błąd. Alu może strzelić nagle i definitywnie. Carbon da sygnał i raczej nie walnie od początku do końca. Alu jest głupio sztywne, a carbon przez odpowiednie zaplatanie można w pewnych miejscach usztywniać,a pozwalać na pracę pod innym kątem.
Na razie lecę z wagą ze 117kg. Obecnie mam 100kg, to jeszcze chyba za dużo na carbon. Myślałem nad trenażerem wahoo kickr na zimę, ale dałem spokój na razie. Najpierw szosę endurance.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

Co sądzicie o 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )    VS Rose PRO SL disc?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Moderatorzy

Rose kosztuje 2 x tyle co centurion, ale jest nowa. Obie marki małopopularne co zaowocuje ewentualnym problemem z odsprzedażą. Centurion widać mocno nie oberwał, ale kilosów nawalił i był myty myjką (ślady rdzy na śrubach).

Przede wszystkim to masz do sprawdzenia(zadzwoń do sklepu) czy te rowery są na twoją wagę, i czy dany konkretny egzemplarz nie ma kiery zrobionej zbyt nisko jak na twoją wagę/brzuch. Przy amatorskich zastosowaniach za niska kiera zaowocuje tylko bólem rąk, dyskomfortem fizycznym i gorszym czasem jazdy niż przy popsutej aerodynamice ale komfortowych warunkach do kręcenia

Ile masz wzrostu ?

Zobacz jeszcze tego:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Wzrostu 181 cm. Właśnie rowery endurance uchodzą za komfortowe. Na mtb mam problem z drętwieniem palców, dołożyłem rogi, ale nie pomogło.  Nie ingerowałem w  ustawienia roweru. Jestem z pokolenia, które samo dopasowywało się do roweru, a nie rower. W moich czasach jeździło się Ukrainą, Wigry, czy szosówka Pasat :)

Rozmiar, myślę, że 56 będzie odpowiedni. Do wiosny mam nadzieję zejść do 92-95 kg. 

Przecież oni handlują starymi rowerami. Ile ma lat ten rower? Ta ultegra ma już prawie 10. Ile gleb zaliczył? Rama była klejona?

To jest podobnie jak ze sprowadzanymi samochodami, kto sprzedaje świetny samochód z przebiegiem 90tys. km? Tak samo z tymi rowerami, w większości to zajeżdżone strupy z wypracowanym karbonem i po wielu przygodach. Podpicowane do sprzedaży.

Ja nigdy nie kupiłem i nie kupię używanego roweru karbonowego od handlarzy. Mogę kupić od znajomego, żeby mieć 100% pewności. Za dużo widziałem połamanych i później naprawionych ram. Dla laika nie do poznania.

  • Moderatorzy
22 minuty temu, Allmr napisał:

Ja nigdy nie kupiłem i nie kupię używanego roweru karbonowego od handlarzy. Mogę kupić od znajomego, żeby mieć 100% pewności. Za dużo widziałem połamanych i później naprawionych ram. Dla laika nie do poznania.

Rozumiem twój punkt widzenia, natomiast aluminium jest tu tak samo podatne na zmęczenie i narastające mikropęknięcia, które powinny wyłączyć ramę z użytkowania. Subiektywnie dodam, że z obserwacji to ramy alu pękały nagle powodując kraksę, urazy.

 

26 minut temu, Allmr napisał:

Ile ma lat ten rower? Ta ultegra ma już prawie 10.

I to nie jest żaden minus . Skoro konstrukcja jest po ultegrę 11 s to w wypadku zużycia lub zgonu ładujesz element z dostępnej kolekcji i bangla. Koła pewnie też już któreś z kolei i nic w tym złego a nawet lepiej.

Wg mnie kluczową, a nawet jedyną sprawą, na którą należy zwrócić uwagę jest kondycja ramy. Cała reszta to elementy wymienialne w trakcie eksploatacji.

Mam przełajówkę z ramą alu, a kiedyś miałem okazję pojeżdzić na wysokim modelu endurance (nie pamiętam giant/skott) i to był szok jak komfortowo pracowała rama przy zachowaniu mega sztywności bocznej tylnego widelca

 

8 godzin temu, gromg napisał:

Rozmiar, myślę, że 56 będzie odpowiedni.

Jak najbardziej to twój rozmiar.

Natomiast przy zakupie roweru dopytałbym jakie opony(szerokość) można tam wsadzić jeśli max to 28 to szukałbym czegoś innego.

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Dlatego myślałem o nowym Rose z tarczowymi hamulcami.
Decyzji nie podjąłem jeszcze. Jeśli rose to na przełomie lutego marca, używkę mogę wcześniej.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

Zgadzam się ze wszystkim co napisałeś. Ale... leciwa rama karbonowa jest po prostu wypracowana, wiotka. Z resztą karbon sprzed 10 lat to nie to samo co teraz. Naprawianie ramy karbonowej to proces niezauważalny dla kupującego. Pęknięte alu trzeba albo wyrzucić, albo pospawać, praktycznie niemożliwe jest wykonanie niezauważalnej naprawy.

Stara ultegra to oczywiście żaden problem (choć nie pracuje tak pięknie jak nowe modele). Na tej podstawie oceniałem jedynie wiek tego roweru.

Skoro waga rowerzysty słuszna (póki co, niech spada w dół) to trzeba zwrócić uwagę na limit wagowy kół. Nie każde koła uniosą wagę rowerzysty blisko 120kg. Do roweru szosowego trzeba się przymierzyć a najlepiej pojeździć. To że Endurance jest wygodniejszy to fakt ale nadal jest to pozycja, w której brzuch może przeszkadzać, cierpieć mogą cztery litery. Cierpieć będzie też rower, ciśnienie w oponach maksymalne możliwe żeby nie łapać kapci na byle wyrwie w asfalcie a co za tym idzie komfort jazdy do kitu. Może wcześnie na szosę? Doprowadzić się do porządku z wagą i dopiero kupić szosę a do tej pory jeździć MTB?

Z taką wagą najlepiej wybrać gravela. Odpadnie problem wąskich opon, ciśnienia, amortyzacji, trwałości, etc. A i uniwersalność w doborze tras znacznie lepsza.

"Tynk pożera dźwięk" 747

Gravela również nie chcę, na teren jest mtb. W zeszłym sezonie jeździłem więcej po ścieżkach niż w terenie, a mtb trochę bez sensu, dlatego szosa. Przy mojej wadze, nowe aluminium będzie chyb lepsze, niż używany carbon. Gwarancja na takie rowery zazwyczaj 1 mc dają. Oby nie skończyło się na Huraganie.

Od niedawna zastanawiam się, czy nie dołożyć wspomagania elektrycznego do mtb. Mógłbym dojeżdżać do pracy ze 2 dni w tygodniu. Normalnie mam 15km, ale ścieżki brak i duże natężenie ruchu. Ścieżki nie będzie, bo szykując przebudowę drogi nie wzięto tego pod uwagę, gdyż Błaszczak i jego firma "sponsoruje" inwestycję. Bocznymi drogami muszę co najmniej 5 km nadłożyć  po nieciekawym terenie. Nie wiem jeszcze jaki napęd wybrać. Napęd w  korbie trochę niski prześwit robi. Nie wiem jakie wady i zalety ma napęd w kołach przednim lub tylnym.  E-bika nie biorę pod uwagę, bo nie miałbym gdzie trzymać  tylu rowerów.

W dniu 19.01.2022 o 00:46, gromg napisał:

Wzrostu 181 cm. Właśnie rowery endurance uchodzą za komfortowe. Na mtb mam problem z drętwieniem palców, dołożyłem rogi, ale nie pomogło.  Nie ingerowałem w  ustawienia roweru. Jestem z pokolenia, które samo dopasowywało się do roweru, a nie rower. W moich czasach jeździło się Ukrainą, Wigry, czy szosówka Pasat 🙂

Rozmiar, myślę, że 56 będzie odpowiedni. Do wiosny mam nadzieję zejść do 92-95 kg. 

 Przymierz się do ramy 56 wczesniej bo może być za duża.Lepiej mniejsza troche niz za duza. Zreszta co producent to inne wymiary i kąty. Ważne tez proporcje ciała. Czy rece i nogi długie  a korpus krótki czy odwrotnie. A rowerek gravel to najlepiej rama cro-mo ( moim zdaniem) i jak chcesz to nawet drugi zestaw kół .

Edytowane przez mzawek

Grundig High Fidelity

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.