Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki rower wybrać?


qrczak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, ASURA napisał:

Żeliwne ramy dobrze tłumią drgania ale trzeba być mocarnym cyklistą 😉

tytanow eponoć najlepsze ale ciężkos ie spawa

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Allmr napisał:

W tłumieniu drgań. W wadze ramy. W wytrzymałości ( pękające spawy). W korozji, itd. 

Nie odkrywaj Ameryki na nowo, przejrzyj oferty różnych producentów i zobacz ilu z nich produkuje ze stali. Czasami najtańsze modele, ale też rzadko. No chyba, że się nie znają?

Twoje pieniądze, zrobisz jak uważasz, dla mnie wydawanie 10t na nieodsprzedewalnego no-nejma to niezbyt dobry pomysł.

nołnejma? Zobacz kto jeździ na tych rowerach, ludzie którzy jeźdzą po całej Polsce i  euro[pie kręcą relacje z nich.

Korozja to chyba w jakiś paździerzach. A co mi z wagi ramy jak i tak jeźdzę z sakwami lub torbami? Waga i tak oscyluje w okolicach 10 kg. Nie produkują bo moda jest na karbon. A potem zdjęcia w necie bo gośc ma zniszczone koła karbonowe bo  mu myszy pogryzły hahha

 

W tych czzsach stal  nie waży już tyle co kiedyś tzn rowery tyle nie ważą. Dziś jest moda na fit rowery wwszystko ważaće gramy a potem rower łamią się jak zapałki.

 

Rowery ze stali są idelany na wyprawy kilku dniowe. Treki ze stali niektóre mają po 30 lat i ludzie jexdzą nimi gdzie się da. Zresztą aluminium też rozwarzam

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Szkice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, Szkice napisał:

nołnejma? Zobacz kto jeździ na tych rowerach, ludzie którzy jeźdzą po całej Polsce i  euro[pie kręcą relacje z nich.

Korozja to chyba w jakiś paździerzach. A co mi z wagi ramy jak i tak jeźdzę z sakwami lub torbami? Waga i tak oscyluje w okolicach 10 kg. Nie produkują bo moda jest na karbon. A potem zdjęcia w necie bo gośc ma zniszczone koła karbonowe bo  mu myszy pogryzły hahha

 

W tych czzsach stal  nie waży już tyle co kiedyś tzn rowery tyle nie ważą. Dziś jest moda na fit rowery wwszystko ważaće gramy a potem rower łamią się jak zapałki.

 

Rowery ze stali są idelany na wyprawy kilku dniowe. Treki ze stali niektóre mają po 30 lat i ludzie jexdzą nimi gdzie się da. Zresztą aluminium też rozwarzam

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 hour ago, Szkice said:

tytanow eponoć najlepsze ale ciężkos ie spawa

Tytanowe ramy tez maja wady. Byl taki trend na tytan 25 lat temu ale szybko wygasl.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, jackk napisał:

Tytanowe ramy tez maja wady. Byl taki trend na tytan 25 lat temu ale szybko wygasl.

ponoć nie ma tylu specjalistów, którzy potrafią dobrze spawać tytan 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogoda dziś była sztampowa do rowerowania. Kilka fotek ze świetnego miejsca do jazdy enduro - Srebrna Góra - bardzo lubię tą miejscówkę.

Niniej jednak, należy uważać, dziś 3 wypadki - na szczęście nie moje - w tym jeden gość połamana graba z przemieszczeniem kości - skorzystał z transportu GOPR.

U mnie progres, zaliczyłem dropy, które wcześniej wzbudzały moje obawy.586418190cd775f1559231bbb81c8d35.jpgc3575ce1b02b747ae7a7024935fe79fc.jpga7bdef1c067abbacec4729949d66e0fa.jpg8db96766ae48b6759c59d804a8d35f2e.jpg7f8552840447af56838a080deb846577.jpg6db045f440996b19b9b6d6fed683f3f7.jpgcc6b41eb1eaa32edf58025fb147dff44.jpga28613bac663d15ffb80b23adba02858.jpg47987409e6b4b1897572d8aa90da0340.jpg

______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
29 minutes ago, Szkice said:

ponoć nie ma tylu specjalistów, którzy potrafią dobrze spawać tytan 

Specjalisci sie znajda tylko cena rosnie a jak sie idzie na skroty (sporo firm zamawialo wtedy ramy w Rosji) to pozniej sa problemy. Poza tym ramy tytanowe sa 'gietkie' wiec jak sie chce zrobic sztywna rame to trzeba dac wiecej materialu tu i tam i cala przewaga lekkiego metalu prawie znika. Zostaje tylko odpornosc na korozje a to troche malo za duzo wieksza cene.

6 minutes ago, GB said:

Pogoda dziś była sztampowa do rowerowania. Kilka fotek ze świetnego miejsca do jazdy enduro - Srebrna Góra - bardzo lubię tą miejscówkę.

Fajne zdjecia (tylko ten format)! Zazdroszcze pogody bo u mnie od 10 dni kupa sniegu i byly mrozy nawet ponad -20C. Nie ma mowy o jazdach!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem fanem jedno dniowych wypadów w okolicach 120 - 150 km. W tym roku udało się odwiedzić Milówke i halę Boraczową ora zkawałek Jury czy Kryspinów 😉 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG20220903161242.jpg

IMG20220903175441.jpg

IMG20220903175655.jpg

IMG20220903183953.jpg

IMG20220903213418.jpg

24 minuty temu, jackk napisał:

Specjalisci sie znajda tylko cena rosnie a jak sie idzie na skroty (sporo firm zamawialo wtedy ramy w Rosji) to pozniej sa problemy. Poza tym ramy tytanowe sa 'gietkie' wiec jak sie chce zrobic sztywna rame to trzeba dac wiecej materialu tu i tam i cala przewaga lekkiego metalu prawie znika. Zostaje tylko odpornosc na korozje a to troche malo za duzo wieksza cene.

Fajne zdjecia (tylko ten format)! Zazdroszcze pogody bo u mnie od 10 dni kupa sniegu i byly mrozy nawet ponad -20C. Nie ma mowy o jazdach!

to gdzie Ty mieszkasz? Jak ja dzisiaj w krótkich spodenklach byłem z psem na spacerze, u nas jakieś 11 stopni na plsuie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Szkice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Fajne zdjecia (tylko ten format)! Zazdroszcze pogody bo u mnie od 10 dni kupa sniegu i byly mrozy nawet ponad -20C. Nie ma mowy o jazdach!
A jaki format byłby odpowiedni? Ja wrzucam i przeglądam forum na telefonie i u mnie wydaje się wszystko ok.

______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SPONIEWIERANY PRZEZ WIATR. 

Szosa. Ta sama trasa 42 km w odstępie 4 dni. Trójkąt może nie równoboczny ale 15 km - 12km-  15 km.  Praktycznie to samo średnie  tętno 144  i 146 . Pierwszy przejazd w warunkach bezwietrznych Paradoksem  było to że przy 2 podjazdach , ale nie stromych  takich na duży blat ale kilkusetmetrowych  , pomogły mi tiry mijając i tworząc ciągi powietrza dzięki którym  płynnie wdrapałem się na szczyt bez zmiany zębatki . Gorzej jak przed szczytem dostajesz tira z przodu i cię hamuje w newralgicznym momencie.  Średnia prędkość przejazdu 33.2 km/h

Przejazd drugi dziś. Pierwsze 15 km z wiatrem i średnia ponad   38km/h, potem wiatr czołowo boczny który mnie sponiewierał  i ostatnie 15 km wiatr z przodu już łatwiejsze bo skulony jakoś się przebijałem . Ledwie załapałem się na średnią dokładnie  30 km/h. Różnica spora. Wniosek wiatr w sumie bardziej zaszkodzi niż pomoże. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Szkice napisał:

tytanow eponoć najlepsze ale ciężkos ie spawa

Wydrukować można, to jak byś nie wiedział…

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 hours ago, Szkice said:

to gdzie Ty mieszkasz?

Zaraz przy Górach Skalistych. Już 4 wielkie kompleksy narciarskie otwarte najwcześniej w historii (pewnie przez global warming ch che). Wiec wprzyszlym tygodniu czas na narty bo zacząłem znowu jeździć w zeszłym roku po prawie 25 latach przerwy!

1 hour ago, GB said:

A jaki format byłby odpowiedni? Ja wrzucam i przeglądam forum na telefonie i u mnie wydaje się wszystko ok.

______________
Pozdrawiam
Grzegorz
 

Na telefonie w porządku ale na normalnym monitorze to inna sprawa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze są zdjęcia 4:3. Ewentualnie 16:9 poziome do telewizora. Ale 4:3 obejmują najwięcej. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrychów nocą we mgle

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Screenshot_2022-11-13-19-52-55-35_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Zaczęło się. 

Ostatnie 2 tygodnie niestety , nie były dla rowerzystów łaskawe , więc  zacząłem sezon , nazwijmy go indoor na rowerze stacjonarnym - spinningowym. Łazienka , laptop z fajną trasą gdzieś w Alpach , żeby gapić się w ekran  i kręcenie w miejscu ,a potem ścieranie podłogi. Różnica jest taka , że jazdę na rowerze kocham , a tego nie znoszę, ale muszę robić żeby trzymać się w formie. Daję rade przez 45 minut. Dalej nie i to nie z powodu braku energii ale zniechęcenia.  Tak pewnie będzie przez najbliższe 3 miesiące. Jak spadnie śnieg to to narty  biegówki mogą być jakąś odmianą . 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Zaczęło się. 
Ostatnie 2 tygodnie niestety , nie były dla rowerzystów łaskawe , więc  zacząłem sezon , nazwijmy go indoor na rowerze stacjonarnym - spinningowym. Łazienka , laptop z fajną trasą gdzieś w Alpach , żeby gapić się w ekran  i kręcenie w miejscu ,a potem ścieranie podłogi. Różnica jest taka , że jazdę na rowerze kocham , a tego nie znoszę, ale muszę robić żeby trzymać się w formie. Daję rade przez 45 minut. Dalej nie i to nie z powodu braku energii ale zniechęcenia.  Tak pewnie będzie przez najbliższe 3 miesiące. Jak spadnie śnieg to to narty  biegówki mogą być jakąś odmianą . 
E tam.6b853aa5d7e86a159528eed8a582f3c5.jpg

______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja cały rok do pracy rowerem. 

Ale w ciągu roku jakoś mało sił na częste dalekie wycieczki. Musi się to zmienić w przyszłym roku.

 

 

Jakie oliey używacie do łańcucha? Ja póki co testuhe drugi wosk tym razemod pro wax i chyba ze mną zostanie 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Ja cały rok do pracy rowerem. 
Ale w ciągu roku jakoś mało sił na częste dalekie wycieczki. Musi się to zmienić w przyszłym roku.
 
 
Jakie oliey używacie do łańcucha? Ja póki co testuhe drugi wosk tym razemod pro wax i chyba ze mną zostanie 
U mnie wosk się nie sprawdzał. Działał tylko jakieś 20km, a później napęd głośny. Ja używam Prolink i sobie chwalę.

______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wosk na krótko. Ja najczęściej ten (albo poprzedni model, w każdym razie motorex):

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

niby na suche ale na trochę mokre też 😉

Na mokre to staram się unikać, ale jak trzeba to zielony finishline albo klasycznie vexol (też zielony) 😉 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 hour ago, Tyrion.L said:

Zaczęło się. 

Ostatnie 2 tygodnie niestety , nie były dla rowerzystów łaskawe , więc  zacząłem sezon , nazwijmy go indoor na rowerze stacjonarnym - spinningowym. Łazienka , laptop z fajną trasą gdzieś w Alpach , żeby gapić się w ekran  i kręcenie w miejscu ,a potem ścieranie podłogi. Różnica jest taka , że jazdę na rowerze kocham , a tego nie znoszę, ale muszę robić żeby trzymać się w formie. Daję rade przez 45 minut. Dalej nie i to nie z powodu braku energii ale zniechęcenia.  Tak pewnie będzie przez najbliższe 3 miesiące. Jak spadnie śnieg to to narty  biegówki mogą być jakąś odmianą . 

Dlatego dla mnie większość takich treningów to ciężkie lub b. ciężkie typu interwalowego często na progu lub ponad tak godz do 1.5 max. To jeszcze można wytrzymać. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, jackk napisał:

Dlatego dla mnie większość takich treningów to ciężkie lub b. ciężkie typu interwalowego często na progu lub ponad tak godz do 1.5 max. To jeszcze można wytrzymać. 

Tak właśnie robię . Jest na youtube kilka filmików nagranych przez kolarzy z Australii w czasie pandemii covid . Polecam ten 

Wciąż jednak żadnej przyjemności mi to nie sprawia a jedynie wykonanie obowiązku, choć po takim treningu i prysznicu samopoczucie idzie w górę

Do pracy dojeżdżam , choć to niedaleko , ale jutro u nas zapowiadają opady śniegu, ciągłe i intensywne

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
22 minutes ago, Tyrion.L said:

Wciąż jednak żadnej przyjemności mi to nie sprawia a jedynie wykonanie obowiązku, choć po takim treningu i prysznicu samopoczucie idzie w górę

Dlatego bardzo wazny jest plan treningow w tym okresie (makro). Ja ide wg Friela: Baza 0 & 1, Budowa 1 & 2 na koniec Race 1 & Peak 1 (poczatek maja). To jest moj pierwszy cykl ale nie zawsze mi sie go uda zrealizowac w 100%. Wazna jest progresja daje to tez wieksza satysfakcje jak sie widzi postepy z tygodnia na tydzien.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy

Panowie szosowcy w jakiejś przyszłości czeka mnie może modernizacja mojej przełajówki i przy okazji rozważam wymianę na przodzie dotychczasowych hamulców mechanicznych (mam V-brake) na tarczówkę.

No i więc czy w szosie/gravelu/przełajówce tarcza 160 to jest max co warto wsadzać czy lepiej 180. Jest tu dylemat ponieważ jeśli 180 to muszę dobrać widelec i zacisk w standardzie post mount (będą niekoszerne bo z grup XT) , a jeśli 160 to mogę wsadzać zgrabny widelec flat mount i zacisk np GRX, adapterów na 180 to już raczej nie uświadczę i potencjalne rzeźbienie bo FM to 70 mm, a PM 75 rozstaw śrub w zacisku.

Waga na niekorzyść Post Mount (widelec+tarcza) to koło 100g, widelec mocniejszy, hamowanie też, hamulec kpl wyjdzie taniej niż z kombinowaniem GRX bo mam prostą kierę więc zacisk GRX i dźwignię XT musiałbym kupować oddzielnie.

Przy oponach szosowych zakładanie większej tarczy nie ma sensu bo koło wpada w poślizg, ale ja jeżdżę na 35 mm więc efekt nico słabszy.

Widelec FM jest ładniejszy i nieco lżejszy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

................

Tu widelec Post Mount :

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja 160 (przód) zamieniłem na 140 i są zupełnie wystarczające, także na górskich zjazdach. Teraz mam 140/140 przód/tył.
Zmieniłem ze względów estetycznych, taka duża wyglądała dla mnie okropnie, nie wyobrażam sobie jak musiałaby wyglądać jeszcze większa. Siła hamowania jest aż nadto wystarczająca, z reguły bardziej stresuje mnie przyczepność wąskiej opony na hamowaniu. 160 to mam w mtb na porządne wyrypy w górach.
Należy też pamiętać o wadze "kierownika", ja mam 72kg.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy

U mnie kierownik cięższy bo 90, ale jeżdżę po równym asfalcie albo po szutrach więc i tak ryzyko poślizgu przedniego koła. Czyli nie obawiać się, że 160 będzie za mało? W starej szosie o ostrej geometrii przodu i szosowym hamulcu robiłem  fajne i kontrolowane  stepie na przednim kole. Muszę pomierzyć wymiary widelców i zobaczyć jak który wpłynie na geometrię roweru vs stan obecny, który mi odpowiada. Chyba zadecyduje pomiar.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

160 to "świat i ludzie". Zresztą jak się przesiądziesz z v brejków to dopiero będzie różnica. Siła hamowania to jedno, ale modulacja jest zupełnie inna. O jeżdzeniu po mokrym, zużyciu obręczy nawet nie wspominam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.