Skocz do zawartości
IGNORED

Klub Infinity Classics


zukzukzuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ja chciałbym się spytać:

Otuż posiadam obecnie głośniki paradigm studio 20v5, (przedtem miałem 10v5) i myślę nad ich sprzedażą i kupnie podłogowych kolumn :

-zależy mi na deczko niżej schodzącym basie w stosunku do studio 20v5 i możliwie jak najżwawszych niskich tonach.

Co do elektroniki i pokoju to:

-mam rotel rb990bx i do dziś jestem z niego zadowolony- nie sprzedaje go :))

-pokój 5x3,4m i 2,6m wysoki nie za mocno zastawiony meblami (jedna szafa, biórko i mały narożnik do spania)

-słucham tylko muzyki heavy/power/deatch/symphonic/metal i hard rock np. zespoły: wasp, gamma ray, helloween, running wild, king diamond, megadeth, katatonia, dragonforce, powerwolf, nightwish, candlemass itp.

 

Czy kolumny infinity kappa 7.1/7.2 by się nadały do takiej muzyki?

Boje się o trwałość ich piankowych zawieszeń....?

Bo na nic większego (i droższego) nie moge sobie pozwolić/nie stać mnie :(, poza tym mój wzmacniacz pewno nie da rady większym kolumną... :()

pozdrawiam

Edytowane przez szymek20

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

Jak ma być konkretnie na basie, to zdecydowanie lepiej wybrać 8.2

Będzie bardziej zróżnicowany i lepiej połączony z resztą pasma.

 

Ile miejsca masz na węższej ścianie ?

Jeden koniec pokoju musi być całkiem pusty inaczej nie postawisz tych kolumn.

 

Jeśli da się ustawić kolumny tak, by między wewnętrznymi krawędziami było ponad 2m, a z tyłu za kolumnami i po bokach będzie pusto, to jakoś to zagra.

 

Jak nie ma wolnej przestrzeni, to te kolumny raczej nie nadają się do takiego pokoju.

Ewentualnie na dłuższej ścianie ale też nie wiadomo, gdzie są drzwi, szafa, biurko, spanie, może być ciężko ustawić je tak, by to miało ręce i nogi.

 

Generalnie podłogowe Infinity są bardzo wdzięczne za każde 10cm więcej po bokach i z tyłu, więc pomierz ile masz wolnego miejsca i czy zostanie jakaś przyzwoita odległość od kolumn do ścian bocznych i w głąb za linią kolumn uwzględniając wymiary samych skrzynek.

 

Pozdrawiam

Pygar

 

P.s.

W przypadku uszkodzenia zawieszenia nie ma większego problemu, ponieważ są dostępne zestawy naprawcze, gdzie zamiast pianek są obręcze z bardzo elastycznej gumy, która posłuży na bardzo długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

Jak ma być konkretnie na basie, to zdecydowanie lepiej wybrać 8.2

Będzie bardziej zróżnicowany i lepiej połączony z resztą pasma.

 

Ile miejsca masz na węższej ścianie ?

Jeden koniec pokoju musi być całkiem pusty inaczej nie postawisz tych kolumn.

 

Jeśli da się ustawić kolumny tak, by między wewnętrznymi krawędziami było ponad 2m, a z tyłu za kolumnami i po bokach będzie pusto, to jakoś to zagra.

 

Jak nie ma wolnej przestrzeni, to te kolumny raczej nie nadają się do takiego pokoju.

Ewentualnie na dłuższej ścianie ale też nie wiadomo, gdzie są drzwi, szafa, biurko, spanie, może być ciężko ustawić je tak, by to miało ręce i nogi.

 

Generalnie podłogowe Infinity są bardzo wdzięczne za każde 10cm więcej po bokach i z tyłu, więc pomierz ile masz wolnego miejsca i czy zostanie jakaś przyzwoita odległość od kolumn do ścian bocznych i w głąb za linią kolumn uwzględniając wymiary samych skrzynek.

 

Pozdrawiam

Pygar

 

P.s.

W przypadku uszkodzenia zawieszenia nie ma większego problemu, ponieważ są dostępne zestawy naprawcze, gdzie zamiast pianek są obręcze z bardzo elastycznej gumy, która posłuży na bardzo długo.

Beztytulu_wqhwwpw.jpg

 

tak to miało by wyglądać - moge przestawić biurko i spanie dowolnie- ale szafy nie rusze

 

wg mnie infinity kappa 8.2 do mego pokoju i wzmacniacza są za duże

zresztą nie wiem bo myślałem też nad paradigm studio 60v5 (ale tam są głośniki 13cm niskotonowe)

miałem studio 10v5 teraz studio 20v5 - jestem ciekaw czy kappa 7.2 będom coś od nich lepsze....? (o ile sie na nie zdecyduje...)

Edytowane przez szymek20

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymek20,

 

przy takim ustawieniu mebli jak masz obecnie to tylko kolumny podstawkowe, za dużo gratów zasłaniałoby kolumny podłogowe.

 

Jeśli ta szafa może powędrować maksymalnie w kierunku drzwi, to najlepszą opcją byłoby zamocowanie specjalnych meblarskich kółek pod biurko i ustawienie wszystkiego tak jak na rysunku poniżej. Dla wyszukanych odsłuchów wyjeżdżałbyś biurkiem w stronę drzwi i spania, wtedy nic nie przeszkadzało by Kappą, a do słuchania codziennego skręciłbyś kolumny lekko do środka (słuchacza) i ustawił w najlepszej pozycji względem ścian i biurka, przy minimalnej bazie 203cm między środkami kolumn będziesz miał 50cm do ścian po bokach i prawie 100cm za kolumnami.

 

Jak taka opcja odpada, to zapomnij o podłogówkach, chyba że poszukasz jakiś wąskich tak około 20-22cm szerokości, wtedy będzie ciut łatwiej nimi manewrować. Kappa 7.2 ma prawie 40cm (bez 3cm) szerokości.

 

Bardzo dobrym wyjściem z tej sytuacji byłoby zamienienie biurka na stół/stolik, wtedy zamiast bocznych i "przedniej" ścianki biurka miałbyś tylko 4 nogi i całą przestrzeń pod blatem stołu wolną, to znacznie ułatwiłoby pracę kolumną.

 

Pozdrawiam

Pygar

 

P.s. Wyliczenia zrobiono przy uwzględnieniu wymiarów kolumn Infinity Kappa 7.2.

 

Jestem ciekaw jak Twój Rotel "zagada" z takimi kolumnami jak Kappa 7.2-8.2, w specyfikacji podają żeby stosować kolumny 8 Ohm, sprawdzałeś go u kogoś na trudnych kolumnach ?

Gdyby był z nim jakiś problem, to polecam Sansui AU-X901, który spokojnie daje radę z Kappa 6-7-8, Renaissance 80 - 90. Ciut słabiej będzie z AU-X911DG ale jak odkręcisz gałkę na 10:30, to sąsiedzi będą łapać za telefon i wykręcać 997 :-).

post-45609-0-83804600-1438084321_thumb.jpg

Edytowane przez Pygar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

:( to wybiore opcje: "chyba że poszukasz jakiś wąskich tak około 20-22cm szerokości" szukać bende czegoś z dwoma 16-18cm głośnikami ale - pewno będą to paradigm studio 60v5 (niby mają głośniki 13-14cm ale ludzie sobie chwalą niskie tony z nich... - i wg testów schodzą do 34hz przy -6db lub 45hz przy -2db - czyli jak na obudowy 20cm szerokośći źle nie jest.... te moje studio 20v5 mają -6db przy 60hz lub 54hz przy -2db) - wiem ,że ponad budżet, ale może jak najpierw sprzedam 20v5 to coś sie zwruci (dla mnie to ogromne pieniądze!:))

co do mojego wzmacniacza to.... w instrukcji piszą że....? - niby nominalnie 8 ohm, ale moc podają też dla 4 ohm ,a wg testów przy 3ohm pracuje stabilnie przy 2 ohm nie daje rady i zabezpieczenie/bezpiecznik się włącza... - czyli źle nie jest chyba.... poza tym niby zasilacz ma mocniejszy 380 vs 550w mocy trwałej i 720 vs minimum 850 - inni piszą ,że 1000w szczytowej? czyli teoretycznie źle nie jest a jak jest naprawde? - tego nigdy nie sprawdze i nie porównam - moge tylko wyczytywać co piszą w manualach serwisowych obu tych urządzeń....

 

Ale co jak co sugestie rozstawienia głośników/mebli w moim pokoju ciekawe ! :) - "wyjeżdżać z biurkiem na kółkach" - nie wiedziałem ,że odległośći wokół kolumn od ścian z boku i z tyłu aż takie znaczenie mają ?! - nigdy sie tym nie interesowałem - bo nie wiedziałem ,że to ma jakieś kolosalne znaczenie (pewno też od głośników zależy), porównywałem tylko moje głośniki w pokoju na poddaszu 15,3m kw i 2,3m wys z dwiema ścianami (krótszą i dłuższą) ze skosami i w tym obecnym pokoju to lepiej chyba deczko grają....

Tak czy siak dzięki!

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kappa 7.2 i 8.2 mają potężny bas, ale dopiero jak zapewnisz im dużo miejsca dookoła. Miałem obydwa modele. Są lepsze od Paradigmów Studio v5. Sporo też zależy od akustyki pokoju, bo może się okazać że dmuchają tymi dużymi basowcami na darmo a efektu nie słychać. Sprawdzałem w dwóch różnych pokojach i w tym większym pokazywały dopiero na co je stać na basie. Jak masz mało miejsca to sprawdź sobie jeszcze kolumny Focal 816V. Są ustawne, bas nie dudni jak stoją blisko ścian (słuchałem ich w podobnym pokoju do Twojego) i jest potężny, schodzi niżej od Paradigmów (choć też wg danych technicznych ten bas w obydwu markach wypada słabo, a tak nie jest). Wg mnie grają bardzo podobnie stylowo, bardzo dynamicznie i z wykopem. Focale mają jednak jeszcze więcej detali i dużo lepszą przestrzeń, soczystość dźwięku, grają trochę bardziej miękko. Paradigmy są jakby bardziej twarde i "zrywniejsze" na wyższym basie, ale trochę bez tej miękkości i odczuwalnego zejścia. W niedużym pokoju bas z tych Focali będzie dużo lepszy od Infinity.

Edytowane przez don111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie p.

A co, do irs jeden amp wystarcza? Na forum tylko o Re90 i K8.2 a o reszcie prawie nic :(

 

Jest taka reguła, że czym droższy sprzęt tym mniej posiadaczy, a równolegle z tym mniej osób udzielających się na forum z powodów "snobistycznych".

 

Część ludzi którzy maja w domach sprzęt za poważne sumy nie bierze czynnego udziału w tzw. "życiu forumowym".

 

Mówiąc kolokwialnie:

Dbają o swój prestiż i nie spoufalają się z pospólstwem :-).

 

Pozdrawiam

Pygar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie p.

A co, do irs jeden amp wystarcza? Na forum tylko o Re90 i K8.2 a o reszcie prawie nic :(

Ja posiadam IRS Epsilony :) i jak jesteś z okolic wawy to zapraszam na odsłuch :) Epsilony mają wymuszony biamping, nie da się jednym napędzać. Osobna jest sekcja basowa połączona z serwocontrolerem do basu i osobno idzie tylko bypassem sekcja średnicy i góry...

Co do grania i napędzania. RE90 grają w zbliżony sposób do Epsilonów, tyle że mniejszym dźwiękiem, dobrze napędzone naprawde miodnie grają.

Epsilony mają wielki potencjał ale też wymagają dobrego wzmocnienia. Obecnie mam na basie Marka Levinsona 23.5 - kultowa końcówka z czasów kiedy jeszcze Mark LEvinosn projektował, na góre i średnicę mam lampowego Audio Researcha VT 100 mk3. preamp to Audio Research Ref 2 mk2, pre phono Audio Research PH5, phono mam Thorensa TD 520 z ramieniem Jelco i ostanio nabytą wkładką Ortofon Rohmann, wszystko sięte kablami VoVox textura.

Ceny oby kolumn to zupełnie inna bajka. Re90 możesz kupić w przediale 4500-6000 wersja z połyskiem piano w granicach 8000, natomiast Epsilony ostatnio ktoś wystawił za 25500.

Wcześniej miałem IRS Sigmy i przesiadka na epsilony to duży przeskok.

 

Jak są pytania pytać chętnie odpowiem :)

 

Jacek

Edytowane przez jacekkudla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pozwolę sobie wtrącić własne trzy grosze. Myślę ze nie ma co straszyć z tymi wielkimi pokojami do Infinity.Faktem jest że w dużym pokoju pokażą swoje ja ale w mniejszych też da sie upchnąć całkiem spore trumny. Posiadałem Infinity rs6000 w pokoju 4.10 na 2.70 i fakt faktem było kombinowania z ustawieniem ale udało sie uzyskać satysfakcjonujące rezultaty. Kolumny potrafiły zniknąć całkowicie w pokoju lecz było troche kłopoty ze sceną w głąb ale na boki całkiem ok. Więc do Pańskiego pokoju śmiało brać kappa 7.2. Co do ustawienia kolumn to również wtrące swoje zdanie. Jeżeli tylko da sie przemeblować pokój to wg moich doświadczeń z Infinity wprowadził bym następujące zmiany. Szafę przesunąć w kierunku drzwi na sam środek i i kolumny na tej samej ścianie po bokach i będzie sporo miejsca wkoło nich. Biurko całkowicie do okna i słuchacz siedzi między biurkiem a spaniem :) Tak ja bym to ustawił gdyż miałem bardzo podobne ustawienie u siebie i spełniało swoje zdanie zadowalająco zważywszy na malutki pokoik.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. Bardzo dziękuję koledze za odpowiedź i zaproszenie na odsłuch. Przez sierpień mam full zajęć ale po wakacjach na pewno się odezwę :)

Tak amp x 2 ale myślałem że da się to obejść, ale znowu po co.

Ciekawy jestem jak się zachowują z No23,5 - czy jest to koniec poszukiwań, myślałem o tej końcówce. VT200 znowu wiele razy słuchałem z Thiel 7 + mitem 770 - był trzeci wymiar, wokalistki w pokoju. Ale wtedy ceny kosmos. VT100 też ponoć OK.

Co do kolumn Re gra 'kremowo', ciekawy jestem czy Epsilony dużo bardziej neutralnie czy podobną sygnaturą?

Jeszcze pytanko czy grasz tylko z gramiaka? Ja przeważnie z plików, z płyt co zostało.

Pozdrawiam, Piotr.

ciągłe zmiany ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam IRS Epsilony :) i jak jesteś z okolic wawy to zapraszam na odsłuch :) Epsilony mają wymuszony biamping, nie da się jednym napędzać. Osobna jest sekcja basowa połączona z serwocontrolerem do basu i osobno idzie tylko bypassem sekcja średnicy i góry...

Co do grania i napędzania. RE90 grają w zbliżony sposób do Epsilonów, tyle że mniejszym dźwiękiem, dobrze napędzone naprawde miodnie grają.

Epsilony mają wielki potencjał ale też wymagają dobrego wzmocnienia. Obecnie mam na basie Marka Levinsona 23.5 - kultowa końcówka z czasów kiedy jeszcze Mark LEvinosn projektował, na góre i średnicę mam lampowego Audio Researcha VT 100 mk3. preamp to Audio Research Ref 2 mk2, pre phono Audio Research PH5, phono mam Thorensa TD 520 z ramieniem Jelco i ostanio nabytą wkładką Ortofon Rohmann, wszystko sięte kablami VoVox textura.

Ceny oby kolumn to zupełnie inna bajka. Re90 możesz kupić w przediale 4500-6000 wersja z połyskiem piano w granicach 8000, natomiast Epsilony ostatnio ktoś wystawił za 25500.

Wcześniej miałem IRS Sigmy i przesiadka na epsilony to duży przeskok.

Gratulację za perfekcyjnie skonfigurowany system!

Ja sam również dotarłem do praktycznie identycznego układu ze swoimi Infinity REN90. Czyli mocny szybki kontrolowany tranzystor na basie, lampa na resztę gdzie również używałem Audio Research D-76A, pożniej monobloki Luxman A-3000 (Tim de Paravinci model). Lampowy preamp Luxman CL36.

Tyle że ja używałem i wciąż używam w pełni aktywny biamping z lampową aktywną zwrotnicą między preampem oraz końcówkami.

Niestety Renaissance 90 z żalem sprzedałem około 3 tygodnie temu.

Po około 4 latach wspólnego życia znalazłem o wiele lepsze kolumny, które pod każdym względem wyniosły mój system o 2-3 klasy wyżej, nawet w kwestii subbasu, królewskiej dyscyplinie Infinity. Ale to już bajka nie do tego wątku :)

 

Co do kolumn Re gra 'kremowo',

Miałem RE90 i nigdy nie zauważyłem by grały 'kremowo'.

Wręcz odwrotnie, bardzo precyzyjnie, otwarto, z relatywnie dużą ilością góry. Wstęgi to wstęgi.

Charakter dżwięku to też na pewno kwestia całego systemu oraz akustyki pokoju. Ja jak piszę wyżej, grałem na biampingu z lampą podłączoną na górną częśc pasma.

A może sobie tylko pomyliłeś serie Kappa z Rennaisance. To raczej dwie różne bajki.

Edytowane przez elektroboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sam również dotarłem do praktycznie identycznego układu ze swoimi Infinity REN90. Czyli mocny szybki kontrolowany tranzystor na basie, lampa na resztę gdzie również używałem Audio Research D-76A, pożniej monobloki Luxman A-3000 (Tim de Paravinci model). Lampowy preamp Luxman CL36.

Tyle że ja używałem i wciąż używam w pełni aktywny biamping z lampową aktywną zwrotnicą między preampem oraz końcówkami.

 

A kolumny pozostały w stanie fabrycznym ?

Jaką częstotliwość wybrałeś , jako optymalną w swoim systemie odsłuchowym .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kolumny pozostały w stanie fabrycznym ?

Jaką częstotliwość wybrałeś , jako optymalną w swoim systemie odsłuchowym .

tak, zostawiłem fabryczny podział 200Hz miedzy basem i resztą.

Niżej by się już nie wyrabiał średnio-basowy głośnik. wyżej było by bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle że ja używałem i wciąż używam w pełni aktywny biamping z lampową aktywną zwrotnicą między preampem oraz końcówkami.

tak, zostawiłem fabryczny podział 200Hz miedzy basem i resztą.

Niżej by się już nie wyrabiał średnio-basowy głośnik. wyżej było by bez sensu.

 

Czy to oznacza , ze używałeś zarówno podziału aktywnego jak tez zwrotnic pasywnych .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to oznacza , ze używałeś zarówno podziału aktywnego jak tez zwrotnic pasywnych .

Niestety pasywne zwrotnice IR90 są bardzo trudne do ominięcia. Basowy głośnik typu Watkins ma podwójne uzwojenia (dwie cewki) i do tego dopasowaną podwójną pasywną zwrotnice. Sto procentowa symulacja tego układu aktywną zwrotnicą było by wyjątkowo trudnym zadaniem.

No i reszta to 3 dodatkowe pasma.

Nie chciało mi się po prostu bawić 5-ampingem z wątpliwym efektem końcowym:)

 

By wyeliminować efekt podwójnej zwrotnicy (nałożenie aktywnego filtru na pasywny filtr) ustawiłem częstotliwości filtrów na aktywnej zwrotnicy na 100Hz dla górno przepustowej oraz 600Hz dla dolnoprzepustowej części aktywnej zwrotnicy.

Tak naprawdę najważniejszym zadaniem zwrotnicy aktywnej to odciążenie lampowego wzmacniacza napędzającego górę, od prądożernych basowych częstotliwości do 100Hz (ok. 30% mocy) i jednocześnie mocne ograniczenie IM zniekształcenia tego wzmacniacza.

Działało idealnie, czego potwierdziły pomiary.

Dżwięk w takim układzie o 2-3 klasy lepszy do klasycznego napędzania jednym wzmacniaczem jakiejkolwiek klasy lub technologii. Na początku testowałem przynajmniej ponad dziesięć top końcówek mocy. Bi-amp zawsze bezwzględnie pokazał gdzie jest ich miejsce.

Edytowane przez elektroboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety pasywne zwrotnice IR90 są bardzo trudne do ominięcia. Basowy głośnik typu Watkins ma podwójne uzwojenia (dwie cewki) i do tego dopasowaną podwójną pasywną zwrotnice. Sto procentowa symulacja tego układu aktywną zwrotnicą było by wyjątkowo trudnym zadaniem.

To wiem i dlatego pytam o szczegóły , takie zabawy z aktywnym podziałem prościej jest zastępować z zestawach z "klasycznym" głośnikiem basowym .

No i reszta to 3 dodatkowe pasma.

Nie chciało mi się po prostu bawić 5-ampingem z wątpliwym efektem końcowym:)

By wyeliminować efekt podwójnej zwrotnicy (nałożenie aktywnego filtru na pasywny filtr) ustawiłem częstotliwości filtrów na aktywnej zwrotnicy na 100Hz dla górno przepustowej oraz 600Hz dla dolnoprzepustowej części aktywnej zwrotnicy.

Tak naprawdę najważniejszym zadaniem zwrotnicy aktywnej to odciążenie lampowego wzmacniacza napędzającego górę, od prądożernych basowych częstotliwości do 100Hz (ok. 30% mocy) i jednocześnie mocne ograniczenie IM zniekształcenia tego wzmacniacza.

 

Natomiast dla pozostałej części pasma to wymagana jest jedynie eliminacja filtracji HP z midbasu , która jako jedyna pracuje tu na 12 dB , zatem powinna być stosunkowo prosta do zastąpienia aktywnym HP , z zachowaniem pierwotnej częstotliwości podziału, a może i pokusić się o jej zjazd w dól w granicach 120 -200 Hz .

Edytowane przez Nakamichi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast dla pozostałej części pasma to wymagana jest jedynie eliminacja filtracji HP z midbasu , która jako jedyna pracuje tu na 12 dB , zatem powinna być stosunkowo prosta do zastąpienia aktywnym HP , z zachowaniem pierwotnej częstotliwości podziału, a może i pokusić się o jej zjazd w dól w granicach 120 -200 Hz .

Zgadza się, zdjęcie HP filtra z midbasu i zastąpienie aktywnym HP 200Hz miałem w planach.

Skoro ale używałem wystarczająco mocne lampowe końcówki (minimum 2x 70W) i byłem na tyle zadowolony z dżwięku, do tego zabiegu w końcu nie doszło.

Przez chwilę się ale mocno zastanawiałem nad zamianą polyprop. midbasu za szybki papierowy Fostex lub podobny.

Dosyć "plastykowy" midbas przydżwięk był obszar, który mi się we dżwięku IR90 chyba najmniej podobał.

Ale i to w końcu zostało tylko w moich planach i teraz taki eksperyment musi zrobić ktoś inny. Ja już mam teraz muzykalności i naturalności tyle, że mogę ją rozdawać innym :)

Edytowane przez elektroboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdradż tajemnicę - na co zamieniłeś? pozdrawiam.

na wyjątkowo rzadkie referencyjne TDL Reference Standard TL.

To razem wzięto 160kg giganty z potrójną linią transmisyjną w każdej kolumnie.

 

tdl-reference-cutaway-1.jpg

Oprócz tego jeszcze trzymam najwyższe monitory SPENDOR S-100, ESS AMT1 i na biurku mi pięknie grają maleństwa REGA Kyte.

TDL są jednak mimo jakiejkolwiek konkurencji.

Nie chcę tutaj ale za bardzo pisać o innych, dla Infinity konkurencyjnych markach.

W każdym bądz razie przeżyłem pare świetnych audiofilskich lat z moimi Renaissance 80 (pierwsze Infinity które miałem) i głownie Renaissance 90.

To doskonałę kolumny za swoją cenę!

Edytowane przez elektroboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To razem wzięto 160kg giganty z potrójną linią transmisyjną w każdej kolumnie.

 

tdl-reference-cutaway-1.jpg

 

 

:))

 

Co do Marka No 23,5 jacekudla to ciekaw jestem czy jest to już koniec świata dla Watkinsów czy dopiero początek?

Edytowane przez pierote

ciągłe zmiany ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Koledzy kupiłem kappa 8.2 czarne stan bardzo dobry z Niemiec zagrały bardzo dobrze ze wzmacniaczem atc sa 160 ale słyszałem że dopiero infinity z obudowy zamknięte j grają prawdziwie.co polecacie .r 90 czy rs ll b czy rs 2.5 a może inne .Mam pomieszczenie 16 m niskie i mocno wygłuszone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.