Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  802 członków

Dynaudio Klub
IGNORED

Klub miłośników Dynaudio


wube
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dynaudio kochają audiofile preferujący nieokrzesane brzmienie

( surowe i bez szlachetności ).

Spotkałem się na forum z opinią, że Dynaudio jest dla melomanów a nie audiofili. I do tej opinii się raczej przychylam.Brzmienie Dynaudio i to w każdej półce cenowej jest przeciwnością surowości i braku szlachetności.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość BOBSAPP

(Konto usunięte)

Spotkałem się na forum z opinią, że Dynaudio jest dla melomanów a nie audiofili. I do tej opinii się raczej przychylam.Brzmienie Dynaudio i to w każdej półce cenowej jest przeciwnością surowości i braku szlachetności.

 

Całkowicie się do tej opinii przyłączam..

Rynek pro też produktami Dynaudio nie gardzi - choć mają inne podejście do ich wykorzystania.

Więc wydaje się że za ich pomocą ANALIZOWAĆ też się da...

 

grotto-4-l.jpg

 

597017-dynaudio_bm10_studio_monitors.jpg

Edytowane przez BOBSAPP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rynek pro też produktami Dynaudio nie gardzi - choć mają inne podejście do ich wykorzystania.

 

Możliwe, całkiem możliwe że produktami Dynaudio nie gardzą studia nagrań. Sonusami w najlepszej postaci również.

 

Słynne Studio nagrań Little Tribeca - Nicolasa Bartholomee specjalisty od nagrywania małych składów też ma się czym pochwalić...... kilka par doborowych Sonus Faber

 

 

09CD01LT_0106.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A poniżej płytowe referencje ostatnich znaczących nagrań dokonane przez Studio Nicolasa Bartholomea:

 

http://littletribeca.com/references/

 

Jest nieistotna i nie ma żadnego znaczenia. Przypominam wszelkim oszołomomom, że jest to klub Dynaudio - na temat science fiction można pisać przecież w dziale włoskim.

 

Ty masz drewniane uszy bo się wspierasz subbami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość BOBSAPP

(Konto usunięte)

jestem ciekaw czy ktoś z Was używa do domowego HI FI aktywnych Dyn BM15 A?

 

Ja pójdę dalej /// czy ktokolwiek porównywał te konstrukcje ?

 

http://www.hi-fi.com.pl/kolumny-testy-lista/3130-dynaudio-special-25-t.html

 

VS

 

http://www.dynaudio.com/professional-audio/lyd/lyd-8/

 

To by było coś...poczytać chociaż...

Edytowane przez BOBSAPP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynaudio przeznaczone na rynek pro, to proporcjonalnie niestety drogie rzeczy na tle innych popularnych produktów tego sektora, więc i popularność Dynaudio jest przykryta warstwą innych, tańczych monitorów. Powyższe zdjęcie pokoju do masteringu z SF niczego nie zmienia w tej kwestii - mastering to zupełnie oddzielna sprawa i w sumie też bardzo rzadko spotyka się takie setupy - przeważnie audiofeele mają złą wyobrażnie w tej kwestii i po prostu podniecają się czymś, o czym nie mają pojęcia. W życiu nie stosowałbym w procesie masteringu kolorujących jak diabli Sonusów - w takiej pracy potrzeba jak najbardziej liniowo pracujących zestawów, np. EgglestonWorks - jak już mówimy o wydawaniu kasy na potrzeby hi-endowego studia do masteringu. Po świecie biega luzem wielu oszołomów, również i sektorze audio to się zdarza.

 

Ty masz drewniane uszy bo się wspierasz subbami.

 

Głupi jesteś i masz wszy.

 

Co nagle robią w klubie userzy, którzy ani nie posiadają produktów Dynaudio, ani w zasadzie ich nie lubią - nie rozumiem tego ciśnienia?

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość BOBSAPP

(Konto usunięte)

Słynne Studio nagrań Little Tribeca - Nicolasa Bartholomee specjalisty od nagrywania małych składów też ma się czym pochwalić...... kilka par doborowych Sonus Faber

 

W tle widać monobloki McIntosh ( które są bardzo dobre od razu nadmienię ) współpracują one w niewiadomy sposó z tymi kolumnami / nie ma żadnych pomiarów - co i jak / czy charakterystyka jest płaska / jaka odpowiedż impulsowa / jakość barwy poza pomiarami / itd...

Tu upatruję ogromną przewagę Dynaudio ....amplifikacja aktywna tych głośników na rynek pro przedstawia nam gotowy produkt z konkretnymi danymi....nie związanymi z gustem realizatora który wybrał kolumny ( ich charakter) + wzmacniacz ( jego charakter)...i dołożył kable nie wiadomo co robiące..( całkowity gust realizatora )..

 

w takiej pracy potrzeba jak najbardziej liniowo pracujących zestawów

Edytowane przez BOBSAPP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupi jesteś i masz wszy.

 

Mówisz o sobie ? To współczuję ale lepsze to niż inne podobne stworzonka między nogami - tak więc ciesz się.

A subby to wsadź sobie wiesz gdzie.......i przy okazji zmień pampersa. Przestań pisać o muzyce bo jej nie słyszysz i nie rozumiesz

i nie wiesz o co w niej tak naprawdę chodzi.EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oszołom wpadł do wątku, obsikał teren i uciekł. Nikt cię tu nie chce Magnepan, zrozumiałeś? Kup sobie saturator i żeń wodę z sokiem - audio i muzykę zostaw w spokoju, bo pleciesz same bzdury niedouczony klepaczu. Niech ktoś zrobi porządek z tym wągrem!

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja opinia nie jest odosobniona w kewstii jakości brzmienia SF vs Dynaudio - zachęcam do porównań.Wiem ze masz MUZYKALNE

ucho więc porównaj sam C1, C2 vs SF nawet te ze średniej półki

 

Panowie, sekret dobrego brzmienia SF nie wynika z samych doborów przetworników a z solidnej konstrukcji OBUDOWY SF.

 

Piszesz głupoty ale to normalne w twoim przypadku bo jesteś specjalistą od pisania bzdurnych opinii...przynajmniej od jakiegoś czasu. Klubowicze o dłuższym stażu doskonale zresztą zadają sobie z tego sprawę. Szkoda tylko tych co niedawno temu się zarejestrowali i tylko w tym celu piszę, aby przestrzec ich przed braniem na poważnie takich opinii...

 

Chętnie dowiemy się w tym wątku kto jeszcze uważa C1 za wydmuszkę i poproszę o konkretne przykłady z nickami lub linkami do recenzji w których napisano że C1 to szmelc w porównaniu do Sonusów.

 

 

 

Pana Magnepana to jednak trzeba wyprosić z tego klubu, po co On nam tu.Przecież tu są fani Dynaudio.

 

Jego wyproszono już z wielu wątków...

 

 

Słynne Studio nagrań Little Tribeca - Nicolasa Bartholomee specjalisty od nagrywania małych składów też ma się czym pochwalić...... kilka par doborowych Sonus Faber

 

 

09CD01LT_0106.jpg

 

Napisz cwaniaczku skąd się o tym dowiedziałeś...i nie strugaj takiego znawcy w temacie wyposażenia studyjnego...

 

Masz odwagę napisać PRAWDĘ skąd wiesz o sprzęcie u Pana Nicolasa?

 

 

 

Większość studiów używa subwooferów, ale skąd ty możesz o tym wiedzieć kakakaki?

 

Może po prostu warto zgłosić odpowiednie info do moderacji. Obrażanie innych klubowiczów słowami z rodzaju ,,kretyni" jest odpowiednio karane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu warto zgłosić odpowiednie info do moderacji

 

To też jest jakaś myśł, choć nigdy tego nie praktykowałem. Z drugiej strony oszołomów lata luzem cała masa, więc nie ma się co dziwić, że od czasu do czasu jeden z drugim wpadnie do nieinteresującego go wątku po to tylko, żeby zostawić ślad swojej głupoty i bezmózgowia.

 

Magnepana to jednak trzeba wyprosić z tego klubu, po co On nam tu.

 

Wyprosić można w miarę rozumnych userów, ale w przypadku tego cyca, to trzeba od razu lać drewnianą pałą po tym pustym łbie, i to bez ostrzeżenia.

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pójdę dalej /// czy ktokolwiek porównywał te konstrukcje ?

 

http://www.hi-fi.com.pl/kolumny-testy-lista/3130-dynaudio-special-25-t.html

 

VS

 

http://www.dynaudio.com/professional-audio/lyd/lyd-8/

 

To by było coś...poczytać chociaż...

 

Myślę, że szału by nie było. 25 to klasa a tu mamy aktywne monitory ze średniej półki. Miałem model bm 5 mk3 i o ile basem zmiażdżyły proac 118 to już środkiem i górą, przejrzystością i lekkością grania 118 górowały. myślę że takie porównanie miałoby jakieś uzasadnienie przy bm 15a.

Cayin a88T MK I, Diapason Adamantes III, Questyle CMA 600i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak,kupiłem kiedyś u p.Jasika SF(kolejne)Elipsa(nie widzę na zdjęciu czy to właśnie Elipsa czy Stradirwari) i mocno byłem zestresowany ich brzmieniem....tragiczne.Miały spadek w okolicach 100hz do ok 2ohm nie dało się tego wysterować,nie grały z Passem,z końcówkami mcintosh,Electrocompanietem i innymi,Skończyło się sprzedażą do Czech....na szczęście.Nie rozumiem pieniactwa Magnepana,bo przecież wie,że preferencje są ważne i każdy ma swoje.Jeden woli córkę drugi teściowej dziurkę.Po co się wypowiadać w klubie Dynaudio,do tego tendencyjnie i nie obiektywnie?

 

Proponuje wszystkim więcej dystansu do siebie nawzajem.

 

Na zdjęciu to chyba jednak nie Elipsa a Stradivari(ma dwa basowe głośniki)

 

A swoją drogą to interesujące że tak znany i dobry producent przetworników jakim jest Dynaudio nie jest w stanie zrobić tak

dobrych kolumn jak SF.

Jeśli chodzi o te kwestię,to mam odwrotne zdanie.A na marginesie to Franko Serblin pożegnał ten padół.

 

Magnepan "moja prawda jest najmojsza"i pewnie o to ci chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak,kupiłem kiedyś u p.Jasika SF(kolejne)Elipsa(nie widzę na zdjęciu czy to właśnie Elipsa czy Stradirwari) i mocno byłem zestresowany ich brzmieniem....tragiczne.Miały spadek w okolicach 100hz do ok 2ohm nie dało się tego wysterować,nie grały z Passem,z końcówkami mcintosh,Electrocompanietem i innymi,Skończyło się sprzedażą do Czech....na szczęście.

 

Szczęście to miał ten Czech, który kupił te Elipsy. Wystarczy, że Podłączył do nich po końcówce Krella lub Levinsona.

 

To że nie umie się złożyć odpowiednio systemu nie oznacza, że kolumny są do doopy. Podłączanie do Elips takich wzmakow jak Pass, Mac czy Electro daje efekt tragiczny. To fakt. Ale i marnie świadczy o umiejętności dopasowania systemu.

 

Elipsy to akurat jak na Sonusa bardzo udane podłogówki. Mają świetne zejście na basie i nie są przymulone jak Amati. Kilka razy sluchałem tych kolumn i potrafiły dać dużo radości ze słuchania gdy grały w odpowiednim systemie. Oczywiście ich cena katalogowa była absurdalna ale zakup z drugiej ręki za 30 tyś PLN to niegłupia opcja.

Edytowane przez moreno1973
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączanie do Elips takich wzmakow jak Pass, Mac czy Electro daje efekt tragiczny. To fakt. Ale i marnie świadczy o umiejętności dopasowania systemu.

 

Moreno, jakie Ty bzdury piszesz......Pass i Elektrocompaniet to idealny towarzysz dla SF. Mam, więc wiem. Modrzew mógł mieć problem z resztą systemu ( źródło i okablowanie ). Z Elipsą generalnie byłbym ostrożny bo to kolumna która może przysporzyć trochę pracy włascicielowi z doborem reszty systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczęście to miał ten Czech, który kupił te Elipsy. Wystarczy, że Podłączył do nich po końcówce Krella lub Levinsona.

 

To że nie umie się złożyć odpowiednio systemu nie oznacza, że kolumny są do doopy. Podłączanie do Elips takich wzmakow jak Pass, Mac czy Electro daje efekt tragiczny. To fakt. Ale i marnie świadczy o umiejętności dopasowania systemu.

 

Elipsy to akurat jak na Sonusa bardzo udane podłogówki. Mają świetne zejście na basie i nie są przymulone jak Amati. Kilka razy sluchałem tych kolumn i potrafiły dać dużo radości ze słuchania gdy grały w odpowiednim systemie. Oczywiście ich cena katalogowa była absurdalna ale zakup z drugiej ręki za 30 tyś PLN to niegłupia opcja.

To,że czytać nie potrafisz ze zrozumieniem i bije z twoich postów arogancja i pycha nie świadczy jeszcze,że posiadłeś wiedzę na poziomie,który by cie upoważniał do pisania takich bzdur.Próbowałem również z Krellem i innymi końcówkami,nawet mocnymi końcówkami lampowymi.Napiszę jeszcze raz...brzmienie SF Elipsa tragiczne.Uznaje tylko opinie o sprzęcie ludzi,którzy posiadali u siebie w systemie dany klocek a nie słuchali na Audioszołach.O preferencjach już pisałem,nie będę się powtarzał.

 

Z Elipsą generalnie byłbym ostrożny bo to kolumna która może przysporzyć trochę pracy włascicielowi z doborem reszty systemu.

Dokładnie,każdy kto je miał wie jakie są oporne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modrzew mógł mieć problem z resztą systemu ( źródło i okablowanie )

W tamtym czasie posiadałem źródło Pathos Endorphin,okablowanie różne próbowałem od Cardasa,van den Hulla,Audioquesta itd.

 

Dynaudio technologicznie zatrzymało się 20 lat temu. Podobnie jak Tonsil, tylko Duńczycy lepsi są w marketingu i zarządzaniu.

Tyle wiesz co zjesz...jak widać.Tylko co tu robisz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.