Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, Natalia Cattiva napisał:

Kata gaznikowce nie pasują? Z tego co sie orientuję cośtam w ofercier mają. Skąd pomysł na Sherco?

Polityka ktma mi przestaje odpowiadac, ceny biora z kosmosu, na dodatek jak chcesz przyzwoite moto to od strzalu trzeba robic zawieche, sherco w standardzie daje kayabe, co prawda w modelu sherco z 2020 trzeba bylo modyfikowac sprzeglo, ale ogulnie dostajesz wiecej za mnieksza cene, KTM zachlysnal sie sukcesem i powalilo ich z cenami.

w ktm mam nalatane teraz 120h tak planuje dobic fo 200 i czas na zmiane, podoba mi sie bowa beta w wersji factory ale jeszcze nie mialem okazji testowac

Czasem lepiej nic nie mowic i wyjsc na idiote niz sie odezwac i rozwiac wszelkie watpliwosci.

Co do monopolu ktm-a, zgadzam się. Mam jednego enduro i nie narzekam, natomiast ceny części są zbędnie nadmuchane, jakość przynajmniej z tego co mam- ok. Sherco natomiast nie znam kompletnie i nie wiem co soba reprezentuje.

'Prawdziwa siła człowieka tkwi nie w uniesieniach, lecz w niewzruszonym spokoju.' 

  • Moderatorzy
W dniu 23.06.2021 o 22:00, Natalia Cattiva napisał:

Jak coś jest chińsko-włoskie to tak jakby było chińskie. Mam takie doświadczenie i ogólnie zarówno chińskie motocykle jak i chińskie części odradzam..

Triumph chyba wszystko robi w Chinach. BMW małe pojemności również

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

15 godzin temu, Natalia Cattiva napisał:

Co do monopolu ktm-a, zgadzam się. Mam jednego enduro i nie narzekam, natomiast ceny części są zbędnie nadmuchane, jakość przynajmniej z tego co mam- ok. Sherco natomiast nie znam kompletnie i nie wiem co soba reprezentuje.

Oczywiscie, nie neguje jakosci ktma bo ze swojego jestem zadowolony, dostaje po manetce fosc intensywnie ale patrze na to co oferuje sherco i beta i za jakie talary, porownujac do ktma to jest przepasc, na dodatek ktm prosto z saloni wymaga sporo inwestycji, oczywiscie jesli ktos chce sie pokrecic w  kolo parku to mozna jezdzic.

obecnie widac tendencje uciekania od ktm'a kiedys na zawodach same huski i ktm'y, dzisiaj jak ktos jest wierny ktmowi to i tak zmienia na gasgasa, mam jakies pol roku na podjecie decyzji ale znajac zycie pewnie i tak wybiore ktma 🙃

 

Czasem lepiej nic nie mowic i wyjsc na idiote niz sie odezwac i rozwiac wszelkie watpliwosci.

7 godzin temu, stench napisał:

Triumph chyba wszystko robi w Chinach. BMW małe pojemności również

Niestety teraz liczy się tanio.. jakość coraz częściej spada na drugie miejsce..

'Prawdziwa siła człowieka tkwi nie w uniesieniach, lecz w niewzruszonym spokoju.' 

  • Moderatorzy
10 godzin temu, szymon1977 napisał:

KTM Duke 390: ktokolwiek, cokolwiek?

 

W dniu 27.06.2021 o 12:29, szymon1977 napisał:

W tym roku chcę się zorientować w rynku, może zrobić przejażdżkę na czymś z wypożyczalni... to po prostu dla mnie zbyt dużo kasy żeby ot tak wydać na zabawkę. Jeżeli to w przyszłym roku.

Haha.

A tak swoją drogą do jesteś chłop co swoje waży . Kup motocykl, którego nie będziesz zmieniał za rok. Zamiast tego Duka to Suzuki 750.

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

36 minut temu, stench napisał:

750

Nie chcę 4-cyl, "sygnatura brzmienia" mi nie odpowiada.

36 minut temu, stench napisał:

Kup motocykl, którego nie będziesz zmieniał za rok

W zasadzie, to jak z audio, mam zamiar za rok pójść we właściwym kierunku.

36 minut temu, stench napisał:

A tak swoją drogą do jesteś chłop co swoje waży

Duke390 to taka fajna zabaweczka na miasto i okolice, a w sumie to mi o zabaweczkę chodzi.

Ze wszystkiego co oglądałem z bliska najlepsze wrażenie zrobił cb500f, no i prawie nówka w budżecie.

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

12 godzin temu, szymon1977 napisał:

KTM Duke 390: ktokolwiek, cokolwiek?

Szymon , do motocykla trzeba się przymierzyć , dobrać do postury - wzrostu ,

zrobić jazdę próbną .

Jazda Chopperem , ścigaczem a szosowo-turystycznym robi dużą różnicę .

 

KALIBER vel rydz .

Wiem. Pierwsze moto ma raczej zdefiniować moje preferencje niż w nie trafić. Nie pytam czy mi się spodoba, tylko czy nie ma czegoś, co go dyskwalifikuje, np silnik o jakiejś wyczynowej charakterystyce, który się rozpada po 3000km, albo cen części z kosmosu.

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Yamaha właśnie opublikowała rysunki patentowe swojego elektrycznego skutera E01, który stanowi odpowiednik skutera spalinowego klasy 125ccm.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Widać, że rysunki patentowe różnią się nieco od prototypu prezentowanego na Tokyo Motor Show 2019.

photo_12.jpg

Zasięg ma wynosić ok 150km na 1 ładowaniu (więcej niż potrzeba dla skutera) no i cena ok 6-7 tys. € może wpłynie na urealnienie ceny niedorzecznie drogiego odpowiednika od BMW.

Będzie ładna zabawka. Premiera tuż, tuż...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

2 godziny temu, jezz napisał:

Kolega ma junaka 125 cm tylko w innej budzie, narzeka na brak mocy.

Stłamszone przez katalizator i Euro4 oraz PJ i kat A1/B do 10-11KM, chłodzone powietrzem chińskie 125 nie może być szybkie - chłodzone cieczą japońskie 125 ze swoimi 13-15KM tylko troszkę szybsze. Praw fizyki nie da się oszukać. Choć nie powiem, cb125r ładne jest... o! zapytam sąsiada czy nie chce sprzedać, ostatnio coś mało jeździ.

2021-Honda-CB125R-First-look-naked-uprig

Po lewej cb125r, po prawej cb650r.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

W dniu 4.07.2021 o 11:57, szymon1977 napisał:

 

Duke390 to taka fajna zabaweczka na miasto i okolice, a w sumie to mi o zabaweczkę chodzi.

 

Kiedy ostatnio na moto siedziałeś ,co by cię ta zabaweczka nie sponiewierała (:.

48 minut temu, wit85 napisał:

Kiedy ostatnio na moto siedziałeś ,co by cię ta zabaweczka nie sponiewierała (:.

Ćwierć wieku temu, dlatego rozważam 125 🙂

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

45 minut temu, szymon1977 napisał:

Ćwierć wieku temu, dlatego rozważam 125 🙂

125 w 4t to do skutera dobre nie do MOTÓRA  ,  ślamazarne 10 koników pewnie bym do 80km/h objechał ''zrobioną 70'' w 2t 

Raczej myślę o modelach premium, które mają te limitowane 15KM. Żeby wyciągało więcej niż ja za małolata na rowerze.

 

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

2 minuty temu, szymon1977 napisał:

Raczej myślę o modelach premium, które mają te limitowane 15KM.

 

Ato musisz się przejechać innej rady nie ma , tylko jak zdołasz ''opanować'' maszynę z manetką do oporu to raczej szybko Ci się znudzi , masz ''A'' to po mojemu tak min 250cc , 

2 minuty temu, jarekb napisał:

tylko jak zdołasz ''opanować'' maszynę z manetką do oporu

Jeszcze nie spotkałem maszyny, którą bym nie jechał ile fabryka dała. I właśnie dlatego mam pewne obawy przed szybkim moto.

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

7 minut temu, szymon1977 napisał:

Jeszcze nie spotkałem maszyny, którą bym nie jechał ile fabryka dała. I właśnie dlatego mam pewne obawy przed szybkim moto.

To nawet nie chodzi o max prędkość , tylko jak ciśniesz gaz do oporu a maszyna nie idzie muł , chyba do normalnej w miarę przepisowej jazdy trzeba aby dobrze szło do 90km/h , a z tego co widzę 125 raczej słabo , bez żartów już bym wolał mz etz 251 w super stanie ,(sentyment młodości) gdy się po wiochach śmigało w ''czapce'' 🙂 

2 godziny temu, jarekb napisał:

...do normalnej w miarę przepisowej jazdy trzeba aby dobrze szło do 90km/h , a z tego co widzę 125 raczej słabo...

W UK to 80km/h (max poxa miastem), a z tym 125 taczej nie powinno mieć problemów, zwłaszcza te lepsze 125. A przepisy dot moto na PJ kat B i provisional driving licence spawiły, że 250 (podobnie jak 50) poza skuterami w zasadzie wypadły z rynku.

Się wku... to u chińczyka za rogiem kupię Sym Wolf albo jakiegoś innego Keeway RKF. Nówka sztuka, jak się zje... to oddam na gwarancji.

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

1 minutę temu, szymon1977 napisał:

 Się wku...ię to u chińczyka za rogiem kupię Sym Wolf.

Nie wiem jak teraz , ale SYM ,Kymco to Taiwan i jakość całkiem dobra na ''samochody'' to coś Kia ,  Hyundai calkiem co innego niż chińczyk , 

30 minut temu, jarekb napisał:

...SYM ,Kymco to Taiwan i jakość całkiem dobra...

Keeway niby też (to samo co Benelli), ale do topowych cb125r czy mt125 to nadal lata świetlne. W UK promuje się też Lexmoto, markę powiązaną z Harleyem (widziałem ostatnio ścigacz - całkiem ładny i obsolutnie nie tandetny).

Ogólnie to rynek w UK podobny do polskiego, czyli przy małym budżecie do wyboru nowe chińczyki 125 albo styrane pordzewiałe i cieknące olejem od 600 w górę. A dla mnie nie ma nic... tzn znalazłem coś, ale 400km w jedną stronę.

Szczerze to mam nadzieję, że trafię w okicy używany cb125r lub mt03 w sensownych pieniądzach ale u dealera marki, z historią serwisową i gwarancją. Trafienie 250-400 jest nierealne, a z pomysłu na 500+ na razie rezygnuję.

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Teraz, szymon1977 napisał:

Keeway 

Autentyczny chińczyk beż żadnego ale !! , wystarczy porównać oznaczenia silników chińczyki w każdej kategorii mają 2-3 modele silników i ładują do wszystkiego 

SYM i Kymco to raczej spece od skuterów niż motorów , mieli w ofercie 300cc skutery , a Kymco nawet 60 KM , 700 cc bydlaka , nawet nie ma co porównywać z chinolami 

  • Moderatorzy
29 minut temu, szymon1977 napisał:

Ogólnie to rynek w UK podobny do polskiego, czyli przy małym budżecie do wyboru nowe chińczyki 125 albo styrane pordzewiałe i cieknące olejem od 600 w górę. A dla mnie nie ma nic... tzn znalazłem coś, ale 400km w jedną stronę.

To zrób prawko na motocykle.

Wiele problemów się rozwiąże. kupisz co chcesz.

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

9 minut temu, stench napisał:

To zrób prawko na motocykle.

Mam. Ale poważnego motocykla ze wszystkimi ceremoniami na razie nie chcę, i szczerze mówiąc budżet na ZABAWKĘ ograniczam do £3000-3500. Jak się wkręcę to za rok dwa pójdę dalej.

-----

33 minuty temu, jarekb napisał:

Autentyczny chińczyk beż żadnego ale !! ,

Czyli Keeway przereklamowany.

-----

AJS Highway Star: widziałem raz na żywo, piękne 125, niestety w UK nie występuje

1e77f25bf895db5dd9b8d3e140687f99461cb9f4

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

6 minut temu, szymon1977 napisał:

Taki piękny chińczyk za połowę ceny japońca, bądź japońca pordzewiałego i ociekającwgo olejem... jak żyć?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nawet nie patrz na czystochińskie ,bo będziesz pluł na ich widok , jak pisałem absolutne minimum jakościowe to SYM,Kymco ,może jeszcze Dealim , nie wiem czy dostępne nowe  poszukaj w necie kymco zing ll , dealim daystar  , vt evolution 125 ,

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.