Skocz do zawartości
IGNORED

Interkonent xlr do 500zł

essewissa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Szukam kabelka xlr do zestawu jak w "O mnie", cena do 500zł, chyba nie ma sensu więcej do systemu który posiadam. Zależy mi na ciepłym i rozdzielczo grającym druciku , myslałem nad Raffaell's cable up-xlr bo wiele dobrego o nim czytałem, ale moje doświaczenie jeżeli chodzi o interkonekty xrl jest zerowe.

Pozdrawiam

Interkonekt oczywiście, sorki za błąd w tytule.

https://www.audiostereo.pl/topic/90931-interkonent-xlr-do-500z%C5%82/

Mój system to:

głośniki - Quad 21l2

wzmocnienie - C.e.c. 3300r

źródło - Nad s500i

okablowanie: głośnikowe Audionova Illuminator x2 (bi-wire)

Zastanawiam sie również nad kablem xlr ze srebra, może Sonus Oliva, najgorsze jest to, że nie mam żadnego doświadczenia z tego typu kablami.

• 5 miesięcy później...

Witam,

Stoje przed podobnym dylematem co autor tego tematu. Wlasnie zakupilem A-S2000 i gra to z CD tej samej serii. Co polecacie na rozpoczęcie mojej przygody z XLR ? Tez biore pod uwage zakup Rafaellsa (kosztuje "tylko" 340zl i mozna odeslac w razie czego).

A ten kabel o którym pisze triode, to bedzie ten:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

?

Jest to kabelek mikrofonowy, wiec bedzie pasował do CD+wzmak ?

Ukryta Zawartość

U mnie po próbach ze srebrnymi diy z forum stanęło na Argentum scg-6/4, kupiłem go w bardzo okazyjnej cenie bo za 1/5 wartości i ten już u mnie zostanie. Proela mam z najwyższej serii Die Hard i uważam go za bardzo dobry kabel.

U mnie po próbach ze srebrnymi diy z forum stanęło na Argentum scg-6/4, kupiłem go w bardzo okazyjnej cenie bo za 1/5 wartości i ten już u mnie zostanie. Proela mam z najwyższej serii Die Hard i uważam go za bardzo dobry kabel.

No a od 20.01 nie raczyłeś nawet wypróbować Rafaell's Cable XLR S-UP tak że w sumie nic nie wiesz w którym miejscu jesteś.

Witam,