Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie kolumny kupić, coś z okolic KEFa REFERENCE


lian

Rekomendowane odpowiedzi

Mam ADAM A7X, które są równiejsze od tych Bowersów, a mimo to miałem potrzebę ich korekcji ... więc mniejsze nierównomierności od Bowersowych 805-tek, które mają wahania na +-3,5 dB, są dla mnie bardzo słyszalne.

 

Można prosić o wykres tych Adamów w pomieszczeniu, w którym się znajdują? Jakoś trudno mi uwierzyć żeby miały one w zwyczajnym pomieszczeniu (bez bardzo dobrej adaptacji) wahania tylko na poziomie +-3,5 dB zwłaszcza w paśmie poniżej 300Hz.

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Można prosić o wykres tych Adamów w pomieszczeniu, w którym się znajdują? Jakoś trudno mi uwierzyć żeby miały one w zwyczajnym pomieszczeniu (bez bardzo dobrej adaptacji) wahania tylko na poziomie +-3,5 dB zwłaszcza w paśmie poniżej 300Hz.

 

Takiego wykresu nie dostaniesz bo po prostu nie istnieje.

Natomiast kolega od Adamów bierze wszystko dosłownie tak jak jest napisane w reklamówce kolumn i jest w pełni przekonany , że tak jest na prawdę.

I żyje mu się szczęśliwie w takim przekonaniu do momentu aż nagle okazuje się, że jest trochę inaczej.

 

Po prostu jak producent samochodów pisze ,że np Porsche Cayenne spala średnio 8,00 l/100km to tak jest i kropka.

Nie ważne jest jakie opony założysz do tego samochodu, ile bagażu załadujesz lub pasażerów, czy wieje silny wiatr podczas jazdy itp.itd.

Spalanie jest 8,00L/100km i nie wmawiaj nikomu, że jest 13l/100km bo tak jest napisane w reklamówce ;)

 

Fajnie jest czasami podyskutować na podobne tematy tylko po pewnym czasie staje się to męczące skoro trzeba udowadniać ,że ziemia nie jest płaska ;)

sly30, potraktuj to co napisałem jako pewną filozofię :) nie miałem tu na myśli jakichś wielkich teorii.

 

Ale bezpośrednio odnosząc się do tego co napisałeś: czy na pewno tak jest? Wiadomo że kolumny domowe nie są liniowe, ale chyba nie z założenia (te drogie). Zawsze wydawało mi się, że część producentów stara się skonstruować kolumny jak najbardziej liniowe w jakimś zakładanym budżecie. I za takie uważałem kefy. Oczywiście można polemizować nad ich liniowością w stosunku do innych konstrukcji i ktoś powie że są gorsze, to jasne.

 

Celowe podbicia są wprowadzane w mniejszych konstrukcjach, o skromnej topologii, bo inaczej by nie grały. Tylko że przekaz jest adekwatny do ich wartości. Czy nie jest tak, że mamy wybór wśród konstrukcji większych i droższych, bardziej złożonych o charakterystyce "przyzwoicie" liniowej? które zagrałyby dobrze w studiu? A w mieszkaniach poprostu ukazują zniekształcenia pomieszczeń.

Jak masz nieliniowe kolumny i w

 

teoria może i słuszna tyle że nie ma zastosowania w praktyce bo zupełnie liniowe monitory są przewidziane do pomieszczeń

studyjnych o zupełnie liniowej charakterystyce.

W zasadzie chyba nikt w domu takiej charakterystyki nie ma więc dobra, domowa kolumna nie jest liniowa i specjalnie tak są one budowane. Oczywiście mamy wolność i każdy może sobie kupić co chce, również studyjne monitory tyle że przekaz muzyczny w domu liniowy już nie będzie.

Jak wstawisz do pomieszczenia z podbiciami/rezonansami kolumny nierówne, to w praktyce te nierównomierności się dodadzą. Tak więc super liniowa kolumna w nierównym pomieszczeniu zagra i tak równiej niż nierówna kolumna w tym samym pomieszczeniu. Oczywiście istnieje szansa że nierównomierności się zniosą .. ale w praktyce jak wspomniałem tak się nie zdarza i jak na ironię nierównomierności kolumny wręcz lubią występować w tych samych miejscach co pomieszczenie ma rezonanse/podbicia.

Wiesz, nie jestem konstruktorem kolumn.Zawsze sądziłem tak jak ty, że kolumny z założenia powinny być jak najbardziej liniowe.

Byłem prawie pewien że taki jest cel i do tego właśnie dążą producenci i wiadomo że różnie może im to wychodzić ale czym lepsze kolumny

tym bardziej liniowo być powinno.

Ale z czasem, rozmawiając z tymi którzy wiedzą więcej ode mnie w tym temacie dowiedziałem się że tak wcale nie jest.

Poza tym z czasem zacząłem trochę rozumieć istotę i wpływ akustyki na brzmienie kolumn i całych systemów audio.

Z każdy rokiem coraz bardziej otwierały mi się oczy ze zdumienia i zacząłem rozumieć że to w co wierzyłem przez lata to mrzonki.

Zrozumiałem też dlaczego monitory studyjne używane w domu jednak wielu osobom nie podobają się, mnie również nie.

 

Wg tego co wiem na dziś to kolumny do studia a do domu to zupełnie inna bajka.

Większość(bo nie wiem czy wszystkie) kolumn studyjnych do domu się nie nadaje i tak samo kolumny domowe nie bardzo nadają się do studia.

Choć w tą drugą stronę bardziej niż w pierwszą gdyż wszędzie w studiach używa się korektorów, czyli equalizerów, czasem analogowych a coraz

częściej cyfrowych oraz cyfrowych procesorów wyrównujących charakterystykę kolumn, zgodności fazowe itd.

Daje to w studio ogromne możliwości ingerencji w brzmienie każdych kolumn w tym również domowych więc domowe w studio mogą używać,

ale nie robią tego ze względu na astronomiczne ceny domowych konstrukcji High End.

Na rynku pro liczy się możliwie niska cena bo wyposażenie studia musi się zwrócić, musi na siebie zarobić a nie dawać wielką przyjemność

realizatorom czy właścicielom.

 

Natomiast w użyciu domowym unika się korektorów, equalizerów itd. Co prawda ostatnimi laty pojawiło się kilka ciekawych procesorów

akustyki pomieszczenia i wyrównania charakterystyki kolumn pod dane pomieszczenie to jednak nie są one używane masowo przez audiofilów.

I użycie studyjnych monitorów w pomieszczeniu domowym daje nielinowe granie mimo że same monitory mogą być bardzo liniowe.

Można też wpakować sporo kasy w akustykę i poprawić znacząco liniowość pomieszczenia ale nie wiele osób się na to decyduje.

 

Z ciekawostek to od ludzi "ze studia" dowiedziałem się że np słynne Wilsony które sam bardzo lubię brzmieniowo to w studio grają fatalnie.

Są podbite w pewnych zakresach a w innych lekko wycięte i Wilson robi to celowo. W normalnych pokojach i tych z lekką adaptacją akustyczną

grają super a w tych z totalną adaptacją akustyczną czy też w studio grają fatalnie ale wtedy z pomocą wkraczają cyfrowe procesory.

Można prosić o wykres tych Adamów w pomieszczeniu, w którym się znajdują? Jakoś trudno mi uwierzyć żeby miały one w zwyczajnym pomieszczeniu (bez bardzo dobrej adaptacji) wahania tylko na poziomie +-3,5 dB zwłaszcza w paśmie poniżej 300Hz.

W bliskim polu (1m od kolumn) jest to całkiem możliwe. Przy bliskim odsłuchu właśnie pomieszczenie ma znacznie mniejszy wpływ niż przy dalekim.

 

Tu masz pomiary w pomieszczeniu z EIS

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

... zamykają się gdzieś w granicach +-2,5 dB, ale punkty regulacyjne mają tam gdzie podbicia, więc nawet w +-2 dB można się zmieścić. Tak czy inaczej te regulatory pozwalają nawet nieco skompensować podbicia pomieszczenia, które jak wspomniałem przy odsłuchu bliskiego pola mają mniejszy udział.

 

Wiesz, nie jestem konstruktorem kolumn.Zawsze sądziłem tak jak ty, że kolumny z założenia powinny być jak najbardziej liniowe.

Byłem prawie pewien że taki jest cel i do tego właśnie dążą producenci i wiadomo że różnie może im to wychodzić ale czym lepsze kolumny

tym bardziej liniowo być powinno.

Ale z czasem, rozmawiając z tymi którzy wiedzą więcej ode mnie w tym temacie dowiedziałem się że tak wcale nie jest.

Poza tym z czasem zacząłem trochę rozumieć istotę i wpływ akustyki na brzmienie kolumn i całych systemów audio.

Z każdy rokiem coraz bardziej otwierały mi się oczy ze zdumienia i zacząłem rozumieć że to w co wierzyłem przez lata to mrzonki.

Zrozumiałem też dlaczego monitory studyjne używane w domu jednak wielu osobom nie podobają się, mnie również nie.

 

Wg tego co wiem na dziś to kolumny do studia a do domu to zupełnie inna bajka.

Większość(bo nie wiem czy wszystkie) kolumn studyjnych do domu się nie nadaje i tak samo kolumny domowe nie bardzo nadają się do studia.

Choć w tą drugą stronę bardziej niż w pierwszą gdyż wszędzie w studiach używa się korektorów, czyli equalizerów, czasem analogowych a coraz

częściej cyfrowych oraz cyfrowych procesorów wyrównujących charakterystykę kolumn, zgodności fazowe itd.

Daje to w studio ogromne możliwości ingerencji w brzmienie każdych kolumn w tym również domowych więc domowe w studio mogą używać,

ale nie robią tego ze względu na astronomiczne ceny domowych konstrukcji High End.

Na rynku pro liczy się możliwie niska cena bo wyposażenie studia musi się zwrócić, musi na siebie zarobić a nie dawać wielką przyjemność

realizatorom czy właścicielom.

 

Natomiast w użyciu domowym unika się korektorów, equalizerów itd. Co prawda ostatnimi laty pojawiło się kilka ciekawych procesorów

akustyki pomieszczenia i wyrównania charakterystyki kolumn pod dane pomieszczenie to jednak nie są one używane masowo przez audiofilów.

I użycie studyjnych monitorów w pomieszczeniu domowym daje nielinowe granie mimo że same monitory mogą być bardzo liniowe.

Można też wpakować sporo kasy w akustykę i poprawić znacząco liniowość pomieszczenia ale nie wiele osób się na to decyduje.

 

Z ciekawostek to od ludzi "ze studia" dowiedziałem się że np słynne Wilsony które sam bardzo lubię brzmieniowo to w studio grają fatalnie.

Są podbite w pewnych zakresach a w innych lekko wycięte i Wilson robi to celowo. W normalnych pokojach i tych z lekką adaptacją akustyczną

grają super a w tych z totalną adaptacją akustyczną czy też w studio grają fatalnie ale wtedy z pomocą wkraczają cyfrowe procesory.

Nawet nie czytałem do końca ... za wiele kwestii w których się nie zgadzamy. ... m.in. ceny monitorów ... sprawdź ile kosztują topowe Geithain . Bowersy 802 to przy tym tani szajs.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Być może Geithain są bardzo drogie.

Mój znajomy "ze studia" uważa że najlepsze są japońskie Kinoshita(Ray Audio) na bazie przetworników TAD i też są bardzo drogie, ale w wielu średnich czy krajowych studiach i tak nie ma tych kolumn.

W Polsce nie ma chyba żadnych.

Być może Geithain są bardzo drogie.

Mój znajomy "ze studia" uważa że najlepsze są japońskie Kenoshita na bazie przetworników TAD i też są bardzo drogie,

ale w wielu średnich czy krajowych studiach i tak nie ma tych kolumn.

Są lepsze studia i gorsze. W Abbey Road zdaje się mają w niektórych "reżyserkach" Nautilusy (te ślimaki).

 

A to że ludzie często lubią nienaturalnie grające sprzęta, to inna sprawa. Każdy kupuje co chce, ale dla mnie dobra kolumna ma być neutralna (najbliżej neutralności). Bo wg. gustu to każda kolumna może być Hi-End jak i złomem.

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

sprawdź ile kosztują topowe Geithain . Bowersy 802 to przy tym tani szajs.

sprawdż ile kosztują FOCAL GRANDE UTOPIA albo Westlake. Geithain to przy nich tani szajs....

 

Argumentacja godna podziwu.

sprawdż ile kosztują FOCAL GRANDE UTOPIA albo Westlake. Geithain to przy nich tani szajs....

 

Argumentacja godna podziwu.

Sprawdź ile kosztują ADAM Olympus Sound System - przy nich Focal Grande Utopia z Westlakami to tani szajs :)

 

A co do "argumentacji" ... tak, moja argumentacja jest prawidłowa ... dałęm dowód że kolumny klasy "Hi-End" w lepszych studiach to nie problem (bo są w takim Abbey Road). Masz coś do dodania jeszcze? Czy nadal będziesz twierdził że róznicy głośności 7 dB nie słychać, a nawet to jest fajny "feature" - śmiechu warte ... przypominasz fanatyka apple. Ich produkty nie mają wad ... tylko te "feature'sy" x-P

Sprawdź ile kosztują ADAM Olympus Sound System - przy nich Focal Grande Utopia z Westlakami to tani szajs :)

 

ale to chyba nie są kolumny studyjne?...wiec jest to argument na rzecz twojego adwersarza.

ale to chyba nie są kolumny studyjne?...wiec jest to argument na rzecz twojego adwersarza.

Każda neutralna kolumna może być studyjną (vide Nautilus). A skoro nautilusy są w jakimś studio, to argument że cena kolumn Hi-End jest problemem jest nietrafiony - i to jest sedno sprawy. A tamten wyskakuje z jakimiś westlakami czy innymi utopiami (doprawdy jego argumentacja godna podziwu)
Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Sprawdź ile kosztują ADAM Olympus Sound System - przy nich Focal Grande Utopia z Westlakami to tani szajs :)

 

A co do "argumentacji" ... tak, moja argumentacja jest prawidłowa ... dałęm dowód że kolumny klasy "Hi-End" w lepszych studiach to nie problem (bo są w takim Abbey Road). Masz coś do dodania jeszcze? Czy nadal będziesz twierdził że róznicy głośności 7 dB nie słychać, a nawet to jest fajny "feature" - śmiechu warte ... przypominasz fanatyka apple. Ich produkty nie mają wad ... tylko te "feature'sy" x-P

 

Jak chcesz bawić się w używanie korektorów w domu to wolna wola.

Ale nie pisz więcej w zakładce "high end" bo to nie miejsce na takie brednie.

 

Kup sobie porządny wzmacniacz , przedwzmacniacz i kolumny i posłuchaj w Twoim domu różnicy w dżwięku a nie w pomiarach i teoriach.

Każda mniej naturalna też bo wszędzie w studiach używają procesorów i korektorów i to na masową skalę.

Korektorów i procesorów używają ... do modyfikacji ścieżek.

 

Jak chcesz bawić się w używanie korektorów w domu to wolna wola.

Ale nie pisz więcej w zakładce "high end" bo to nie miejsce na takie brednie.

 

Kup sobie porządny wzmacniacz , przedwzmacniacz i kolumny i posłuchaj w Twoim domu różnicy w dżwięku a nie w pomiarach i teoriach.

Sam się chcesz tym bawić. A "porządny wzmacniacz, przedwzmacniacz i kolumny" to nieekonomiczne rozwiązanie = w cenie wzmacniacza, przedwzmacniacza i kolumn, mogę kupić lepiej brzmiące kolumny aktywne.

Z tego co wiem to equalizerów może faktycznie używają do modyfikacji ścieżek ale procesorów zdecydowanie do kolumn.

Opowiadał mi nawet człowiek że taki procesor wyrównuje charakterystykę kolumn, zgodność czy też spójność przetworników, fazy i dostosowuje to do danego pomieszczenia wiec o ścieżki tu chyba nie chodziło.

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

przedwzmacniacz i kolumny" to nieekonomiczne rozwiązanie

 

Takie twierdzenia wygłaszają najczęściej ci , których nie stać na porządny sprzęt audio i próbują wmówić sobie i innym,że rozwiązania ekonomiczne to w high endzie podstawa i klucz do sukcesu.

 

Co w takim razie co robią na rynku te wszystkie przeszacowane w Twoim mniemaniu firmy audio.

Dawno powinny już zbankrutować.

Z tego co wiem to equalizerów może faktycznie używają do modyfikacji ścieżek ale procesorów zdecydowanie do kolumn.

Opowiadał mi nawet człowiek że taki procesor wyrównuje charakterystykę kolumn, zgodność czy też spójność przetworników, fazy i dostosowuje to do danego pomieszczenia wiec o ścieżki tu chyba nie chodziło.

To raczej rzadkość (miałem nawet takie coś w domu, ... KRK ERGO - nie jest to dobry model, bo ma np. znaczne szumy własne). Tak czy inaczej do domu też masz procesory wyrównujące charakterystykę/usuwające uciążliwe rezonanse. Paradoksalnie to w domach takie coś powinno być prędzej stosowane, bo jest znacznie więcej do naprawy. Jak słuchasz kolumn z 3m to wpływ pomieszczenia jest ogromny. Na domiar złego akustyka pierwszego z brzegu pomieszczenia domowego pozostawia sporo do życzenia.

 

Jarku - nie będę z Tobą dyskutował ... bo zaczęło się od nierównomierności Twoich kolumn, a skończyło się na jakichś wywodach, nie mających z sednem sprawy wiele wspólnego

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

zawsze się znadzie ktoś kto za kawałek przewodu zechce zapłacić tysiące zł

 

Bo może go na taki kaprys stać finansowo.

A gdyby nie było takich "kaprysów" to również nie było by takich firm , które proponują takie nikomu nie potrzebne gadżety.

 

Nawet nie masz pojęcia jakie sumy i na jakie nie potrzebne gadżety ludzie wydają pieniądze w innych branżach.

Dla niektórych niewyobrażalną sumą jest 100 pln a dla innych 100.000.000 eur.

 

Nic jednak Tobie do tego. Jak ktoś ma taki kaprys to nich wydaje ile mu się podoba i na co mu się podoba.

 

Świat to nie KRLD. A i tam wydają kosmiczne pieniądze na gadżety. A może przede wszystkim właśnie tam.

Panowie, przestańcie się kłócić, bo wino mi przestanie smakować. Dajcie spokój.

 

Kiedyś byłem w jakimś Gadńskim studiu nagraniowym, nie pamiętam nazwy. Tam się nagrywał zespół ONA. Stały tam kolmny TONSILE - altusowate jakieś. Zapytałem wtedy jednego z panów co one tam robią, z uśmiechem mi odparł, że do studia wystarczą i wszystko super słychać i że na tym nagrywali ONA.

 

To było dawno, przed laty. Pewnie kultura w tym zakresie bardzo poszła do przodu. Nie mniej nie mam szacunku do realizatorów. To są tacy sami ludzie jak my - poczytajcie cały ten wątek. Oni też by się tak kłócili między sobą. Sądzicie że oni tak na wszystkim się znają i realizują nagrania realizując przy tym jakieś audiofilskie ideały? Wystarczy posłuchać popowych płyt, część z nich to dno od szamba. Niektóre są specjalnie zniekształcane, a część to pewnie "brak wiedzy o niewiedzy". Ale pewnie coraz lepiej z tym.

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Panowie, przestańcie się kłócić, bo wino mi przestanie smakować. Dajcie spokój.

 

Kiedyś byłem w jakimś Gadńskim studiu nagraniowym, nie pamiętam nazwy. Tam się nagrywał zespół ONA. Stały tam kolmny TONSILE - altusowate jakieś. Zapytałem wtedy jednego z panów co one tam robią, z uśmiechem mi odparł, że do studia wystarczą i wszystko super słychać i że na tym nagrywali ONA.

 

To było dawno, przed laty. Pewnie kultura w tym zakresie bardzo poszła do przodu. Nie mniej nie mam szacunku do realizatorów. To są tacy sami ludzie jak my - poczytajcie cały ten wątek. Oni też by się tak kłócili między sobą. Sądzicie że oni tak na wszystkim się znają i realizują nagrania realizując przy tym jakieś audiofilskie ideały? Wystarczy posłuchać popowych płyt, część z nich to dno od szamba. Niektóre są specjalnie zniekształcane, a część to pewnie "brak wiedzy o niewiedzy". Ale pewnie coraz lepiej z tym.

 

Masz całkowitą rację. A z tymi Altusami to nie przesadziłeś bo nagrania w studio "słucha się" na wykresach a nie na kolumnach.

Kolumny w studio są po to aby odsłuchać materiał nagrany. Ale nikt nie wyprodukuje przecież płyty z odsłuchu z kolumn w studio tylko wyprodukuje ze stołu mikserskiego i wykresów na ekranie komputera.

 

To nawet już dzieci w przedszkolu wiedzą więc masz rację nie ma o co się spierać.

 

Ale zawsze jest jakieś "Ale" ;)

sprawdż ile kosztują FOCAL GRANDE UTOPIA albo Westlake. Geithain to przy nich tani szajs....

 

Argumentacja godna podziwu.

Tak na marginesie, Focale +Westlake +Geithain+Adam-kosztują razem tyle co kolce do ty paczek- Shape Audio Organic Harmony. uwaga tylko jedna para wykonana z litego złota cena 6,950,000 $ ja już zbieram,na nie.Może mi jednak życia zabraknąć .Pozdrawiam obecnie są to najdroższe kolumny świata

 

Masz całkowitą rację. A z tymi Altusami to nie przesadziłeś bo nagrania w studio "słucha się" na wykresach a nie na kolumnach.

Kolumny w studio są po to aby odsłuchać materiał nagrany. Ale nikt nie wyprodukuje przecież płyty z odsłuchu z kolumn w studio tylko wyprodukuje ze stołu mikserskiego i wykresów na ekranie komputera.

 

To nawet już dzieci w przedszkolu wiedzą więc masz rację nie ma o co się spierać.

 

Ale zawsze jest jakieś "Ale" ;)

Co do studia nagraniowego, kolega zdaje się że obecnie posiada 802. Właśnie takie B&W są na wyposażeniu w nagrywalni Stockfisch Records. A raczej tam uszy mają sprawne.Czyli kolega również ma uszy sprawne -bez urazy to tak na rozluźnienie napięcia.Pozdrawiam
Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Tak na marginesie, Focale +Westlake +Geithain+Adam-kosztują razem tyle co kolce do ty paczek- Shape Audio Organic Harmony. uwaga tylko jedna para wykonana z litego złota cena 6,950,000 $ ja już zbieram,na nie.Może mi jednak życia zabraknąć .Pozdrawiam obecnie są to najdroższe kolumny świata

 

Co do studia nagraniowego, kolega zdaje się że obecnie posiada 802. Właśnie takie B&W są na wyposażeniu w nagrywalni Stockfisch Records. A raczej tam uszy mają sprawne.Czyli kolega również ma uszy sprawne -bez urazy to tak na rozluźnienie napięcia.Pozdrawiam

 

Prawie trafiłeś. Obecnie nie posiadam już 802D tylko 800D.

Ale nie o to mi chodziło w mojej wypowiedzi.

Pisałem, że materiałem z którego produkuje się nagrania jest to materiał wykonany i przetworzony na na pulpicie i kompach.

To,że w studio stoją takie czy inne kolumny jest na pewno subiektywną oceną właściciela studio nagrań.

Ale KAŻDE kolumny stojące w studio NIE SŁUŻĄ do produkcji nagrań służą do odsłuchu już wyprodukowanego materiału.

Jeżeli ktoś twierdzi , że monitory stojące w studio mają jakikolwiek wpływ na jakość wyprodukowanego materiału jest po prostu dyletantem, żeby nie powiedzieć idio......;)

Prawie trafiłeś. Obecnie nie posiadam już 802D tylko 800D.

Ale nie o to mi chodziło w mojej wypowiedzi.

Pisałem, że materiałem z którego produkuje się nagrania jest to materiał wykonany i przetworzony na na pulpicie i kompach.

To,że w studio stoją takie czy inne kolumny jest na pewno subiektywną oceną właściciela studio nagrań.

Ale KAŻDE kolumny stojące w studio NIE SŁUŻĄ do produkcji nagrań służą do odsłuchu już wyprodukowanego materiału.

Jeżeli ktoś twierdzi , że monitory stojące w studio mają jakikolwiek wpływ na jakość wyprodukowanego materiału jest po prostu dyletantem, żeby nie powiedzieć idio......;)

Ja całe życie uważam się za idio... ,mam wtedy wiele łatwiej. A co do twoich B&W to już tylko chyba tylko ślimaczki pozostały do złapania. Ale to rzeczywiście najwyższa półka,choć ja przyznam że nie jest to moje granie ale to tylko moja opinia .

 

Ja całe życie uważam się za idio... ,mam wtedy wiele łatwiej. A co do twoich B&W to już tylko chyba tylko ślimaczki pozostały do złapania. Ale to rzeczywiście najwyższa półka,choć ja przyznam że nie jest to moje granie ale to tylko moja opinia .

Dla ścisłości piszę tu o twoich 800.
Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Ja całe życie uważam się za idio... ,mam wtedy wiele łatwiej. A co do twoich B&W to już tylko chyba tylko ślimaczki pozostały do złapania. Ale to rzeczywiście najwyższa półka,choć ja przyznam że nie jest to moje granie ale to tylko moja opinia .

 

Dla ścisłości piszę tu o twoich 800.

 

Ślimaków już nie produkują (z tego co wiem).

Pewnie można bez końca wymieniać sprzęt ale gdzieś są tego granice (przynajmniej dla mnie).

Ponadto uważam ,że od pewnego pułapu cena przestaje rosnąć wprost proporcjonalnie do różnicy w dżwięku.

Kupowanie kolumn za 100.000 eur jest dla mnie lekką przesadą.

Jak bym chodził w prześcieradle i z kranu płynęły mi petrodolary to pewnie z nudów kupiłbym takie kolumny ..... tak z ciekawości czy mój kot z diamentową obrożą zaakceptowałby je na swój domek letniskowy ;)

Ci ludzie nie mają absolutnie żadnego umiaru ..... ale i smaku i gustu też nie posiadają.

Ale stać ich na wszystko co na tej planecie jest na sprzedaż.

Dla ciekawskich podaje pierwszą trójkę cenowo .1- Shape AudioOrganic Harmony 6 950 000$-jeden zestaw 2 Transmission Audio

Ultimate 2 000 0000$ 3-Kharma

Grand Enigma 1 000 000$-jeden zestaw dla porównania Westlake Audio SM-1 VF Home są na 30 miejscu. Wzmacniacze proszę bardzo 1-Pivetta

Opera One 650 000$

2- Ultrasound

Otello

Stereo amp-600 000$ 3-również inny model Ultrasound 4-Goldmund

Telos 5000

monoblock amps 375 000$. mnie na razie nie stać !

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Dla ciekawskich podaje pierwszą trójkę cenowo .1- Shape AudioOrganic Harmony 6 950 000$-jeden zestaw 2 Transmission Audio

Ultimate 2 000 0000$ 3-Kharma

Grand Enigma 1 000 000$-jeden zestaw dla porównania Westlake Audio SM-1 VF Home są na 30 miejscu. Wzmacniacze proszę bardzo 1-Pivetta

Opera One 650 000$

2- Ultrasound

Otello

Stereo amp-600 000$ 3-również inny model Ultrasound 4-Goldmund

Telos 5000

monoblock amps 375 000$. mnie na razie nie stać !

 

Takie badziewie to nagłaśnia garaż emira Dubaju ;)

Postaraj się bardziej.

To że kolumny mają złoto na obudowie nie znaczy że to dobrze gra!!

Są firmy które pakują takie bzdury w sprzęt tylko po to by cena była astronomiczna i tym

chcą zwabić arabską klientelę mającą nadmiar kasy z handlu ropą.

Klientela ta słynie na całym świecie z zupełnego braku gustu i rozeznania w tym co na prawdę

jest dobre a co tylko drogie.

Dlatego nie podniecałbym się złotymi kolumnami za 7 mln.$ czy innymi takimi wynalazkami.

Widziałem w Dubaju złote Audi S8 i złotą S-klasę Mercedesa.Wyglądało to ohydnie!!

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

To że kolumny mają złoto na obudowie nie znaczy że to dobrze gra!!

Są firmy które pakują takie bzdury w sprzęt tylko po to by cena była astronomiczna i tym

chcą zwabić arabską klientelę mającą nadmiar kasy z handlu ropą.

Klientela ta słynie na całym świecie z zupełnego braku gustu i rozeznania w tym co na prawdę

jest dobre a co tylko drogie.

Dlatego nie podniecałbym się złotymi kolumnami za 7 mln.$ czy innymi takimi wynalazkami.

 

I tu potwierdziłeś to co napisałem wcześniej na temat tych panów w prześcieradłach.

Mam z nimi kontakty zawodowe i powiem tobie ,że nie zaskoczysz ich niczym.

A powiedzenie " cena nie gra roli" jest w 100 % prawdziwe i wcale bym się nie zdziwił gdyby pochodziło z ich słownika.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.