Skocz do zawartości
IGNORED

player mp3 do 500 dla żony :)

mikson

Rekomendowane odpowiedzi

potrzebuję na prezent dla żony coś wybrać

zastanawiam się nad ipodem nano 6g ten kwadracik z wyświetlaczem,

słuchawki już mam nufoce nx-700 więc chciałbym aby to zagrało razem

znalazłem jakiś magazyn coś tam testują ale nie wiem czy miarodajne

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

czy ktoś ma tego ipoda nano 6g i jak się sprawdza?

tnx

Ukryta Zawartość

Focal + Naim

https://www.audiostereo.pl/topic/97738-player-mp3-do-500-dla-%C5%BCony/

chłopaki jestem totalnie zielony w playerach, poważnie,

nie śledzę tego rynku nie mam absolutnie pojęcia

wiem tylko że ipody potrafią generacjami być na przemian z jakością

a jaki model sony proponujesz Emil ?? a cowon co to jest?? :)

Ukryta Zawartość

w sumi zaciekawił mnie ten maluszek, tani i dobry,

czy faktycznie tak jest ktoś ma?

Ukryta Zawartość

ten troszkę większy wyświetlacz ponoć grają tak samo

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Focal + Naim

Również polecam Clip+. Wiem, że może być ciężko z przesłuchaniem interesujących Ciebie playerów, ale jeśli będziesz miał taką możliwość - warto. Nie wszystko jest takie oczywiste jak może się wydawać. Przykładowo, taki Ipod T4G, bardzo chwalony za jakość dźwięku na forach poświęconych portable audio według mnie gra po prostu za szczupło, jest szkielet dźwięku ale brakuje mu masy, wypełnienia, dlatego przyjemniej mi się słucha Clipa. To może się także tyczyć rozważanego przez Ciebie Nano 6G, należy do tej samej generacji Ipodów i z tego co wyczytałem, grają bardzo podobnie.

Xavian XN 250 EVO | Sony TA-N7 | Chord Mojo | Luxman T-03L | AQ Midnight 2 | Sun Audio Reference | Tomanek TAP8

w warszawie jest zacny mp3 store. można pójść posłuchać podotykać i przede wszystkim - pogadać z kimś kto się zna. no i nie wolno zapominać - kupować należy wedle potrzeb a nie wedle tego jakie bajery producent oferuje.