Jump to content
  1. What's new in this club
  2. Dzięki Jakub za te cenne uwagi. Interesuje mnie jednak tylko najmniejszy Harbeth, bo i pomieszczenie jest małe - 10 m kw. P3ESR obserwuję już od kilku dobrych lat (kiedy jeszcze je można było kupić za 6,500 zł za parę 🙂). Ale z drugiej strony moja hybryda gra z RLS Callisto IV i to naprawdę jest fantastyczne połączenie. i ciągle zastanawiam się, czy iść w stronę tych Harbethów?
  3. Słuchałem kilku połączeń Hybrydy z monitorami Harbetha, niestety tych konkretnych modeli nie miałem jeszcze okazji testować. Kolumny mają małą skuteczność, na szczęście jest ona w zakresie w którym nie będzie ona problematyczna. Każdy z wymienionych modeli poradzi sobie z wysterowaniem P3ESR, a ostatecznego efektu poszukiwał bym w synergii ze źródłem i kablami, wzmacniacz ma wszystko co potrzeba by stworzyć w tym przypadku ciekawy i angażujący spektakl. Jeżeli chodzi o konkretne wskazanie modelu to idąc w wymienionej kolejności dźwięk poza wzrostem mocy i kontroli szedł także w kierunku ciutkę
  4. Czy u kogoś gra hybryda IA-120H, IA-200H lub IA-200HB z monitorami Harbeth P3ESR lub P3ESR XD? Jeśli ktoś ma taki zestaw to bardzo proszę o podzielenie się opinią, jak to gra?
  5. Wg mnie nadaje się ale pod warunkiem wysokosprawnych kolumn. Najlepiej powyżej 92 dB. Ja miałem Lar 30 i w komplecie z kolumnami 86 dB nadawał się do plumkania.
  6. Jeśli słuchasz głównie "jazgotu" to zainteresuj się może hybrydą? "50" fantastycznie spisuje się w klasyce, jazz'ie, małych kameralnych składach i tym co było nagrywane analogowo. Dobrze zrealizowane nowe produkcje też świetnie są odtwarzane. Lecz jeśli szukasz selektywnego ale jednak łomotu to raczej Ci to nie podejdzie choć ja nie narzekam. Led Zeppelin, Ten Years After, Pink Floyd czy inne takie grają "jak trzeba". Z nowych to np. ostatnie realizacje Black Sabbath czy Nickelback też są wyśmienicie podane. Myślę jednak, że do ostrego metalu będziesz miał zastrzeżenia. Ale ja tego nie słucham
  7. Dynamika , kontrola...praca stopy. Jak to w rocku . Oczywiście słucham też trochę klasyki , jazzu... Ciężko czasami pogodzić sprzęt aby był wszechstronny.
  8. Generalnie z nowymi lampami jest pewien problem, mało które potrafią dotrwać do końca gwarancji (mocy). Niektóre potrafią brzmieć całkiem nieźle, ale z roku na rok sięgamy do portfela coraz głębiej. Warto wziąć to pod uwagę. Model zastosowane w IA-30mk2 i późniejszych inkarnacjach mają za zadanie zagrać przyzwoicie i przetrwać możliwie długo (min 2 lata). To jest jak wszystko w audio - pewien kompromis. Czy można dopasować lampy sprawujące się w naszym torze lepiej, zapewne można, tylko wymaga to najczęściej wielu prób i sporego nakładu finansowego. Niestety jest to lekcja, którą musimy odrobi
  9. Dzisiaj dotarł do mnie mój LAR IA-50T. Jest jeszcze lepiej niż ten demo jaki miałem do dyspozycji dzięki uprzejmości Pana Eugeniusza. To po prostu czysta przyjemność w słuchaniu. Ja nie umiem tego opisywać. To trzeba samemu posłuchać. Kolorystykę wymyśliłem ja i taką otrzymałem. Panie Eugeniuszu, bardzo dziękuję! Opisałem to parę postów wyżej. Nadal to potwierdzam. To wybitne granie.
  10. Panowie nabyliśmy dla kolegi używkę IA 30mk2, jakie wrazenia z grania Gold Lion KT77 w tym piecu ? To raczej kiepsko świadczy o reszcie toru winylowego. LPS-1 to takie minimum przyzwoitości. Phono pre jest mocno pomijane, a wg mnie ma znaczenie tak samo duże jak sama wkładka. LPS to taki poziom Ortofona 2M Blue - czyli niby entry level, ale mozna juz wszystkiego komfortowo sluchać. Można dużo lepiej (i duzo drożej) , można i gorzej, ale na szczęście w budzecie 1.5-2k zaczyna się coś dziać i nie jestesmy juz skazani na kiepskie preampy Cambridge, czy Project jak parę lat temu.
  11. a ja zapytam o lampy, proszę powiedzcie jaką kwadrę macie u Siebie w IA-30MK2? jakie lamy stosujecie/stosowaliście? Bedę wdzięczny za podpowiedź
  12. Interesuje mnie Lar 50/50. Ktoś może coś o dźwięku...do jakiej muzyki się nadaje a do jakiej nie ?
  13. Miałem kiedyś LPS-1 i to był najdoskonalszy element mojego toru analogowego. Ostatecznie zlikwidowałem tor analogowy i sprzedałem jego wszystkie elementy, łącznie z LPS-1. Pamiętam, że po wpięciu przedwzmacniacza w mój tor analogowy naprawdę przeżyłem szok z poprawy jakości dźwięku. To naprawdę rewelacyjny pre za stosunkowo normalne pieniądze.
  14. A tutaj się z Tobą zgadzam w 100%. Co do pozycjonowania sprzętu to na forum nie powinienem się wypowiadać, nie jestem obiektywny 😉
  15. Dokładnie o to mi chodzi. O to ulepszanie. Nie mam na myśli tego co wykonuje LAR dla swoich klientów. Mój wzmacniacz też nie będzie taki jak standardowy. Takie sytuacje są oczywiste i nie ma dla nich pola do krytyki. Ja mam na uwadze np. formułowanie zarzutów o choćby brak BIAS co miałoby dyskwalifikować sprzęt. Uważam to za duży nietakt czy wręcz arogancję. Wcześniej chyba tez czytałem różne opinie na temat tego co można by wsadzić zamiast tego co jest. To i tylko to mam na uwadze. A ponieważ obaj zgadzamy się co do tego, że Pan Eugeniusz to człowiek niebanalny i zasługuje na ogromny szacunek
  16. Drogi kreciowaty, niezmiernie cieszę się, że jesteś zadowolony z otrzymanych produktów. Cieszę się również, że doceniasz postać Pana Eugeniusza, faktycznie zasługuje na taką opinię. Niestety chyba nie zrozumiałeś, że ww. modyfikacje wykonuje Firma LAR. Dzieje się tak z wielu powodów, dość łatwych do zrozumienia. Taki przykład: Lampa 6n30-DR, wielokrotnie tu omawiana, to koszt 300$ za sztukę (BAT), nie każdy chciałby do ceny wzmacniacza dodawać taką kwotę, więc kupuje wersję standardową. Jeżeli w przyszłości zechce kupić lepsze lampy to nikt mu nie będzie tego utrudniał a już na pewn
  17. Po lekturze całego wątku przyszły mi jeszcze takie refleksje. Pomijam niezrozumiałą dla mnie w tym miejscu licytację na nazwy i symbole innego sprzętu. Można to robić przecież w odpowiednich do tego wątkach. Myślę natomiast, że dyskusje nad modyfikacjami produktów LAR są mocno niestosowne. Zmiany wewnątrz każdego egzemplarza na inne lampy czy jakieś kabelki. które nie są autoryzowane przez Pana Eugeniusza powodują, że w efekcie nie mamy już do czynienia z produktem LAR. Tak po prostu. Gdyby Pan Eugeniusz chciał zastosować coś innego to z pewnością by to zrobił. Przecież on w tych lampach tkwi
  18. Coś chyba jednak nikt go nie słuchał... A szkoda bo to wspaniały sprzęt. Nie znam się na kabelkach, żarówkach co tam świecą czy innych drucikach. Za to mam sprawne jeszcze oba uszy. I powiem tak - czegoś takiego jeszcze nie słyszałem!!! Co prawda nie miałem do tej pory z lampą do czynienia ale to co otrzymałem od Pana Eugeniusza to po prostu cudo. Wydawało mi się, że już nic mnie nie zadziwi ale jednak od trzech dni jestem w euforycznym szoku. Dźwięk jaki płynie z głośników jest fantastyczny. Szczegółowy, selektywny, wszystkie zakresy tonalne doskonale zbalansowane. Scena jest przed i za kolum
  19. Witam wszystkich, zapisałem się do Klubu póki co z LAR LPS-1. Mam oczywiście "cóś" na oku i z dużą dozą prawdopodobieństwa to się urzeczywistni. Jednak po lekturze całego wątku nasuwa mi się jedno pytanie - praktycznie nikt nic nie napisał o 50/50. Czyżby nikt go nie posiadał? Dlaczego? Mój wzrok właśnie zawiesza się na nim....
  20. z tego co czytałem , to konkretnie kolega Jakub nie ma już takiego modelu u Siebie, a szukam konkretnie tego.
  21. Czołem , czy znajdzie się ktoś z Wrocławia lub okolic z modelem IA 30 MK2?? jeżeli tak to prosze o kontakt,
  22.  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock podczas używania strony.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wyłączyć ten komunikat.