Skocz do zawartości
IGNORED

Pytanie laika o telewizor do 5 tyś

dariusz964

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów,w temacie lcd,plazma jestem zielony,mam 32 calowy lcd 10 letni Thomson kupiony za spora kase,ale takie były kiedyś ceny,teraz za około 2 miesiące przeprowadzka do domu i tam na poddaszu będzie pomieszczenie dobrze zaciemnione tylko do kina .Zestaw kina posiadam raczej wyższej klasy 5,1 do tego chciałbym jakiś telewizor,taki z 3D będzie miło,smart tv ,zależy mi na tym aby nie mulił,a obraz na wysokim poziomie,wielkość 50-60 cali.Pomieszczenie 6x5metrów.

To tylko plazma Panasa , teraz jest ostatni dzwonek . Dobrze byłoby gdyby z serii GT , VT , ewentualnie niższy model ST , jest dość dobry i za tą samą cenę można kupić większy . Wielkość ma znaczenie i bierz jak największy , w zasadzie to 60 cali .

GT i VT ma autorski Panasa , japoński procesor obrazu " HEXA " , a ST tańszy tajwański Mediateka . W ST panel jest OK Są dwie szkoły , pierwsza bierzesz ST i masz wielki TV , lub druga bierzesz GT , VT i masz świadomość , że jest lepszy procesor ( elektronika ma bardzo duże znaczenie ) , ja wybrałem tą drugą opcję .

Mój TV to 50GT50 . Pierwsza liczba 50 oznacza wielkość w calach , GT " półka " , a ostatnia to model na rok . Teraz Panasy kończą się na rok 60 , lub 70 ( na 70 chyba nie doczekaliśmy się ) , nie wiem dokładnie .

Jest jakiś jeszcze Samsunga , podobno dobry , a co z trwałością tego nie wiem .

" Panasy niestety się kończą, ale podobno całkiem niezły jest Samsung F8500 "

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ależy mi na tym aby nie mulił,

Co masz na myśli ?

Ukryta Zawartość

Pisząc o muleniu pewnie Koledze chodzi o szybsze działanie menu i tych całych niepotrzebnych ( jak dla mnie ) "smart bajerów"....