Skocz do zawartości
IGNORED

Pomocy! Hi-Fi w prezencie dla żony (ok. 5 000 zł)


Aquos

Rekomendowane odpowiedzi

Ogromnie liczę na Waszą życzliwość i chęć pomocy laikowi. Moja żona kocha muzykę i chciałbym jej sprawić prezent w postaci przyzwoitego sprzętu - niestety nie znam się na tym, dlatego szukam porady u mądrzejszych o de mnie.

 

Chodzi o pełen zestaw: wzmacniacz lub amplituner + odtwarzacz CD + gramofon + kolumny + kable i inne ewentualnie potrzebne dodatki.

Poza płytami CD i winylami zestaw musi odtwarzać także pliki MP3 i formaty bezstratne. Chciałbym mieć możliwość podłączenia do zestawu komputera (większość muzyki mamy w plikach) - to opcjonalna, ale dość istotna funkcja. W mniejszym stopniu zależy mi na możliwości podpięcia sprzętu video (TV, odtwarzacz), choć jeśli będzie taka opcja to fajnie.

 

Zdążyłem się już zorientować, że mój budżet jest dość ograniczony jak na taki cel, ale mam nadzieję, że jednak uda się zmieścić w kwocie około 5 000 zł.

 

Pomieszczenie, w który sprzęt będzie ustawiony ma jakieś 25 m kw.

Żona słucha bardzo różnorodnej muzyki - przeważa w tym rock (głównie progresywny, indie, grunge, hard), jazz, ale nie brak też innych gatunków (właściwie wszystko oprócz disco polo).

 

Ponieważ to ma być prezent dla kobiety, to istotna będzie też estetyka i dopasowanie do wystroju wnętrza, dlatego najbardziej interesuje mnie sprzęt w kolorze czarnym.

 

Będę wdzięczny za wszelkie porady, podpowiedzi i sugestie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie jesteś zbyt osłuchany w sprzęcie to kup taki na przykład zestaw Denon PMA-720AE + DCD-720AE + Wharfedale Diamond 10.5 - cena w sklepach ok 4 tyś plus gramofon Denon DP-200 (ok 1 tyś) i masz zestaw nowy, z gwarancją, usb, no i nie wyglada strasznie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.