Skocz do zawartości
IGNORED

Pioneer N-50(A) -nowy multiformatowy odtwarzacz z wyświetlaczem graficznym wysokiej rozdziel. Czyli w co się tu gra?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Z mojej strony taka mała dygresja. Podobną sytuację czyli brak wsparcia po niecałych 2 latach miałem z japońską firmą (też na P..). Prowadziłem z nimi ożywianą dyskusję (oddziały europejskie i japońskie), niestety po za ciągłymi przeprosinami i ubolewaniem, nic nie wskórałem.

Więc w waszym przypadku , też nie liczył bym na wiele. Biznes jest biznes, i Oni to dobrze wiedzą :).

 

Pozdrawiam serdecznie.

 

Dlatego napisałem to co napisałem - nie dać się zwieść ich polityce rynkowej - N-50A dźwiękowo jako DAC niczym się nie różni od N-50AE chyba, że chcecie płacić za zbędne wodotryski.

Pozdrawiam

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Mając Pioneera N-50A wystarczy powyższe urządzenie z SPDIF, a wspierane będzie jeszcze na pewno długo, bo stworzony on został do obsługi serwerów muzycznych, bo w przeciwnym wypadku projekt ten by padł. Na portalach aukcyjnych można go używanego wyhaczyć nawet o 1/5 taniej.

pozdrawiam

 

zresztą tutaj napisali o modelu wyższym:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ale naprawdę to zbędne dodatki przy zintegrowaniu z N-50A

 

pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • 2 tygodnie później...

no i piątek 13-tego zawitał także do mnie

 

od dzisiaj także u mnie przestał działać Spotify Connect w tytułowym odtwarzaczu - no cóż trzeba to przełknąć

ucierpi także Spotify bo za chwilę odwołam subskrypcje

no i piątek 13-tego zawitał także do mnie

 

od dzisiaj także u mnie przestał działać Spotify Connect w tytułowym odtwarzaczu - no cóż trzeba to przełknąć

ucierpi także Spotify bo za chwilę odwołam subskrypcje

 

Czyli Pionek wypada z gry,tez?

Czyli Pionek wypada z gry,tez?

 

Panowie jaki macie model tego pionka bo mój N-50A i wczoraj po 23 normalnie odtwarzałem spotify przez niego za pomocą aplikacji na na adroidzie "controlApp"?

Więc u mnie jest cały czas

pozdrawiam

... no u mnie było do wtorku u innych zniknęło już wcześniej

to Spotify sukcesywnie aktualizuje konta

 

także mam N50A

Za chwilkę zniknie wszędzie teraz pytanie czy jeżeli jest na gwarancji mogę ubiegać się o zwrot kasy lub np wymianę na 50AE?

Na forum Spotify opisują taka operację .... jednak jest to w Szwajcarii:) Tak czy inaczej przeglądam instrukcję i papiery reklamowe i jest wszędzie jak byk ,że urządzenie działa ze Spotify. U mnie jeszcze działa nie wiem jak długo , aczkolwiek czekam na ten dzień ostateczny i będę reklamował jest to towar niezgodny z umową identycznie jak bym kupił telefon z , którego nie można po jakimś czasie dzwonić ponieważ oprogramowanie na to nie pozwala. Chyba ,że u mnie będzie działać do momentu utracenia gwarancji .

Za chwilkę zniknie wszędzie teraz pytanie czy jeżeli jest na gwarancji mogę ubiegać się o zwrot kasy lub np wymianę na 50AE?

Witam,

uważam, że funkcjonalność spotify była integralną częścią odtwarzacza (było to umieszczone w ulotkach i informatorach).

Jeżeli przestała działać, to wg mnie urządzenie jest niezgodne z umową i w czasie gwarancji ja bezwzględnie bym je reklamował.

Inną sprawą jest, że po takiej akcji ja postaram się w przyszłości mijać tą firmę z daleka.

Pozdrawiam

u znajomych w 70A też wyłączyli . A ci wydali po 5500PLN

I jest jeszcze jeden argument za kupowaniem audio-systemów: w przypadku ewentualnego rozwodu rzadko się go traci na rzecz partnera: jacht przepadnie, dom przepadnie, dzieło sztuki przepadnie, prawa rodzicielskie przepadną - ale sprzęt na pewno będzie ci towarzyszył na nowej drodze życia. Nawet lichwiarz powinien to docenić.

Rozmawiałem z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów , który proponuje napisać do dystrybutora sprzętu o odszkodowanie z tytułu nieuczciwych praktyk konsumenckich lub propozycje rozwiązania problemu jeżeli nic to nie da to skierowanie problemu -sprawy do polubownego Sądu Konsumenckiego. Ogólnie kręcił nosem .że kiepska sprawa , ale będę próbował. Mam jeszcze 6 miesięcy gwarancji.

Na forum Spotify opisują taka operację .... jednak jest to w Szwajcarii:) Tak czy inaczej przeglądam instrukcję i papiery reklamowe i jest wszędzie jak byk ,że urządzenie działa ze Spotify. U mnie jeszcze działa nie wiem jak długo , aczkolwiek czekam na ten dzień ostateczny i będę reklamował jest to towar niezgodny z umową identycznie jak bym kupił telefon z , którego nie można po jakimś czasie dzwonić ponieważ oprogramowanie na to nie pozwala. Chyba ,że u mnie będzie działać do momentu utracenia gwarancji .

 

 

U mnie też jeszcze wciąż działa a gwarancję mam do listopada Jeśli wyłączą Spotify to mam nadzieję, że w okresie gwarancji ...a wtedy nie odpuszczę. Nawet jeśli napisane w gwarancji że nie odpowiada za wady wynikłe z czynników zewnętrznych (jedyny zapis którym serwis może się zasłaniać) to jest oczywistym że zdolność obsługi serwisów strumieniowych czyli SPOTIFY należy do "wyposażenia" urządzenia czyli jego wewnętrznych fabrycznych parametrów I dalej jest napisane że sprzęt jeśli nie można naprawić to wymienia się na nowy albo ODNOWIONY nowy odpada bo już nie będzie miał zgodnie ze specyfikacją obsługi spotify więc zostaje ODNOWIENIE czyli tak żeby przywrócić zdolność obsługi powyższego czyli wiadomo z czym to się wiąże ;) a to mam głęboko w du... jak to "zorganizują" mogą nawet napisać nowe firmware ;) skoro prowadzą taką zbójecką politykę rynkową - powinni nie zapominać o prawach konsumenckich

pozdrawiam

 

U mnie też jeszcze wciąż działa a gwarancję mam do listopada Jeśli wyłączą Spotify to mam nadzieję, że w okresie gwarancji ...a wtedy nie odpuszczę. Nawet jeśli napisane w gwarancji że nie odpowiada za wady wynikłe z czynników zewnętrznych (jedyny zapis którym serwis może się zasłaniać) to jest oczywistym że zdolność obsługi serwisów strumieniowych czyli SPOTIFY należy do "wyposażenia" urządzenia czyli jego wewnętrznych fabrycznych parametrów I dalej jest napisane że sprzęt jeśli nie można naprawić to wymienia się na nowy albo ODNOWIONY nowy odpada bo już nie będzie miał zgodnie ze specyfikacją obsługi spotify więc zostaje ODNOWIENIE czyli tak żeby przywrócić zdolność obsługi powyższego czyli wiadomo z czym to się wiąże ;) a to mam głęboko w du... jak to "zorganizują" mogą nawet napisać nowe firmware ;) skoro prowadzą taką zbójecką politykę rynkową - powinni nie zapominać o prawach konsumenckich

pozdrawiam

 

 

 

ps. myślę, że nie ma co czekać z ta gwarancja tu jest oficjalna lista urządzeń które już nie będą wspierały SPOTIFY

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) więc szkoda czasu i trzeba zacząć działać póki jest gwarancja ( dziwne że u nas jeszcze chodzi coś mi sie wydaje że to pioneer się dogadał ze spotify i chodzi tylko o czas wyłączenia może wiąże się to właśnie z okresem gwarancji? no ale to chyba tylko potwierdza że hardwore w sprzęcie jest OK?

Co o tym sądzicie?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

U mnie też jeszcze wciąż działa a gwarancję mam do listopada Jeśli wyłączą Spotify to mam nadzieję, że w okresie gwarancji ...a wtedy nie odpuszczę. Nawet jeśli napisane w gwarancji że nie odpowiada za wady wynikłe z czynników zewnętrznych (jedyny zapis którym serwis może się zasłaniać) to jest oczywistym że zdolność obsługi serwisów strumieniowych czyli SPOTIFY należy do "wyposażenia" urządzenia czyli jego wewnętrznych fabrycznych parametrów I dalej jest napisane że sprzęt jeśli nie można naprawić to wymienia się na nowy albo ODNOWIONY nowy odpada bo już nie będzie miał zgodnie ze specyfikacją obsługi spotify więc zostaje ODNOWIENIE czyli tak żeby przywrócić zdolność obsługi powyższego czyli wiadomo z czym to się wiąże ;) a to mam głęboko w du... jak to "zorganizują" mogą nawet napisać nowe firmware ;) skoro prowadzą taką zbójecką politykę rynkową - powinni nie zapominać o prawach konsumenckich

pozdrawiam

 

 

 

 

ps. myślę, że nie ma co czekać z ta gwarancja tu jest oficjalna lista urządzeń które już nie będą wspierały SPOTIFY

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) więc szkoda czasu i trzeba zacząć działać póki jest gwarancja ( dziwne że u nas jeszcze chodzi coś mi sie wydaje że to pioneer się dogadał ze spotify i chodzi tylko o czas wyłączenia może wiąże się to właśnie z okresem gwarancji? no ale to chyba tylko potwierdza że hardwore w sprzęcie jest OK?

Co o tym sądzicie?

 

zaczyna u mnie "zrywać" łączność ze SPOTIFY przez pioneera w czasie jak inne stacje radiowe mają łączność a w aplikacji spotify na androidzie przestaje wtedy widzieć "urządzenie" czyli N-50A czy to już następuje agonia wsparcia serwisu przez pioneera?

pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

czołem drużyno pioneera,

 

przykra historia, na pocieszenie proponuję podpiąć np WD Mycloud dobrym kablem np In-akustik CAT6 Premium II Patchkabel do liveboxa, z niego dobry drutek cat6 a jeszcze lepiej 7 z metalowymi wtykami do pionka i śmigać zripowane z cd flaki. Będzie git :)

"Stereofonia – elektroakustyczna metoda odbierania, zapisywania, transmitowania i odtwarzania dźwięku, tak aby u słuchającego wywołać wrażenie przestrzennego rozmieszczenia jego źródeł."

Hiena,jak możesz..

Vienna Acoustics Bach Grand <- Yamaha A-S1100 <- Myryad Z20 Dac <- Chromecast Audio + kable wg audioburak i gra muzyka.

czołem drużyno pioneera,

 

przykra historia, na pocieszenie proponuję podpiąć np WD Mycloud dobrym kablem np In-akustik CAT6 Premium II Patchkabel do liveboxa, z niego dobry drutek cat6 a jeszcze lepiej 7 z metalowymi wtykami do pionka i śmigać zripowane z cd flaki. Będzie git :)

Nie masz problemu z tym WD Cloud? U mnie niektóre pliki widzi zdublowane, s nawet i po 4 razy. A w rzeczywistości jest jeden. Z oryginalnej aplikacji jest OK. Natomiast z Pioneera już nie. Myślałem że to wina pioneera, ale na strimerze Yamahy jest to samo.

?👈

Pomogło skopiowanie wszystkiego w obrębie WD i wywalenie folderu z duplikatami.

"Stereofonia – elektroakustyczna metoda odbierania, zapisywania, transmitowania i odtwarzania dźwięku, tak aby u słuchającego wywołać wrażenie przestrzennego rozmieszczenia jego źródeł."

Tylko ze po wejściu normalnie na dysk nie ma żadnych duplikatow. Zauważyłem że jak usunę folder z duplikowanymi plikami i wrzucę go jeszcze raz na WD jest OK. Ale tylko chwilę. Potem znów to samo.

?👈

  • 2 tygodnie później...

no i wysłałem do DSV reklamacje

na usunięcie podstawowej funkcji z urządzenia będącego w okresie gwarancji z winy producenta sprzętu

 

co się wydarzy dalej trudno wyrokować

 

obadam w jaki sposób mnie spławią

no i wysłałem do DSV reklamacje

na usunięcie podstawowej funkcji z urządzenia będącego w okresie gwarancji z winy producenta sprzętu

 

co się wydarzy dalej trudno wyrokować

 

obadam w jaki sposób mnie spławią

 

 

Na ebayu taki np-01za £130 wisi,nic nie wspomina ze Spotify wycięło taki numer apopularne 50tki taniej niż zwykle

1 info o reklamacji:

-DSV sprawę przekierował do firmy Tele Radio Video z Gdyni która jest jak to nazwali gwarantem marki Pioneer

Reklamację z tytułu rękojmi i niezgodności towaru z umową piszesz do sklepu, który Ci towar sprzedał. W reklamacji musi być zawarte wyraźne żądanie zwrotu pieniędzy.

Wymiana towaru na nowy nie wchodzi tu w grę. Bo nowy N50A lub N70A też nie będzie miał Spotify.

Gwarancję olej w tym wypadku.

 

O ile się nie mylę w Gdyni jest serwis gwarancyjny Pioneera. Robią Cię w jajo.

 

A i jeszcze taka zasada jest, że wadę towaru ujawnioną w pół roku od zakupu traktuje się tak jakby została ujawniona w momencie zakupu. Jednak w tym wypadku to tylko ułatwia sprawę pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Wada może równie dobrze ujawnić się w ostatnim miesiącu obowiązywania rękojmi i również sklep nie mogąc jej wyeliminować musi zwrócić pieniądze na wyraźne żądanie.

Edytowane przez szaman777

napisałem o przywrócenie pełnej funkcjonalności

lub jeśli to niemożliwe to zamianę na urządzenie umożliwiające odbiór usługi Spotify Connect o nie gorszych parametrach technicznych od urządzenia reklamowanego

 

od sprzedaży minęło 20 miesięcy

Odebrali Ci już N50A/N70A?

Mozliwe, ze wyślą do tego serwisu w Gdyni by potwierdził wadę. To jest myk na przeczekanie.

Reklamację w ramach rekojmi sklep musi rozpatrzyć w ciągu 14 dni kalendarzowych. Nie ważne czy tam się znajda święta wolne od pracy itp.

Jeżeli nie odpowiedzą w te dwa tygodnie to traktuje się żądanie zawarte w reklamacji jako uznane.

 

Wiem co piszę. Samsung mnie nauczył. Haha

2. info o reklamacji - odpowiedź

 

Szanowny Panie,

 

działając w imieniu Tele-Radio-Video z siedzibą w Gdyni, w związku ze zgłoszeniem z dnia 09.05.2018r. reklamacji dotyczącej odtwarzacza sieciowego Pioneer N-50A, po dokładnym zweryfikowaniu sprawy informujemy, że nie znajdujemy podstaw do uznania Pana reklamacji.

 

Podkreślić należy, że funkcja Spotify Connect jest funkcją ściśle związaną z usługą Spotify dostarczaną przez zewnętrzny podmiot, za który ani gwarant czy dystrybutor, ani producent sprzętu Pioneer nie ponoszą odpowiedzialności. Jak wynika z oficjalnych informacji zawartych na stronach internetowych dostawcy usługi Spotify[1], dostawca usługi jednostronnie i bez żadnych konsultacji z producentem sprzętu wycofał dostępność usługi m.in. dla tego zakupionego przez Pana modelu odtwarzacza. Podkreślić w tym miejscu należy jednak, że w kwestii parametrów technicznych sprzętu, za które odpowiada jego producent, nie nastąpiła żadna zmiana. Innymi słowy sprzęt spełnia wszystkie te standardy, które są do niego przypisane i byłby gotowy do korzystania z funkcji Spotify Connect, gdyby jej dostawca nie zaprzestał jej dostarczania.

 

Nie można zatem zgodzić się z argumentem, że przedmiotowy sprzęt jest wadliwy, ani też, że producent, czy dystrybutor wprowadził Pana w błąd przy zawieraniu umowy sprzedaży. Producent, ani dystrybutor nie zapewniał bowiem, aby usługa Spotify będzie dostępna przez czas nieokreślony po zakupie sprzętu. Jeżeli taką deklarację złożył przedstawiciel sprzedawcy sprzętu, to również nie może to obciążać gwaranta, producenta ani dystrybutora. Co więcej, podkreślić należy, że w samej instrukcji użytkowania sprzętu wskazano, że funkcje Spotify mogą ulec zmianie bez powiadomienia (str. 43). W przypadku wszystkich funkcji opartych na oprogramowaniu komputerowym i dostarczanych za pośrednictwem sieci Internet, nabywca powinien zakładać, iż ich dostępność na danym sprzęcie, w miarę jego starzenia się, może ulegać z czasem ograniczeniom.

 

Tym niemniej, podkreślić należy, że po przedstawieniu Pana reklamacji działowi technicznemu, uzyskaliśmy informację, że może nadal Pan korzystać z usługi Spotify za pośrednictwem zakupionego sprzętu, z pominięciem funkcji Spotify Connect, w szczególności za pośrednictwem połączenia AirPlay lub analogowym audio.

 

Wyrażamy nadzieję, że powyższe informacje są wyczerpujące i wyjaśniają Pana wątpliwości. Sprzęt był gotowy do dostępu do usługi Spotify Connect w chwili jego zakupu, ponieważ jednak dostawca usługi zaprzestał jej dostarczania do przedmiotowego sprzętu jej dalszy odbiór stał się niemożliwy. Nie jest to jednak kwestia, która leży po stronie gwaranta, dostawcy czy producenta sprzętu.

Olać Pioneera. Jak widać inni producenci nawet dodają do swych starych urządzeń dodatkowe funkcje. Pioneer jak widać całkowicie na opak. Tylko pogratulować podejścia firmy do klienta.

?👈

Nie ma co tak płakać nad upośledzeniem funkcji SpotifyConnect, N50A ma przecież możliwość pracy jako sieciowy DMR (Digital Media Receiver).

Zainstalujcie sobie w komórce BubbleUpnp i połączcie się przez wifi z siecią, w której pracuje N50A. W ustawieniach BubbleUpnp na liście RENDERERS pojawi się N50A. Wystarczy go wybrać i można z tej aplikacji na N50A słuchać TIDAL, Qobuz i Google Music w tej chwili. Zapewne jak się dovbrze poszuka to i znajdzie się inne aplikacje upnp, z których i ze Spotify będzie można słuchać.

Nie ma co tak płakać nad upośledzeniem funkcji SpotifyConnect, N50A ma przecież możliwość pracy jako sieciowy DMR (Digital Media Receiver).

Zainstalujcie sobie w komórce BubbleUpnp i połączcie się przez wifi z siecią, w której pracuje N50A. W ustawieniach BubbleUpnp na liście RENDERERS pojawi się N50A. Wystarczy go wybrać i można z tej aplikacji na N50A słuchać TIDAL, Qobuz i Google Music w tej chwili. Zapewne jak się dovbrze poszuka to i znajdzie się inne aplikacje upnp, z których i ze Spotify będzie można słuchać.

Nie mam tych dedykowanych sprzętów (mac mini + DAC załatwia mi sprawę) ale rozumiem rozgoryczenie i wk.... na zaistniałą sytuację. Masz dedykowany sprzęt na który wydałes masę kasy, który był prosty w obsłudze a teraz okazuje sie że tracisz tą prostą funkcjonalność. Kombinatoryka z jakimis dodatkowymi urzadzeniami , ustawieniami... Są ludzie którzy w takich sprawach bardzo sprawnie się poruszają ale są i tacy którym te zabiegi będą przeszkadzać albo męczyć (wiem o czym pisze bo mam tak co raz częściej - chciałbym jednym przycisikiem przechodzić do konkretnej usługi)

Przyznam ze rozważałem zakup takiego urzadzenia jak powyższe opisane w wątku ale... precedens który miał miejsce (ma miejsce) skutecznie mnie ostudził

Masz dedykowany sprzęt na który wydałes masę kasy, który był prosty w obsłudze a teraz okazuje sie że tracisz tą prostą funkcjonalność. Kombinatoryka z jakimis dodatkowymi urzadzeniami , ustawieniami... Są ludzie którzy w takich sprawach bardzo sprawnie się poruszają ale są i tacy którym te zabiegi będą przeszkadzać albo męczyć (wiem o czym pisze bo mam tak co raz częściej - chciałbym jednym przycisikiem przechodzić do konkretnej usługi)

Żeby obsługiwać Spotify w N50A i tak trzeba było instalować Spotify czy to na komputerze czy komórce i trochę konfigurować więc zaproponowane przeze mnie rozwiązanie nie wymaga czegoś więcej niż pierwotnie gdy Spotify Connect działało.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.