Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  364 członków

Tidal Klub
IGNORED

Klub Tidal


Gość aqs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ma ktoś jakiś sposób na przekopiowanie ulubionych utworów miedzy kontami TIDAL sounddizz zrobili płatny jest jakaś darmowa alternatywa

A nie próbowałeś playlistę wysłać z jednego konta i otworzyć na nowym?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

No właśnie, też mnie ten temat interesuje. A jak się wysyła playlistę z Tidala i otwiera w innym koncie? Nie mogę tego namierzyć w apce

Udostępnij playlist (używam iPhone) tak rok temu znajomy przesłał mi urodzinową playliste ze swojego konta, teraz nie mogę sprawdzić ale wtedy poszło

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Działa. Z aplikacji mobilnej mogę wysłać każdą playlistę lub płytę jako sms lub mail. Otwierając to na urządzeniu z zalogowanym nowym kontem użytkownika Tidal - mogę je zapisać w nowym koncie. Może to trochę droga "na około", ale działa.

Można też przesłać dźwięk systemowy z Androida (w tym także z aplikacji Tidal) za pomocą apki "AllStream". Ale konieczny jest do tego root Androida. Dla mnie ta aplikacja jest mało przydatna, mogę przesłać dźwięk do smart TV ale nie do Stream Magic 6. Natomiast świetnie sprawdza się BubbleUPnP.

No dobra playlisty idzie wysłać a jak z ulubionymi utworami bo w tidal nie idzie ich zaznaczyc wszystkich tylko pojedynczo.

 

Uzywam też BubbleUPnP z komorki i przesyłam na tableta tylko wersja darmowa działa 30 min nie wiem czy jak kupie licencje czy bedzie ona na dwa konta bo jedno musi byc na tablecie a drugie na smartfonie

Problem jest szeroko omawiany w internecie. Tutaj masz podpowiedź:

https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using?hl=en

Jeśli problem masz w telefonie i CA SM6 to zmień ustawienia w routerze. Ponieważ u mnie miałem problem z odbiorem Tidala przez NAS Synology a na tablecie i smartfonie było w porządku, to zmieniłem ustawienia tylko w NAS.

Edytowane przez marek.pap

W przypadku Tidala od pewnego czasu są kłopoty z poprawnym odtwarzaniem, jeśli nie korzysta się z serwerów DNS Googla. Ten podany wcześniej link z rozwiązaniem problemu jest przesłany przez serwis Tidala w odpowiedzi na zapytania użytkowników.

 

Dodam jeszcze, że kłopoty z odbiorem wystąpiły w tym samym czasie u wielu użytkowników.

Stereo i Kolorowo - Underground

Mój blog i recenzje różnych urządzeń audio-stereo: stereoikolorowo.blogspot.com

To nie zależy od sprzętu, tylko z jakiego serwera DNS korzystamy. Obecnie nie wszystkie chcą współpracować z Tidalem, lub na odwrót. Problem poruszany na tych wątkach:

http://www.audiostereo.pl/klopoty-tidalem-przez-bluos_138675.html

http://www.audiostereo.pl/cxn-cambridge-audio-po-aktualizacji-tidal_138652.html

https://forum.audio.com.pl/topic/49983-tidal-nie-dzia%C5%82a-help/?page=1

Ciekawi mnie co jest tego przyczyną? Czy w Tidalu coś zmieniono, czy zmiana jest poza nim (np. w infrastrukturze sieci internetowej)?

Zadałem to pytanie poprzez stronę support.tidal.com Udzielono mi odpowiedzi, z której kompletnie nic nie wynika. Problem przekazano do działu technicznego, gdzie zajmą się nim. Obiecują, że postarają się rozwiązać go w możliwie jak najkrótszym czasie. jednym słowem takie Bla, bla, bla. Na pytanie, czy mam zaprzestać opłacania abonamentu, cisza.... Nie dziwię się, bo odpowiedź jak sądzę została wygenerowana automatycznie. bez zagłębiania się przez jakąkolwiek żywą osobę w treść. W każdym razie jeśli do końca miesiąca nie doczekam się rozwiązania problemu, daję sobie spokój z tym badziewiem o nazwie TIDAL

Zmien operatora lub player jezeli sprzetowy. Tidala bez problemu slucham po kilka godzin dziennie naczterech roznych platformach i jedyne problemy sa w miejscach gdzie nie ma zasiegu, BTS jest przeciazony lub jest na dwie kreski w 3G. Wtedy w zasadzie zaden streaming nie dziala, ale to nie wina Tidala ale dostepu do Internetu. Tidal jest OK.

W momencie jak Ci ginie Tidal zrob sobie z Windows tracert 8.8.8.8, zwrot pokaze Ci gdzie masz straty lub wysokie czasy odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Chyba rozwiązałem problem TIDALA. Receptą okazała się wymiana routera. Dotychczasowy TP-Link poszedł na śmietnik. Zastąpił go ASUS RT-AC1200G+. 3 setki wyleciały z kieszeni ale wreszcie mam spokojną głowę.

Pewnie bym tak zrobił, gdyby to tylko mi zrobili taką niespodziankę. Co ciekawe, w trakcie korespondencji ze wsparciem technicznym serwisu, potwierdzili, że problem jest im znany i pracują nad jego rozwiązaniem. Tak więc nie będę się bił w piersi (na pewno nie moje własne) niech cierpią. Choćby moralnie :)

Chyba rozwiązałem problem TIDALA. Receptą okazała się wymiana routera

 

Nowy router prawdopodobnie korzysta z innych serwerów DNS niż poprzedni. A problem Tidala ciągle nie rozwiązany. Dalej nie wiadomo, dlaczego w niektórych konfiguracjach sprzętowych nie chce grać bez zmiany ustawień serwera DNS.

Ipv6 jest najnowszym protokołem, który oferuje zwiększenie przestrzeni dostępnych adresów, ale także uwierzytelniania. Starszy i ten nowszy dosyć mocno różnią się strukturą. Widocznie zaszły jakieś zmiany po stronie serwisu i stąd IPv6 jest wymagany, do stabilnej pracy.

 

Dodam, że ja nie miałem nigdy kłopotów z połączeniem.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.