Jump to content
IGNORED

Einstein na prywatce.


plustek

Recommended Posts

Witam Kolegow.Jako typowy forumowicz gonie zawziecie za kroliczkiem i to od doobrych paaru lat.Jakis czas temu zwrocilem sie do Was z pytaniem o opinie na temat wymienionej w tytule marki.Dzisiaj mam okazje goscic ja u siebie w domu.I od paru dni zastanawiam sie,czy aby kroliczek sie zestarzal i zadyszki dostal,czy to ja sie starzeje i ze mna moj sluch.Zapraszam do dyskusji a na zachete pare fotek.

Pozdrawiam plustek.

Link to comment
Share on other sites

Zastanawiałem się nad kupnem końcówki LITD ale raczej dam sobie spokój z tą marką, mimo tego że gra świetnie (mam pre tube Mk.II).

Przykro mi ale pchanie kondów za 50 groszy (Trec/Yageo/Jamicon) do takiego sprzetu i montaż na konektory + klejenie kondów do PCB zamiast obejm to jest jakiś żart z ich strony i drwiny z klienta, tak samo jak ten pilot za kilkaset euro, inaczej dostajesz pilocik jak z kitu z Ebay HK.

W dodatku na trafach w Tube można smażyć, ciekawe ile czasu minie zanim któryś się upiecze.

 

Pisałem 3 maile to firmy - 0 odpowiedzi, jak kamień w wodę a mówimy tu o preampie za $18k.

Link to comment
Share on other sites

Zastanawiałem się nad kupnem końcówki LITD ale raczej dam sobie spokój z tą marką, mimo tego że gra świetnie (mam pre tube II).

Przykro mi ale pchanie kondów za 50 groszy do takiego sprzetu i montaż na konektory to jest jakiś żart z ich strony i drwiny z klienta, tak samo jak ten pilot za kilkaset euro, inaczej dostajesz pilocik jak z kitu z Ebay HK.

W dodatku na trafach w Tube można smażyć, ciekawe ile czasu minie zanim któryś się upiecze.

 

Pisałem 3 maile to firmy - 0 odpowiedzi, jak kamień w wodę a mówimy tu o preampie za $18k.

 

Czyli jednak miałem rację pisząc kiedyś ( chyba nawet Tobie ) ,że ta firma to ściema na całego.

Awaryjność tych urządzeń ( kilka lat temu ) była powszechnie wiadoma.

Zero kontaktu , zainteresowania klientem.

Totalna zlewka.

A spróbuj tam zadzwonić i porozmawiać z nimi to dopiero się zdziwisz ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak, straciłem już wiarę na kontakt z nimi. Chodziło mi o napięcie wyjściowe, jak najlepiej je obniżyć.

Myślę że patrząc na użyte komponenty to koszt produkcji takiego preampa to max. 600-800 euro.

 

Zastanawiam się czy nie oddać go do elektronika żeby powymieniał te kondy z PRC na przynajmniej Panasy FC.

Link to comment
Share on other sites

Witam ponownie,

 

jak czytam,to widze ze dyskusja powoli nabiera tempa.Co do jakosci - to co bylo pare lat temu to juz przeszlosc.Obecnie awaryjnosc tych urzadzen nie odbiega od normy w tej klasie.Co do uwag ze dalem sie wkrecic,to odpowiadam: nie dalem,sprzet jeszcze nie zaplacony,stoi na probe.

Link to comment
Share on other sites

Czytalem o Einsteinie same dobre rzeczy, sluchalem tez z kolummami Acapella i bylo super

Napisz prosze jak odebrales dzwiek i do jakich innych wzmakow porownywales.

 

Witam, no wlasnie sam nie wiem co napisac,zeby bylo wiarygodnie,bo zycie nauczylo mnie,ze w tej materii lepiej zdobywac doswiadczenie i wypowiadac sie ostroznie.Stad na wstepie pozwolilem sobie na pare slow o -"kroliczku" Pierwsze co mnie uderzylo i wrecz zelektryzowalo to spokoj przekazu - trudno to opisac,nie slyszalem tego nigdy wczesniej,bylo takie..wciagajace, wrecz zniewalajace.Potem dynamika.Juz nastepnego dnia odnioslem wrazenie ze moje Wilsony,choc znakomite ( przed Einsteinem nie sadzilem ze sa do pewnych rzeczy zdolne),to jednak osiagnely granice swych mozliwosci a elektronika moze wiecej niz one.Sczerze piszac,gdzies w podswiadomosci zanim wzialem sie za sluchanie w obecnej konfiguracji,spodziewalem sie tego,moze nawet troche tego chcialem? Z jednej strony dobrze,bo swiadczy o tym ze elektronika naprawde robi wrazenie a z drugiej jesli ja kupie,to kroliczek znowu odbiegnie i zacznie sie szukanie glosnikow,no ale czy nie o to w tym wszystkim chodzi?W kazdym razie poki co jestem zasluchany i zanim nie odbiegl,to trzymam tego kroliczka za uszy i nie puszczam jak dlugo sie da.Jest naprawde piszac oglednie - niezle.

 

Wracajac jednak do kwesti jakosci i niezawodnosci,to choc mam swoje zdanie na ten temat,to jednak prosze o wiecej opini jesli mozna z podaniem danych: rocznika, produkcji i modelu.Doswiadczenia nigdy za wiele a zdanie czasem sie zmienia w takich kwestiach,wiec z gory dziekuje.

Link to comment
Share on other sites

Mi się zawsze sprzęt Einsteina brzmieniowo podobał. Skarg na awaryjność nie czytałem. Do środka tez nie zaglądałem.

 

To są te hybrydy ?

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Link to comment
Share on other sites

Zastanawiałem się nad kupnem końcówki LITD ale raczej dam sobie spokój z tą marką, mimo tego że gra świetnie (mam pre tube Mk.II).

Przykro mi ale pchanie kondów za 50 groszy (Trec/Yageo/Jamicon) do takiego sprzetu i montaż na konektory + klejenie kondów do PCB zamiast obejm to jest jakiś żart z ich strony i drwiny z klienta, tak samo jak ten pilot za kilkaset euro, inaczej dostajesz pilocik jak z kitu z Ebay HK.

W dodatku na trafach w Tube można smażyć, ciekawe ile czasu minie zanim któryś się upiecze.

 

Pisałem 3 maile to firmy - 0 odpowiedzi, jak kamień w wodę a mówimy tu o preampie za $18k.

 

Witam,tak, to najnowsza zmodyfikowana koncowka - hybryda: lampy na wejsciu a tranzystor na wyjsciu i preamp-rowniez zmodyfikowany,w pelni lampowy.Brzmienie - w trakcie badania,na razie pelne uznanie,lakoniczny z koniecznosci,opis powyzej.

Link to comment
Share on other sites

Miałem najnowsze wydanie preampa i mimo, że grał z nie dedykowanymi monoblokami, na zbyt dużym Gain to grało to fajnie.

 

Dlatego właśnie pisałem do Einsteina - te preampy mają okropnie wysoki gain i kiepsko współpracują z końcówkami bez regulacji napięcia wejściowego, tzn. są za głośne.

Kupiłem z 'ibaja' attenuatory -15dB XLR ale jednak ich wpływ jest wyraźnie słyszalny.

 

W sumie w całym preampie faktycznym 'przedwzmacniaczem' jest tylko jedna lampka na kanał. Pozostałe 4 obniżają impedancję wyjściową.

Link to comment
Share on other sites

A no gra Panowie i to przednio.Jeszcze do tego AudioMachina PURE GSE i jest Eden.

Siedze,laptop na kolanach,bo od sluchania sie nie moge oderwac.Nie mialem tak od dawna...

Zreszta chyba 6-8.11.bedzie sie Einstein w Sobieskim wystawial,to mozna samemu posluchac.

 

Dostałem info od RCM że będzie:

 

Druga prezentacja będzie miała miejsce w hotelu Sobieski. Tutaj zostaną zaprezentowane zupełnie premierowe produkty na polskim rynku. Będzie to doskonała elektronika niemieckiej firmy Einstein Audio oraz amerykańskie kolumny Audiomachina. Produkty obydwu firm to nietuzinkowe konstrukcje nie mające wielu naśladowników, tym bardziej godne polecenia.

 

Gramofonem ma być najnowszy TechDAS Air Force 3.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Link to comment
Share on other sites

Guest Diogenes

(Konto usunięte)

 

Naprawdę podziwiam ludzi , którzy kupują takie sprzęty mając tylu innych dobrych producentów.

Taki Octave czy T+A przy tym Einsteinie to zupełnie inny świat.

Szczerze współczuje ,że dałeś się wkręcić w zakup tych urządzeń.

 

pozdr.

Octave??? To ten dystrybutor ;))) na E..,

Link to comment
Share on other sites

Witam,

co do tej prezentacji - dobrze sie sklada ze z Audiomachina,bo Einstein pasuje do niej jak ulal.Polecam posluchac - naturalnie jesli bedzie taka kompilacja,z wymienianymi juz przeze mnie PURE GSE.Latwiejsze do wysterowania( graja wysmienicie i w mniejszych i w calkiem duzych pomieszczeniach,latwoustawne) i zgrywaja sie tez swietnie z czesto pokazywanymi na pokazach monoblokami,ktore w przypadku Maestro GSE dostaja lekkiej zadyszki,tu lepiej radzi sobie hybryda - nawet radzi sobie calkiem dobrze.

Pozdrawiam i zycze ciekawych wrazen z odsluchu.Mam nadzieje,ze ktos podzieli sie opinia.

Link to comment
Share on other sites

Juz pisalem nie chce sie powtarzac musi byc do tej elektroniki inny DAC, ta elektronika zagrala z Air Force one na bardzo wysokim poziomie, ale mam wrazenie ze elektronika ta jest na tyle przezroczysta ze ona z pewnoscia pokaze niedostatki zrodla. Widzialbym tutaj bardziej DAC-a Audio Note nawet wystarczylby juz 2.1. Ale kto wie moze w przypadku lamp to i nawet ten suchotnik Meitner zagra muzykalnie... Jest muzykalnosc z tym DAC-em? Na Air Force One byla muzykalnosc WYBITNA oznacza to ze ta elektronika ma potezny potencjal.

Polecam, to moze byc bardzo dobry zakup, na pewno potrafi zagrac Muzyke przez duze M.

 

pozdr. stasiop

Link to comment
Share on other sites

Juz pisalem nie chce sie powtarzac musi byc do tej elektroniki inny DAC, ta elektronika zagrala z Air Force one na bardzo wysokim poziomie, ale mam wrazenie ze elektronika ta jest na tyle przezroczysta ze ona z pewnoscia pokaze niedostatki zrodla. Widzialbym tutaj bardziej DAC-a Audio Note nawet wystarczylby juz 2.1. Ale kto wie moze w przypadku lamp to i nawet ten suchotnik Meitner zagra muzykalnie... Jest muzykalnosc z tym DAC-em? Na Air Force One byla muzykalnosc WYBITNA oznacza to ze ta elektronika ma potezny potencjal.

Polecam, to moze byc bardzo dobry zakup, na pewno potrafi zagrac Muzyke przez duze M.

 

pozdr. stasiop

Witam,dziekuje za sugestie.W miare mozliwosci przetestuje.Ale powolutku i pokolei.Stawiam dopiero pierwsze i niesmiale kroki w kwestii bardziej zaawansowanych systemow a i budzet tez moze tego nie wytrzymac,zwlaszcza ze planowalbym najpierw wymiane glosnikow.Pozdrawiam i oczywiscie uwage biore gleboko do serca.
Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem Meitner zagral z ta elektronika calkiem muzykalnie,

Moze z lampa jakos ten DAC potrafi zagrac. Ale moze na poczatek sprobowalbym pozyczyc gdzies jakiegos dobrego gramiaka tak dla porownania w kwestii Muzykalnosci przez duze M.

 

ale powtarzam: uwazam sie w tej kwestii za zoltodzioba,wiec chetnie slucham co maja do napisania bardziej niz ja osluchani i doswiadczeni.

No nie badz taki skromny, tutaj 99% ludzi nie ma takiego systemu jak Ty, nie mowiac juz o ich osluchaniu. Tutaj to ludzie maja przewaznie systemy z drugiego lub trzeciego obiegu albo cos znalezione na smietniku. Taka jest szara rzeczywistosc tego forum.

Link to comment
Share on other sites

Tutaj to ludzie maja przewaznie systemy z drugiego lub trzeciego obiegu albo cos znalezione na smietniku. Taka jest szara rzeczywistosc tego forum.

To zaczy ze tylko wkurzam ludzi i fajnej a moze i konkretnej dysputy nie bedzie ? No bo czytajac wiekszosc postow odnosi sie wrazenie,ze wielu forumowiczow mialo i slyszalo juz, przynajmniej, bardzo wiele.Ja sadze ze slyszalem i mialem jeszcze bardzo niewiele,poniewaz wiekszosc nazw i zestawien czesto tu wymienianych jest mi kompletnie obca.W kazdym razie jesli kogos moimi tematami i pytaniami wkurzam ,to oswiadczam,ze nie jest i nie bylo to moim zamiarem.Ja poprostu chcialem o audio pogawedzic i przy okazji sie czegos dowiedziec.Pozdrawiam Kolegow a wkurzonych przepraszam. Co do gramofonu, to bedzie ciezko z przesiadka,poniewaz wiekszosc moich zbiorow to CD.Ale owszem sluchalem z integra Einsteina,tyle ze na malutkich AudiomachinachCRM Compact Reference Monitor - bylem poruszony scena,dynamika,szybkoscia.
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.