Skocz do zawartości
IGNORED

kolumny do 100 tys. zł do jazzu


janeczek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Zamierzam diametralnie zmienić swój system; obecnie w skład jego wchodzi odtwarzacz Ayre C-5, przedwzmacniacz Octave Hp-300, końcówka Pass x150, kolumny Magnepany 1.6, pokój 23 m2, połączony z 2 pokojem 12 m2, słucham głównie jazzu współczesnego, cenię w odtwarzaniu muzyki detale, neutralny dźwięk (nieocieplony), bas kontrolowany, konturowy

Chciałbym zacząć od kolumn, ponieważ tam, gdzie mieszkam niema możliwości odsłuchu, wybieram się w tym celu "w Polskę"

Na podstawie róźnych recenzji moje typy:

 

-Kef Blade two

- B@W 803 D3

-Focal Scala Utopia

- Dali Epicon 8

-German Physiks Unicorn DSP

 

Prośba o ocenę mego wyboru (za i przeciw) bądź inne propozycje, z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/125957-kolumny-do-100-tys-z%C5%82-do-jazzu/
Udostępnij na innych stronach

Z tego zestawienia - tylko focale. Niekoniecznie te :-)

Nie myśl. Jeśli już pomyślałeś, to nie mów. Jeśli już powiedziałeś, to nie pisz. Jeśli już napisałeś, to nie podpisuj. Jeśli podpisałeś, to się nie dziw!

Można jeszcze dorzucić do dyskusji:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-4406-0-64808000-1456686435_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Herbie Hancock:"Czasami nie wiem,co mam grać - wyznałem."

Miles Davis: "To nic nie graj"

Może jednak nie będę mówił co bym wybrał z Twej listy ;)

Myślałeś, o jakichś kolumnach z obudową zamkniętą?

Nie ma wielkiego wyboru widzę w konstrukcjach tego typu. Ale ta mało znana firma, widzę robi ciekawe produkty:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

W sumie to natrafiłem na recenzje produktów tej firmy w Stereophile i hmm ... obudowa zamknięta, bardzo równy SPL w paśmie - wygląda na to, że robią bardzo neutralne kolumny

 

Przykłady:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

-Kef Blade two

- B@W 803 D3

-Focal Scala Utopia

- Dali Epicon 8

-German Physiks Unicorn DSP

 

Prośba o ocenę mego wyboru (za i przeciw) bądź inne propozycje, z góry dziękuję

 

Interesuję się jazzem totalnie, w 100%, i słucham wielu płyt - od tych parszywie nagranych i brzmiących archiwalnie, po audiofilskie wypasy. Faktycznie ważną informacją będzie jaki masz pokój i ile szmalu postanowiłeś przeznaczyć na nowe zabawki? Poza tym, zapytałbym jeszcze czy ma to być sprzęt 2nd hand i czy monitory, czy floor standing speakers. Opcji jest wiele.

 

Sorry, nie zauważyłem, albo może lepiej powiedzieć, nie skojarzyłem, że cena to up to 100kilosi, czyli 25kilo$ów - no panie, opcji jest faktycznie wiele. Czy interesuje cię jazz w pełnym zakresie i całym jego zapleczem, czy wybrane rzeczy - np. audiofilsko nagrany? To jest ważne, ponieważ, jeżeli total jazz, to trzeba chyba uśrednić jakość, żeby te słabo nagrane płyty też jakoś zabrzmiały, a jest ich w bród i ciut ciut - proszę mi wierzyć - choć wiadomo: materiał referencyjny!.

Parker's Mood

Witam

 

Zamierzam diametralnie zmienić swój system; obecnie w skład jego wchodzi odtwarzacz Ayre C-5, przedwzmacniacz Octave Hp-300, końcówka Pass x150, kolumny Magnepany 1.6, pokój 23 m2, połączony z 2 pokojem 12 m2, słucham głównie jazzu współczesnego, cenię w odtwarzaniu muzyki detale, neutralny dźwięk (nieocieplony), bas kontrolowany, konturowy

Chciałbym zacząć od kolumn, ponieważ tam, gdzie mieszkam niema możliwości odsłuchu, wybieram się w tym celu "w Polskę"

Na podstawie róźnych recenzji moje typy:

 

-Kef Blade two

- B@W 803 D3

-Focal Scala Utopia

- Dali Epicon 8

-German Physiks Unicorn DSP

 

Prośba o ocenę mego wyboru (za i przeciw) bądź inne propozycje, z góry dziękuję

 

Z tego co juz wiem co magnepany 1.6 ktorych sluchalem genialnie brzmialy jest tylko jedno ale, potrzebna do nich jest ogromna koncowka mocy a pass 150 jest do tego troche za slaby.

osobiscie slucham jazzu i chcial bym miec magnepany 1,7 oraz wiem juz z jaka koncowka mogly by sie zgrac, ale to zupelnie inna historia.

Trzeba też wziąć pod uwagę, że jazz ma wiele twarzy i zupełnie inaczej zabrzmią akustyczne produkcje ECM - np. Jarrett Trio, a zupełnie inaczej nagrania z epoki fusion Davisa, np. Bitches Brew. Zupelnie też inaczej zabrzmi kwadratowy japoński swing na XRCD i zupełnie inaczej zabrzmi Jaco Pastorius. Tak jak już wspomniałem, nawet w jazzie będzie ciężko o uniwersalność, bo taki elektryczny jazz w stylu świetnie nagranych projektów Larry Coryella np. 'Space Revisited' i tym podobnych, potrzebuje szybkości i drive'u, a smęcenie będzie potrzebować nastroju, spokoju i powolnego timingu. W sumie ciężko to wszystko uśrednić, bo przecież inaczej zabrzmi elektryfikacja, a inaczej akustyczne plumkanie w stylu Hadena z Jarrettem. A gdzie wokal? Dlatego mam dwa sety kolumn, ale to i tak za mało - pewnie nawet i pięć setów nie usatysfakcjonowałoby mnie w pełni - po prostu jazz audio to sztuka kompromisu. Jazz to kosmos - nawet ten w audio!

Parker's Mood

Trzeba też wziąć pod uwagę, że jazz ma wiele twarzy i zupełnie inaczej zabrzmią akustyczne produkcje ECM - np. Jarrett Trio, a zupełnie inaczej nagrania z epoki fusion Davisa, np. Bitches Brew. Zupelnie też inaczej zabrzmi kwadratowy japoński swing na XRCD i zupełnie inaczej zabrzmi Jaco Pastorius.

Nagrania chyba każdego typu muzyki, w zależności od płyty brzmią inaczej. Jedynie na zamulaczach wszystko brzmi tak samo.

 

a smęcenie będzie potrzebować nastroju, spokoju i powolnego timingu.

Smęcenie nie potrzebuje "spokoju i powolnego timingu"! Jak płyta jest tak nagrana, to ultra szybki sprzęt i tak ją zagra powoli. Problem jest jedynie z powolnymi kolumnami, które nie wyrabiają w szybkiej muzyce i są w stanie poradzić sobie tylko z "małymi składami".

 

"Szybkie kolumny" zagrają "małe składy" jak i dźwięk karabinu maszynowego. "Wolne kolumny" tylko poradzą sobie z "małymi składami".

 

A gdzie wokal? Dlatego mam dwa sety kolumn, ale to i tak za mało - pewnie nawet i pięć setów nie usatysfakcjonowałoby mnie w pełni - po prostu jazz audio to sztuka kompromisu. Jazz to kosmos - nawet ten w audio!

Kup po prorstu jedne neutralne kolumny i pogódź się z tym, że nie muszą wszystkie nagrania grać na jedno kopyto. Bo widzę tak manipulujesz doborem kolumn (inne w zależności od nagrania), by wszystkie nagrania przefiltrować na jeden typ brzmienia.

Witam

 

Zamierzam diametralnie zmienić swój system; obecnie w skład jego wchodzi odtwarzacz Ayre C-5, przedwzmacniacz Octave Hp-300, końcówka Pass x150, kolumny Magnepany 1.6, pokój 23 m2, połączony z 2 pokojem 12 m2, słucham głównie jazzu współczesnego, cenię w odtwarzaniu muzyki detale, neutralny dźwięk (nieocieplony), bas kontrolowany, konturowy

Chciałbym zacząć od kolumn, ponieważ tam, gdzie mieszkam niema możliwości odsłuchu, wybieram się w tym celu "w Polskę"

Na podstawie róźnych recenzji moje typy:

 

-Kef Blade two

- B@W 803 D3

-Focal Scala Utopia

- Dali Epicon 8

-German Physiks Unicorn DSP

 

Prośba o ocenę mego wyboru (za i przeciw) bądź inne propozycje, z góry dziękuję

 

Sprawdź sobie Focale Sopra 2. Chwalone za przejrzystość i świetny bas. Z tym co masz powinny zagrać bardzo ciekawie i pasują też cenowo do posiadanych przez Ciebie komponentów.

Witam

 

Zamierzam diametralnie zmienić swój system; obecnie w skład jego wchodzi odtwarzacz Ayre C-5, przedwzmacniacz Octave Hp-300, końcówka Pass x150, kolumny Magnepany 1.6, pokój 23 m2, połączony z 2 pokojem 12 m2, słucham głównie jazzu współczesnego, cenię w odtwarzaniu muzyki detale, neutralny dźwięk (nieocieplony), bas kontrolowany, konturowy

Chciałbym zacząć od kolumn, ponieważ tam, gdzie mieszkam niema możliwości odsłuchu, wybieram się w tym celu "w Polskę"

Na podstawie róźnych recenzji moje typy:

 

-Kef Blade two

- B@W 803 D3

-Focal Scala Utopia

- Dali Epicon 8

-German Physiks Unicorn DSP

 

Prośba o ocenę mego wyboru (za i przeciw) bądź inne propozycje, z góry dziękuję

 

Biorąc pod uwagę twoje oczekiwania, moim zdaniem absolutnym #1 powinien być dla Ciebie odsłuch Magico S3.

 

Najlepsza rozdzielczość ze wszystkich wymienionych (super berylowy tweeter Scan Speaka na górze).

Najmniej podbarwione ze wszystkich wymienionych.

Najbardziej precyzyjny / niepodbarwiony / szybki bas ze wszystkich wymienionych (2x 20cm w obudowie zamkniętej).

Cena poniżej 100kzł.

 

S3 to moim zdaniem najlepsza kolumna w całej ofercie Magico. Po pierwsze gra moim zdaniem bardziej naturalnie, bardziej fizjologicznie niż droższa seria Q (która jak dla mnie gra zbyt szczupło), a po drugie reprezentuje najlepszy stosunek jakości do ceny ze wszystkich kolumn marki.

 

Jeżeli ważne są dla Ciebie recenzje to Marek Lacki w AV napisał że są to najlepsze kolumny jakie słyszał, to samo napisał Andrzej Kisiel o droższym modelu S5 w AUDIO. Recenzji w prasie zachodniej tez masz bez liku.

 

Drugą kolumną warta rozważenia jest Vivid Audio B4. Delikatnie ponad budżet, ale oferują najlepszą stereofonię jaką słyszałem. Kolumny dosłownie znikają w pokoju. Poza tym również świetna rozdzielczość (góra minimalnie gorsza niż w Magico, za to środek trochę bardziej rozdzielczy), szybkość, gładkość i transparentność brzmienia.

 

Wady:

- kontrowersyjny wygląd (mi się nie podobają, ale mam znajomego który kupił wieksze G2)

- delikatnie ponad budżet

- gorszy bas niż w S3 (bass reflex, 2x 16cm)

 

Trzecią kolumną wartą posłuchania, jest Rockort Atria. Te kolumny są delikatnie ocieplone, ale dzięki temu samemu doskonałemu tweeterowi co w Magico S3, nie cierpi na tym ich rozdzielczość. Brzmią naprawdę bardzo naturalnie i 'fizjologicznie'. Są też chyba najładniejsze ze wszystkich wymienionych - choć to oczywiście kwestia gustu.

 

Wady:

- delikatnie ocieplone (to oczywiście relatywne, ale piszesz że szukasz dźwięku nieocieplonego więc to może być wada, choć moim zdaniem jeżeli nawet to minimalna)

- gorszy bas niż w S3 (bass reflex, 1x20cm)

 

Dwóch pierwszych możesz posłuchać i porównać w jednym sklepie (na Waliców). Atrie mają na Kopernika.

 

Z głośników które wymieniłeś warto posłuchać chyba jeszcze tylko Focala. Pozostałe to już nie ta półka.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Janeczek,

 

z tą elektroniką, którą masz żadne kolumny nie będą dobrze grały, potrzebujesz referencyjnych monobloków z super preampem i muzykalnym źródłem.

Witamy Mirku

 

Ja jestem zdania, że dobre kolumny - pokażą każdy detal toru i daleki byłbym od sugerowania na wstępie - zmian w tym zakresie. I jeśli to będą dobre kolumny, to nie ma problemu z czasem przy ich pomocy weryfikować resztę toru.

 

Natomiast osobiście uważam - że dobry i bardzo dobry sprzęt jest niepotrzebnie przedrożony i nie ma potrzeby sięgania tak głęboko do kieszeni. Kolumny sa oczywiscie bardzo ważne - ale nic nie zastapi dobrej w nich zwrotnicy. I oczywiscie - można wydawać setki tys jak ktoś ma, ale można wydać i kilkadziesiąt tys - i uzyskać lepszy efekt. Jeśli stwierdzisz, że elementy zwrotnicy są w cenie łącznej kilkuset zł - to sam przyznasz, że coś jest nie tak...

Szukaj szybkich głośników - bo to jest najważniejsze i przyglądaj się zwrotnicy :-)

To jej elementy są krytyczne a na ogół kompletnie niedoceniane i nie zauważane.

Nie myśl. Jeśli już pomyślałeś, to nie mów. Jeśli już powiedziałeś, to nie pisz. Jeśli już napisałeś, to nie podpisuj. Jeśli podpisałeś, to się nie dziw!

audiograde,

 

ja nie używam pasywnej zwrotnicy od 15 lat, mam tylko aktywną i to jest najdoskonalsze rozwiązanie jakie znam. Używanie pasywnej zwrotnicy oprócz kilku wyjątków jest zaprzeczeniem fundamentalnych podstaw audio w dobrym wydaniou.

Używanie pasywnej zwrotnicy oprócz kilku wyjątków jest zaprzeczeniem fundamentalnych podstaw audio w dobrym wydaniou.

 

Pytanie było o standardowe kolumny... :-)

Dla mnie też większość " fabrycznych" rozwiązań i ustawień do niczego się nie nadaje - ale co zrobisz... :-)

swiat jest w swojej polaryzacji ustandaryzowany..

Nie myśl. Jeśli już pomyślałeś, to nie mów. Jeśli już powiedziałeś, to nie pisz. Jeśli już napisałeś, to nie podpisuj. Jeśli podpisałeś, to się nie dziw!

Kup po prorstu jedne neutralne kolumny i pogódź się z tym, że nie muszą wszystkie nagrania grać na jedno kopyto. Bo widzę tak manipulujesz doborem kolumn (inne w zależności od nagrania), by wszystkie nagrania przefiltrować na jeden typ brzmienia.

 

Jakie są twoje propozycje? Generalnie mam problem z reprodukcją jazzu w domowym stereo i praktycznie nie podoba mi się nic - tzn. słuchałem może kilku par, może kilkunastu i zawsze było coś nie tak - C1 przyciemniają i zaokrąglają dżwięk, ale jestem z tym ok, ponieważ jak już wcześniej wspomniałem, wielu nagrań jazzowych nie da się słuchać na przeżroczystych kolumnach i tu przykładem niech będą N802 - które też mam i niestety przy słabych jakościowo nagraniach dżwięk z C1 wydaje mi się być o wiele bardziej mniej męczącym. Zostanę jednak przy teorii, że dwa, trzy zestawy głośników, załatwiają problem lepiej niż tylko jeden zestaw - choćby niewiadomo jak był neutralny.

Parker's Mood

Na przezroczystych, szybkich kolumnach da się słuchać wszystko. To kwestia elektroniki, która steruje charakterem sygnału, emocjami. Naprawdę...

Nie myśl. Jeśli już pomyślałeś, to nie mów. Jeśli już powiedziałeś, to nie pisz. Jeśli już napisałeś, to nie podpisuj. Jeśli podpisałeś, to się nie dziw!

No chyba, że naprawdę, ale prawda ma kilka twarzy i każdy ma swoją. Już sam nie wiem, może ta oziębłość głośnikowa wynika u mnie ze świadomości i bardzo częstego obcowania z muzyką na żywo? Kiedyś bardziej byłem przychylny tej całej audiofilskiej propagandzie, ale prawdą jest też to, że dałem się w to wkręcić - ale to już historia. Myślę, że Nautilusy są w miarę neutralnymi kolumnami i dobrze nagrana muzyka brzmi bardzo dobrze - dla mne wystarczająco dobrze, żeby już nic nie zmieniać. Tę słabiej zrealizowaną wolę słuchać na C1. Ale rozumiem, że jest wiele wiele opcji i całe szczęście, że jest wybór.

Parker's Mood

No ma wiele twarzy...ale trzeba móc oglądać je wszystkie bezpośrednio po sobie. Często płyty to składanki z różnych lat, realizacji. Nie wyobrażam sobie dzielenia ich na różne kolumny / tory odtwarzające. A swoją drogą - to, że jakaś realizacja nie spełnia wszystkich kanonów naszego podświadomego "wzorca" - mamy jej nie słuchać? Otwartość w audiofilii charakteryzuje się też tym - że możemy bez bólu zębów posłuchać przez chwilę chociaż - muzyki, której wręcz nie lubimy :-) Pod warunkiem, że coś sobą technicznie reprezentuje...nie jest kompletnie niestrawna muzycznie i technicznie.

Nie myśl. Jeśli już pomyślałeś, to nie mów. Jeśli już powiedziałeś, to nie pisz. Jeśli już napisałeś, to nie podpisuj. Jeśli podpisałeś, to się nie dziw!

Na przezroczystych, szybkich kolumnach da się słuchać wszystko. To kwestia elektroniki, która steruje charakterem sygnału, emocjami. Naprawdę...

 

Taka jest prawda że na świetnym sprzęcie/systemie znakomicie gra każdy rodzaj muzyki. Ale wszystko musi być referencyjne i przede wszystkim świetnie zgrane. Im z wyższej półki kolumny głośnikowe tym często bardziej wymagające i aby wykrzesać ogromny potencjał, potrzeba nawet z 10-lat tuningowania i dogrywania sytemu.

 

A jak coś gra pod jakiś jeden rodzaj muzyki to ma ograniczenia i ewidentny własny styl a wtedy nawet tego jednego gatunku nie zagra tak znakomicie, jak ten sprzęt/system co gra wszystko.

 

Na tańszych/słabszych systemach tak się nie da, i dla tego sobie wybierają do tego lub do tamtego i zmieniają bez końca :D

msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png

Widzisz, niestrawność też ma wiele twarzy, albo może lepiej powiedzieć, żołądków. Jestem otwarty na jazz w każdej kategorii i nawet na żywo brzmi on różnie - raz lepiej, raz gorzej, choć przeważnie lepiej niż gorzej, ale zdarzają się przypadki, że ktoś za głośno gra. Z mojego, w sumię mogę już chyba powiedzieć, że całkiem sporego bagażu jazzowych doświadczeń, wiem, że trudno w sferze reprodukcji dżwięku i brzmienia płyt połączyć w audio wszystko tak, żeby wynik był w 100% satysfakcjonujący - przynajmniej w mojej perspektywie nie widzę takiej szansy.

 

> audiograde

Parker's Mood

Smęcenie nie potrzebuje "spokoju i powolnego timingu"! Jak płyta jest tak nagrana, to ultra szybki sprzęt i tak ją zagra powoli. Problem jest jedynie z powolnymi kolumnami, które nie wyrabiają w szybkiej muzyce i są w stanie poradzić sobie tylko z "małymi składami".

 

"Szybkie kolumny" zagrają "małe składy" jak i dźwięk karabinu maszynowego. "Wolne kolumny" tylko poradzą sobie z "małymi składami".

 

o tym wlasnie mowilem jesli chodzi o elektrostaty to jedne z najszybszych kolumn jakie slyszalem, problem lezy nie w kolumnach tylko we wzmacniaczu

do elektrostatow potrzebujesz z 250w (ciaglej mocy) najlepiej w mostku

trudno w sferze reprodukcji dżwięku i brzmienia płyt połączyć w audio wszystko tak, żeby wynik był w 100% satysfakcjonujący

 

To nigdy do końca tak nie jest, że można być. Ale wyobraź sobie, że np ja słucham baaardzo różnej muzyki - w jazzie, potwierdzam - czasem chciałbym, żeby jakaś trąbka czy wibrafon były nagrane metr dalej. To nie brzmi źle, brzmi świetnie - ale np nie lubię, jak coś nie współgra w harmonii, za bardzo się indywidualizuje, wybija. Nie piszę o jakichś solowych partiach ofc... :-). I właśnie w jakiś sposób wykonawca / realizator uważa dany instrument za ważniejszy :-). I go forsuje mikrofonem czy suwakiem. Dla mnie to psuje efekt, zniechęca - chociaż muzycznie płyta może być ok. Poza tym - słuchamy muzyki, która często ma już i 50 lat - jak tu ogarnąć jakość/różnorodność nagrywania, realizacji, wszystko jest inne, różne, niedoskonałe. Ale dla mnie to materiał - także z jego wadami, których kiedyś np nie dostrzegano. Albo klasyka - dochodzi kwestia interpretacji wykonawcy, instrumentu, batuty - często trudno się pogodzić z jakimś wykonaniem, choć technicznie i nawet muzycznie - jest bez zarzutu. Ale coś nie gra, nie pasuje, jakiś element barwy, tempa, miejsca. To samo z rockiem, elektroniką.

Trzeba jednak być otwartym, nie ograniczać się tylko do tego co się lubi - bo się zna :-)

Nie myśl. Jeśli już pomyślałeś, to nie mów. Jeśli już powiedziałeś, to nie pisz. Jeśli już napisałeś, to nie podpisuj. Jeśli podpisałeś, to się nie dziw!

Biorąc pod uwagę twoje oczekiwania, moim zdaniem absolutnym #1 powinien być dla Ciebie odsłuch Magico S3.

 

to może lepiej posłuchać od razu Magico S5 - Audiosystem ma je teraz za niemal połowę nominalnej ceny

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Do listy tych kolumn dorzuciłbym Ktemy Franco Serblina, słyszałem jak grają jazz i nasłuchać się nie mogłem.

 

Za ciepłe, podobnie jak Sonusy Futura.

 

Autor napisał w pierwszym poście: neutralny dźwięk (nieocieplony)

 

to może lepiej posłuchać od razu Magico S5 - Audiosystem ma je teraz za niemal połowę nominalnej ceny

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Moim zdaniem do 23m2 lepsze S3 ... choć wszystko zależy od ilości miejsca na sprzęt. S5 to już spore szafy. Moje S5 graja w 24m2, ale to dedykowany pokój do słuchania muzyki, więc nie mam problemów z miejscem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Janeczek,

 

z tą elektroniką, którą masz żadne kolumny nie będą dobrze grały, potrzebujesz referencyjnych monobloków z super preampem i muzykalnym źródłem.

 

dkladnie potwierdzam twoja opinie, slyszalem 1,6 i graly one oblednie ale z odpowiednia elektronika, dac na lampie byl i mial genialna srednice!!

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.