Skocz do zawartości
IGNORED

Temat rzeka czyli pytanie o interkonekt


archive
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

<br />Szkoda nerwow I czasu Kolego.<br />

Jak by można było jednak poświęcić minutkę, ponieważ wpadłem w szał robienia IC , jaki kabelek ze szpuli by kolega polecił ( po za Suprą Dual i EFF-I bo mam już zrobiony)który wprowadzi zmiany dźwięku w moim systemie ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze ,ze przewodami ze szpuli przestalem sie interesowac jakies 20 lat temu. Wtedy to zrobilem moj ostatni interkonekt z takiego przewodu I byl to najwyzszy dostepny wowczas model przewodu zna metry marki Monitor Cable. Bylem z niego bardzo zadowolony . Przesiadlem sie z niego na konfekcjonowany juz kabel Transparenta z okolic 2300 zl .

Rowniez przewody glosnikowe mialem wtedy ciete z metra I byl to wysoki model dostepny z metra wloskiej marki G&BL.Przesiadlem sie z niego na Albedo Air3.

Nie mam nawyku polecania czegokolwiek jesli samemu tego nie przetestowalem.

W zwiazku z tym ze tematu nie sledze ,ciezko mi cos doradzic. Z cala pewnoscia mozna z takich przewodow zrobic przyzwoity interkonekt . Z drugiej strony zakup uzywanego konfekcjowanego IC nie wiaze sie z wydatkiem grubej kasy. Za 200-300 zl mozna znalezc cos bardzo sensownego co doskonale spelni swoja role w budzetowych systemach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
<br />Przyznam szczerze ,ze przewodami ze szpuli przestalem sie interesowac jakies 20 lat temu.<br />

Czym się różni kabel lutowany w fabryce , od tego lutowanego samemu ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 200-300 zl mozna znalezc cos bardzo sensownego co doskonale spelni swoja role w budzetowych systemach.

 

W Hajsystemach już nie?

W Haj'u muszą być droższe?

1. Dla "brzmienia"?

2. Dla kaprysu (stać mnie i już, podobają mi się drogie i ładne, w exclusif opakowaniu, dostępne dla nielicznych)?

Bo jeśli to drugie - rozumiem i nie mam nic do tego.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Supra EFF-I 2x1m kosztowała mnie 200,- + 40,- wtyki = 240,-

Konfekcjonowana 1m kosztuje 600,- , gdzie tu logika ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Supra EFF-I 2x1m kosztowała mnie 200,- + 40,- wtyki = 240,-

Konfekcjonowana 1m kosztuje 600,- , gdzie tu logika ?

 

Logika jest taka, że jak ktoś nie potrafi sobie zrobić sam, albo mu się nie chce to płaci za gotowy.

Tak jest ze wszystkim na świecie.

Samochód też można sobie naprawić samemu, zamiast oddawać do warsztatu.

 

"Słyszący" i tak nie przekonają "niesłyszących"

 

Prawda, tylko zamieniłbym miejscami te słowa w cudzysłowie, bo to ci ostatni są motorem napędowym jeśli chodzi o przekonywanie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez soundchaser
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W Hajsystemach już nie?

W Haj'u muszą być droższe?

1. Dla "brzmienia"?

2. Dla kaprysu (stać mnie i już, podobają mi się drogie i ładne, w exclusif opakowaniu, dostępne dla nielicznych)?

Bo jeśli to drugie - rozumiem i nie mam nic do tego.

Lecz sie. Z glupoty. Ups ! Z gluchoty mialo byc :-)

 

 

Czym się różni kabel lutowany w fabryce , od tego lutowanego samemu ?

Moze sie nie roznic niczym I roznic wszystkim.

 

 

 

Logika jest taka, że jak ktoś nie potrafi sobie zrobić sam, albo mu się nie chce to płaci za gotowy.

Tak jest ze wszystkim na świecie.

Samochód też można sobie naprawić samemu, zamiast oddawać do warsztatu.

 

 

 

Prawda, tylko zamieniłbym miejscami te słowa w cudzysłowie, bo to ci ostatni są motorem napędowym jeśli chodzi o przekonywanie.

Dokladnie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
<br />Moze sie nie roznic niczym I roznic wszystkim.<br />

O, kurde , że ja na to nie wpadłem !!!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze sie nie roznic niczym I roznic wszystkim

tak, w fabryce mogą sp***dolić, jeżeli ja lutuję wiem co i jak robię,

więc za co ten podatek od "luksusu" ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dobry bajer sprzedawcy, dystrybutora, producenta- za bajki podane na opakowaniu o sekretnych technologiach, do których nie mają dostępu nawet CERN i NASA :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno mnie zastanawia, mając tak jak ja wzmacniacz dzielony kabelki mam dwa , między źródłem i między PRE a końcówką mocy, który zatem kabel będzie bardziej wpływał na zmianę dźwięku ? Czy mają być takie same czy różne ?

Jak różne ,to czym się kierować by jeden nie wpływał destrukcyjnie na drugi ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem miałem z fabrycznym wzmacniaczem, ale zintegrowanym i wymieniałem wszystkie kable w taśmach

łączących poszczególne moduły na solid 0,5.

Śmiem wobec tego twierdzić, że wpływ będzie taki sam a zależeć będzie przy słabej jakości kabla

od jego rozmiaru, w czym pewnie poprze mnie większość chłopaków ;-)))

A reszta się do tego nie przyzna jak w pewnym starym dowcipie ...;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ring radiator rules

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem miałem z fabrycznym wzmacniaczem, ale zintegrowanym i wymieniałem wszystkie kable w taśmach

łączących poszczególne moduły na solid 0,5.

Jutro podłącze ten wg. Twojego przepisu ( 0,5) między Pre a końcówkę, zobaczymy co się wydarzy :)

Obecnie tkwi tam PSC R 30, bo ma oryginalny wygląd pasa parcianego , żona go za ten wygląd nie cierpi , więc jak zmienię, to złapię punkty :)

od jego rozmiaru, w czym pewnie poprze mnie większość chłopaków ;-)))

Jasne , że rozmiar ma znaczenie :) Właśnie myślę , czy tego nie do się przerobić na IC ? :) Powstrzymuje mnie jedynie , że bym musiał nabyć z 5 podstawek pod kable po 1700 za szt. :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

tak, w fabryce mogą sp***dolić, jeżeli ja lutuję wiem co i jak robię,

więc za co ten podatek od "luksusu" ?

Tak samo Ty mozesz sp..lic. A podatek jest od dodatkowej pracy jaka ktos musi wykonac,od dodatkowych elementow,transportu tych elementow,koszt opakowania itd. Ciezko to zrozumiec?

 

Jeszcze jedno mnie zastanawia, mając tak jak ja wzmacniacz dzielony kabelki mam dwa , między źródłem i między PRE a końcówką mocy, który zatem kabel będzie bardziej wpływał na zmianę dźwięku ? Czy mają być takie same czy różne ?

Jak różne ,to czym się kierować by jeden nie wpływał destrukcyjnie na drugi ?

Wytlumacz mi dlaczego jeden na drugi ma wplywac destrukcyjnie?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
<br />A podatek jest od dodatkowej pracy jaka ktos musi wykonac,od dodatkowych elementow,transportu tych elementow,koszt opakowania itd. Ciezko to zrozumiec?<br />

Mnie np. ciężko, bo wychodzi mi , że różnica między tym ze szpuli ( już z transportem , marżą producenta, dystrybutora, sklepu i transportem + koszt szpuli na której jest kabel)a konfekcją, ( opakowanie z wtryskarki + ulotka to jakieś 0,80 ,-) to jakieś 150% a to już mi pachnie delikatnie mówiąc naciąganiem.

<br />Wytlumacz mi dlaczego jeden na drugi ma wplywac destrukcyjnie?<br /> <br /> <br />

Ok. Ponieważ naczytałem się na AS co mogą wnieść do systemu ODPOWIEDNIO dobrane kable ,chciałbym ustalić czy istnieje jakiś schemat, którym mógłbym się posłużyć w doborze.Np. jeżeli wepnę między Pre a końcówkę kabelek na bazie domofonowego za 0,89,- a z CD do PRE Nordosta 2600,-, to fakt że nie słyszę różnicy między tym Nordostem a wpiętym Prolinkiem za 14,- spowodowany jest tym kabelkiem za 0,89,-, czy źle dobrałem Nordosta? Kable jak czytałem mogą wpływać na złagodzenie lub uwypuklenie pasm dźwięku np. wysokich i tu moje pytanie jak między Pre a końcówkę wepnę taki który to pasmo robi bardziej słyszalnym a ze źródła poprowadzę działający odwrotnie to na logikę ich zamierzone działanie się zniesie. Jak poznam który co powoduje ? Nikt nie chce mi podać listy kabli z jednoznaczną deklaracją np. Nordost x do rozbudowania sceny, Tara Labs Y- szczegóły, Melodika Z ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
<br />Przecież taka lista nie istnieje, nawet producenci nie są w stanie określić, co "poprawia" ich wyrób.<br /> <br /> <br />

Porlick , nie gadaj !!! A ja k... zamówiłem pół TIR-a kabli :)

Ale z drugiej strony to jak by dokładnie przejrzeć wątki, to można by taką listę stworzyć i skonfrontować z realnym życiem.

Producenci? A tutaj to już różnie , czytałem niedawno ( link w Audio Mitach)o kablu w cenie ok. 3/4 tej rakiety, co ją na Marsa wystrzelili , że nie będziesz miał pojęcia jaki system masz w domu, dopóki go nie kupisz, bo on ( kabelek) dopiero Ci w pełnej krasie pokaże co Twoje klocki potrafią.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej popracować nad ustawieniem kolumn i przemeblowaniem. Jak to nie pomoże, wymianą kolumn. Za resztę kasy (za ten przewód) polecialbym na Malediwy :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

nawet producenci nie są w stanie określić, co "poprawia" ich wyrób

 

Kolejny raz piszesz nieprawdę - dawałem już pierwszy z brzegu przykład z opisem producenta "charakterów" jego kabli. http://www.audiostereo.pl/temat-rzeka-czyli-pytanie-o-interkonekt_137137.html/page__st__150?do=findComment&comment=4289456

 

Jak nie znasz angielskiego http://melodika.pl/pl/kable/27-gunmetal-edition/232-mdc2415g:

 

Jak wykazały badania, niskie częstotliwości biegną szybciej wewnątrz przewodnika, zaś sygnały o wyższych częstotliwościach na powierzchni przewodnika. Dzięki użyciu w kablu technologii BassCore - specjalnego przewodu basowego 1.10mm do przenoszenia niskich częstotliwości - uzyskujemy bardziej zrównoważony, dynamiczny i głęboki dźwięk z lepiej kontrolowanym i precyzyjniejszym basem. Dodatkowo skręcenie przewodników skutkuje eliminacją własnych interferencji kabla, przez co dźwięk jest bardziej detaliczny i klarowny. Skręcenie przewodów powoduje również, że kabel może być prowadzony bliżej kabli zasilających, bez negatywnego wpływu na degradację jakości dźwięku.

 

Czy to co piszą jest prawdziwe nie wiem - nie znam tych kabli. Nikt normalny nie kupuje kabla tylko po przeczytaniu opisu marketingowego czy recenzji - każdy kabel można wypożyczyć i spokojnie posłuchać w kontrolowanych domowych warunkach.

 

polecialbym na Malediwy

 

Lepiej nie - obecnie jest tam stan wyjątkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
<br />Jak wykazały badania, niskie częstotliwości biegną szybciej wewnątrz przewodnika, zaś sygnały o wyższych częstotliwościach na powierzchni przewodnika. Dzięki użyciu w kablu technologii BassCore - specjalnego przewodu basowego 1.10mm do przenoszenia niskich częstotliwości - uzyskujemy bardziej zrównoważony, dynamiczny i głęboki dźwięk z lepiej kontrolowanym i precyzyjniejszym basem. Dodatkowo skręcenie przewodników skutkuje eliminacją własnych interferencji kabla, przez co dźwięk jest bardziej detaliczny i klarowny. Skręcenie przewodów powoduje również, że kabel może być prowadzony bliżej kabli zasilających, bez negatywnego wpływu na degradację jakości dźwięku.<br />

Tylko , w żadnym takim opisie nie znalazłem odnośnika na jakim sprzęcie kabel był testowany , czy na jednej czy wszystkich markach , w jakich warunkach akustycznych, czy jego ( ?)" lepiej kontrolowany i precyzyjny bas " będzie zawsze słyszalny np. w porównaniu z kablem innej marki i niezależnie, czy go wepniemy do plastikowej zabawki czy zestawu MBL, to zachowa słyszalne przez nas właściwości z opisu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może jakieś publikacje z badania w niezależnym laboratorium, czy instytucie NAUKOWYM, nie marketingowe fiku-miku?

 

Cokolwiek, byle na temat wpływu różnicy częstotliwości na prędkość przepływu prądu.

 

Wg badań efekt naskorkowy dla częstotliwości akustycznych nie istnieje. Dopiero przy 50 kHz "warstwa przewodzaca" ma 0,6mm grubosci, więc do średnicy 1,2mm drut przewodzi całym przekroje. To dużo wiecej, jak w przewodach stosowanych w audio.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wykazały badania, niskie częstotliwości biegną szybciej wewnątrz przewodnika, zaś sygnały o wyższych częstotliwościach na powierzchni przewodnika.

 

To jest ogólne stwierdzenie, tzw, efektu naskórkowości, na które od zawsze łapią się tacy jak TY.

W szczegółach jest dużo gorzej, gorzej dla prawdy o częstotliwościach granicznych dla audio.

Specjalnie dla Ciebie, co byś nie musiał się trudzić, szukając wiedzy - wyższe częstotliwości dla których to zjawisko zaczyna dopiero mieć znaczenie rozpoczynają się od 20 kHz w górę.

 

Już nie rób sobie obciachu więcej, cytując "mondrości naukowe" jakie wciskają tzw. "producenci" (konfekcjonerzy wciąż tego samego druta ze szpuli) w swoich "broszurkach", naiwnym w audio.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

Tylko , w żadnym takim opisie nie znalazłem odnośnika na jakim sprzęcie kabel był testowany

 

Nie przeszkadza Ci, że głośniki mierzą w komorze bezodbiciowej? Masz taką w domu? Czy producenci wzmacniaczy podają informacje z jakimi kolumnami jak zagrają ich wzmacniacze? W różnych pokojach? Z różnym okablowaniem?

 

Parametry techniczne oraz opisy marketingowe to są tylko wstępne informację o tym, czego ewentualnie można oczekiwać. Przy wyborze musimy posłuchać elementów systemu sami - nie mamy innego niż uszy (i oczy) narzędzia pomiarowego (plus procesor z oprogramowaniem - mózg - oczywiście). Wystarczy też ocena "podoba mi się" lub "nie podoba", "lepiej" czy "gorzej". Plus decyzja czy chcę (i mogę) za tą zmianę zapłacić.

 

Już nie rób sobie obciachu więcej

 

Obciachem jest kłamstwo typu "nawet producenci nie są w stanie określić".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kłamstwo typu "nawet producenci nie są w stanie określić".

 

Postrzeganie tego za kłamstwo, jest natomiast skrajną naiwnością.

 

Widzę, że nie przyjąłeś do wiadomości, lub spłynęło jak po kaczce to, że z naskórkowością np. "producenci" jednak Cię oszukali?

Nadal masz w zamiarze się na "nich" powoływać?

 

Jeśli tak to uprzedzaj - włączę kolejnego ignora bo trza zadbać o higienę psychiczną.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez iro III
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spór nie dotyczy prawdziwości czy nie opisów marketingowych a ich istnieniu czy nie. Kłamstwem jest, ze nie istnieją.

 

Od samego rana pijesz? Czytałeś coś napisał?

Jakie znaczenie dla nas tutaj ma fakt NIEZAPRZECZALNY i o którym wszyscy doskonale wiemy, że ISTNIEJĄ NA ŚWIECIE (DURNYM NASZYM) opisy marketingowe???!!!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
<br />Nie przeszkadza Ci, że głośniki mierzą w komorze bezodbiciowej? Masz taką w domu? Czy producenci wzmacniaczy podają informacje z jakimi kolumnami jak zagrają ich wzmacniacze? W różnych pokojach? Z różnym okablowaniem?<br />

JuG,takie argumenty do mnie trafiają , nie chcę tutaj toczyć wojny.

Gdybyś jeszcze nie dodał " z różnym okablowaniem" :)

<br />Parametry techniczne oraz opisy marketingowe to są tylko wstępne informację o tym, czego ewentualnie można oczekiwać.<br />

A tu już wchodzimy w świat baśni :)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JuG - Iro to zwykły troll - nie ma sensu z nim jakakolwiek dyskusja. Każdy jego post to zaczepka personalna wzmocniona IROnizowaniem i wywyższaniem się.

Poza tym zachowuje się jak rozkapryszony dzieciak. Za chwilę jak mu nie przyznasz racji, to się obrazi i oznajmi, że włącza Ci ignora.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez soundchaser
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)

fakt NIEZAPRZECZALNY

 

Co najmniej kilku "głuchych" temu zaprzeczają.

 

Często zastanawiałem się jak to jest , że w dobie wszechobecnego agresywnego marketingu i dobudowywania kosmicznych ideologii sami producenci kabli milczą o ich właściwościach wpływu na dźwięk. Dysponują ośrodkami badawczymi ( jak twierdzą, każdy kabel jest wynikiem wieloletnich badań i testów) , funduszami a nie spotkałem się nigdy z informacja na opakowaniu " nasz kabel podbija wysokie, uwypukla detale , że nawet skrzypienie krzesła w 20 rzędzie usłyszysz podczas " The number of the beast ".Podają tylko jakieś niewiele mówiące zwykłemu śmiertelnikowi informacje o oporze , ekranowaniu, solidnych wtykach ( nie spotkałem się z opisem , że " w naszym kablu wtyki odpadną po trzecim przełączeniu" :)) , czystości miedzi, srebrze , ilości drucików i jak są ułożone w kawałku rurki z tworzywa ( bo te co są normalnie prosto to gorzej przewodzą od tych skręconych :))

A ani słowa o basie, średnicy , scenie bliżej- dalej, detaliczności, temperowaniu krzykliwych wysokich, żadnych sugestii , że nasz kabel to do NAD-a, nasz do Yamahy a nasz to z każdego systemu za 2k. zrobi taki za 20k.

Dlaczego? Nie chcą zarabiać , czy co ?Przecież takie informacje na opakowaniu podbiły by sprzedaż niebotycznie.

 

nawet producenci nie są w stanie określić, co "poprawia" ich wyrób.

 

Od samego rana pijesz?

 

Nie - od wieczora.

 

A tu już wchodzimy w świat baśni :)

 

Kupiłeś swój system audio (chyba masz jakiś) w ciemno? Nie słuchając a tylko porównując parametry techniczne?

 

Poprzedni wzmacniacz miałem pomiarowo idealny, technicznie doskonały, mocny (min 150W), wyglądający Hi-End-owo, drogi, niemiecki. Obecnie mam wzmacniacz lampowy (z zasady o gorszych technicznie parametrach), z ukraińskiego "garażu", słaby (max. 18W), tańszy. Kolumny i pokój odsłuchowy mam cały czas te same. I gra obecny wzmacniacz jak na moje uszy lepiej. A mój stary wzmacniacz gra obecnie u kolegi z innymi kolumnami (podłogówki) i w innym pokoju bardzo dobrze. U niego podobny do mojego wzmacniacz lampowy (inny trochę model tej samej firmy co u mnie) grał gorzej. A jego kolumny mają większą efektywność i łatwiejsza impedancję.

Edytowane przez JuG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.