Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba takiej 30 m

 

P.S.

Poprawiłeś na 5W - było najpierw 15W :)

Słuchałem już systemów z 8W wzmacniaczem wraz z 20W-owymi kolumnami w 40 m i było bajecznie.

Ale jak ktoś lubi dyskotekę i pluć kumplowi do ucha - kto mu zabroni :)

Cały czas jest 15W, sam zjadłeś 10 :) Po prostu mamy inne wyobrażenie bajki.
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967537
Udostępnij na innych stronach

Cały czas jest 15W, sam zjadłeś 10 :) Po prostu mamy inne wyobrażenie bajki.

 

Sorry mój błąd. Zbyt szybko czytam :)

 

Po prostu mamy inne wyobrażenie bajki.

 

O to to :) - Jak to zwykle bywa.

Sam się osobiście przekonałem na tegorocznym AVS czym się ludziska zachwycali :)

Więc ja to rzeczywiście z innej bajki :)

Edytowane przez Piotr_57210
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967540
Udostępnij na innych stronach

Póki co buraczek to najlepszy kompromis z klasycznych i dostępnych przetworników elektrodynamicznych. Jego możliwości ogranicza jedynie elektronika towarzysząca.

Olbrzymi wpływ ma też odciążenie go od przetwarzania basu, w konstrukcji 3 drożnej brzmi wyraźnie lepiej.

Dokładnie. Zgadzam się i potwierdzam.
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967541
Udostępnij na innych stronach
Gość aqs

(Konto usunięte)

Koledzy mylą revelatora z illuminatorem. Ten pierwszy na średnicę nijak się nie nadaje.

 

ja nie mylę słyszałem że revelator na średnicę jest słaby

uważasz że 3 way na 22 revelatorze papierowym +18 iluminator +szpilka iluminator zagra gorzej niż

3 way na 22 revelatorze papierowym +buraczek +szpilka iluminator

 

ja jestem ciekaw jak zagrały by 3 way na 22 revelatorze papierowym +SB SATORI MR16P-4 +szpilka iluminator

Prawdopodobnie będę słuchał takich kolumn w niedługim czasie Satori MR16P-4 zbiera dużo pochlebnych opinii

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967551
Udostępnij na innych stronach

Gdyby z buraczkami dało się wyciągnąć taki dźwięk jak z tych:

 

http://avatar-audio.com/aktualnosci/

To ja bym już nic więcej nie chciał :)

 

Przyjemnie się słuchało tych kolumn. Teraz wiem co to znaczy "podbarwione papierowe brzmienie". Pierwszy raz odsłuchiwałem takie kolumny. Ciekawe doświadczanie. Mają swój specyficzny charakter. Jednym się spodoba , a innym nie.Podobało mi się, ale w domu bym ich nie chciał. Przykuły moją uwagę i dość długo ich posłuchałem. Szybciej wychodziłem gdzie było sucho, ostro i bezbarwnie.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967552
Udostępnij na innych stronach

 

 

Podobało mi się, ale w domu bym ich nie chciał.

 

Ja tych akurat też nie. Ale jakieś super doświadczenie zdobyłem. Napewno warte były uwagi.

 

 

 

Teraz wiem co to znaczy "podbarwione papierowe brzmienie".

 

Czy podbarwione ? Kłócił bym się. Największą zaletą było wrażenie obecności na scenie wraz z muzykami. I to jak bardzo realnie.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967567
Udostępnij na innych stronach

a propos słuchania zabrałem się za kolejne dwa ogniwa

na pierwszy ogień poszły kable zasilające a więc ulubiona część malkontentów.... i wiecie co.... SŁYSZĘ RÓŻNICĘ i to znaczącą - żadnej historii w stylu "na ostrzu percepcji"

na pierwszy ogień http://www.kblsound.com/pl/kable/kable-zasilajace/8-kable/75-zasilajacy-red-eye-ultimate

potem idę w Adiovoodoo - czyli podstawki antywibracyjne od Franc'a

Sprzedam VITUS RI100

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967581
Udostępnij na innych stronach

ja nie mylę słyszałem że revelator na średnicę jest słaby

uważasz że 3 way na 22 revelatorze papierowym +18 iluminator +szpilka iluminator zagra gorzej niż

3 way na 22 revelatorze papierowym +buraczek +szpilka iluminator

 

ja jestem ciekaw jak zagrały by 3 way na 22 revelatorze papierowym +SB SATORI MR16P-4 +szpilka iluminator

Prawdopodobnie będę słuchał takich kolumn w niedługim czasie Satori MR16P-4 zbiera dużo pochlebnych opinii

Wszystko jest kwestią zestrojenia. Przerobiłem praktycznie wszystkie kopułki Scana i dla mnie number one to 9700/9900. Niezwykle trudna w aplikacji i doborze systemu ale ja lubię wyzwania. To najbardziej prawdziwy przetwornik bez podczerwień. Gra o dziwo najbliżej sygnaturą elektrostatu.

SB to rzeczywiście udany średniak ale czy pasuje do illuminatora?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967598
Udostępnij na innych stronach

a propos słuchania zabrałem się za kolejne dwa ogniwa

na pierwszy ogień poszły kable zasilające a więc ulubiona część malkontentów.... i wiecie co.... SŁYSZĘ RÓŻNICĘ i to znaczącą - żadnej historii w stylu "na ostrzu percepcji"

na pierwszy ogień http://www.kblsound.com/pl/kable/kable-zasilajace/8-kable/75-zasilajacy-red-eye-ultimate

potem idę w Adiovoodoo - czyli podstawki antywibracyjne od Franc'a

 

Znaczy się jesteś dżentelmenem ;-)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967615
Udostępnij na innych stronach

https://www.fidelity-magazin.de/2016/11/16/audio-video-show-warschau-2016/

 

Niemcom też się podobały Avatary i klasyfikują je na 4 miejscu.

Ale Niemcy są też z innej bajki :)

Edytowane przez Piotr_57210
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967648
Udostępnij na innych stronach

a propos słuchania zabrałem się za kolejne dwa ogniwa

na pierwszy ogień poszły kable zasilające a więc ulubiona część malkontentów.... i wiecie co.... SŁYSZĘ RÓŻNICĘ i to znaczącą - żadnej historii w stylu "na ostrzu percepcji"

na pierwszy ogień http://www.kblsound.com/pl/kable/kable-zasilajace/8-kable/75-zasilajacy-red-eye-ultimate

potem idę w Adiovoodoo - czyli podstawki antywibracyjne od Franc'a

 

Niestety, ale na pewnym poziomie straty / zyski z pradem kablami, wygrzewanie są dosyć problematyczne :) z tego punkty widzenia najlepszy byłby system "all in one" :) Oczywiście można wszystko ogarnąć, ale czy warto "robić doktorat" aby posłuchać kilku ulubionych płyt? :)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967791
Udostępnij na innych stronach

jak sam Grzegorz podkreślił to kolumny pod solidny mocny i wydajny wzmacniacz . Zagrają lepiej na średnicy od buraczka

 

Same głośniki nie grają ,można użyć do relatywnie tańszej konstrukcji jak i droższej te same przetworniki . Głośniki są częścią składową kolumny głośnikowej , obudowa jest najdroższa ,sposób strojenia .Jakość podzespołów ,ale przede wszystkim dobry projekt sprawdzony i przetestowany.

 

Taki układ gra z sobą 22W8851+18WU +R3004.

To projekt pod wydajny wzmacniacz z lekkimi anomaliami górnego zakresu średnicy jak KRELL KAV300i .(tu porównuje choćby do KAV500i). To nie będzie zbyt droga kolumna.

 

Taki układ 22W8851 (4851) +16 Satori + R3004 nie gra moim zdaniem. Ten bardzo dobry wysokotonowiec nie pasuje do 16satori . Zrobiłem ,stroiłem na 10 sposobów,zresztą patrząc na świat to Wilson Audio użył do Satori kopułkowo- pierścieniowego revelatora D2904/7100 i gra z nim (sprawdziłem). Litwin AS do Satori włożył D3004/6620 i też z tym gra ,Davone Avoustic do Satori D3004/6000. Pasuje także Satori wysokotonowy TW29RN B. Ale R3004/6620 jest niespójny z tym średniakiem Satori.

 

 

co do średniotonowych-nie odważyłbym się napisać,że jest jakiś najlepszy.

są tylko dobrze i nie najlepiej zaaplikowane.czy też zestawione.

 

 

To jest najważniejsze zdanie .Gra ten który jest dobrze i bardzo dobrze zaaplikowany .To klucz wszystkiego . I odpowiednio zestawione z drugim głośnikiem,a przede wszystkim ze sprzętem towarzyszącym.

 

3 way na 22 revelatorze papierowym +18 iluminator +szpilka iluminator zagra gorzej niż

 

Gdyby same głośniki grały to tylko wkładać i grać :-)

 

W/w zestawienie potrafi być spójne ale żeby z tego ukleić brzmienie sporo wody musi upłynąć .Mimo wszystko to brzmienie przy najlepszych aplikacjach i wzorowo wykonanych skrzyniach w odpowiednich litrażach i strojeniem BR będzie w stronę ocieplenia ,a zapotrzebowanie na prąd takiej kolumny duże.

 

3 way na 22 revelatorze papierowym +buraczek +szpilka iluminator

 

 

To zestawienie jest fatalne niespójne .Stoi prototyp od kilku miesięcy na 2x22 W8851 .Tweeter Iluminatora (bardzo dobry) w tym projekcie w ogóle nie gra .

 

Nie grają przypadkowo zestawione głośniki .Chyba że ktoś nie ma wymagań albo nie porównywał w życiu za wiele kolumn i będzie upajał się faktem że ma drogie głośniki no to przecież muszą grać ,a porównanie da obraz bardziej wiarygodny .Na uwadze należy mieć dedykowane zestawienia głośniki-elektronika.

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967801
Udostępnij na innych stronach

 

 

Same głośniki nie grają ,można użyć do relatywnie tańszej konstrukcji jak i droższej te same przetworniki . Głośniki są częścią składową kolumny głośnikowej , obudowa jest najdroższa ,sposób strojenia .Jakość podzespołów ,ale przede wszystkim dobry projekt sprawdzony i przetestowany.

 

Swietny przepis na swietne kolumny :-)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967834
Udostępnij na innych stronach
Gość aqs

(Konto usunięte)

Taki układ 22W8851 (4851) +16 Satori + R3004 nie gra moim zdaniem. Ten bardzo dobry wysokotonowiec nie pasuje do 16satori .

 

Dzięki za wyjaśnienie i opis, jak zawsze perfekt

 

Tak jak pisałem przekonam się osobiście jak gra takie połączenie, lub nie gra

Wilson może sobie pozwolić na Scan-Speak D2908/714000 a nawet jest to wskazane, przy cenie i prestiżu marki Wilson Audio

 

Pisałeś kiedyś o projekcie na SB Acustics, czy szykujesz jakąś niespodziankę np. wysokie SATORI TW29RN-B, średnie SATORI MR16P-4, niskie 8" SB23NRXS45-8 lub 10" SB29NRX75-6

jeśli by to zagrało, cena jakość mogła by być nie do pobicia, moim zdaniem oczywiście

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3967988
Udostępnij na innych stronach

Wilson może sobie pozwolić na Scan-Speak D2908/714000 a nawet jest to wskazane, przy cenie i prestiżu marki Wilson Audio

 

 

Może sobie pozwolić , ale sobie nie pozwala ,w Duette montowany jest D2904/7100.

http://www.highfidelity.pl/artykuly/0605/2wilson.html

 

W innych modelach do samej góry oferty włącznie do Alexandria XLF bazą jest D2904/7100 z innymi układami magnetycznymi (mocniejszymi) to specjalne wersje wyprodukowane w ScanSpeaku ,zmieniony jest także frontpanel. Kiedyś Wilson to tioxid Focala .

 

Zresztą jak pisałem włożenie przypadkowych głośników do projektu może okazać się klęską .

 

Nie aplikowałem beryla Scanspeaka D2908/714000 ani D3004/664000 z Satori MW 16P ,a mam je oba . Beryla ScanSpeaka mam w innym strojonym projekcie.

 

Wszyscy czekamy jeszcze na SB Acoustic beryl

http://www.sbacoustics.com/index.php/coming-soon/satori-tw29bn/

 

Nie żeby było mi spieszno do niego ,bo fanem zagorzałym berylowych kopułek nie jestem ,ale w trendzie zapotrzebowania rynkowego na beryle sprawdzić go trzeba .Powierzchnia membrany w SB większa od SS co wcale nie musi okazać się zaletą ,zobaczymy.

 

 

 

SATORI TW29RN-B, średnie SATORI MR16P-4, niskie 8" SB23NRXS45-8 lub 10" SB29NRX75-6

jeśli by to zagrało, cena jakość mogła by być nie do pobicia, moim zdaniem oczywiście

 

Takie konstrukcje nie bardzo mnie interesują ,jako dodatek do oferty ,jednostkowe wykonanie może. Ale nie z basami SB Acoustic . Wysokotonowy tak lubie projekty z nim bardzo ,średniak MR16P ,czy midwoofer MW16P ? Zbyt dużo od nich oczekiwaliśmy chyba wszyscy ,nie jest to zły przetwornik do 3 way z 29RN-B nadaje się . Ale ja lubię średnice pasma z membran Kurta Mullera zatem Papyrus z Egiptu robiony w Indonezji niekoniecznie :-) Tu bardziej humorystycznie pisze bo ten głośnik zły nie jest (średniak i midwoofer).

 

Kończę jak na razie posty z samymi głośnikami bo jest inny dział z nimi na forum audiostereo.

 

Żeby była jasność to mój punkt widzenia ,inny konstruktor może mieć inny ,ma do tego prawo.

Każdy wyciąga wnioski po swojemu ze swojej pracy.

 

Ale i tak żeby zbudować kompletnie brzmiący zestaw audio to większość z nas wie że gra dodatkowo oprócz kolumn wszystko inne w torze audio z akustyką pomieszczenia włącznie .Nie ma rozwiązania jednego najlepszego dla wszystkich.

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3968000
Udostępnij na innych stronach

Tannoy? ;)

 

Jak na razie kolumny ze Studia 16 Hertz to jedyne, które były ze mną ponad 5 lat.

Tannoye słuchałem, krótko i w podobnych pieniądzach nie przyciągnęły mojej uwagi.

Ale w Audio każdemu może podobać się zupełnie coś innego.

Edytowane przez Akim03
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3968122
Udostępnij na innych stronach

To tak jeszcze a propos tej rewelacyjnej makiety, taka wskazówka na przyszłość, jak ukryć wydatki na nowy sprzęt? Kupować podobny.;)

9652329a63a41e1am.jpg

 

I jak spodobały się brzmieniowo CG? Wcześniej chyba testowałeś One New.

 

Tak na szybko zdjęcia z tel. Lubię szeroką scenę, stoją 2.5m od siebie, pokój 20m. Stoją blisko ścian, ale nie gołych, jest dobrze. Szafki itd. tymczasowo, poważnie to urządzę już nie w tym mieszkaniu, ale docelowym za jakiś czas (ustroje, bajery, super audio szafeczka itd.). Półkę na płyty walnę sobie jedną dużą tak jak widziałem kiedyś na foto u McGyvera właśnie.:) Na razie jest kilka półek na cd, również jako ustroje hehe. Aha, kocyk na tv, bo nieraz widziałem jak audiofile przykrywają wszystko kocami itp., to musi coś tam dawać hehe.

 

Spore kolumny jak na 20m2. W sumie też będę chciał u siebie odsłuchać jakieś podłogówki, tylko mniejsze. Oczywiście S16Hz będzie miało pierwszeństwo :) Ciekawe jakby u mnie wypadły Minas-y lub Arcada (te już drogie). Temat na przyszły rok. Chciałbym też trochę popracować nad akustyką. Łatwo nie będzie w moim warunkach lokalowych.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3968141
Udostępnij na innych stronach

Credo grają w 20m (a nawet chyba to 19m dokładniej) i absolutnie nie czuć, żeby się dusiły. Większość słuchania jest w okolicy godziny 9 na Cayinie 88. Przy 10-11 jest już bardzo głośno. Ciekawy jestem jak pracuje ich bas przy jakimś dobrym solid core, cały czas słucham na srebrze Sonus Olivy i jest bardzo dobrze. U mnie jest bardzo dużo różnej muzyki, od hard rocka, po jazz, ambient-techno, idm, filmową, metal, dobry hiphop, triphop, grunge, punk, poważna, nujazz, pop. Dość uniwersalny dźwięk dają Credo, dobra szczegółowość, scena i separacja (przy czym mam wrażenie, że tu może być lepiej). Trochę wywalają niedoskonałości nagrań, ale nie w taki chamski sposób, czasem jakiś szczegół zagwiżdże nieprzyjemnie na górze, ale nic strasznego i tylko jak jest to nagrane.

Jestem zadowolony w 95% z tych kolumn i dałbym im 9/10 gwiazdek (bo może do 10 chciałbym jakiejś lekko podbajerowanej średnicy hehe, bardziej plastycznej czy jak to nazwać). Za kilka dni zamówię sobie 6550 EH, ale chcę jeszcze bardziej poznać dźwięk z KT88 na Credo (wiem, że jest przez większość mniej ceniony niż 6550, ale muszę dłużej go posłuchać, by mieć więcej osłuchania i lepszy punkt odniesienia po zmianie lamp).

 

Credo cudnie grają ten świetny utwór RGG (dla mnie ich najlepszy). Ciekawe, że pod koniec utworu są nagrane w pewnym momencie w tle albo odgłosy ze studia albo kaszlnięcia, coś takiego, ktoś coś więcej wie co to? Nie podaję w której minucie to jest, sprawne ucho samo wychwyci (nie wiem tylko czy z yt to słuchać, mam ich cd oryginalne, polecam, świetna jakość): https://www.youtube.com/watch?v=BplpquM0TvQ

Edytowane przez Ricardozamora
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3968220
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanko szukam jakiegoś taniego odtwarzacza sieciowego. Czy moglibyście coś podpowiedzieć. Zastanawiam się nad Marantzem NA6005 lub Pionieer n-50. A może coś podobnego? Miałoby to pogrywać z Cayine A55TP.

Naczytałem się już różnych opinii a nawet miałem okazję połśuchać marantza z lampką i było całkiem dobrze. Z góry dzięki za pomoc

Edytowane przez Wendzik
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3968486
Udostępnij na innych stronach
Gość aqs

(Konto usunięte)

Spotify to mp3, dysk twardy gra słabo po usb z większością streamerów. Postaw serwer Daphile na terminalu Fujitsu koszt około 150zł do tego DAC za 1tyś, i masz wszystko Tidal, Spotify, radio...

 

Nawiązując do S16Hz, ależ one są piękne

 

post-40227-0-31695200-1479410539_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/498/#findComment-3968521
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.