Skocz do zawartości
IGNORED

A może by tak system dzielony?


jaxcek

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukując wzmacniacza zintegrowanego dla kolumn Esa Neo 3se z pułapu cenowego <10tys pln posuwałem się coraz drożej aż doszedłem do 20tys.

W zakresie 10.000pln dla mojego ucha najbardziej pasującymi wzmakami były Haiku Audio SOL II i używana Leema Tucana. Przekraczając 20tyś Leben CS600 i Accuphase 370 - obydwa nowe.

I tu pojawia się pytanie czy w takim budzecie nie lepiej kupić już systemu dzielonego? Nie mam zupełnie doświadczenia z takimi systemami i jestem ciekaw czy warto iść w tym kierunku.

Wstępnie i na podstawie opinii wyodrębniłem 3 zestawy: Parasound P5 z końcówką A21, Copland CTA305 z końcówką 506 i ATC CDA2 z końcówką P1 lub P2. Nie ukrywam, że ze względu na DACi i wejścia cyfrowe moimi faworytami są systemy Parasounda i ATC.

Repertuar muzyczny mieszany o rożnym natężeniu głośności. Od zestawu oczekuje przejrzystości i trochę monumentalnego brzmienia, ale tez dobrej kontroli - szczególnie w rockowych i metalowych brzmieniach. Nie podobają mi się systemy chłodne i suche.

Sprzet nie musi być nowy, jestem gotów na niego polować na rynku wtórnym jeśli będzie warto. Przed zakupem zamierzam go u siebie odsłuchać, oczywiście zdając sobie sprawę że czasem to może być skomplikowane.

Uważacie ze warto się pchać w „dzielonkę” szczególnie ze źródłem jest TIDAL?

Co przemawia na korzyść takiego systemu nad integrami/superintegrami?

Bo wadą jest napewno sumaryczna waga, ilość miejsca, dodatkowe okablowanie zasilające i sygnałowe itp.

 

Dzięki za konstruktywne opinie i Wesołych Świąt !

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"dzielonki" to kolejny audio-mit.

Pracowicie dożywiany od lat przez producentów i recenzentów audio.