Skocz do zawartości
IGNORED

Zestaw stereo do 4000 zł

pawel1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

prosiłbym o poradę dot. kupna zestawu kolumny głośnikowe + wzmacniacz (koniecznie z bluetoothem i/lub chromecastem) do 4000 zł za całość. Sprzęt będzie grał w pokoju 30 m^2 i wysokości 3,8 m. Muzyka będzie odtwarzana z laptopa lub chromecasta. Muzyka, której słucham to rock (Radiohead, Velvet Underground, My Bloody Valentine), rap (Kanye West, Tyler the creator, Travis Scott), czasem jazz, czy techno, dlatego szukam czegoś wszechstronnego, ale koniecznie z mocnym uderzeniem w niskich częstotliwościach. Jestem zupełnie zielony w temacie, więc chcę kupić nowy sprzęt (no chyba że ktoś tutaj ma na sprzedaż coś odpowiedniego). Zastanawiałem się nad zestawem NAD C338 + PSB X1T, ale wydaje mi się, że będą za małe na mój pokój. 

Z góry dzięki za pomoc!

https://www.audiostereo.pl/topic/147588-zestaw-stereo-do-4000-z%C5%82/

Do 30 metrów to takie głośniki w sam. Nad C338 ma chromecast akurat, ale to chyba jeden z wyjątków. Ale do każdego innego amplitunera/wzmaniacza można dokupić zawsze coś co również współpracuje z chromecast.

Do 4000 zł potencjalnie wybór jest. Spróbuj jeszcze z Onkyo 8250 z głośnikami Pylon Audio Pearl 37.

Polecam Ci taki zestaw:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

lub w Polsce porozmawiaj ze sprzedawcami i kup sobie Heco Aurora 700 i Nad C356BEE i do tego jakiś tani dac z bluetoothem, albo malinę z dac-em (raspberry pi4 +smsl sanskrit 10th lub inny system moode lub volumio wszystko zintegrowane idealny strumieniowiec).

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Nad C356 ma sznase zagrać inaczej i lepiej zarazem a niż C338. O Heco można wiele dobrego poczytać. Słuchałem tylko kilka razy Aurora 300 i muszę przyznać zagrały dobrze, więc może model 700 jest jakimś pomysłem.

Witaj,