Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

42 minuty temu, marcusSE napisał:

...golf to maszyna marzen o niebo lepsza od AMG...

A ktoś poza Tobą wpadł na tak debilny pomysł?

42 minuty temu, marcusSE napisał:

...ta Tesla byl juz w gorach jakies 900 km w jedna strone...

Da się nawet rowerem, ale to nie znaczy, że na ładowanie elektryka nie potrzeba więcej czasu i zachodu, niż na tankowanie spalinowego.

42 minuty temu, marcusSE napisał:

Tesla to nie jakis tam biedny Leaf.

No i właśnie w tym rzecz, że nic z tego nie wynika, że jakiś elektryczny high-tech-topof the range z trudem potrafi dorównać Golfowi.

42 minuty temu, marcusSE napisał:

...gdzie o dziwo sa juz szybkie ladowarki...

Ba! Nie muszę jechać w góry, bo szybka ładowarka jest u mnie za rogiem... ale przez 24godz/dobę zajęta przez taksówkarzy.

-----

Godzinę temu, Zbig napisał:

Powiedziałeś to już koledze?

A myślisz, że mój kolega nie jest tego świadom?

 

Edytowane przez szymon1977

"Bez dywanu audio jitter będzie słychać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, marcusSE napisał:

drugie Tesla to nie jakis tam biedny Leaf

Tesla to tylko nie jest biedna jeśli chodzi o cenę i mega przyspieszenie bo jeśli chodzi o jakość to bliżej jej do  Dacii, a o segmencie premium może tylko pomarzyć póki co. Przy prędkości pow. 100 km/h sprawdzałem czy okna zamknięte bo hałas był tak nieznośny. O poziomie serwisu to nawet żal wspominać. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez audiofan01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, audiofan01 napisał:

...chodzi o cenę i mega przyspieszenie...

No właśnie. Wysoką cenę usiłuje się uzasadnić zupełnie nieprzydatnymi na co dzień parametrami, zapominając przy tym o ułomnościach. Taki tam medialny bełkot.

"Bez dywanu audio jitter będzie słychać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, marcusSE napisał:

 

tylko Ci odpowiedzialem na Twoje durne zaczepki

8 minut temu, audiofan01 napisał:

Tesla to tylko nie jest biedna jeśli chodzi o cenę i mega przyspieszenie bo jeśli chodzi o jakość to bliżej jej do  Dacii, a o segmencie premium może tylko pomarzyć póki co. Przy prędkości pow. 100 km/h sprawdzałem czy okna zamknięte bo hałas był tak nieznośny. O poziomie serwisu to nawet żal wspominać. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

przejedz sie bezwypadkowa , a moze to specialna wersja dla Polski , dacia no tak ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, marcusSE napisał:

tylko Ci odpowiedzialem na Twoje durne zaczepki

Powtórzę:

5 minut temu, szymon1977 napisał:

Sugerujesz, że ja jestem autorem poniższego wpisu?

57 minut temu, marcusSE napisał:

golf to maszyna marzen o niebo lepsza od AMG

Durne to jest Twoje przekręcanie moich wpisów: ja nie pisałem, że Golf to maszyna marzeń, ani że jest o niebo leszy od AMG. 

Edytowane przez szymon1977

"Bez dywanu audio jitter będzie słychać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, marcusSE napisał:

nie badz za madry

 

16 minut temu, szymon1977 napisał:

Powtórzę:

 

16 minut temu, szymon1977 napisał:

Durne to jest Twoje przekręcanie moich wpisów: ja nie pisałem, że Golf to maszyna marzeń, ani że jest o niebo leszy od AMG. 

 

"Bez dywanu audio jitter będzie słychać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, szymon1977 napisał:

 

No ale nie będziesz mam nadzieję wciskać, że ten AMG jest lepszy od Golfa?

Szymon sam to napisales , co miales na mysli piszac abym nie twierdzil ze AMG jest lepszy od golfa , odpowiedzialem na adekwatnym poziomie zadanego pytania , wybacz zapomnialem dodac ze ople, golfy lepsze od  g..... Tesli to twoje podworko , skad wiec mozesz wiedziec ze mozna miec cos wiecej niz np dacia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, marcusSE napisał:

tylko Ci odpowiedzialem na Twoje durne zaczepki

przejedz sie bezwypadkowa , a moze to specialna wersja dla Polski , dacia no tak ?

Jeździłem przez weekend prawie „nówką nie śmiganą” która miała przebieg ok 20 tys. bezwypadkowa na 100%, wykonanie bardzo słabe, a początkowy zachwyt nad dynamiką szybko mija jak auto np. skrzypi na bruku. Spasowanie bardzo słabe Artykuł, który przytoczyłem jest co prawda z niemieckich mediów więc może być tendencyjny ale wszystko co tam napisane to prawda i tylko fanboye Teslu nie przyjmują tego do wiadomości.

Edytowane przez audiofan01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, marcusSE napisał:

Szymon sam to napisales...

Tak, ale nie napisałem tego:

1 godzinę temu, marcusSE napisał:

...golf to maszyna marzen o niebo lepsza od AMG...

 

12 minut temu, marcusSE napisał:

...co miales na mysli...

Miałem na myśli to co napisałem, a nie to co napisałeś Ty.

13 minut temu, marcusSE napisał:

...skad wiec mozesz wiedziec ze mozna miec cos wiecej niz np dacia.

Czy 700KM Tesli to dowód, że 150km zasięg Leafa to więcej niż 700km zasięg Golfa?

 

"Bez dywanu audio jitter będzie słychać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Lolo2 napisał:

Nie chodzi tylko o chinczykow, zobacz sobie historie Polskich firm budujacych autostrady. W ten sam sposob poplynely. Dzisiaj Wlosi.

Włosi z samego założeni mieli tylko zrobić skosk na kasę, za Tuska by się udało
Polskie firmy jedna zbiły majątek kosztem drugich..

2 godziny temu, marcusSE napisał:

Oczywiscie ze tak, z jego perspektywy i jego indywidualnych potrzeb byl to najlepszy wybor i to auto wlasnie spelnia jego wszystkie oczekiwania i wymagania.

jakby nie patrzeć auto gównianą eksploatacje (krótkie trasy, mało używane) powinno znosić dużo lepiej. Już dawno bym kupił gdyby było co.

2 godziny temu, marcusSE napisał:

Po trzecie oczywiscie ze golf to maszyna marzen o niebo lepsza od AMG dlatego swojego sprzedal. 

R'ka kombi bardzo fajne i uniwersalne auto ale A45 amg też nie pogardzę.

 

Godzinę temu, szymon1977 napisał:

Da się nawet rowerem, ale to nie znaczy, że na ładowanie elektryka nie potrzeba więcej czasu i zachodu, niż na tankowanie spalinowego.

na komercyjnych ładowarkach szybciej zbankrutujesz niż dojedziesz.

Godzinę temu, audiofan01 napisał:

Tesla to tylko nie jest biedna jeśli chodzi o cenę i mega przyspieszenie bo jeśli chodzi o jakość to bliżej jej do  Dacii, a o segmencie premium może tylko pomarzyć póki co. Przy prędkości pow. 100 km/h sprawdzałem czy okna zamknięte bo hałas był tak nieznośny. O poziomie serwisu to nawet żal wspominać. 

mam podobnie, dlatego uważam że to gówniane auto i fajnych elektryków po prostu nie ma.

Ciekawie robi się od dołu jak auto śpi pod chmurką i jeszcze mało lata.

 

Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, fetek napisał:

fajnych elektryków po prostu nie ma.

Sam w sobie Leaf albo ID3 są fajne, ale jeśli wziąć pod uwagę, że za 1,5ceny Golfa, kupimy Golfa+problemy z zasięgiem i ładowaniem... nonsens!

"Bez dywanu audio jitter będzie słychać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, szymon1977 napisał:

ID3 są fajne

wolę jeździć rowerem niż znosić tak budżetowe i tandetne wnętrze.

6 minut temu, szymon1977 napisał:

Leaf

3gen już przypomina samochód.

 

 

7 minut temu, szymon1977 napisał:

że za 1,5ceny Golfa, kupimy Golfa

ID3 max to koszt ponad 200 tyś zł i nie dorasta do golfa w tej cenie.

i jeszcze musisz zapłacić za ładowarkę, elektryk dla debili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj u Mercedesa. Niby zamknięte, ale otwarte. ?

W każdym razie bez żadnych problemów kupiłem części na coroczny serwis, bo już pora. Zaraz mi stuknie 200kkm.  Obejrzałem też ładne wózki. Największe wrażenie zrobił na mnie czterodrzwiowy AMG GT. Nowa Klasa S też piękna! Ale (jak zwykle) poza chowanymi klamkami nic jej zewnętrznie nie odróżnia od innych modeli. Myślałem, że to nowa klasa E. A propos: E klasa po liftingu wygląda świetnie! I limuzyna i coupe. Mercedes wyraźnie woli ewolucję stylistyczną od rewolucji.

Mój znajomy sprzedawca nie mógł się nadziwić, że ja wciąż tym samym wózkiem. ? Wytłumaczyłem mu, że mam zero ciśnienia na zmianę ale jak znajdzie coś ładnego, to możemy pogadać. Zostawiłem mu numer telefonu, będę informowany o nowościach zanim trafią do internetu. Prawo pierwokupu dla stałego klienta. ?

5d6f905337cc04850b99eeac81c3e606.jpg

 

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zegary o zmiennnym wyskalowaniu - gorszej głupoty już chyba nie dało się wymyśleć. Weźmy zegary z mojego Sharana:

volkswagen-sharan-instrument-cluster.jpg

Do 30mph mamy rozciągnięcie skali... tylko kto poniżej 30mph patrzy na prędkościomierz i to jeszcze odczytuje z dokładnością do 1mph? Za to 30-80mph, gdzie zazwyczaj korzystamy z prędkościomierza jest już ciaśniej, co za tym idzie mniej czytelnie. A powyżej 80mph jeszcze większe zagęszczenie.

Tylko po co? Żevy wyskalować do 160mph w aucie, które teoretycznie z trudem osiąga 120mph, a w praktyce rzadko przekracza 100mph? Na prawdę nie można zwyczajnie wyskalować do 120 lub 140mph?

Tu ideał, gdzie wskazówka porusza się proporcjonalnie do prędkości. Jesteśmy w stanie prędkość poznać bez odczytywania liczby.

mercedes-w123-licznik-z-obrotomierzem-ra

Ale klient gupi wszystko kupi.

"Bez dywanu audio jitter będzie słychać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, szymon1977 napisał:

Zegary o zmiennnym wyskalowaniu - gorszej głupoty już chyba nie dało się wymyśleć. Weźmy zegary z mojego Sharana:

No ale maksymalna dozwolona w UK to 70 mph więc reszta skali niepotrzebna.

Od kilkunastu lat, odkąd mam możliwość wyświetlenia prędkości cyfrowo, w ogóle nie używam analogowego prędkościomierza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, szymon1977 napisał:

Tylko po co? Żevy wyskalować do 160mph w aucie, które

Budzik jest uniwersalny i ma wystarczyć dla każdej wersji, w tym TSI 220 KM vmax=140 mph. Jedna działka więcej bo wskazanie zawyża o ok. 5% plus na wypadek jazdy z górki po niemieckiej autostradzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Zbig napisał:

No ale maksymalna dozwolona w UK to 70 mph więc reszta skali niepotrzebna.

Zbysiu! Zapomniałeś, że mam Passata TDI (no prawie) i bez tankowania dojadę do niemieckiej autostrady.

Godzinę temu, fetek napisał:

o co wy się spinacie... niektóe auata 2020+ mają limiter na 130kmh ?

Jestem za! Człowiek inteligentny i tak wiele szybciej nie jeździ, a matoł nie zrozumie dlaczego. 

Godzinę temu, Zbig napisał:

Budzik jest uniwersalny...zawyża...z górki...

Tak.

"Bez dywanu audio jitter będzie słychać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, fetek napisał:

? tzn

Drony z kamerkami skomunikowane z centalą.  Lecisz sobie +50 po pustej drodze i dostajesz sms że Ci ściągnięto z konta właściwą kwotę.  Na odwołanie 7 dni.  To wg planowanych przepisów przez miłościwie nam rządzących plus trochę technologii ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Zbig napisał:

Drony z kamerkami skomunikowane z centalą.  Lecisz sobie +50 po pustej drodze i dostajesz sms że Ci ściągnięto z konta właściwą kwotę.  Na odwołanie 7 dni.  To wg planowanych przepisów przez miłościwie nam rządzących plus trochę technologii ?

drony za wolne ?

1 godzinę temu, szymon1977 napisał:

Jestem za! Człowiek inteligentny i tak wiele szybciej nie jeździ, a matoł nie zrozumie dlaczego. 

jesteś pewny?

ja się zgodzę na takie restrykcje gdy debil jadący 40 na 90 będzie tak samo karany jak ten co na tej samej drodze jedzie 120. Po za tym przy takim człapaniu fizycznie silniki nie dadzą rady. Silnik musi pracować, musi mieć obciążenie i osiągać temperatury.

Zobacz jakim pokazem zidiocenia są nowe hybrydy... z  GPF, który wymaga wysokich temperatur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, Zbig napisał:

Przecież ich zadaniem nie jest ściganie.  Poza tym mogą tworzyć sieć.

To nie takie proste, by drony były skuteczne wymagana jest zmiana prawa i znaczne poluzowanie kryteriów pomiarowych co może się bardzo źle skończyć.

najskuteczniejsze są systemy zarządzania ruchem, posiadają bazę wszystkich aut, ich tras, prędkości itd.

Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.