Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

masakra

wątek przestroga obecnie wyłącznie o osobistych frustracjach kierowcy opla czy czego tam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, cir napisał:

masakra

wątek przestroga obecnie wyłącznie o osobistych frustracjach kierowcy opla czy czego tam

A co, mam przytakiwać bzdorom, bo ich autor posiada zczipowane tdi? A może z tego powodu klikać mu lajki pod obelgami?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie teraz zastanawiam nad 6,2 amg, a tzw. nowoczesnym 4,0 biturbo od audi. Wlasciwie juz jestem zdecydowany na wolnossacy. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, szymon1977 napisał:

To ze strony HGP oczywiście.

tak pojazdy są zalegalizowane, silnik, moc itd masz wbite w dowód. Niby jak Ty sobie to wyobrażałeś ?

Godzinę temu, szymon1977 napisał:

Jeśdyne co było, to stawianie Waszego mylnego wyobrażenia, nad prezentowanymi przeze mnie faktami.

nazwałeś mnie kłamcą i do dnia dzisiejszego NIE UDOWODNIŁEŚ ani NIE PRZEPROSIŁEŚ.

Ja nie MUSZĘ Ci udowadniać że się mylisz bo zrobiło to MILIONY ludzi. Nikt z nas (po za tobą) nie traktuje tego poważnie,  niektórzy się wręcz z Ciebie inteligentnie naśmiewają a Ty ciągle odstawiasz ten sam cyrk.

Rozmowa z Tobą wygląda tak:
- Ktoś wrzuca link do gazety, to mówisz że obarczony błędami artykuł pod publiczkę, potem sam wrzucasz praktycznie to samo.
- dostałeś obliczenia, które przemilczałeś a potem zakopałeś swoją narracją "że się nie da i ch*j", i co robisz ? sam wrzucasz materiał z tym samym sposobem liczenia.

itd.

Dla mnie jesteś osobą z praktycznie zerowym szacunkiem do własnej osoby, ślepą i uzależnioną od nic nie wartych głupich przepychanek w internecie, byle zaistnieć. Każdy normalny człowiek po usłyszeniu tylu obelg już dawno by zakończył "rozmowę" albo chociaż klepnął mowę o kulturze a Ty co ? pchasz te gwoździe do gniazdka byle Cie coś pierdolnęło.

Najśmieszniejsze jest to że wszyscy łącznie z Tobą mówią to samo, tylko Tobie się wydaje że jest inaczej.

Godzinę temu, cir napisał:

wątek przestroga obecnie wyłącznie o osobistych frustracjach kierowcy opla czy czego tam

ma VW... TDI

Godzinę temu, szymon1977 napisał:

A co, mam przytakiwać bzdorom, bo ich autor posiada zczipowane tdi? A może z tego powodu klikać mu lajki pod obelgami?

cięta riposta jedynego posiadacza TDI.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, fetek napisał:

tak pojazdy są zalegalizowane

Pisałeś co innego... a może tak właśnie pisałeś... a może to nie Ty pisałeś... mniejsza o to, skoro się zgadzamy.

25 minut temu, fetek napisał:

dostałeś obliczenia, które przemilczałeś

Więc skomentuję, a Ty i tak nie zrozumiesz: wynikom obliczeń przyznajesz większą dokładność, niż mają podstawiane dane.

25 minut temu, fetek napisał:

sam wrzucasz materiał z tym samym sposobem liczenia.

Ale zwracam uwagę na wstęp, który ignorujecie, bo rozmija się z Waszym widzimisię.

25 minut temu, fetek napisał:

Ja nie MUSZĘ Ci udowadniać że się mylisz bo zrobiło to MILIONY ludzi.

Puste słowa - wykaż choć jedną moją pomyłkę, albo niech zrobi to ktokolwiek z milionów ludzi.

25 minut temu, fetek napisał:

Każdy normalny człowiek po usłyszeniu tylu obelg... 

Na żywo dostałbyś w japę, albo wznieślibyśmy kufle na zgodę ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, szymon1977 napisał:

Na żywo dostałbyś w japę, albo wznieślibyśmy kufle na zgodę ?

Z ludźmi Twojego pokroju się nie zdaje. W "japę" chętnie przyjmę, nawet kilka razy. Ciekaw czy pomyślałeś co będzie potem.

34 minuty temu, szymon1977 napisał:

Więc skomentuję, a Ty i tak nie zrozumiesz: wynikom obliczeń przyznajesz większą dokładność, niż mają podstawiane dane.

Obliczenia zostały wykonane na "fikcyjnej" podstawie więc nie można ich brać dosłownie. Specjalnie przedstawiłem dwa warianty, całość ma charakter poglądowy a ja się czuje zażenowany tłumaczeniem takich pierdoł bo Ty dalej jesteś w roli.

34 minuty temu, szymon1977 napisał:

Ale zwracam uwagę na wstęp, który ignorujecie, bo rozmija się z Waszym widzimisię.

Czyli z całego artykułu wyciągamy jeden akapit (bo cała reszta to obliczenia), ale nawet w nim musisz zrobić korektę z 2x% do 1%

?

34 minuty temu, szymon1977 napisał:

Puste słowa - wykaż choć jedną moją pomyłkę, albo niech zrobi to ktokolwiek z milionów ludzi.

Nie udowodniłeś, nie przeprosiłeś... czemu niby ja mam cokolwiek robić ?

BTW: Żona Cie bokiem puszcza, tak mi się wydaje więc tak jest.

No i jedziemy dalej, NICZEGO NIE ZROZUMIAŁEŚ

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.08.2020 o 18:02, szymon1977 napisał:

Jakoś nie chce, bo na każdym wykresie widać, że choć moment zaczyna spadać, to moc spadać nie zamierza i nadal rośnie, a często jest to dopiero połowa wzrostu.

Nikt tu nie napisał, że jest to proporcjonalność prosta.  Zależność jest opisana takim samym wzorem w całym zakresie obrotów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
masakra
wątek przestroga obecnie wyłącznie o osobistych frustracjach kierowcy opla czy czego tam


Na forum jest funkcja ignorowania poszczególnych użytkowników. Ich posty znikną dla Ciebie. Po zignarowaniu wątek staje 10x krótszy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okazuje się ,że lepkość dla smarowania łozysk ma marginalne znaczenie, mysle ,że wielu przyjmie te wyniki badań z niedowierzaniem, ja np przecierałem oczy ze zdumienia


Być może, przyczyną jest "można zauważyć, że małe ich
zmiany wynikają ze zbliżonych wartości lepkości poszczególnych olejów w tempera-
turze pracy łożyska".
To jest u olejów od Lotosa lepkość na etiketce nie ma znaczenia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, fetek napisał:

BTW: Żona Cie bokiem puszcza, tak mi się wydaje więc tak jest.

Dno intekektualne już osiągnąłeś, zmierzasz na dno kultury dyskusji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Zbig napisał:

Nikt tu nie napisał, że jest to proporcjonalność prosta. 

Skoro się zmieni a z prostej w odwrotną (i to nie za bardzo), to trudno mówić, żeby tę zależność określić jako proporcjonalną.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura.
Tu nie ma zadnej zaleznosci „odwrotnej“ (fachowo funkcja odwrotnie proporcjonalna)

Pozostaw matematyke w spokoju i skup cie na Oplach. Matematyka to nie twoj swiat

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, szymon1977 napisał:

Skoro się zmieni a z prostej w odwrotną (i to nie za bardzo), to trudno mówić, żeby tę zależność określić jako proporcjonalną.

Ani prosta ani odwrotna bo to nie jest jedna funkcja, tzn. oczywiście mogła by być tylko najpierw by trzeba wyprowadzić wzór, co jednak w tym przypadku nie ma sensu praktycznego, tylko zależność pomiędzy dwoma funkcjami, którą możesz zapisać jako f(x)=a(x)*x/k

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, xajas napisał:

Bzdura.

 

20 minut temu, Zbig napisał:

Ani prosta ani odwrotna

Czytaj to, co komentujesz. Powtórzę:

2 godziny temu, szymon1977 napisał:

...z prostej w odwrotną (i to nie za bardzo)...

...

2 godziny temu, xajas napisał:

Tu nie ma zadnej zaleznosci „odwrotnej“ (fachowo funkcja odwrotnie proporcjonalna)

 

20 minut temu, Zbig napisał:

nie jest jedna funkcja,

Z coraz większymi emocjami czekam na wykres, na którym moc rośnie prorcjonalnie do momentu. Bo na tym wykresie, choć moment w zakresie 2500-6000 utrzymuje się na zbliżonym poziomie, to moc w tym samym zakresie rośnie ponad dwukrotnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, xajas napisał:

Bzdura.

zwykła pomyłka.. która urosła do poziomu absurdu.

Moment obrotowy jest wyliczany z mocy ale tylko przez hamowanie, co nie zmienia faktu że relacja jest taka sama i niema zastosowania do powyższej rozmowy. Coś Szymonowi dzwoni tylko jeszcze nie wie w którym kościele.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, fetek napisał:

Coś Szymonowi dzwoni tylko jeszcze nie wie w którym kościele.

Miałem standardowo kliknąć "zmieszanie", ale że z rana jesteś sympatyczny, to masz "haha".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, szymon1977 napisał:

Z coraz większymi emocjami czekam na wykres, na którym moc rośnie prorcjonalnie do momentu. Bo na tym wykresie, choć moment w zakresie 2500-6000 utrzymuje się na zbliżonym poziomie, to moc w tym samym zakresie rośnie ponad dwukrotnie.

Dopóki się będziesz czepiał słówek zamiast normalnie dyskutować, nikt Cię nie będzie traktował poważnie.

Prostą funkcją typu f=kx to sobie możesz opisać zależność pomiędzy mocą a momentem w jednym punkcie a nie w całym lub wybranym zakresie zmienności, ale Ty oczywiście będziesz uparcie rżnął głupa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Zbig napisał:

Dopóki się będziesz czepiał słówek...

Sjoro ktoś potwierdził, że moc rośnie proporcjonalnie do momentu, to czekam na wykres, na którym moc rośnie proporcjonalnie do momentu. Nie za trudne?

14 minut temu, Zbig napisał:

Prostą funkcją typu f=kx

A jednak ktoś, najwyrażniej nie zauważając, że dla przedstawionego na wykresie silnika, tym x są obroty, a k nie jest stałą, tylko kolejną zmienną, palnął że może moc rośnie proporcjonalnie do momentu. Więc czekam na wykres, na którym moc rośnie proporcjonalnie do momentu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, szymon1977 napisał:

Więc czekam na wykres, na którym moc rośnie proporcjonalnie do momentu.

 W każdym punkcie możesz sobie dorysować styczną i masz wykres.

Nikt nie pisał, że rośnie wprost proporcjonalnie ani że jest to niezmienna proporcja w całym zakresie, więc sobie możesz czekać do us.... śmierci.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, szymon1977 napisał:

tym x są obroty, a k nie jest stałą, tylko kolejną zmienną,

k = moment obrotowy i jest tak samo "stały" jak obroty.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, electro napisał:

Ja sie teraz zastanawiam nad 6,2 amg, a tzw. nowoczesnym 4,0 biturbo od audi. Wlasciwie juz jestem zdecydowany na wolnossacy. 

reprezentuja inne epoki w podejsciu do budowy silnika , wybór musi byc raczej osobisty

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, fetek napisał:

k = moment obrotowy i jest tak samo "stały" jak obroty.

Już raz pisałeś, że nie byłeś dobry z matematyki.

-----

2 godziny temu, Zbig napisał:

Nikt nie pisał, że rośnie wprost proporcjonalnie ani że jest to niezmienna proporcja w całym zakresie, więc sobie możesz czekać do us.... śmierci.

Ja o tym wiem, czekam aż zorientuje się autor tego pomysłu.

2 godziny temu, Zbig napisał:

Nikt nie pisał, że rośnie wprost proporcjonalnie ani że jest to niezmienna proporcja...

Ani, że nie zmienia się z wprost na odwrotnie... czyli ktoś napisał, że rośnie proporcjonalnie, choć lroporcjonalnie nie rośnie. Ale do rzeczy!

Zerknij na wzór. Skoro x jest zmienną, która w całym użytecznym zakresie różni się o 20%, a k nie jest stałą, tylko też jest zmienną, która różni się o 500%, to chyba oczywiste, że wynik będzie o wiele batdziej zależny od k niż od x, a więc z k należy szukać proporcji a nie z.

A jeszcze inna sprawa, że skoro silnik musi przezywciężyć opory mierzone w KM to patametry silnika mierzone w Nm nic nie mówią, a w KM bardzo wiele. Jak już pisałem, od ćwierć wieku auta klasy Golfa o mocy około 115KM, mają V-max około 195km/h, i przyspieszają 0-100km/h w około 10s, i nie ma żadnego znaczenia, że moment obrotowy silnika waha się w zakresie 150-350Nm. Ba! Nie ma żadnego parametru samochodu, który byłby proporcjonalny do momentu obrotowego silnika.

Moment obrotowy to taka wykreowana przez koncerny medialna ściema, żeby na Kowalskim zrobić wrażenie dużymi liczbami. Jak widać po tym wątku ściema udała się doskonale.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, cir napisał:

reprezentuja inne epoki w podejsciu do budowy silnika , wybór musi byc raczej osobisty

Nic nie zastąpi frajdy z kręcenia do odcinki wolnossącej benzyny... choć przy tej mocy kręcić do odcinki to trudna sprawa. Osobiście, gdy przesiadam się z 3.0tdi 280KM do 1.6b 95KM to przez chwilę czuję brak kopa... a po tej chwili pojawia się czysta radość. No i grzmot V8 AMG jest niezastąpiony!

19 godzin temu, electro napisał:

Ja sie teraz zastanawiam nad 6,2 amg, a tzw. nowoczesnym 4,0 biturbo od audi. Wlasciwie juz jestem zdecydowany na wolnossacy. 

To nie moja nisza rynkowa, ale na ewentualność, że miałbyś mnie kiedyś przewieźć, to wybór popieram ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, szymon1977 napisał:

Zerknij na wzór. Skoro x jest zmienną, która w całym użytecznym zakresie różni się o 20%, a k nie jest stałą, tylko też jest zmienną, która różni się o 500%, to chyba oczywiste, że wynik będzie o wiele batdziej zależny od k niż od x, a więc z k należy szukać proporcji a nie z.

Co to znaczy "bardziej zależny"?  To sobie porównaj wyciąganie wiadra ze studni przy użyciu kołowrotu z wielką wajchą pozwalającą na przyłożenie dużego momentu i przy użyciu kołowrotka wędkarskiego, którym możesz kręcić znacznie szybciej.  Tak czy inaczej, jeżeli chcesz zwiększać prędkość obrotową, musisz przyłożyć moment.

Kolegom piszącym o proporcjonalności zapewne chodziło nie o proporcjonalność mocy do momentu, tylko o proporcjonalność przyrostu mocy do wartości momentu, przynajmniej ja ich tak zrozumiałem.

 

 

7 godzin temu, szymon1977 napisał:

Moment obrotowy to taka wykreowana przez koncerny medialna ściema, żeby na Kowalskim zrobić wrażenie dużymi liczbami.

Moment obrotowy to wartość fizyczna ściśle związana z konstrukcją silnika.  Najpierw masz moment wynikający z ciśnienia spalania i geometrii, to generuje wzrost obrotów a na końcu masz przyrost mocy jako element wynikowy - taka jest kolej rzeczy i żadne zaklęcia tego nie zmienią.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, szymon1977 napisał:

Nic nie zastąpi frajdy z kręcenia do odcinki wolnossącej benzyny...

Nie zauważyłem jakiejś specjalnej różnicy ani rewelacji w odcince zarówno w spalinie wolnossącej jak i w uturbionej.  

Ostatnio wolnossącą jeździłem 1.6 132 KM i raczej to irytujące było, ciągłe machanie biegami a na koniec dwucyfrowe spalanie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, Zbig napisał:

...taka jest kolej rzeczy...

I co z tego? Silnik ma do pokonania OPORY AUTA MIERZONE W KM, i dlatego "charakter" silnika zmierzony w KM mówi nam osiągach auta prawie wszystko, a w Nm prawie nic. Oczywiście posługując się Nm można wspomóc się obrotami, ale de facto wychodzi z tego KM, nawet jeśli tego nie wyliczymy, a użyjemy kierując się doświadczeniem, na wyczucie czy orientacyjnie. Dlatego z punktu widzenia osiągów auta moment obrotowy to rzecz wtórna, która niewiele wnosi.

Godzinę temu, Zbig napisał:

Tak czy inaczej, jeżeli chcesz zwiększać prędkość obrotową, musisz przyłożyć moment.

Ale mnie silnik luzem nie interesuje, a żeby pokonać 100KM oporów ruchu auta, to choćbym miał 1000Nm nie wystarczy mi 99KM.

I taka ciekawostka. Założmy, że mamy benzynę i diesla o zbliżonej mocy. Silnik diesla będzie mieć wyższy moment przy niższych obrotach, co z pozoru wygląda korzystnie. Ale żeby jechać autem z prędkością maksymalną, diesel będzie mieć dłuższy bieg niż benzyna. W efekcie moment na kołach okaże się być taki sam, a osiągi tak samo zbliżone, jak zbliżone moce silników. Bo do poruszenia auta potrzebny jest moment na kole, a nie na silniku.

 

Godzinę temu, Zbig napisał:

Co to znaczy "bardziej zależny"?

Jak to co!? Skoro moment wacha się o 20%, to w zależności od momentu, moc będzie się wachać w granicach 20%, a skoro obroty wachają się o 500%, to w zależności od obrotów moc będzie się wachać o 500%.

-----

35 minut temu, Zbig napisał:

irytujące było,

Rzecz gustu, a o gustach się nie dyskutuje. Dla jasności - bo chyba się nie zorientowałeś: pisałem o guście swoim a nie Twoim.

-----

13 minut temu, cir napisał:

odcinka to nie jest jakakolwiek frajda moze trzeba zaczac od tego

Czytaj to, co komentujesz: pisałem o kręceniu do, a nie o odcince.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, xajas napisał:

„moment to ruecz wtorns, ktora niewiele wnosi“ i dlatego turbodpladowanie jest zbedne

To turbodoładowanie podnosi moment, a moc pozostawia niezmieniąną? Co chcesz osiągnąć pozbawionym logiki czepialstwem?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, szymon1977 napisał:

OPORY AUTA MIERZONE W KM

?

9 godzin temu, szymon1977 napisał:

Już raz pisałeś, że nie byłeś dobry z matematyki.

a co ma piernik do wiatraka ? nie ja to wymyśliłem.

 

1 minutę temu, szymon1977 napisał:

Co chcesz osiągnąć pozbawionym logiki czepialstwem?

a co Ty osiągnąłeś ?

3 godziny temu, szymon1977 napisał:

Nic nie zastąpi frajdy z kręcenia do odcinki wolnossącej benzyny... choć przy tej mocy kręcić do odcinki to trudna sprawa.

Wolnossące szybkie benzyny są nudnymi autami i nie trzeba ich kręcić do odcinki, która i tak niezbyt podnosi poziom emocji. Reszta nie jest warta uwagi.

Wciskający w fotel moment na każdym zrobi wrażenie a przy mocnych autach i stałym ciągu pasażerowie mogą mieć problem natury "żołądkowej".

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.