Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, Zbig napisał:

To jest mocno fałszywe założenie bazujące na założeniu, że masz wydać określony budżet a nie kupić samochód jaki potrzebujesz.  99% ludzi ma mniejsze możliwości niż potrzeby a większość z nich aby realizować potrzeby musi zaciągać kredyty.  Jeżeli potrzebują pojemnego auta miejskiego i nie zależy im aby to koniecznie była nówka, to kupią 3-5 letnie za pół ceny a łączne koszty eksploatacji wyjdą o niebo niżej niż w przypadku używanego CR-V kupionego za cenę nowego hybrydowego Jazza.

Dalej nie liczysz w jednej marce i to się nie liczy co piszesz

Pisz w tej samej marce, nie musi to być Honda

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Zbig napisał:

???

Ktoś jest przekonany do danej marki to tam szuka. Napisz jak to wygląda w Twoim ulubionym Fordzie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Zbig napisał:

Jazz to damski samochodzik...

Że co!?

1 godzinę temu, Zbig napisał:

...zestawiać go można z innymi autami klasy B...

Jak chcesz, to możesz go zestawić nawet z autami klasy A. Wyjdzie Ci, że choć zdecydowanie droższy, to zdecydowanie lepszy. Ale Jazz tak ceną jak i cechami użytkowymi jest alternatywą dla aut klasy Golfa, a nie mniejszych... tzn był, dopóki go nie popsuto przeróbką na hybrydę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, szymon1977 napisał:

Cena poszła w górę, a cechy użytkowe pozostały bez zmian, ewentualnie uległy pogorszeniu.

Tak się zastanawiałem nad tym i faktycznie w Jazzie Hybrid postawili bardziej na być niż mieć i pewne głupie oszczędności typu brak lusterka w osłonie przeciwsłonecznej kierowcy w wersji podstawowej to jakiś debilizm pamiętając że Honda nawet za dopłatą skromnie doposaża konkretne modele celowo je różnicując i nie pozwala w niższej wersji samochodu dać przydatnych elementów z wyższej. 

3 minuty temu, szymon1977 napisał:

Ale Jazz tak ceną jak i cechami użytkowymi jest alternatywą dla aut klasy Golfa, a nie mniejszych... tzn był, dopóki go nie popsuto przeróbką na hybrydę.

Porównać należało by hybrydę do hybrydy no bo gdzieś ten akumulator trzeba schować a za tym bagażnik jest ciut niższy i to jest logiczne.

Kolejna sprawa ten system napędu elektrycznego jest lepiej przemyślany niż choćby w Toyocie, radzę się zapoznać

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, ASURA napisał:

...pamiętając że Honda nawet za dopłatą skromnie doposaża konkretne modele celowo je różnicując...

Ale to tylko wierzchołek góry lodowej. Rzecz jest w tym, że nowoczesne technologie (hybryda czy elektryk) nie są w stanie się sprzedać w tradycyjnym nadwoziu, bo od auta o tradycyjnym napędzie po prostu są droższe i gorsze. Jednym słowem gów...ne.

Dlatego nowoczesną technologię wsadza się w nieco inne nadwozie, dopisując bajki typu "premium". Dlatego np. powstał ID3, bo nikt normalny nie kupiłby za 200tys Golfa, który ma parametry stawiające pod znakiem zapytania przydatność do użytku. Podobnie stało się z Jazz, która zanim została wykorzystana jako pokaz technologicznych możliwości, była po prostu dobrym samochodem.

Nic nie stoi na przeszkodzie aby tę samą technologię wsadzić do Civica, ale wtedy nic też nie stałoby na przeszkodzie, aby wprost napisać, że w porównaniu do benzyny hybryda jest droga i do d..., i nadaje się jako drogi gadżet dla zamożnych lub narzędzie pracy dla taksówkarzy (czy raczek narzędzie do omijania zakazów i wyciągania dopłat).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, ASURA napisał:

Ktoś jest przekonany do danej marki to tam szuka. Napisz jak to wygląda w Twoim ulubionym Fordzie

Ostatniego Forda sprzedałem 11 lat temu.  Nie jestem przywiązany do jakiejś konkretnej marki.

19 minut temu, ASURA napisał:

brak lusterka w osłonie przeciwsłonecznej kierowcy w wersji podstawowe

No doprawdy straszne ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps.

Przymierzałem się kiedyś do Jazz porównując z Golfem: w pierwszym nie widzę nic kobiecego, a w drugim męskiego. Pod względem cech użytkowych auta prawie identyczne (oczywiście Golf to nie był VR6 a zwykły 1.6).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, szymon1977 napisał:

Rzecz jest w tym, że nowoczesne technologie (hybryda czy elektryk) nie są w stanie się sprzedać w tradycyjnym nadwoziu, bo od auta o tradycyjnym napędzie po prostu są droższe i gorsze. Jednym słowem gów...ne.

Powtórzę po raz kolejny: nie wypowiadaj się o hybrydach bo g... o nich wiesz.   

26 minut temu, ASURA napisał:

Kolejna sprawa ten system napędu elektrycznego jest lepiej przemyślany niż choćby w Toyocie, radzę się zapoznać

A z którą wersją chcesz porównywać?  bo HSD ma już chyba z 5 generacji...

6 minut temu, szymon1977 napisał:

Ps.

Przymierzałem się kiedyś do Jazz porównując z Golfem: w pierwszym nie widzę nic kobiecego, a w drugim męskiego. Pod względem cech użytkowych auta prawie identyczne (oczywiście Golf to nie był VR6 a zwykły 1.6).

Ciekawe bo ja za każdym razem jak się przesiadam z auta klasy B z powrotem do kompaktu, to widzę wielką różnicę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

3 minuty temu, Zbig napisał:

Powtórzę po raz kolejny: nie wypowiadaj się o hybrydach bo g... o nich wiesz.   

Powtórzę po raz kolejny: nowoczesne technologie (hybryda, elektryk) są droższe a w niczym lepsze. Sens ich istnienia to modny gadżet dla zamożnych lub przyrząd do omijania zakazów i wyciągania dopłat przez taksówkarzy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, ASURA napisał:

Porównać należało by hybrydę do hybrydy no bo gdzieś ten akumulator trzeba schować

W hybrydzie HEV bateria trakcyjna jest niewielka.  Więcej zyskujesz wyrzucając to co niepotrzebne, czyli skrzynię biegów,  sprzęgło, turbo, rozrusznik, duży akumulator rozruchowy... 

5 minut temu, szymon1977 napisał:

 

 

 

 

Powtórzę po raz kolejny: nowoczesne technologie (hybryda, elektryk) są droższe a w niczym lepsze. Sens ich istnienia to modny gadżet dla zamożnych lub przyrząd do omijania zakazów i wyciągania dopłat przez taksówkarzy.

Możesz powtarzać sobie te pozbawione podstaw bzdury dowolnie wiele razy.

Oczywiście są lepsze i gorsze konstrukcje ale to samo masz we wszystkich rozwiązaniach.

Hybrydy były początkowo droższe ze względu na brak efektu skali.  Jak zaczęto je produkować masowo to stały się konkurencyjne.  Tp samo będzie z elektrykami.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Zbig napisał:

Hybrydy były początkowo droższe ze względu na brak efektu skali.  Jak zaczęto je produkować masowo to stały się konkurencyjne.

Że co!?

16 minut temu, Zbig napisał:

Tp samo będzie z elektrykami.

Tak, dopóki nie zostanie wynaleziony sposób na ładowanie gdziekolwiek w 10minut, pozostaną niszą dla klientów o dziwacznych wymaganiach.

16 minut temu, Zbig napisał:

Możesz powtarzać sobie te pozbawione podstaw bzdury dowolnie wiele razy.

Masz jeszcze raz:

22 minuty temu, szymon1977 napisał:

Nowoczesne technologie (hybryda, elektryk) są droższe a w niczym lepsze. Sens ich istnienia to modny gadżet dla zamożnych lub przyrząd do omijania zakazów i wyciągania dopłat przez taksówkarzy.

 

16 minut temu, Zbig napisał:

Oczywiście są lepsze i gorsze konstrukcje ale to samo masz we wszystkich rozwiązaniach.

Ale żadna konstrukcja nie wyjdzie poza fizyczne ograniczenia danego rozwiązania. Stąd tak kuriozalne pomysły, jak w aucie elektrycznym zastąpienie baterii generatotem spalinowym. Pomysł stosowany w lokomotywach od blisku 100lat, ale dopiero dziś moda eko daje możliwość go nazeać "hybrydą" 8 jaji tewolucję w autach wciskać. A fuj!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, szymon1977 napisał:

pozostaną niszą dla klientów o dziwacznych wymaganiach.

To Ty jesteś niszą klientów o dziwacznych wymaganiach.

39 minut temu, szymon1977 napisał:

Ale żadna konstrukcja nie wyjdzie poza fizyczne ograniczenia danego rozwiązania.

Nie ma takiej potrzeby.  W ramach tych ograniczeń jest lepsza niż wszelkie rozwiązania spalinowe i to wystarczy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Zbig napisał:

To Ty jesteś niszą klientów o dziwacznych wymaganiach.

Po 120latach historii motoryzacji pojawił się bubel, dla którego problemem jest przejechanie od pkt A do pkt B. Na tę chwilę to coś nie zasługuje na miano "samochód".

5 godzin temu, Zbig napisał:

...jest lepsza niż wszelkie rozwiązania spalinowe i to wystarczy.

I jeszcze raz:  nowoczesne technologie (hybryda, elektryk) są droższe a w niczym lepsze. Sens ich istnienia to modny gadżet dla zamożnych lub przyrząd do omijania zakazów i wyciągania dopłat przez taksówkarzy.

Kiedyś auta były albo szybkie albo oszczędne. Pojawiło się TDI i auta stały się jednocześnie szybkie i oszczędne. Dziś wszystkie auta to TDI, a nawet jak bez D to z T. TDI to była rewolucja, któta zdobyła rynek bo przyniosła znaczącą poprawę zasadniczych parametrów pojazdu, nie pogarszając przy tym żadnego.

Silnik elektryczny pod względem parametrów dynamicznych zmienia nic, dokłada jedynie nieznany przez 120lat istnienia motoryzacji problm z magazynowaniem energii. Jeszcze większym kuriozum jest hybryda, bo o ile sensem istnienia elektryków jest zero-emission, to zastąpienie baterii generatorem spalinowym sprawia, że samochód zero-emission z powrotem kopci. 

Gdyby nie wyśrubowane normy, to nikt nawet nie wpadłby na pomysł aby takie g... wprowadzać na rynek. Lubisz i Cię stać to się ciesz, ale nie rób z własnego kaprysu wyznacznika prawd objawionych.

Teslą bezszelestnie 0-100w 2s? Musi być fajnie, nie przeczę. Teraz pora żebyś wziął na klatę, że pod każdym innym względem jest gorzej, ewentualnie nic się nie zmienia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, szymon1977 napisał:

Ale to tylko wierzchołek góry lodowej. Rzecz jest w tym, że nowoczesne technologie (hybryda czy elektryk) nie są w stanie się sprzedać w tradycyjnym nadwoziu, bo od auta o tradycyjnym napędzie po prostu są droższe i gorsze. Jednym słowem gów...ne.

Dlatego nowoczesną technologię wsadza się w nieco inne nadwozie, dopisując bajki typu "premium". Dlatego np. powstał ID3, bo nikt normalny nie kupiłby za 200tys Golfa, który ma parametry stawiające pod znakiem zapytania przydatność do użytku. Podobnie stało się z Jazz, która zanim została wykorzystana jako pokaz technologicznych możliwości, była po prostu dobrym samochodem.

Nic nie stoi na przeszkodzie aby tę samą technologię wsadzić do Civica, ale wtedy nic też nie stałoby na przeszkodzie, aby wprost napisać, że w porównaniu do benzyny hybryda jest droga i do d..., i nadaje się jako drogi gadżet dla zamożnych lub narzędzie pracy dla taksówkarzy (czy raczek narzędzie do omijania zakazów i wyciągania dopłat).

Stąd jak już przechodzić to już na czystego elektryka o czym wcześniej w wypowiedziach przekazywałem. 

 

Kwestią tylko będzie wielkość akumulatora przydatna przy małych-średnich i dużych dziennych przebiegach kilometrów

 

Jeśli np. jakiś producent z innym producentem się dogada i znormalizuje wymiary akumulatorów, wtyczek, etc. i da możliwość klientowi kupić podstawową wersję na "miejskie" kilometry ale w samochodzie zostawi wolne miejsce gdzie po prostu na trasę taką "szufladę"-"szuflady" w zależności od ilości planowanych w danym dniu kilometrów sobie łatwo bez pomocy innych dołożymy-wymienimy i nie będziemy musieli ładować  w terenie tylko po powrocie do miejsca stałego pobytu samochodu gdzie np. będą fotoogniwa to dopiero taka pełna elektryfikacja będzie miała sens

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez ASURA

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Zbig napisał:

Ostatniego Forda sprzedałem 11 lat temu.  Nie jestem przywiązany do jakiejś konkretnej marki.

No doprawdy straszne ?

 

Godzinę temu, szymon1977 napisał:

Teslą bezszelestnie 0-100w 2s? Musi być fajnie, nie przeczę. Teraz pora żebyś wziął na klatę, że pod każdym innym względem jest gorzej, ewentualnie nic się nie zmienia.

 

Godzinę temu, szymon1977 napisał:

Teslą bezszelestnie 0-100w 2s? Musi być fajnie, nie przeczę. Teraz pora żebyś wziął na klatę, że pod każdym innym względem jest gorzej, ewentualnie nic się nie zmienia.

Zmienia się bo powoli kierowca przestaje być potrzebny i z czasem będzie można jeżdżące moduły 2-4-6 osobowe zależnie od potrzeb zamawiać z telefonu i mieć niższe koszty miesięczne bo samochodu nie będziemy mieć tylko podnajmować wtedy kiedy potrzebujemy. Znikną korki, spaliny i zmniejszy się znacznie ilość wypadków.

Duże koncerny sporo stracą bo nie trzeba będzie mieć tyle zamrożonych u klientów środków i w końcu wrócimy do tego co na początku czyli samochód ma nas bezpiecznie w miarę wygodnie przenieść z punktu A do B

CND

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, ASURA napisał:

Stąd jak już przechodzić to już na czystego elektryka...

Ale po co dopłacać do produktu gorszego?

6 minut temu, ASURA napisał:

Kwestią tylko będzie wielkość akumulatora przydatna przy małych-średnich i dużych dziennych przebiegach kilometrów

Problemem jest czas ładowania i ilość stacji, i nie zmieni tego ani zasięg ani gniazdko w garażu.

11 minut temu, ASURA napisał:

Jeśli np. jakiś producent z innym producentem się dogada i znormalizuje wymiary akumulatorów, wtyczek, etc. i da możliwość klientowi kupić podstawową wersję na "miejskie" kilometry ale w samochodzie zostawi wolne miejsce gdzie po prostu na trasę taką "szufladę"-"szuflady" w zależności od ilości planowanych w danym dniu kilometrów sobie łatwo bez pomocy innych dołożymy-wymienimy i nie będziemy musieli ładować  w terenie tylko po powrocie do miejsca stałego pobytu samochodu gdzie np. będą fotoogniwa to dopiero taka pełna elektryfikacja będzie miała sens

Jaki niby sens mają te wszystkie ceregiele, skoro teraz raz na 500-1000km po prostu w 10min tankujesz i masz problem z głowy? Może się elektryk z hybrydą ścigać, który jest lepszy, ale w porównaniu do spalinowego wszystkie są po prostu gów..niane. Kuriozalne pomysły typu stacje wymiany standardowych baterii, gniazdko w każdym słupie czy zastąpienie baterii spalinowym generatotem nie rozwiązują problemu aut elektrycznych, a tylko pokazują jak bardzo jest on poważny.

6 minut temu, ASURA napisał:

Zmienia się bo powoli kierowca przestaje być potrzebny...

Jeżdżę pojazdem autonomicznym (ze względu na przepisy muszę trzymać na kierownicy rękę), ale jest on spalinowy.

9 minut temu, ASURA napisał:

...2-4-6 osobowe zależnie od potrzeb zamawiać z telefonu i mieć niższe koszty miesięczne bo samochodu nie będziemy mieć tylko podnajmować wtedy kiedy potrzebujemy.

Czyli jak będę mieć kaprys nie będą mógł po prostu wsiąść i pojechać? Jedyna nadzieja, że nie doczekam tego "postępu".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to człowiekowi dano mózg i inteligencję żeby sobie w życiu zaczął radzić z problemami za tym czas go zacząć na poważnie używać a nie tylko przy zakupach w marketach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, ASURA napisał:

Po to człowiekowi dano mózg i inteligencję żeby sobie w życiu zaczął radzić z problemami za tym czas go zacząć na poważnie używać a nie tylko przy zakupach w marketach

Jak ktoś ma mózg, to widząc g... je omija, a nie wdeptuje i chwali, jak ładnie buta umył.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zacznijmy pozytywnie a nie szukając najpierw problemów ?

1 minutę temu, szymon1977 napisał:

Jak ktoś ma mózg, to widząc g... je omija, a nie wdeptuje i chwali, jak ładnie buta umył.

Osoby używające intensywnie mózgu rzadko mają okazję chodzić po ziemi są wciąż obecni gdzie indziej i nic im się do podeszwy nie przykleja

 

Mówię o wizjonerach a nie polakach szarakach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Zbig napisał:

Nie ma takiej potrzeby.  W ramach tych ograniczeń jest lepsza niż wszelkie rozwiązania spalinowe i to wystarczy.

wymieniam własnie haris hybrid na nowego

wreszcie sie doczekałem /covidowe atrakcje/

spory postep jesli chodzi o trakcje , zdecydowanie polecam do miasta

dalej czekam na nowa  ravke hybrid mimo ze suzuki sprzedaje ją jako across to toyota nadal zwleka z wejsciem do Polski

uniwersalne auto dla całej rodziny

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, cir napisał:

dalej czekam na nowa  ravke hybrid mimo ze suzuki sprzedaje ją jako across to toyota nadal zwleka z wejsciem do Polski

uniwersalne auto dla całej rodziny

Słyszałem że fajna, ale cenę to ma mieć mało uniwersalną ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, ASURA napisał:

Osoby używające intensywnie mózgu rzadko mają okazję chodzić po ziemi są wciąż obecni gdzie indziej...

Dokładnie! Samochód elektryczny jako wizja jest interesujący, ale w praktyce nadal ma te same pezyziemne wady, które 120lat temu przesądziły, że rynek zdobył silnik spalinowy. Możec kiedyś faktycznie tak będzie, że przed wyjściem z domy wcisnę przycisk, a zanim buty założę podjedzie " winda"? Obym tych czasów nie doczekał.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Zbig napisał:

Słyszałem że fajna, ale cenę to ma mieć mało uniwersalną ?

plug in  - jest okazja pociągnąć bo 300KM i zasieg około 70 km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIAT 125 - samochód moich marzeń. Nie każdy wie, że Polski Fiat 125p z włoskiego 125 miał tylko nadwozie, a płyta podłogowa, silnik i wnętrze pochodziło ze starszego 1300/1500. We włoskim orginale deska była piękna, a silnik to pierwsza wersja wspaniałego DOHC, który przetrwał aż do lat 2000, napędzadzając w międzyczasie m. in. Deltę Integrale. W 1966 100KM wystarczało by 0-100 przyspieszyć w 11s i rozpędzić się do 175km/h. To parametry, które wystaczają nawet po prawie 60latach, a w czasie produkcji konkurencyjne mogły być tylko BMW Lancia i Alfa Romeo.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, szymon1977 napisał:

Kiedyś auta były albo szybkie albo oszczędne. Pojawiło się TDI i auta stały się jednocześnie szybkie i oszczędne. Dziś wszystkie auta to TDI, a nawet jak bez D to z T. TDI to była rewolucja, któta zdobyła rynek bo przyniosła znaczącą poprawę zasadniczych parametrów pojazdu, nie pogarszając przy tym żadnego.

A zapytam z ciekawosci

Czym sie rozni z punktu uzytkowego auto z turbina od auta z hybryda? 

Nie patrzac na roznice w konstrukcji dostajemy w obu orzypadkach. 

- wieksza moc

- mniejsze zurzycie paliwa

- musimy doplacic za dodatkowy element 

- tankujemy paliwo na kazdej stacji. 

 

 

 

I nagle turbo jest ok - - czyli taka bmw z 4 turbinami to majstersztyk. A taka audi miekka hybryda gdzie turbo jest elektryczne - z rownomierna stala praca - to bubel bo to hybryda. 

Lub normalna hybryda gdzie w toyocie corolli w 2 litrowym silniku benzynowym mam spalanie 5l oraz osiagi 8s do setki. 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Lolo2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Lolo2 napisał:

I nagle turbo jest ok - - czyli taka bmw z 4 turbinami to majstersztyk.

Ty to na pisałeś, a teraz przeczytaj o czym ja pisałem. Nie oczekuj, że ja będę się tłumaczyć z Twoich durnych wymysłów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Lolo2 napisał:

A zapytam z ciekawosci

Czym sie rozni z punktu uzytkowego auto z turbina od auta z hybryda? 

Nie patrzac na roznice w konstrukcji dostajemy w obu orzypadkach. 

- wieksza moc

- mniejsze zurzycie paliwa

- musimy doplacic za dodatkowy element 

- tankujemy paliwo na kazdej stacji. 

 

 

 

I nagle turbo jest ok - - czyli taka bmw z 4 turbinami to majstersztyk. A taka audi miekka hybryda gdzie turbo jest elektryczne - z rownomierna stala praca - to bubel bo to hybryda. 

Lub normalna hybryda gdzie w toyocie corolli w 2 litrowym silniku benzynowym mam spalanie 5l oraz osiagi 8s do setki. 

 

Wez to napraw jak się spier...i zwłaszcza po gwarancji ,toyota daje dwa lata ,Janusze nie znają się na hybrydach ,serwis kosmicznie drogi .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, caleb66 napisał:

Janusze nie znają się na hybrydach ,serwis kosmicznie drogi .

Kwestia czasu. Pamiętasz jak okrutna jeszcze 20 lat temu była wizja, że w TDI popsuje się Turbo?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.