Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, ASURA napisał:

Skoro tak tyle o laserach na drodze to czy w ramach wzajemności i kontroli można celować laserowym miernikiem odległości w policjantów skoro one są takie zdrowe i dopuszczone do pomiarów w kierunku kierowców?

Laser jak laser dla wzroku nie jest obojętny , wszystko zależy od skupienia wiązki laserowej, widma i mocy. Skoro to ma zasięg 700m to mocy raczej mu nie brakuje .W zasadzie to tylko szyba samochodu chroni przed wiązką ciekawe ile dostana piesi lub rowerzyści po oczach. Zwykły dalmierz np.DLE70 ma 1mW mocy i widmo 635nm zasięg niby 70m i ciężko na taką odległość zrobić pomiar to na 700m muszą być snajperzy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, .:Gerard:. napisał:

Wszyscy szukają koszta, taniej siły roboczej, tańszych materiałów itd. Wiesz jakie są stawki godzinowe w Niemczech i jakie koszta ?
Wachlarz produktów Mercedesa jest duży, gdyby nie mieli takiej polityki to by dzisiaj prawdopodobnie mieli ogromny kryzys. idź zamów nowe modele aut dostawczych to zobaczysz, robią auta luksusowe, mają technologie, inżynierów, są wizjonerami i mają własne patenty, dostosowują się do rynku a dzisiaj większość leci na tandecie z Chin wiec proszę bardzo, A klasse za 30k€, chcesz S klasse .......

czyli mercedes nie jest rownoznaczne z wyjatkowa jakoscia i technologia

oznacza super auto ale tez auto dla studenta

 

2 minuty temu, mariusz05 napisał:

Laser jak laser dla wzroku nie jest obojętny

wpierw celuja optyka w konkretny punkt auta ponizej maski

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, cir napisał:

czyli mercedes nie jest rownoznaczne z wyjatkowa jakoscia i technologia

oznacza super auto ale tez auto dla studenta

Chyba mnie nie zrozumiałeś

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, .:Gerard:. napisał:

Zaczyna się, nawet jakby Lexusa składali na księżycu to do gwiazdy mu daleko

Mity i legendy sprzed 40 lat. Obecnie Mercedes nie ma szans na osiągnięcie jakości Lexusa i dawno przestał próbować.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

This ain't no party, this ain't no disco • This ain't no fooling around • No time for dancing, or lovey dovey • I ain't got time for that now

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, .:Gerard:. napisał:

Chyba mnie nie zrozumiałeś

 

Tu w normalnym języku. Lubię Matta z Carwow ale nie wierzę mu za grosz. To tylko kolejny sprzedawca aut w leasingu, tyle że zabawny, oczywiście w angielskiej wersji bo w niemieckiej to obawiam się, że niewiele z tego humoru zostało.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Drizzt

This ain't no party, this ain't no disco • This ain't no fooling around • No time for dancing, or lovey dovey • I ain't got time for that now

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Drizzt napisał:

Mity i legendy sprzed 40 lat. Obecnie Mercedes nie ma szans na osiągnięcie jakości Lexusa i dawno przestał próbować.

Od 2010 banka mydlana pękła

 

"Niemcy konsekwentnie walczą o względy klientów. Jak widać, bardzo skutecznie! Lexus traci na najważniejszym dla niego rynku świata!

Rynek amerykański jest dla producentów luksusowych samochodów, tak zwanej klasy premium, ziemią obiecaną. Każda marka stara się wykorzystać go do cna. Problem w tym, że amerykanie mają swoje typy i przyzwyczajenia. Od niedawna jednak postanowili je nieco zmienić. Mercedes jest liderem sprzedaży w segmencie premium! Wyprzedził nawet Lexusa. 

Mercedes S BMW serii 7

A przecież japońska Toyota właśnie z myślą o rynku amerykańskim powołała do życia markę Lexus. Przez długie lata za oceanem posiadanie Lexusa było znacznie bardziej prestiżowe niż posiadanie BMW, Audi czy Mercedesa. To nic, że Lexus posiada ledwie 20-letnią historię. Amerykanie nie znają się na historii i nic ich nie obchodzi. 

Lexus LS 600h

Jednak ostatnio kilka zmiennych spowodowało, że Lexus przestał być królem segmentu. Co to było? Na początek zapewne spore problemy techniczne Toyoty (w Stanach Zjednoczonych znacznie bardziej nagłośnione niż w Europie). Blokujący się pedał gazu odbił się czkawką zarówno Toyocie, jak Lexusowi. Z kolei Mercedes przez ciągły rozwój technologiczny, ale również premierę modeli takich jak SLS AMG, które bardzo wsparły wizerunek marki, producent osiągnął nieosiągalne i wskoczył na pierwsze miejsce podium w klasie aut luksusowych!"

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, cir napisał:
46 minut temu, Zbig napisał:

Nie ma żadnego jammera.  Są tylko naiwni dający sobie wciskać tzw. produkty marketingowe.

ok

Ktoś Cię ciężko w trąbę zrobił z tym jammerem.  Pogódź się z tym.

Sposoby zakłócenia sygnału dalmierza laserowego owszem istnieją, ale jakbyś je na drodze publicznej zastosował, wzbudził byś sporą sensację i niezwłoczne zainteresowanie wielu służb :-)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, .:Gerard:. napisał:

Od 2010 banka mydlana pękła

 

"Niemcy konsekwentnie walczą o względy klientów. Jak widać, bardzo skutecznie! Lexus traci na najważniejszym dla niego rynku świata!

Rynek amerykański jest dla producentów luksusowych samochodów, tak zwanej klasy premium, ziemią obiecaną. Każda marka stara się wykorzystać go do cna. Problem w tym, że amerykanie mają swoje typy i przyzwyczajenia. Od niedawna jednak postanowili je nieco zmienić. Mercedes jest liderem sprzedaży w segmencie premium! Wyprzedził nawet Lexusa. 

Mercedes S BMW serii 7

A przecież japońska Toyota właśnie z myślą o rynku amerykańskim powołała do życia markę Lexus. Przez długie lata za oceanem posiadanie Lexusa było znacznie bardziej prestiżowe niż posiadanie BMW, Audi czy Mercedesa. To nic, że Lexus posiada ledwie 20-letnią historię. Amerykanie nie znają się na historii i nic ich nie obchodzi. 

Lexus LS 600h

Jednak ostatnio kilka zmiennych spowodowało, że Lexus przestał być królem segmentu. Co to było? Na początek zapewne spore problemy techniczne Toyoty (w Stanach Zjednoczonych znacznie bardziej nagłośnione niż w Europie). Blokujący się pedał gazu odbił się czkawką zarówno Toyocie, jak Lexusowi. Z kolei Mercedes przez ciągły rozwój technologiczny, ale również premierę modeli takich jak SLS AMG, które bardzo wsparły wizerunek marki, producent osiągnął nieosiągalne i wskoczył na pierwsze miejsce podium w klasie aut luksusowych!"

Pierwsze słyszę, że Mercedes jest pierwszy w USA. To zwyczajna nieprawda. Po 30 latach supremacji Lexusa od kilku lat pierwsze jest BMW, potem Lexus, dalej Merc, Audi bardzo daleko z tyłu. Mercedes ma kiepską opinię w USA a rynkowe zmiany na pewno nie są wynikiem SLS AMG tylko tego, że klienci prywatni ubożeją i tak jak w Europie większość sprzedaży robią firmy w leasingu. Lexus to zawsze była marka dla prywatnych klientów, którzy umieją docenić jakość, a nie tylko wysokość rat leasingowych i żeby się to przez 2 lata nie rozsypało.

Na tej stronie dotrzesz do faktów na temat sprzedaży a nie reklamowych tekstów nie wiadomo skąd.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Drizzt

This ain't no party, this ain't no disco • This ain't no fooling around • No time for dancing, or lovey dovey • I ain't got time for that now

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Zbig napisał:

Ktoś Cię ciężko w trąbę zrobił z tym jammerem.  Pogódź się z tym.

Sposoby zakłócenia sygnału dalmierza laserowego owszem istnieją, ale jakbyś je na drodze publicznej zastosował, wzbudził byś sporą sensację i niezwłoczne zainteresowanie wielu służb :-)

 

pozostajemy przy swojej wersji

19 minut temu, .:Gerard:. napisał:

Jednak ostatnio kilka zmiennych spowodowało, że Lexus przestał być królem segmentu

Gerard nie pisz bajek

w USA wszystkie rankingi konsumenckie to Lexus

ich rankingi w przeciwienstwie do naszych ustawianych europejskich sa wiarygodne

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Drizzt napisał:

Pierwsze słyszę, że Mercedes jest pierwszy w USA. To zwyczajna nieprawda. Po 30 latach supremacji Lexusa od kilku lat pierwsze jest BMW, potem Lexus, dalej Merc, Audi daleko z tyłu. Mercedes ma kiepską opinię w USA a rynkowe zmiany na pewno nie są wynikiem SLS AMG tylko takich zmian, że klienci prywatni ubożeją i tak jak w Europie większość sprzedaży robią firmy w leasingu. Lexus to zawsze była marka dla prywatnych klientów, którzy umieją docenić jakość, a nie tylko raty leasingowe i żeby się przez 2 lata to nie rozsypało.

Na tej stronie dotrzesz do faktów na temat sprzedaży a nie reklamowych tekstów nie wiadomo skąd.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Możemy się przerzucać bez sensu albo,
wejdź sobie na stronę i skonfiguruj auto luksusowe to sam się przekonasz gdzie u kogo jest granica, to będą fakty których nie przebijesz

Lexus to świetna marka i robią dobre auta i tyle, nie ma co cudów dorabiać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iSpecyfikacja jest dostępna, ale oczywiście lepiej p..lić głupoty zamiast podać fakty. 

Policyjne mierniki pracują poza widmem widzialnym, moce laserów są liczone w mikrowatach, bezpieczeństwo - Klasa I wg IEC 60825-1

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, .:Gerard:. napisał:

Możemy się przerzucać bez sensu albo,
wejdź sobie na stronę i skonfiguruj auto luksusowe to sam się przekonasz gdzie u kogo jest granica, to będą fakty których nie przebijesz

Lexus to świetna marka i robią dobre auta i tyle, nie ma co cudów dorabiać.

To nie cuda tylko fakty na temat sprzedaży. A te najdroższe wersje nie robią sprzedaży u żadnej z tych marek. One głównie robią reklamę tańszym modelom, które z kolei robią sprzedaż. A jak ktoś chce przebić wszelkie granice to raczej skieruje się do marek egzotycznych, głównie włoskich. Bo oni jedyni byli na tyle sprytni, że nie wyprzedali jak Anglicy klejnotów rodowych.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Drizzt

This ain't no party, this ain't no disco • This ain't no fooling around • No time for dancing, or lovey dovey • I ain't got time for that now

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, cir napisał:
20 minut temu, Zbig napisał:

Ktoś Cię ciężko w trąbę zrobił z tym jammerem.  Pogódź się z tym.

Sposoby zakłócenia sygnału dalmierza laserowego owszem istnieją, ale jakbyś je na drodze publicznej zastosował, wzbudził byś sporą sensację i niezwłoczne zainteresowanie wielu służb 🙂

 

pozostajemy przy swojej wersji

Nie podałeś żadnej wersji, jedynie legendę.  Może się przydać, prima aprilis tuż tuż.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, cir napisał:

Gerard nie pisz bajek

Rzeczywiste, ja pisze o innej bajce niż wy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Teraz, Drizzt napisał:

Te najdroższe wersje nie robią sprzedaży u żadnej z tych marek. One głównie robią reklamę tańszym modelom, które z kolei robią sprzedaż. A jak ktoś chce przebić wszelkie granice to raczej skieruje się do marek egzotycznych, głównie włoskich.

Jakiej sprzedażny ? Porównujesz może Toyota Corolla co S klasse ?

Pisałeś o luksusowym aucie ze jest lepszy od Mercedesa i dawno go wyprzedził, to ja ci pisze ze żyjesz w innej bajce

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, .:Gerard:. napisał:

Rzeczywiste, ja pisze o innej bajce niż wy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakiej sprzedażny ? Porównujesz może Toyota Corolla co S klasse ?

Pisałeś o luksusowym aucie ze jest lepszy od Mercedesa i dawno go wyprzedził, to ja ci pisze ze żyjesz w innej bajce

Ja piszę o sprzedaży tych marek w USA. Linki masz wyżej, wystarczy odrobina wysiłku, chyba dasz radę? Nie znam modelu Lexus Corolla i także nie porównuję sprzedaży S do LS, choć kiedyś w USA była porównywalna. Obecnie Lexus odpuścił ten segment bo i tak wszyscy kupują SUV-y. Ten segment to dziś jedynie bajka i selling point dla tańszych modeli.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

This ain't no party, this ain't no disco • This ain't no fooling around • No time for dancing, or lovey dovey • I ain't got time for that now

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Drizzt napisał:

Ja piszę o sprzedaży tych marek w USA. Linki masz wyżej, wystarczy odrobina wysiłku, chyba dasz radę? Nie znam modelu Lexus Corolla i także nie porównuję sprzedaży S do LS, choć kiedyś w USA była porównywalna. Obecnie Lexus odpuścił ten segment bo i tak wszyscy kupują SUV-y. Ten segment to dziś jedynie bajka i selling point dla tańszych modeli.

Jedz na najbogatsza ulice i się popatrz co to Luxus okay, przestań sobie wyobrażać tylko się rozejrzyj

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, .:Gerard:. napisał:

Jedz na najbogatsza ulice i się popatrz co to Luxus okay, przestań sobie wyobrażać tylko się rozejrzyj

Zależy gdzie się rozejrzysz, w Nowym Jorku czy w Monachium? Bo chyba tylko sobie wyobrażasz, że cały świat jeździ tym co Niemcy. Zdejmij Lederhose i wyjdź do ludzi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Drizzt

This ain't no party, this ain't no disco • This ain't no fooling around • No time for dancing, or lovey dovey • I ain't got time for that now

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Drizzt napisał:

Zależy gdzie się rozejrzysz, w Nowym Jorku czy w Berlinie? Bo chyba tylko sobie wyobrażasz, że cały świat jeździ tym co Niemcy.

Najpierw idź a później pogadamy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, .:Gerard:. napisał:

Najpierw idź a później pogadamy

Już mam to dawno za sobą.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

This ain't no party, this ain't no disco • This ain't no fooling around • No time for dancing, or lovey dovey • I ain't got time for that now

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, .:Gerard:. napisał:

Rzeczywiste, ja pisze o innej bajce niż wy

spadek wartosci wyceny akcji  mercedesa , spadek dochodu to sa realia na które odpowiedza ma byc system zawiadujacy autem z płatnym abonamentem i dodatkowymi usłagami aby ratować firme

ciekawy pomysł
🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

963_p2_f.jpg

963_p5_f.jpg

963_main_f.jpg

963_p4_f.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, .:Gerard:. napisał:

A taki mi się marzy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Piękny! To były dobre czasy… a teraz są inne czasy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

This ain't no party, this ain't no disco • This ain't no fooling around • No time for dancing, or lovey dovey • I ain't got time for that now

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, cir napisał:

spadek wartosci wyceny akcji  mercedesa , spadek dochodu to sa realia na które odpowiedza ma byc system zawiadujacy autem z płatnym abonamentem i dodatkowymi usłagami aby ratować firme

ciekawy pomysł
🙂

Jeszcze zaplączemy za tymi złymi Niemiecki markami jeżdżąc plastikowymi pojazdami z Chin, usługę będziesz miał darmową a uj ze podatków X więcej

7 minut temu, Drizzt napisał:

a teraz są inne czasy.

I gwiazda w klasie premium nadal błyszczy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Drizzt napisał:

MB nie jest jedyny. BMW produkuje serię 3 od czasów E30 (!!!) w Rosslyn pod Pretorią w RPA, a od F30 modele produkowane w Afryce zaczęły trafiać również do Europy. Byłem w Pretorii i Johannesburgu i jakoś nie chciałbym mieć stamtąd samochodu 🙂

Dlatego między innymi cenię Lexusa, nawet nie trzeba sprawdzać bo wszystkie modele sprzedawane w EU są od zawsze Made in Japan.

Tylko że w rzeczywistości nie ma czegoś takiego jak jedno miejsce produkcji.  Zakład produkcyjny to tłocznia, spawalnia, lakiernia i linia montażowa.  W samym zakładzie powstaje jedynie karoseria, stanowiąca wagowo pewnie jakieś 25% masy gotowego auta.  Cała reszta jak również wszystkie materiały do produkcji karoserii przyjeżdża z kilkuset zakładów rozsianych po całym świecie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości wszedłem w konfiguracje E-Klasse i S-Klasse audio, Burmester w E jest tani i taki sobie, w S w opcji droższej za ponad 8k€ musi być świetny

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Drizzt napisał:

Bo oni jedyni byli na tyle sprytni, że nie wyprzedali jak Anglicy klejnotów rodowych.

Sprzedali. Lambo poszło do VAG.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Seth_A_Rider napisał:

Audio w samochodach z definicji nie może być świetne. Wiem, że burmester w s class na pewno nie jest. 

Sluchales ?
 

Ja systemu audio stacjonarnego nawet nie porównuje, rozgraniczam car-audio i home audio, znam nawet doskonale system Burmester w różnych konfiguracjach, mam własne zdanie wyrobione ale nie porównuje z tym w aucie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.