Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

Aston Martin , Lotus , Bristol.

Lotus należy do chińskiego Geely. Aston Martin jest podzielony między fundusze inwestycyjne z Kanady i Arabii Saudyjskiej, Geely i Mercedesa. Bristol w 2011 zaprzestał produkcji samochodów, a w 2020 został formalnie zlikwidowany.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

This ain't no party, this ain't no disco • This ain't no fooling around • No time for dancing, or lovey dovey • I ain't got time for that now

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RR to BMW, Bentley to VW, a Jaguar i Range Rover to Hinduska Tata Motors.

Swoje zaklady z technologia ciagle ma chociazby Cosworth i wiele innych firm z branzy. Prawie cala F1 zreszta siedzi chyba w UK.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez piter z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, .:Gerard:. napisał:

Ostatnio przyjrzałem się z bliska MG4, to taki Chiński Opel

Trzeba było się przyjrzeć dokładniej, bo Opel przy MG to jak chiński Mercedes. Powoli koledzy się przekonacie, jak wygląda ta chińska rewolucja, której wypatrujecie z utęsknieniem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Drizzt napisał:

Lotus należy do chińskiego Geely. Aston Martin jest podzielony między fundusze inwestycyjne z Kanady i Arabii Saudyjskiej, Geely i Mercedesa. Bristol w 2011 zaprzestał produkcji samochodów, a w 2020 został formalnie zlikwidowany.

Duże fundusze kapitałowe mogą sobie wszystko kupić, wycisnąć jak cytrynę zarabiając a po drodze zepsuć i na koniec sprzedać...

W audio mamy to samo niestety, dobre produkty w pogoni za zyskiem są psute w myśl zasady gorszy produkt wypiera lepszy

Dużymi krokami zbliżają się czasy że będziemy mogli kupić tylko ładnie opakowane zachwalane reklamą g.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachwyt nad chińszczyzną zazwyczaj mija po pierwszym bliższym kontakcie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, ASURA napisał:

W audio mamy to samo niestety, dobre produkty w pogoni za zyskiem są psute w myśl zasady gorszy produkt wypiera lepszy

Bo wyniuchali ze taniej można zamówić podzespoły albo zlecić zrobienie w Chinach a później to widać słychać i czuć.
Testowałem chińskie klocki i to nie tanie gdzie Chinole sie podniecają, dźwięk katastrofa .....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
56 minutes ago, .:Gerard:. said:

Oglądam o NIO, świetne to rozwiązanie z wymiana baterii w "5" minut. jak jest czas to auto ładujesz a jak szybko to cak i wymienione baterie

Taxi w Oslo i Sztokholmie chyba tez przechodza calkowicie na NIO. Mało korzystnie wypada abonament, ale nie trzeba placic wtedy za baterie i sie o nia martwic. Minus tez jest taki ze NIO nawet bez baterii kosztuje prawie tyle co konkurencja z bateria. Samochod wykonany ok, ale bez jakiegos szalu. Trzeba tez zobaczyc gdzie i czy sa stacje wymiany xD

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez piter z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz sie dzieje i idzie im bardzo sprawnie 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, .:Gerard:. napisał:

Oglądam o NIO, świetne to rozwiązanie z wymiana baterii w "5" minut.

Tylko, że powstanie dziwactw jak NIO czy hybryda (w której baterię zastępuje spalinowy generator), są tylko świadectwem braku możliwości zbudowania sensownego elektryka. To trochę jak zamiast krok postawić obok g... - wdepnąć i cieszyć się z umycia buta.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, .:Gerard:. napisał:

Bo wyniuchali ze taniej można zamówić podzespoły albo zlecić zrobienie w Chinach a później to widać słychać i czuć.
Testowałem chińskie klocki i to nie tanie gdzie Chinole sie podniecają, dźwięk katastrofa .....

"Wierne" Chińskie "repliki" High Endu🤦

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.03.2024 o 21:07, cir napisał:
W dniu 19.03.2024 o 00:47, Zbig napisał:

Teraz się przesiadłem do 8-biegowej dwusprzęgłówki i wszystko pięknie, ale żeby nie szarpnęła przy ruszaniu to trzeba chyba nacisk na pedał dawkować pipetą

raczej przyzwyczaiłes sie do skrzyn gdzie mozna ładowac gaz a ona i tak swoim trybem rusza

Teraz to wszystkie mają swoje tryby.  W eCVT nie ma skrzyni jako takiej, przełożenie jest stałe, więc nie ma co szarpnąć.

W dniu 19.03.2024 o 23:59, .:Gerard:. napisał:

Na autostradzie "Brandenburg" jest krotki odcinek z ograniczeniem 120 ze względu na hałas i oczywiście radar, łączyły się chyba autostrady, jechałem w nocy ca. 150 i ktoś powoli mnie wyprzedził, wjechał na mój pas i nagle zahamował, wiec ja lewy pas i gaz, błysk.
Przypuszczam ze miał antyradar i dlatego nagle zahamował, ja teraz już tez mam w każdym aucie.

Raczej miał jakiegoś lokalnego Yanosika.  Nowoczesne urządzenia do pomiaru prędkości to lasery i analiza obrazu, żaden "antyradar" ich z wyprzedzeniem nie wykryje...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Zbig napisał:

Raczej miał jakiegoś lokalnego Yanosika.  Nowoczesne urządzenia do pomiaru prędkości to lasery i analiza obrazu, żaden "antyradar" ich z wyprzedzeniem nie wykryje...

Tak, jako antyradar miałem na myśli coś co ja tez zakupiłem, OOONO CO-DRIVER NO2

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.03.2024 o 10:37, soundintruder napisał:

Mam świadomość, że zakup nowego wiązał się z koniecznością posiadania talonu/bonu (pamiętam również, że auto na giełdzie można było sprzedać drożej niż kupując nowy w salonie), ale pamiętam też z lat młodości, że maluchów było multum i nie jeździli nimi dygnitarze, a zwykli mieszkańcy.

Odnośnie statystyki :

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

OK, ale wtedy rynek samochodów osobowych kompletnie stał na głowie, więc trudno cokolwiek porównywać.

Pytanie, czy chcesz się odnosić do rynku aut nowych czy do rynku aut w ogóle, bo różnica jest zasadnicza.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW M340D vs NIO ET5
Zrobili test na odcinku 870 km
BMW bez pauzy robi taką trasę za 99€
NIO trzy razy wymiany baterii i koszt 101€ albo cztery długie postoje ładowania 91€
Zobaczymy za rok ceny Diesla vs prądu

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 870km BMW musi 2x stanąć: raz na siusiu i raz na obiad. Ale żeby NIO nie stawało 5-6x to kierowca musi musi załatwiać swoje potrzeby gdt załatwia je NIO.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 hours ago, .:Gerard:. said:

BMW M340D vs NIO ET5
Zrobili test na odcinku 870 km
BMW bez pauzy robi taką trasę za 99€
NIO trzy razy wymiany baterii i koszt 101€ albo cztery długie postoje ładowania 91€
Zobaczymy za rok ceny Diesla vs prądu

 

Jak juz porownujesz ceny to NIO ET5 kosztuje w NO 2x mniej od takiego BMW. NIO z bateria to okolice 600k nok (220kzl), a bez baterii to max 500k nok (186kzl), ale wtedy abonament na baterie 100kWh to 2000nok/miesiac (pod 800zl) i dwie wymiany sa w cenie. BMW M340D kosztuje z wyposazeniem delikatnie ponad 1200000 nok (440kzl)

Widze ze patrzylem na zwykle, a tam jest kombi. Kombi ma podobna cene 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Screenshot_20240325_072949_Chrome.jpg

Screenshot_20240325_073250_Chrome.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez piter z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, .:Gerard:. napisał:

Omijam Chińskie badziewia jak się tylko da, smog z Chińskich fabryk

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Zdaje się ,że to wymarzony obraz dla naszych przeciwników ochrony środowiska tęskniących za PRL. Gdy byliśmy potęgą przemysłową .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

Zdaje się ,że to wymarzony obraz dla naszych przeciwników ochrony środowiska tęskniących za PRL. Gdy byliśmy potęgą przemysłową .

Coś za coś. Chińczyki podbijają gospodarczo świat a Unia Gejropejska wkrótce zacznie głodować.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, piter z napisał:

Jak juz porownujesz ceny to NIO ET5 kosztuje w NO 2x mniej od takiego BMW

Na filmie mówi ze BMW jest o 6400€ droższy.
Elektryk jest konkurencyjny ale .... ceny prądu mają wywindować do góry i ciekawi mnie czy paliwo tez, czy jednak ludzie będą "tęsknic" na dieslem
 

 

Jakas tam wersja bez dodatków z bateria 65200 €, + dodatki i dlatego tylko 6400 różnicy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
29 minutes ago, .:Gerard:. said:

Na filmie mówi ze BMW jest o 6400€ droższy.
Elektryk jest konkurencyjny ale .... ceny prądu mają wywindować do góry i ciekawi mnie czy paliwo tez, czy jednak ludzie będą "tęsknic" na dieslem
 

 

Nie mam pojecia jakie sa ceny w Niemczech, wklejalem ceny z Norwegii. Dla mnie EL6 jest nawet ok, ale ceny baterii w NIO sa przesadzone i ciekawi mnie co zrobia po tegorocznych spadkach cen. W tym roku przewidywany jest spadek cen baterii do 40%. Tak naprawde to roznice zrobia baterie ktore wejda nastepne, czli np. to dlugo zapowiadane 150kWh dla NIO od WeLion.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, piter z napisał:

Nie mam pojecia jakie sa ceny w Niemczech, wklejalem ceny z Norwegii

Nie powinno być dużej różnicy w cenach, jak widzisz od 46.665€ bez baterii i może być 51.415 € + 12.000€ bateria + dodatki .....
tak samo BMW możesz mieć od 46.300 € wiec taniej, zależy od konfiguracji

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
28 minutes ago, .:Gerard:. said:

Nie powinno być dużej różnicy w cenach, jak widzisz od 46.665€ bez baterii i może być 51.415 € + 12.000€ bateria + dodatki .....
tak samo BMW możesz mieć od 46.300 € wiec taniej, zależy od konfiguracji

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

NIO w Norwegii jest w takim razie tansze niz w Niemczech jak sie przeliczy, bo wychodzi start na 37,819.54 Euro i dodatkowo dodatki sa wlasciwie tanie (po wszystkich dodatkach z kompletem kol zimowych na 19" wyladowalem na 45,600 Eur + bateria jakies 14000 eur za 100kWh) i cena nie rosnie o 50% jak w przypadku BMW (dodatki w BMW sa bardzo drogie i placi sie za wszystko). Cena baterii jest ogolnie chyba tak dobrana zeby zawsze kupowac bez. Dodatkowo cena startowa BMW w No to ponad 80k Eur. Ogolnie to popatrzylem i wychodzi ze cena maksymalnie skonfigurowanego NIO ET5 kombi z bateria 100kWh w abonamecie wychodzi jakies 625 Eur/miesiac.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez piter z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Zbig napisał:

żaden "antyradar" ich z wyprzedzeniem nie wykryje

mylisz sie , złapanie auta z kilometra nie jest latwe gdyz czesc optyczna takiego radaru i tak podlega wszelkim klasycznym ograniczeniom

dokładne celowanie jest naprawde trudne

takie próbne strzały sa bez problemu wyłapywane

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.