Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

18 minutes ago, .:Gerard:. said:

Sluchales ?

Znam w szczegółach, bo mam w222 z opcją burmester. W223 mialem niedawno na cały weekend. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

….be still and know….

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Seth_A_Rider napisał:

Znam w szczegółach, bo mam w222 z opcją burmester. W223 mialem niedawno na cały weekend. 

W w222 jest tez ta opcja mocniejsza, wersja jak w w223 (ponad 30 głośników) ?

Jak nie problem to co nie leży w tym dźwięku ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

222 3D po liftingu ma 26.
W224  ma chyba 31.

Jakość dźwięku jest fantastyczna, ale zawsze na koniec zdania trzeba dodać, że jak na samochód. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

….be still and know….

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Seth_A_Rider napisał:

że jak na samochód. 

Dla mnie to logiczne

Przyznam ci się ze jestem bardzo wymagającym Audiofilem, mój kolega składał zestaw do domu i bylem przy tym, jednego razu przyjechał z Hamburga Sprinter cały wypełniony Burmesterem, odsłuchiwaliśmy różne opcje z trzema różnymi zestawami Kolumn, różnymi końcówkami, preampami itd, niedawno robił zmianę i testował nowsze końcówki i dokupił jeszcze gramofon.
Burmester (do domu) ma dwie szkoły grania, jedna mi się bardziej podoba druga nie, ogólnie jako Audiofil mam "trochę zastrzeżeń" 😉

Burmester (samochód) tez znam bo mam, w opcji z subwooferem gra ciekawie i dla mnie osobiście do przyjęcia tylko w jednej opcji z procesora tryb "Live", oczywiście jako audiofil mogę jechać o kaleczących wysokich czy poluzowanym subwooferowym basie, niedociążonej średnicy, o prezentacji sceny to .... itd. tylko nie o to chodzi.
miałem BOSE i było tak sobie. a 31 głośników w Mercedesie mnie zaciekawiło i muszę posłuchać

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, il Dottore napisał:

Sprzedali. Lambo poszło do VAG.

Najważniejsze jest Ferrari. A jest jeszcze Maserati i parę pomniejszych marek. Anglicy jak na to patrzą to muszą sobie nieźle pluć w brodę z powodu swojej krótkowzroczności. Te włoskie marki nie raz stały na krawędzi bankructwa i było mnóstwo ofert ich przejęcia, ale Włosi zawsze byli uparci i mieli rację.

10 godzin temu, Zbig napisał:

Tylko że w rzeczywistości nie ma czegoś takiego jak jedno miejsce produkcji.  Zakład produkcyjny to tłocznia, spawalnia, lakiernia i linia montażowa.  W samym zakładzie powstaje jedynie karoseria, stanowiąca wagowo pewnie jakieś 25% masy gotowego auta.  Cała reszta jak również wszystkie materiały do produkcji karoserii przyjeżdża z kilkuset zakładów rozsianych po całym świecie.

Tyle, że poddostawców zwykle szuka się na miejscu aby nie mnożyć kosztów, co w przypadku produkcji w RPA jest tym bardziej niepokojące… Wożenie podzespołów z Niemiec, aby zmontować je w RPA, a następnie transportować gotowe auta z powrotem do Europy celem sprzedaży to dopiero byłby bezsens, a Mercedes raczej umie liczyć.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

This ain't no party, this ain't no disco • This ain't no fooling around • No time for dancing, or lovey dovey • I ain't got time for that now

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Drizzt napisał:

Tyle, że poddostawców zwykle szuka się na miejscu aby nie mnożyć kosztów, co w przypadku produkcji w RPA jest tym bardziej niepokojące… Wożenie podzespołów z Niemiec, aby zmontować je w RPA, a następnie transportować gotowe auta z powrotem do Europy celem sprzedaży to dopiero byłby bezsens, a Mercedes raczej umie liczyć.

Na co te dywagacje ...., Managerowie są od tego.
W Monachium BMW składają bodajże tylko modele 3 i 4 wersje "M", SUVy przypływają z USA, fabryki rozmieszczone po świecie bo i tak w świat pojedzie, producenci przenoszą fabryki po świecie tam gdzie dostają ulgi, tańszą produkcje itd.
Producenci super sportowych czy super luksusowych aut z małą ograniczoną produkcją nie muszą skakać po świecie, stać ich utrzymać fabrykę gdzie chcą bo to i tak będzie w cenie wliczone

Czy Toyota składana jest tylko w Japonii ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, .:Gerard:. napisał:

Na co te dywagacje ...., Managerowie są od tego.
W Monachium BMW składają bodajże tylko modele 3 i 4 wersje "M", SUVy przypływają z USA, fabryki rozmieszczone po świecie bo i tak w świat pojedzie, producenci przenoszą fabryki po świecie tam gdzie dostają ulgi, tańszą produkcje itd.
Producenci super sportowych czy super luksusowych aut z małą ograniczoną produkcją nie muszą skakać po świecie, stać ich utrzymać fabrykę gdzie chcą bo to i tak będzie w cenie wliczone

Czy Toyota składana jest tylko w Japonii ?

Wszyscy tną koszty ale od marek premium należy wymagać więcej a nie równania w dół, bo w ich przypadku absurdalne cięcie kosztów szybko zamienia się w ordynarne rżnięcie klientów, który to punkt niemiecka trójca już dawno przekroczyła. A jeśli chodzi o Toyotę to oczywiście produkuje na całym świecie, ale wiadomo, że modele produkowane w Japonii prezentują wyższą jakość ponieważ tylko tam Toyota od dekad dysponuje stabilną siecią miejscowych poddostawców. Nigdzie indziej nie ma takich możliwości.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Drizzt

This ain't no party, this ain't no disco • This ain't no fooling around • No time for dancing, or lovey dovey • I ain't got time for that now

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Drizzt napisał:

Tyle, że poddostawców zwykle szuka się na miejscu aby nie mnożyć kosztów,

Koszty w Niemczech są zwykle takie że dostawca nawet z drugiego końca świata wraz z transportem potrafi wyjść znacznie taniej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Zbig napisał:

Koszty w Niemczech są zwykle takie że dostawca nawet z drugiego końca świata wraz z transportem potrafi wyjść znacznie taniej.

Dlatego w Niemczech składają z podzespołów ściąganych nie wiadomo skąd. Ale pisaliśmy o innym przypadku montażu w RPA gdzie ściąganie podzespołów z Niemiec byłoby już totalnym absurdem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

This ain't no party, this ain't no disco • This ain't no fooling around • No time for dancing, or lovey dovey • I ain't got time for that now

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIO says the ET9 can be recharged in three minutes via battery swap or add 158 miles (255 km) with five-minute fast charging. Deliveries are expected to kick off in the first quarter of 2025.

The news comes as Chinese rival IM Motors revealed its new L6 EV will also utilize a 900V platform. According to IM Motors, it will include solid-state batteries with over 620 miles (1,000 km) range.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez piter z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

grafik.thumb.png.07713e803b441d62e61c5e98fd05e1d7.png

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, .:Gerard:. napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

grafik.thumb.png.07713e803b441d62e61c5e98fd05e1d7.png

Walka na panele🤦‍♂️

 

Duży czytelny kolorowy porządny HUD na przedniej szybie przed kierowcą mi się marzy a nie gdzieś boku w miejscu uj wie dla kogo bo nie dla pasażera a niebezpieczny z racji prawie sekundowego odwrócenia od uwagi na drodze panel dla kierowcy..na pewno?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, ASURA napisał:

Duży czytelny kolorowy porządny HUD na przedniej szybie przed kierowcą mi się marzy a nie gdzieś boku w miejscu uj wie dla kogo bo nie dla pasażera a niebezpieczny z racji prawie sekundowego odwrócenia od uwagi na drodze panel dla kierowcy..na pewno?

To by ci sie spodobał z nowego Macan

detail_MKS5_l_2.jpg?hc=39e240a16533579f9detail_MKS5_l_0.jpg?hc=c33707c5158c766a2detail_MKS5_l_1.jpg?hc=7aa3ab8dd7e36ecea

"Wyświetla istotne informacje dotyczące jazdy w przestrzeni bezpośrednio przed samochodem, w wyraźnie widoczny i wysokiej jakości sposób. Dzięki tzw. rozszerzonej rzeczywistości (ang. Augumented Reality, AR) system harmonijnie łączy się z otaczającą rzeczywistością. Kierowca odbiera wszystkie istotne wskazania, informacje z zakresu wsparcia oraz ostrzeżenia intuicyjnie i szybko, co minimalizuje ryzyko rozproszenia uwagi.
 
Obraz jest projektowany na wirtualnej płaszczyźnie w odległości ok. 10 m przed autem. Jego maksymalna przekątna wynosi 87 cali i pozwala prezentować najważniejsze informacje bezpośrednio w polu widzenia kierowcy.
 
Osprzęt wyświetlacza head-up z rozszerzoną rzeczywistością (AR) jest wizualnie dyskretnie zintegrowany z wnętrzem samochodu. Widok można wygodnie regulować za pomocą instrumentów na kierownicy; gama ustawień obejmuje jasność, wysokość i obrót wskazań, a także zakres prezentowanych treści."

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, .:Gerard:. napisał:

To by ci sie spodobał z nowego Macan

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) detail_MKS5_l_0.jpg?hc=c33707c5158c766a2detail_MKS5_l_1.jpg?hc=7aa3ab8dd7e36ecea

"Wyświetla istotne informacje dotyczące jazdy w przestrzeni bezpośrednio przed samochodem, w wyraźnie widoczny i wysokiej jakości sposób. Dzięki tzw. rozszerzonej rzeczywistości (ang. Augumented Reality, AR) system harmonijnie łączy się z otaczającą rzeczywistością. Kierowca odbiera wszystkie istotne wskazania, informacje z zakresu wsparcia oraz ostrzeżenia intuicyjnie i szybko, co minimalizuje ryzyko rozproszenia uwagi.
 
Obraz jest projektowany na wirtualnej płaszczyźnie w odległości ok. 10 m przed autem. Jego maksymalna przekątna wynosi 87 cali i pozwala prezentować najważniejsze informacje bezpośrednio w polu widzenia kierowcy.
 
Osprzęt wyświetlacza head-up z rozszerzoną rzeczywistością (AR) jest wizualnie dyskretnie zintegrowany z wnętrzem samochodu. Widok można wygodnie regulować za pomocą instrumentów na kierownicy; gama ustawień obejmuje jasność, wysokość i obrót wskazań, a także zakres prezentowanych treści."

No w końcu jakiś duży krok w stronę bezpieczeństwa jazdy!
 

Zakazał bym stosowania na środku kokpitów tabletów i przywrócił manualne przyciski i pokrętła do sterowania funkcjami użytkowymi w samochodzie którymi bez odwracania uwagi wzrokowej można regulować dłońmi "na pamięć "

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 hours ago, .:Gerard:. said:

To by ci sie spodobał z nowego Macan

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) detail_MKS5_l_0.jpg?hc=c33707c5158c766a2detail_MKS5_l_1.jpg?hc=7aa3ab8dd7e36ecea

"Wyświetla istotne informacje dotyczące jazdy w przestrzeni bezpośrednio przed samochodem, w wyraźnie widoczny i wysokiej jakości sposób. Dzięki tzw. rozszerzonej rzeczywistości (ang. Augumented Reality, AR) system harmonijnie łączy się z otaczającą rzeczywistością. Kierowca odbiera wszystkie istotne wskazania, informacje z zakresu wsparcia oraz ostrzeżenia intuicyjnie i szybko, co minimalizuje ryzyko rozproszenia uwagi.
 
Obraz jest projektowany na wirtualnej płaszczyźnie w odległości ok. 10 m przed autem. Jego maksymalna przekątna wynosi 87 cali i pozwala prezentować najważniejsze informacje bezpośrednio w polu widzenia kierowcy.
 
Osprzęt wyświetlacza head-up z rozszerzoną rzeczywistością (AR) jest wizualnie dyskretnie zintegrowany z wnętrzem samochodu. Widok można wygodnie regulować za pomocą instrumentów na kierownicy; gama ustawień obejmuje jasność, wysokość i obrót wskazań, a także zakres prezentowanych treści."

Taki hud jest bardzo fajny bo wciaga nawigacje na calkiem inny poziom. Co do ekranow to sie nie do konca zgodze. Obecne samochody maja tyle funkcji ze nie ma szans obslugiwac tego przyciskami i tych przyciskow musiało by byc cała deska, tunel i jeszcze troche na kierownicy. Rozumiem ze niektore funkcje warto miec na przycisku, ale 90% spokojnie moze byc z poziomu ekranu/sterowania głosem. Rozumiem tez ze mowi to wiekszosc tutaj ktora jak ja miała pierwszy samochod z szybami na korbe i poprostu przyzwyczaila sie do czegos innego. Mlodsi kierowcy moga miec zgola inne zdanie bo to w koncu koncerny robia samochody pod gusta klientow i kazdy wybiera to co jemu odpowiada.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, ASURA napisał:

No w końcu jakiś duży krok w stronę bezpieczeństwa jazdy!

 

8 godzin temu, .:Gerard:. napisał:

To by ci sie spodobał z nowego Macan

Nie powiesz mi ze w swoim Porsche nie mialas wyswiatlacza head-up ,  w klasie tej marki to chyba nic specialnego. To bardzo uzyteczna zecz i podnosi ogromnie poziom bezpieczenstwa , sam wyswietkacz oczywiscie dopasowuje sie to pozycji kierowcy tak aby byl w optymalnym polu widzenia kierowcy , podczas jazdy pod slonce wszystko pieknie czytelne , z pozycji pasazera nic nie widac. Naprawde super sprawa , Porsche Macan to naprawde szliczne auto i bylo blisko zeby zona go wybrala ale jak juz zacznie sie jezdzic Volvo to naprawde ciezko zmienic auto , fotele sa na innym poziomie , poziom ustawien jest szokujacy , kilka tryby masazy jest wszystko , moc tez nie najgorsza ponad 300 km to nie Porsche ale wystarczy , naglosnienie B&W tez daje rade. Moze nakrece filmik jak w realu wyglada head-up.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, ASURA napisał:

No w końcu jakiś duży krok w stronę bezpieczeństwa jazdy!

Protoplasta był w Citroenie (a może Peugeocie): wyłączyłem bo irytowało jak jazda z ptasim g... przed oczami. Ggy uwaga powinna skupić się na konkretach, to informacje ważne przesłaniane są przez pierdoły.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko nadzieje ze Volvo "tani shit" jak twierdza inni nie pójdzie za moda jak np Mercedes i nie zacznie pakować wszędzie tych kolorowych pasków na deskę rozdzielcza.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o bezpieczeńswo, to podstawowe funkcje auta powinny być ograniczone do kilku ergonomicznych przełączników (jak w mojej Astrze 1), a reszta po ruszeniu blokować się (jak w moim Sharanie 2) a do tego zagłuszacz fal GSM

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, szymon1977 napisał:

wyłączyłem bo irytowało jak jazda z ptasim g... przed oczami. Ggy uwaga powinna skupić się na konkretach, to informacje ważne przesłaniane są przez pierdoły.

Nic nie przeszkadza , podnosi jedynie poziom bezpieczeństwa , wyświetlane są jedynie konkretne najważniejsze informacje , podczas jazdy pod słońce pomaga niesamowicie. Można zreszta ustawić jakie chcesz informacje aby się wyświetlały.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, marcusSE napisał:

Mam tylko nadzieje ze Volvo "tani shit" jak twierdza inni nie pójdzie za moda jak np Mercedes i nie zacznie pakować wszędzie tych kolorowych pasków na deskę rozdzielcza.

Rumuni z mojego miasteczka montują takie z Amazona w swoich czarnych Audi sprzed 20lat.

5 minut temu, marcusSE napisał:

Nic nie przeszkadza

Przerabiałem w Actrosie czy Axorze. Niektórym ptasie g... na szybie też nie przeszkadza.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, marcusSE napisał:

Nie powiesz mi ze w swoim Porsche nie mialas wyswiatlacza head-up

Mowie, ze nie mam, dopiero w elektryku ale to nie taki normalny head-up, w Porsche zastosowali chyba największy na świecie z systemem "Augumented Reality, AR"

 

23 minuty temu, marcusSE napisał:

 w klasie tej marki to chyba nic specialnego

W niektórym modelach była opcja w innych nie, nie wiem dlaczego, może chcieli utrzymać styl "klasycznego" Porsche
w moim modelu masz zegary a w nowym wyświetlacze i nic nie przypomina klasyka

Np. w nowym limitowanym modelu 911 S/T aby zachować klasyczny charakter zastosowali paski zamiast klamek

porsche-preview.webp

33 minuty temu, marcusSE napisał:

Porsche Macan to naprawde szliczne auto i bylo blisko zeby zona go wybrala ale jak juz zacznie sie jezdzic Volvo to naprawde ciezko zmienic auto

To się ciesz ze nie jeździłeś Porsche macan który jest uznany za najlepiej prowadzący się SUV

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, szymon1977 napisał:
17 minut temu, marcusSE napisał:

Nic nie przeszkadza

Przerabiałem w Actrosie czy Axorze. Niektórym ptasie g... na szybie też nie przeszkadza.

Prosze o konkrotnie fakty ze uzywanie podczas jazdy wyswietlacza  Head-up , przeszkadza i rozprasza kierujacego , podaj zrodlo tych interesujacych informacji , popartych faktami a nie Twoja prywatna opinia na temat  Head-up , bo takowa warta jest tyle, co , no niewiele. Head-up powinien by montowany seryjnie w kazdym aucie aby podniesc bezpieczenstwo.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, marcusSE napisał:

Macan to naprawde szliczne auto

😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_3969.thumb.jpeg.ee660025539d806704b5d1528a503181.jpeg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, piter z napisał:

Taki hud jest bardzo fajny bo wciaga nawigacje na calkiem inny poziom. Co do ekranow to sie nie do konca zgodze. Obecne samochody maja tyle funkcji ze nie ma szans obslugiwac tego przyciskami i tych przyciskow musiało by byc cała deska, tunel i jeszcze troche na kierownicy.

Jak wstawiono 99% funkcji których kierowcy nie użyją wcale albo tylko raz to niech wrzucą apkę na telefon co by sobie można na pulpit wrzucić tylko to co potrzebują kierowcy. Dla nie kumatych gratis ustawienie w ASO co by klient był happy

Kolejny raz tłumaczę jak dziecku to że ekran świeci to jednak nie można na nim ustawić nie patrząc na niego nawet tych funkcji co są na wierzchu menu a odwrócenie uwagi i szukanie kafelka w menu to ok sekundy odwrócenia uwagi od tego co się dzieje na drodze!!!

Przy jeździe na zderzak (tak dalej wszyscy jeżdżą bo brak miejsca na drogach- martwe przepisy go nie powiększą) masz minimum lub zero szansy na nie zrobienie dzwona!  Poza tym na takiej autostradze robisz w sekundę 39 metrów a w mieście przy 70 km na godzinę 19 metrów co obrazowo stanowi długość 8 samochodów ustawionych jeden za drugim. Oczywiście są piesi czy nagle z nikąd pojawiający się rowerzyści a nawet jadący tym samym pasem tylko mało widoczni nawet w dzień

 

Tłumaczenie po tym jak zabiłeś człowieka czy kurę że ich nie zauważyłeś przy wyroku sądu nikogo nie interesuje a wypłacaną zaskarżoną dożywotnią rentę może ubezpieczalnia nie pokryć

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, marcusSE napisał:

a nie Twoja prywatna opinia na temat

Twoja ponad moją? Tak się nie będziemy bawić. Masz dodatkowe elementy do obserwacji: udowodnij, że nie odbierają one uwagi od elementu podstawowego.

PS

Reklamy i artykuły sponsorowane mnie nie interesują.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

22 minuty temu, .:Gerard:. napisał:
Godzinę temu, marcusSE napisał:

Macan to naprawde szliczne auto

😉

Gerard ale Volvo XC60 w jasnych skorach i drewnie w srodku ladniejsze 🤓 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, marcusSE napisał:

Prosze o konkrotnie fakty ze uzywanie podczas jazdy wyswietlacza  Head-up , przeszkadza i rozprasza kierujacego , podaj zrodlo tych interesujacych informacji , popartych faktami a nie Twoja prywatna opinia na temat  Head-up , bo takowa warta jest tyle, co , no niewiele. Head-up powinien by montowany seryjnie w kazdym aucie aby podniesc bezpieczenstwo.

 

 

W bojowych myśliwcach zaczęto najpierw!!! używać HUD-y i one właśnie pomagają w ekstremalnych sytuacjach, jak by przeszkadzały to by ich już dawno nie było...

3 minuty temu, marcusSE napisał:

 

Gerard ale Volvo XC60 w jasnych skorach i drewnie w srodku ladniejsze 🤓 

No ale co częściej jest na serwisie?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.