Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak to ze statystykami, ale większość marek EU w tym roku wprowadzali, wprowadzają nowe modele, w pierwszym kwartale było spowolnienie sprzedażny bo producenci chcieli wyprzedać starsze modele a ludzie czekają na nowe, drugi kwartał powinien podbić statystyki

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie chodziło mi o to że niby wzrosły im koszty produkcji i stad te ceny. Placza tez ze ledwo wiaza koniec z koncem i nie maja jak konkurowac z Chinami i trzeba podnosic cla, a na koniec okazuje sie ze zarobili miliardy xD.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, piter z napisał:

Ogolnie chodziło mi o to że niby wzrosły im koszty produkcji i stad te ceny. Placza tez ze ledwo wiaza koniec z koncem i nie maja jak konkurowac z Chinami i trzeba podnosic cla, a na koniec okazuje sie ze zarobili miliardy xD.

Wszędzie cwaniaki.
Widziałem jak przy BMW Autokary przywożą i rozwożą pracowników do domów, wiem ile zarabiają i jak pracują, później za to wszystko płaci klient, a serwisy autoryzowanych dealer-ow nie tylko BMW to jest jedno totalne dno.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, .:Gerard:. napisał:

Widziałem jak przy BMW Autokary przywożą i rozwożą pracowników do domów

Fajnie było! mnie tak wozili w latach 80” do IFJ i jeszcze można się było te pół godzinki w autokarze firmowym drzemnąć. No i 7 godzin a nie 8 w ramach szkodliwych warunków pracy

 Za to w niemieckiej atomistyce ludzie szli na emerytury w wieku 45 lat ech gdzie bezpieczeństwo pracy było znacznie wyższe niż w innych gałęziach gospodarki

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to ma być??? Teraz Stellantis postanowił zamordować także i Alfę Romeo? Kto kupi Alfę wyglądającą jak Captur?

I na co komu samochód, który nie ma silnika. bo jest wybór tylko między Puretechem a elektrykiem.

Tak idiotycznej propozycji dawno nie widziałem na rynku. To nie jest Alfa. To jest kpina z Alfy.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis z znajomym z Volvo troche ponarzekalismy  na dziwna polityke firmy  😤. Dla przykladu w roku 2018/9 gotowy prawie do produkcji XC60 Coupe , wycofuja sie w ostatniej chwili 😏. Volvo S60 Polestar 508 km , 3,9 do 100 predkosc ponad 300km , wyszlo pare sztuk , ostatecznie niepozwolono dalej kontynuowac produkcji auta z taka moca ( 2012 ) zdlawili moc do 367 km . Ale chyba najgorsze co zrobili to z silnikiem V8 wyprudokowanym wspolnie  z Yamaha, zabronili rozwoju i pokazania mozliwosci tej V8 😡. Co ciekawe chodza sluchy ze Volvo moze wskrzesic ten silnik jako Volvo Classic.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_1043.jpeg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz Chińskie zupki i czas wskrzeszać

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest troche jakby kierunek o ktorym pisałem - wieksze baterie. Nowy Mercedes z 125kWh

Mercedes EQS przeszedł facelifting. Nowa bateria ~125 (118) kWh, maksymalnie 823 jedn. WLTP zasięgu, mercedesowy wygląd

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczyłem, spodobal mi się, w przyszlym tygodniu sie przejade, musze go miec, Maserati Levante!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.04.2024 o 19:32, piter z napisał:

maksymalnie 823 jedn. WLTP zasięgu

Rzecz nie w zasięgu a w żenującym czasie ładowania. Przypominam, że tankowanie mojego Mietka w dieslu trwa 5 minut.

Dlatego elektryki to nie są samochody a smycz dla niewolnika, by nie oddalał się za bardzo od swojego getta 15-minutowego.

BMW też zamiast robić ówniane pseudosamochody elektryczne mogłoby zacząć produkować normalne porządne samochody w stylu tego konceptu:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy

Mój Somsiad sprzedaje nowszy samochód i szuka czegoś starszego ale bardziej naprawialnego, bo w nowszym tuż po gwarancji zaczyna pojawiać się lista usterek o wartości połowy samochodu np po 80 tys jazdy podmiejskiej pada dpf, który w ASOkosztuje koło 10 kpln i jak wynika z forów jest skopany (Insignia biturbo).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, stench napisał:

Mój Somsiad sprzedaje nowszy samochód i szuka czegoś starszego ale bardziej naprawialnego, bo w nowszym tuż po gwarancji zaczyna pojawiać się lista usterek o wartości połowy samochodu np po 80 tys jazdy podmiejskiej pada dpf, który w ASOkosztuje koło 10 kpln i jak wynika z forów jest skopany (Insignia biturbo).

Powyższy przykład potwierdza teorie, że w tej całej ekologii chodzi tylko i wyłącznie o dojenie ludzi z kasy...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

,,Żyj prawdziwie, kochaj szczerze zanim wszystko śmierć zabierze".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 hour ago, il Dottore said:

Rzecz nie w zasięgu a w żenującym czasie ładowania. Przypominam, że tankowanie mojego Mietka w dieslu trwa 5 minut.

Dlatego elektryki to nie są samochody a smycz dla niewolnika, by nie oddalał się za bardzo od swojego getta 15-minutowego.

BMW też zamiast robić ówniane pseudosamochody elektryczne mogłoby zacząć produkować normalne porządne samochody w stylu tego konceptu:

 

Ladowanie 10-80% bodajze w 11 minut

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez piter z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, piter z napisał:

Ladowanie 10-80% bodajze w 11 minut

No ale ostatnie 20% to będzie powyżej 20 minut - dlatego podają tylko do 80% czas. I ciekawe, ile jest takich ładowarek w PL i ile będzie kosztować ładowanie?

Daj spokój - bronisz straconych pozycji.

7 godzin temu, stench napisał:

Mój Somsiad sprzedaje nowszy samochód i szuka czegoś starszego ale bardziej naprawialnego, bo w nowszym tuż po gwarancji zaczyna pojawiać się lista usterek o wartości połowy samochodu np po 80 tys jazdy podmiejskiej pada dpf, który w ASOkosztuje koło 10 kpln i jak wynika z forów jest skopany (Insignia biturbo).

Kto kupuje coś od Stellantisa ten sam sobie winien.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na to luksusowe auto? Zderzenie ze słupem i pożar jak po ruskiej rakiecie

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, costa brava napisał:

A co powiecie na to luksusowe auto?

Nic, bo to Citroen Ami czy Corsa E pokazują, jakie są dziś możliwości budowy popularnego pojazdu elektrycznego. Co ciekawe dalszy postęp jest w zasadzie niemożliwy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, szymon1977 napisał:

Co ciekawe dalszy postęp jest w zasadzie niemożliwy.

W Europie niemożliwy a Chinole są ok 3 generacji do przodu w rozwoju elektryków. Oczywiście - nawet 182383 generacja będzie miała ten sam problem: żenujący czas ładowania. Choćbyś bezpośrednio do tokamaka podłączył... Smycz dla niewolnika, powiadam!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, il Dottore napisał:

W Europie niemożliwy a Chinole są ok 3 generacji do przodu w rozwoju elektryków. Oczywiście - nawet 182383 generacja będzie miała ten sam problem: żenujący czas ładowania. Choćbyś bezpośrednio do tokamaka podłączył... Smycz dla niewolnika, powiadam!

Zupełnie nie w tym rzecz. Silnik? Elektryczny osiąga nawet 99% sprawności, rozwój nie ma prawa przynieść wymiernych korzyści, jest więc pozbawiony sensu. Bateria? Mieści się w pojeździe, zwiększa masę w stopniu akceptowalnym, zapewnia zasięg do przyjęcia. Zwiększenie gęstości nawet o 50% nie wpłynie więc w istotny sposób na poprawę parametrów użytkowych. Jedynym problemem jest czas ładowania. Przy czym nie chodzi tu o techniczny brak możliwości rozwiązania tego problemu, a brak infrastruktury niezbędnej do funkcjonowania systemu w praktyce. Tak na oko na drodze 1 na 100 pojazdów jest elektryczny, a i tak zdarzają się blackouty.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, szymon1977 napisał:

Tak na oko na drodze 1 na 100 pojazdów jest elektryczny, a i tak zdarzają się blackouty.

Dzisiaj widziałem pierwszy raz w życiu ciężarówkę elektryczną. Ogromny TIR pełnowymiarowy i napisy FULL ELECTRIC wszędzie. No to już jest kretynizm nad kretynizmy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, il Dottore napisał:

Dzisiaj widziałem pierwszy raz w życiu ciężarówkę elektryczną. Ogromny TIR pełnowymiarowy i napisy FULL ELECTRIC wszędzie. No to już jest kretynizm nad kretynizmy.

Nabiera sensu gdy ktoś ciągnie z naszych podatków... tylko, że to będzie zanikać w jeszcze szybszym tempie niż przybywa aut elektrycznych.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
On 4/20/2024 at 9:48 AM, il Dottore said:

W Europie niemożliwy a Chinole są ok 3 generacji do przodu w rozwoju elektryków. Oczywiście - nawet 182383 generacja będzie miała ten sam problem: żenujący czas ładowania. Choćbyś bezpośrednio do tokamaka podłączył... Smycz dla niewolnika, powiadam!

Jasne... 1000km na jednym ładowaniu i wymiana w 3 minuty. Co wiecej, to jak ktos ma samochod z taka bateria to z tej opcji skorzysta raz na rok bo w 99% przypadkow wystarczy mu to co naladuje w domu. Elektryki nie musza obciazac sieci poniewaz gro z nich ładowane jest w nocy. Stacje wymiany Nio nie sa glupie, bo laduja baterie małą moca co zapewnia lepsza zywotnosc.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, piter z napisał:

Stacje wymiany Nio nie sa glupie

No i ile tych stacji mamy w Polsce żeby sobie wymienić baterię w 3 minuty? 😄 I ile kosztuje wymiana takiej baterii?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

smutny koniec znanej marki

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.04.2024 o 11:30, stench napisał:

Mój Somsiad sprzedaje nowszy samochód i szuka czegoś starszego ale bardziej naprawialnego, bo w nowszym tuż po gwarancji zaczyna pojawiać się lista usterek o wartości połowy samochodu np po 80 tys jazdy podmiejskiej pada dpf, który w ASOkosztuje koło 10 kpln i jak wynika z forów jest skopany (Insignia biturbo).

dlatego toyota hybryda

6 godzin temu, fan64 napisał:

smutny koniec znanej marki

raczej zabawny

ma sie pojawic elektryczny pickup dla farmera :)

W dniu 20.04.2024 o 19:54, il Dottore napisał:

Dzisiaj widziałem pierwszy raz w życiu ciężarówkę elektryczną. Ogromny TIR pełnowymiarowy i napisy FULL ELECTRIC wszędzie. No to już jest kretynizm nad kretynizmy.

to jest pomysł na pojazdy całkowicie autonomiczne i do tego to powstaje

13 godzin temu, il Dottore napisał:

No i ile tych stacji mamy w Polsce żeby sobie wymienić baterię w 3 minuty? 😄 I ile kosztuje wymiana takiej baterii?

nie sa głupie ale za ile lat -10 ?

🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, fan64 napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

smutny koniec znanej marki

A pamiętam początek lat 90-tych - dużo znajomych już się dorobiło w ramach eksplozji kapitalizmu i kupowało sobie nowe Nissany Sunny. Ten model na badziewnych wówczas polskich drogach robił 300kkm bez zaglądania. To była jakość o której nawet Toyota może dziś tylko pomarzyć.

ac3b4cf628cf8448747c3d1da06cfa51.jpg

A potem była równia pochyła: produkcja w Europie, globalizacja i dziś widzimy co z Nissana zostało.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.