Skocz do zawartości
IGNORED

S4 HOME - BLOKOWANIE KAUCJ I OSZUKAŃCZE PRAKTYKI


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez ttttttt3433434,

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
3 minuty temu, yayacek napisał:

zawsze przyznac rację klientowi.

A jak myślisz, kto zapłaci za to przyznawanie racji zawsze...? 

Ten pan i ta pani...

1 minutę temu, ttttttt3433434 napisał:

Sprzęt został zwrócony w ciągu 6 dni co pozwala również złożyć reklamację przez Sprzedawcę swojej wysyłki do klienta.

Co chcesz powiedzieć, że otrzymałeś sprzęt uszkodzony? Niesprawny? Z wadą?

Żeby coś reklamować, trzeba mieć podstawę. W przypadku przesyłek kurierskich, to są zwykle zdjęcia. Zrobiłeś takie i coś było z paczką nie tak?

  • Moderatorzy
4 minuty temu, ttttttt3433434 napisał:

Sprzęt został zwrócony w ciągu 6 dni co pozwala również złożyć reklamację przez Sprzedawcę swojej wysyłki do klienta.

Ale to byłoby oszustwem ze strony sklepu, ponieważ wcześniej twierdziłeś, że wysłałeś sprawny sprzęt.

2 minuty temu, Wuelem napisał:

To sklep miałby tysiąc spraw sądowych stale otwartych. Zejdź na ziemię.

Myślisz, że Amazon ma tysiące spraw. Oddają pieniądze w mig i się nie certolą. To jest ryzyko działalności wysyłkowej. Jak się nie podoba to można się przerzucić na handel węglem czy hodowlę kaktusów.
To nie sprzedający jest panem a klient. To o klienta trzeba dbać bo dobry klient co kupuje towar za kilka tysięcy to skarb, może teraz nie kupił ale może za tydzień wróci razem z kumplem i kupią dwa wzmacniacze.
W sytuacji opisanej w wątku klient już nie wróci ani żaden jego znajomy. Z tego forum też zapewne wiele osób zrezygnuje z usług S4 Home.

Nie rozumiem jak z prostej sprawy można tak zszargać sobie opinię.

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.


 

Osoby prowadzące działalność zawsze staną po stronie branży. 
 

Osoby fizyczne będą wspierały zwykłego zjadacza chleba czyt. Kupującego  

 

Taki stan sie utrzymuje i tak zostanie.

 

Edytowane przez kwasior21
  • Moderatorzy
1 minutę temu, yayacek napisał:

To jest ryzyko działalności wysyłkowej. Jak się nie podoba to można się przerzucić na handel węglem czy hodowlę kaktusów.
To nie sprzedający jest panem a klient. To o klienta trzeba dbać bo dobry klient co kupuje towar za kilka tysięcy to skarb, może teraz nie kupił ale może za tydzień wróci razem z kumplem i kupią dwa wzmacniacze.
W sytuacji opisanej w wątku klient już nie wróci ani żaden jego znajomy. Z tego forum też zapewne wiele osób zrezygnuje z usług S4 Home.

Nie rozumiem jak z prostej sprawy można tak zszargać sobie opinię.

A później wszyscy narzekają, jakie to sklepy mają wysokie marże. 

Chcemy być szanowani, to szanujmy również sprzedających.

4 minuty temu, Marcinus napisał:

Ale to byłoby oszustwem ze strony sklepu, ponieważ wcześniej twierdziłeś, że wysłałeś sprawny sprzęt.

Może inaczej, odesłałem w takim samym stanie jak i kartonie w którym do mnie dotarł - paczka nie uszkodzona, sprzęt grający, sprawny. 

3 minuty temu, Marcinus napisał:

Ale to byłoby oszustwem ze strony sklepu, ponieważ wcześniej twierdziłeś, że wysłałeś sprawny sprzęt.

Jeżeli wysłał w takim samym stanie jaki otrzymał to sprzęt był wysłany jako sprawny. Klient napisał że zaraz po odbiorze od Kuriera że zadzwonił do Sklepu informując że ,, coś w środku lata ,, , i jeżeli ze strony sklepu nie było reakcji to ...

  • Moderatorzy
4 minuty temu, yayacek napisał:

Myślisz, że Amazon ma tysiące spraw. Oddają pieniądze w mig i się nie certolą.

Ja po zwrocie słuchawek, które miały być nowe, a miały ewidentne ślady użytkowania, czekałem za pieniędzy 3 tygodnie.

1 minutę temu, ttttttt3433434 napisał:

Może inaczej, odesłałem w takim samym stanie jak i kartonie w którym do mnie dotarł - paczka nie uszkodzona, sprzęt grający, sprawny. 

Czyli nastąpiło uszkodzenie Twojej przesyłki?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Klient – strona słabsza w relacji z przedsiębiorcą
Konsument jest stroną słabszą od przedsiębiorcy, ponieważ często kupuje produkty lub korzysta z usług, na których się nie zna. Oczekuje zatem, że sprzedawca udzieli rzetelne, wyczerpujące i profesjonalne informacje na ich temat. I właśnie posiadanie takiej wiedzy przez przedsiębiorców czyni ich stroną silniejszą wobec klienta. Konsument wymaga zatem większej ochrony niż firma."

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
1 minutę temu, Marcinus napisał:

czekałem za pieniędzy 3 tygodnie.

Współczuję, miałeś pecha i tak być nie powinno.
W Thomannie dostałem zwrot kilku tysięcy bez zbędnej zwłoki i bez zbędnych pytań.

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

  • Moderatorzy

Do tej pory, wszystko to są dywagacje, snute na podstawie wypowiedzi tylko jednej strony. NIkt z nas nie jest w stanie wiedzieć jaka była rzeczywistość. 

4 minuty temu, Marcinus napisał:

Ja po zwrocie słuchawek, które miały być nowe, a miały ewidentne ślady użytkowania, czekałem za pieniędzy 3 tygodnie.

Czyli nastąpiło uszkodzenie Twojej przesyłki?

W sumie to nie wiem, bo jak pisał sklep: paczka odebrana przez nikogo (porzucona) ;/ nie wiadomo co się z nią działo po zostawieniu, gdzie leżała. Może to sam sklep rzucił paczkę i uszkodził? Skoro mnie sie sugeruje umyślne zniszczenia to tym bardziej takie szkody są możliwe na magazynie sklepu gdzie się obraca dużą ilością paczek 🙂

  • Moderatorzy
1 minutę temu, ttttttt3433434 napisał:

W sumie to nie wiem, bo jak pisał sklep: paczka odebrana przez nikogo (porzucona) ;/ nie wiadomo co się z nią działo po zostawieniu, gdzie leżała. Może to sam sklep rzucił paczkę i uszkodził? Skoro mnie sie sugeruje umyślne zniszczenia to tym bardziej takie szkody są możliwe na magazynie sklepu gdzie się obraca dużą ilością paczek 🙂

Owszem, wszystko jest możliwe. Dlatego też nie możesz oczekiwać od wszystkich, że jak coś napiszesz, to każdy to uzna za prawdę. Do sądu rownież się "zaprasza" obie strony sporu.

Poza tym, sam tytuł wątku jak na razie jest pomówieniem, ponieważ niczego nie udowodniłeś. Owszem opowiedziałeś swoją wersję i nie przeczę, iż tak nie było, ale tymczasem, jak to już wcześniej ktoś napisał, to są tylko słowa.

20 minut temu, yayacek napisał:

W sytuacji opisanej w wątku klient już nie wróci ani żaden jego znajomy. Z tego forum też zapewne wiele osób zrezygnuje z usług S4 Home

Zgadza się 👍 Masz rację. Takie sytuacje są na niekorzyść sklepu obojętnie co by się wydarzyło. 

Ktoś tu pisał że PRL się skończył. Sęk w tym że dziś za sprawą obowiązujących przepisów dotyczących handlu internetowego PRL kwitnie. Mama mojej szkolnej koleżanki w latach 80-tych pracowała w jednym z warszawskich Pewex-ów i opowiadała jak to w piątek do lady ustawiała się kolejka chętnych po kamery, magnetowidy czy telewizory. Następnie w poniedziałek jeszcze przed otwarciem sklepu pod drzwiami kłębi się tłum piątkowych nabywców z kartonami i pudłami ze świeżo zakupionym sprzętem aby go zwrócić. Wtedy obowiązywało prawo konsumenckie, które pozwalało na zwrot towaru w ciągu pięciu dni dokładnie tak jak dziś, bez podania powodu. Tak to wtedy wyglądało gdy ktoś chciał nagrać niedostępną dla większość zjadaczy chleba kamerą VHS wesele czy chrzciny albo przyszpanować TV Sony czy wieżą JVC przed bidną rodziną, która wpadła na urodziny.

Współczesne mamy podobną sytuację bo przecież wszystko zakupione przez Internet można zwrócić (oprócz gaci) bez podania powodu. Nie uważacie, że dziś wielu (nie piszę tu o założycielu wątku) zachowuje się jak tamci ludzie z PRL-u ? Nie dziwię się sklepom, że broniąc się przed wekeendowymi klientami wysyłają na odsłuch trupy i mocno zgrane graty po przejściach.

Edytowane przez dlmtb
2 minuty temu, Marcinus napisał:

Owszem, wszystko jest możliwe. Dlatego też nie możesz oczekiwać od wszystkich, że jak coś napiszesz, to każdy to uzna za prawdę. Do sądu rownież się "zaprasza" obie strony sporu.

Poza tym, sam tytuł wątku jak na razie jest pomówieniem, ponieważ niczego nie udowodniłeś. Owszem opowiedziałeś swoją wersję i nie przeczę, iż tak nie było, ale tymczasem, jak to już wcześniej ktoś napisał, to są tylko słowa.

Tytuł nie jest pomówieniem, ponieważ:

Tu masz listę wszystkich operacji na rachunek S4Home, jak widzisz nie ma zwrotu, wiec kaucja jest zablokowana:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W poprzednich postach pokazywałem maila gdzie sklep specjalnie podkręca uszkodzenia żeby dostać kasę od przewoźnika - dla mnie to oszukańcze praktyki

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Moderatorzy
7 minut temu, dlmtb napisał:

Ktoś tu pisał że PRL się skończył. Sęk w tym że dziś za sprawą obowiązujących przepisów dotyczących handlu internetowego PRL kwitnie. Mama mojej szkolnej koleżanki w latach 80-tych pracowała w jednym z warszawskich Pewex-ów i opowiadała jak to w piątek do lady ustawiała się kolejka chętnych po kamery, magnetowidy czy telewizory. Następnie w poniedziałek jeszcze przed otwarciem sklepu pod drzwiami kłębi się tłum piątkowych nabywców z kartonami i pudłami ze świeżo zakupionym sprzętem aby go zwrócić. Wtedy obowiązywało prawo konsumenckie, które pozwalało na zwrot towaru w ciągu pięciu dni dokładnie tak jak dziś, bez podania powodu. Tak to wtedy wyglądało gdy ktoś chciał nagrać niedostępną dla większość zjadaczy chleba kamerą VHS wesele czy chrzciny albo przyszpanować TV Sony czy wieżą JVC przed bidną rodziną, która wpadła na urodziny.

Współczesne mamy podobną sytuację bo przecież wszystko zakupione przez Internet można zwrócić (oprócz gaci) bez podania powodu. Nie uważacie, że dziś wielu (nie piszę tu o założycielu wątku) zachowuje się jak tamci ludzie z PRL-u ?

Coś w tym jest.

Mnie najbardziej niepokoi brak świadomości. A niestety nie ma nic za darmo. Jeśli sklep, bierze  coś "w koszty", to nie jest tak, ze finalnie je ponosi. Na końcu te koszty i tak pokrywamy jako konsumenci.

P.S. - to napisałem ogólnie, nie tyczy się autora wątku.

Edytowane przez Marcinus
2 godziny temu, Wuelem napisał:

Przeczytałeś tamten temat? Tam chodziło o gałkę. Gałeczkę. Gałkunię

Ja przeczytałem. Tam nie chodziło o gałeczkę, gałkunię - tam chodziło o uszkodzenie sprzętu w trakcie przewozu do tego stopnia, że wykrzywiła się gałka. O ile, o ile - powtórzę po raz trzeci - o ile chodzi o ten sam egzemplarz to branie za niego pełnej kwoty (ceny) kaucji jak za nowy jest cokolwiek nieuczciwe. A jeśli kupujący-wypożyczający o tym nie wiedział to jest ewidentne wprowadzenie go w błąd co do cech/właściwości towaru za który uiścił kaucję. Kaucję, jak mniemam, w wysokości jak za nowy sprzęt. Nowy = nie naprawiany, nie rzucany przez stado kurierów etc.

Dziwi mnie ilość Waszmościa postów w tym temacie. I to raczej tendencyjnych.

To już wybrzmiewało w postach paru osób. Też składam system. Też wiele, wiele, wiele....osób podpowiada: wypożycz do domu i posłuchaj. Dziękuję bardzo. To ja już wolę sam zabrać (w moim przypadku) kolumny do domu i oddać je w takim samym stanie. Nie, nie będę zapierdzielał 300 km w jedną stronę. Wypożyczę na miejscu + - 150 km od domu. Na własny koszt, pojadę, uiszczę kaucję, a potem odwiozę i poproszę o jej zwrot. Nawet jeśli to nie będzie optimum, to mam to gdzieś. Spokój też ma swoją cenę.

W temacie. Nie podejrzewam autora o chęć cwaniactwa. Co by na tym zyskał? Na jego miejscu mógłby być każdy z nas.  Po doświadczeniach z kupnem Lumina U2 Mini w Q21 jestem jak najgorszego zdania o sprzedawcach w polin (jak to już ktoś opisał). Proponuję kontakt z dystrybutorami lub platformami sprzedaży, które mają za zadanie, w pierwszy rzędzie, ochronę konsumenta.

Yamaha R N803D, CD J&M CDD 201V, Hyperion IV

  • Moderatorzy
7 minut temu, ttttttt3433434 napisał:

Tytuł nie jest pomówieniem, ponieważ:

Tu masz listę wszystkich operacji na rachunek S4Home, jak widzisz nie ma zwrotu, wiec kaucja jest zablokowana:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W poprzednich postach pokazywałem maila gdzie sklep specjalnie podkręca uszkodzenia żeby dostać kasę od przewoźnika - dla mnie to oszukańcze praktyki

 

 

Ja nie jestem sędzią, ale moim zdaniem działasz w emocjach. Lepiej jakbyś poczekał do zakończenia sprawy i wtedy ją opisał. Teraz, to obojętnie jak się sprawa by nie potoczyła, to nikt nie będzie miał pewności, czy to była dobra/zła wola, czy wynik nagłośnienia sprawy przed jej zakończeniem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
7 minut temu, Marcinus napisał:

Coś w tym jest.

Mnie najbardziej niepokoi brak świadomości. A niestety nie ma nic za darmo. Jeśli sklep, bierze  coś "w koszty", to nie jest tak, ze finalnie je ponosi. Na końcu te koszty i tak pokrywamy jako konsumenci.

P.S. - to napisałem ogólnie, nie tyczy się autora wątku.

A przedsiębiorca zwykle posiada jakieś ubezpieczenie które pozwala mu się zabezpieczyć na sytuację związane a prowadzeniem działalności. 

  • Moderatorzy
1 minutę temu, ttttttt3433434 napisał:

ubezpieczenie

Pewnie i tak, ale to nie zmienia faktu, że składkę za to ubezpieczenie płaci z marży, którą wypracuje na kliencie.

Tak, czy inaczej, na końcu zawsze klient płaci za wszystko.

2 minuty temu, Marcinus napisał:

Ja nie jestem sędzią, ale moim zdaniem działasz w emocjach. Lepiej jakbyś poczekał do zakończenia sprawy i wtedy ją opisał. Teraz, to obojętnie jak się sprawa by nie potoczyła, to nikt nie będzie miał pewności, czy to była dobra/zła wola, czy wynik nagłośnienia sprawy przed jej zakończeniem.

Tylko kiedy to się skończy? @S4Home może się odwoływać od decyzji kuriera co może trwać miesiącami. Może zdecyduje się założyć sprawę cywilną firmie kurierskiej? A prawda jest taką że 6k powinno już być u dawno u mnie na koncie.

  • Moderatorzy
10 minut temu, ttttttt3433434 napisał:

Tylko kiedy to się skończy? @S4Home może się odwoływać od decyzji kuriera co może trwać miesiącami. Może zdecyduje się założyć sprawę cywilną firmie kurierskiej? A prawda jest taką że 6k powinno już być u dawno u mnie na koncie.

Mają 30 dni, które jeszcze nie minęły. Ja rekomenduję jednak troszkę cierpliwości. Działania w emocjach, nie wiele dobrego przynoszą.

Poza tym, jeśli jesteś pewien swojego, to tak jak już Ci tu niektórzy proponowali, zaangażuj w sprawę odpowiednie organa, Rzecznik Praw Konsumenta itp.

Bo to co tu teraz robisz, to taka burza w szklance wody.

Edytowane przez Marcinus

Miałem 2 lata temu podobną przygodę laptopem. Sprzęt dość drogi i markowy od znanego sprzedawcy w Polsce. Laptop został uszkodzony w transporcie do mnie. Zrobiłem reklamację a potem czekałem chyba ze 2 miesiące na naprawę, bo w tym czasie sprzedawca czekał na rozstrzygnięcie sprawy z kurierem (czekał na odszkodowanie). Ja w tym czasie miałem niesprawny sprzęt. 

A teraz moja niedawna "przygoda" z zakupem z aliex (z Chin). Zamówiłem towar i dostałem, tyle, że jedno opakowanie a powinny być dwa. Zrobiłem zdjęcia co dostałem a w odpowiedzi Chińczyk przysłał mi list przewozowy, że wysyłał dwie paczki oraz informację, że wysyła mi tą brakującą drugą paczkę jeszcze raz a kwestię odszkodowania będzie dochodził z kurierem.

Po 4 dniach miałem brakującą paczkę.

Taka tam różnica w podejściu do klienta.

18 godzin temu, ttttttt3433434 napisał:

Kurier zostawił przesyłkę pomimo, że na miejscu nie było adresata. Kurier nie umożliwił również jej oględzin ani nie pokwitował odbioru przesyłki bez zastrzeżeń. W związku z powyższym chcielibyśmy zgłosić reklamację transportu.

Na pocieszenie teraz kurier jak na dywaniku usłyszy o tej skardze to pracownicy będą dygać po paczki na rozdzielnię a już na pewno nigdy kurier nie pójdzie im na rękę .

@Marcinus jesteś Moderatorem - chyba uczciwie byłoby ograniczyć tą jatkę do poniedziałku, tak żeby dać możliwość zajęcia stanowiska przez @S4Home, który bądź co bądź jest długoletnim użytkownikiem tego forum i ma setki zadowolonych klientów. Dajmy mu szansę. T po pierwsze.

A po drugie - używanie określenia polin przez niektórych forumowiczów w stosunku do swojego kraju 

Edytowane przez Marcinus
  • Moderatorzy
1 minutę temu, Allmr napisał:

@Marcinus jesteś Moderatorem - chyba uczciwie byłoby ograniczyć tą jatkę do poniedziałku, tak żeby dać możliwość zajęcia stanowiska przez @S4Home, który bądź co bądź jest długoletnim użytkownikiem tego forum i ma setki zadowolonych klientów. Dajmy mu szansę. T po pierwsze.

Właśnie dlatego, że jestem moderatorem, to nie chcę niczego ograniczać, aby nie zostać posądzonym o stronniczość. Delikatnie zaapeluję o powściągliwość w ocenach, do momentu wypowiedzenia się drugiej strony.

Jeśli chodzi o wypowiedzi mające na celu obrażanie naszego kraju, ich autorzy będą mieli blokowane dostępy.

17 minut temu, margaryna85 napisał:

Na pocieszenie teraz kurier jak na dywaniku usłyszy o tej skardze to pracownicy będą dygać po paczki na rozdzielnię a już na pewno nigdy kurier nie pójdzie im na rękę .

A to była treść reklamacji pracownika s4home 🙂

Edytowane przez ttttttt3433434
8 minut temu, Marcinus napisał:

Właśnie dlatego, że jestem moderatorem, to nie chcę niczego ograniczać, aby nie zostać posądzonym o stronniczość. Delikatnie zaapeluję o powściągliwość w ocenach, do momentu wypowiedzenia się drugiej strony.

Jeśli chodzi o wypowiedzi mające na celu obrażanie naszego kraju, ich autorzy będą mieli blokowane dostępy.

Dziękuję i pozdrawiam.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.