Skocz do zawartości
IGNORED

Wzmacniacz pod gramofon do 11 tys.


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 12.11.2024 o 19:36, Tal napisał:

Powinieneś podać jeszcze metraż pomieszczenia w jakim słuchasz muzyki, bo to dość ważna informacja.

No i ile chcesz wydać na gramofon, bo na razie to wiemy, że masz wzmaka za 11000.

Byś mógł mnie obrazić, najpierw muszę cenić Twoje zdanie.

Tak na marginesie - do cichego słuchania wynalazek typu loudness ( nawet płynny )

posiada np. Yamaha ale taka "zwykła" jest niestety kilka razy za tania dla autora.

To, co może poprawić zewnętrzne pre może równie dobrze popsuć dodatkowy kabel.

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski

15 godzin temu, essewissa napisał:

Marantz, jeżeli ma być dobre pre zintegrowane, nikt w rozsądnych pieniądzach nie robi tego lepiej. Ja bym kupił model Marantz 30.

30 marantza koniecznie chce posłuchać i może uda się w przyszłym tygodniu. Ktoś w mojej rodzinie ma amplituner tej firmy i to naprawdę ładnie gra a to przecież all in one. Marantz też się pięknie prezentuje, muszę doczytać jaszcze co tam dokładnie wzmacnia winyla. W przyszłym tygodniu będę słuchał, na początku ktoś ma mi coś sam zaproponować w sklepie planeta dźwięku. Zawszę też zostaję jeszcze top hi fi gdzie kupiłem już jakiś czas temu gramofon i byłem niedawno z kimś na odsłuchu.

15 godzin temu, audioburak napisał:

Tak na marginesie - do cichego słuchania wynalazek typu loudness ( nawet płynny )

posiada np. Yamaha ale taka "zwykła" jest niestety kilka razy za tania dla autora.

To, co może poprawić zewnętrzne pre może równie dobrze popsuć dodatkowy kabel.

Nie chcę wchodzić w te marketowe Yamahy bo wszystkie chyba brzmią podobnie, zresztą mój brat ma taką i do cd i podpięcie pod kompa jest ok ale jak wpinalismy w to w gramofon to ..wiem, że wolę tego unikać. Yamaha R-N2000A jest naprawdę piękna i teraz na top hi fi cena spadła do 13 tys z 15....ale jak to brzmi nie słuchałem. Ktoś miał z nią do czynienia?  Kawał klocka podobno gra czysto i nie narzuca żadnej swojej barwy. Pytanie jakby to zagrało z pylonami...nie widzę w Warszawie sklepu który ma i Yamahę i pylony z ofercie.

Rynek wtórny 

chcesz coś co dobrze zagra z gramofonem , szukaj czegoś z jego złotej ery 

wysokie modele

Accuphase - np. 303x

Sansui - np. AU-X1

Tylko modele na rynek europejski z zasilaniem 220v ( żeby nie stosować zewnętrznego trafa zmieniającego napięcie )

wykonanie i brzmienie wbudowanych w tych wzmakach preampow gramofonowych bije na głowę nawet bardzo drogie zewnętrzne współczesne preampy 

no i mają ten analogowy sznyt epoki

większość proponowanych wcześniej wzmakow gra technicznie i bezdusznie nawet na czarnej płycie 

 

 

Edytowane przez morawka

Ilu ludzi tyle opinii

12 godzin temu, morawka napisał:

Rynek wtórny 

chcesz coś co dobrze zagra z gramofonem , szukaj czegoś z jego złotej ery 

wysokie modele

Accuphase - np. 303x

Sansui - np. AU-X1

Tylko modele na rynek europejski z zasilaniem 220v ( żeby nie stosować zewnętrznego trafa zmieniającego napięcie )

wykonanie i brzmienie wbudowanych w tych wzmakach preampow gramofonowych bije na głowę nawet bardzo drogie zewnętrzne współczesne preampy 

no i mają ten analogowy sznyt epoki

większość proponowanych wcześniej wzmakow gra technicznie i bezdusznie nawet na czarnej płycie 

 

 

Brak dostępności, możliwości odsłuchu a ceny z kosmosu niestety.

W dniu 12.11.2024 o 23:48, miki450 napisał:

Z twojego opisu tak naprawdę nic nie wiadomo: jaki masz układ pomieszczenia, jakie wytłumienie, czego przeważnie słuchasz, jakie masz preferencje brzmieniowe, jaką masz wkładkę.

Przy tych niewiadomych a przede wszystkim przy tym dość przeciętnym gramofonie, nie pchałbym się we wzmacniacz powyżej 10 tys. z wbudowanym pre phono bez żadnych regulacji, bo jest duża szansa wtopy.

Najlepszy wbudowany ma chyba Yamaha 1200/2200/3200 i poprzednicy 1100/2100/3000.

Ale koledzy mnie pewnie zaraz naprostują, że inne też przecież są bardzo dobre.

Tak naprawdę daleka droga przed tobą, bez prób, błędów i sporych wydatków się nie obejdzie.

Na dzisiaj, do tego gramofonu kupiłbym NAD'a 375 i jakieś przyzwoite pre, np. Pro Ject DS, i poszukał Pylonów Diamond.

Ewentualnie zamiast 375 i pre, poszukałbym dzielonki 165/275, bo 165 ma już wbudowany fajny pre phono.

Do gramofonu poszukałbym lepszej wkładki, może być AT, np seria 5xx bo 7xx to już raczej byłby przerost formy.

I słuchał, i się cieszył muzą.

 

Uważam że autor tematu kombinuje z sensem. Najpierw k9nkretny wzmak, moim zdaniem tylko i wyłącznie Yamaha AS-2200 z najlepszym pre gramofonowe. Nawet jeśli wyjdzie trochę powyżej 11kzł za nowy, to sporo tysięcy zostanie zaoszczędzonych właś ie na pre phono.

Ponieważ Yamaha AS2200 gra zdecydowanie najcieplej z proponowanych, potem zdecydowanie do niej Droższe Bowersy 703S3 i do tego jak najdroższe okablowanie które Yamaha najszybciej wykorzysta.

PS- do gramofonu tylko i wyłącznie wkładka MC bo tu dopiero zabłyśnie pre Yamahy.

 

W dniu 15.11.2024 o 01:02, Automatic85 napisał:

No właśnie.... postanowiłem sprawdzić audiolaba 900Oa. i Cambridge Audio EVO 150 Marantz model 30 i technics su-g700m2 ale facet w planecie dźwięku mi powiedział, że to lepiej zbudować na wzmacniaczu i przedwzmacniaczu gramofonowym. Więc w sumie....już zgłupiałem. Teoretycznie to tak zbudowany system powinien chyba zabrzmieć lepiej. Nie zależy mi na dacu, wyświetlaczach i innych bajerach. W poniedziałek umówię odsłuch, choć proponowali wcześniej ja niestety ze względu na pracę nie mogę.

Zewnętrzne pre gramofonowe wymaga dodatkowych kabli a to kolejny tysiak czy więcej. Wbudowany jest oczywiście najlepszy, tylko problem w jego jakości, dlatego ja i inni polecaliśmy Yamahę bo ona ma super pre gramofonowe.

W dniu 17.11.2024 o 21:52, Audroc napisał:

Uważam że autor tematu kombinuje z sensem. Najpierw k9nkretny wzmak, moim zdaniem tylko i wyłącznie Yamaha AS-2200 z najlepszym pre gramofonowe. Nawet jeśli wyjdzie trochę powyżej 11kzł za nowy, to sporo tysięcy zostanie zaoszczędzonych właś ie na pre phono.

Ponieważ Yamaha AS2200 gra zdecydowanie najcieplej z proponowanych, potem zdecydowanie do niej Droższe Bowersy 703S3 i do tego jak najdroższe okablowanie które Yamaha najszybciej wykorzysta.

PS- do gramofonu tylko i wyłącznie wkładka MC bo tu dopiero zabłyśnie pre Yamahy.

 

Będę jeszcze chciał posłuchać Technics SU-G700M2 z jakimś pre (proponują mi z naszą Polską iskrą)Ja wiem, że to niby cyfrowe pod gramofon ale on podobno świetnie radzi sobie nawet bez niego. Ta Yamaha prezentuję się kapitalnie z drugiej strony to niby amplituner. Ogólnie to 11 tys. nie jest sztywne. 

Słuchał ktoś atoll in200 z jakimś pre? W ogóle słyszał ktoś nową wersję atoll in200 Evo? 

Ale in 200 to jest Integra po co ci do niego pre? 

Z każdą kolejną linią a to nieco zmienia sekcję zasilania swoich wzmacniaczy. Różnica w brzmieniu nie jest olbrzymia. 

Jeżeli starszy model jest dostępny i to w lepszej cenie to wówczas nie dokłada się do nowych

W dniu 23.11.2024 o 11:34, Piotr Sonido napisał:

Ale in 200 to jest Integra po co ci do niego pre? 

Z każdą kolejną linią a to nieco zmienia sekcję zasilania swoich wzmacniaczy. Różnica w brzmieniu nie jest olbrzymia. 

Jeżeli starszy model jest dostępny i to w lepszej cenie to wówczas nie dokłada się do nowych

Na szczęście świat audio jest tak skonstruowany, że na początku słuchasz później płacisz....nie zaszkodzi je porównać....

22 godziny temu, Automatic85 napisał:

Na szczęście świat audio jest tak skonstruowany, że na początku słuchasz później płacisz....nie zaszkodzi je porównać....

Oczywiście że tak. 

Jeżeli tylko jest taka możliwość i przy tym sposobność zaoszczędzenia wybierając starszy model to jestem absolutnie za. 

Bardziej to mnie zastanawiała ta kwestia przez wzmacniacza. Bo tutaj to średnio widzę zastosowanie

  • 3 tygodnie później...

 Czas mija, jestem po odsłuchach. Słuchałem rotela 1592 Mk II z Bowers & wilkins 702 i 703. Zabrzmiało to po prostu poprawnie ale w zasadzie nie wzbudziło emocji. Po prostu to wszystko było za jasne, brakowało dołu i tego specyficznego analogowego brzmienia (słuchałem pod gramofonem i winylem.) Później słuchałem Atoll in 200 evo z naszym polskim przedwzmacniaczem iskra 1, gramofon technics i pylon jasper monitor 18. Myślałem, że to będzie zbyt ciemne i osadzone nisko ale wcale nie było. Kapitalnie zabrzmiało, ten atoll ma swój klimat, ciepły, niski ale absolutnie nie brakuje góry- wszystko jest na miejscu. Następnie wjechała rega elicit mk5(wraz z iskrą 1 i jasperami 18) Kompletnie się odbiłem od tego zestawu, zupełnie nie moja bajka, środek się wylewał z głośników miejscami aż agresywnie. Później pojawił się fezz titania evo, kurczę jak to wygląda i miejscami jak brzmi- muzyka gitarowa na tych monitorach jaspera wgniata w fotel. Wydaje się po prostu autentyczna, jakby się siedziało w garażu na próbie jakiejś kapeli. Soundtrack do Bram stoker Dracula Wojciecha Kilara, orkiestra i smyczki- bomba. Problem pojawił się przy muzyce elektronicznej- bas się zaczyna rozjeżdżać, ciągnąć a góra robi się jakoś nienaturalnie surowa. To duży problem bo ja sporo słucham elektroniki. Na finał audiolab 9000a. Oczywiście wraz z iskrą 1 i jasperami. I tu mam dylemat. To chyba najbardziej poukładany zestaw, stonowany, neutralny. Wszystko się tam zgadza, nie tak ciepły jak atoll ale też dynamiczny. Ma się świadomość, że jest to zaleta ale....atoll daje więcej radości ze słuchania. Zabrałem więc atoll in 200 evo, iskrę, kable i wypożyczyłem do domu. Wpięte pod bowers wilkins cm5 i gramofon audiotechnica. Wiem, te kolumny to inny budżet ale są jasne i z tym atollem po prostu petarda! Ten wzmacniacz ma kopa, swój charakter i nie bierze jeńców. A te kolumny dzięki niemu schodzą niżej, cieplej ale zachowują swoją charakterystykę na górze. Elektronika, duby, rock, jazz wszystko ma swój charakter i kopa. Na sam finał podkręciłem głośność by zmęczyć te głośniczki ale dały radę, choć miałem wrażenie, ze błagają o szklankę wody 🙂 Chce jeszcze sprawdzić audiolaba ale z jakimś przedwzmacniaczem...hmmm cieplejszym? Lampa? Słuchaliście fezz gaia prestige? Nie ma ciągle opinii, brak recenzji, jedyne co można znaleźć w sieci to wzmianka jakiegoś fana marki. Audiolab 9000a może grać jako końcówka mocy. Warto to z lampą sprawdzać?

W dniu 25.11.2024 o 17:47, Piotr Sonido napisał:

Oczywiście że tak. 

Jeżeli tylko jest taka możliwość i przy tym sposobność zaoszczędzenia wybierając starszy model to jestem absolutnie za. 

Bardziej to mnie zastanawiała ta kwestia przez wzmacniacza. Bo tutaj to średnio widzę zastosowanie

Ja chyba nie bardzo rozumiem o co chodzi z tą integrą w tym co napisałeś. Atoll in 200 w podstawowej formie to po prostu wzmacniacz. Nie ma żadnej opcji cyfrowej. Można do niego dokupić moduł cyfrowy i wtedy staje się integrą. In 200 i in 200 evo nie ma przedwzmacniacza gramofonowego, on nawet uziemienia na gramofon nie ma. W podstawowej postaci nie mają też żadnych złącz cyfrowych. Opis atoll in 200 evo z sekcją cyfrową jako wzmacniacz zintegrowany wprowadza w błąd- bo do tej sekcji trzeba dorzucić blisko 1800 zł. Przedwzmacniacz gramofonowy w każdym wzmacniaczu robi robotę bo winyl jest dość charakterystyczny jako nośnik i wymaga specjalnego potraktowania i wzmocnienia. Przedwzmacniacz może też nadawać określoną barwę. W sumie ostatnio słuchałem audiolaba 9000a który jest integrą pełną gębą i posiada przedwzmacniacz gramofonowy. Tylko, że jeśli potraktujemy go jako końcówka mocy i podepniemy inny przedwzmacniacz gramofonowy (zewnętrzny) to gra po prostu inaczej.

8 godzin temu, Automatic85 napisał:

Ja chyba nie bardzo rozumiem o co chodzi z tą integrą w tym co napisałeś. Atoll in 200 w podstawowej formie to po prostu wzmacniacz. Nie ma żadnej opcji cyfrowej. Można do niego dokupić moduł cyfrowy i wtedy staje się integrą. In 200 i in 200 evo nie ma przedwzmacniacza gramofonowego, on nawet uziemienia na gramofon nie ma. W podstawowej postaci nie mają też żadnych złącz cyfrowych. Opis atoll in 200 evo z sekcją cyfrową jako wzmacniacz zintegrowany wprowadza w błąd- bo do tej sekcji trzeba dorzucić blisko 1800 zł. Przedwzmacniacz gramofonowy w każdym wzmacniaczu robi robotę bo winyl jest dość charakterystyczny jako nośnik i wymaga specjalnego potraktowania i wzmocnienia. Przedwzmacniacz może też nadawać określoną barwę. W sumie ostatnio słuchałem audiolaba 9000a który jest integrą pełną gębą i posiada przedwzmacniacz gramofonowy. Tylko, że jeśli potraktujemy go jako końcówka mocy i podepniemy inny przedwzmacniacz gramofonowy (zewnętrzny) to gra po prostu inaczej.

Integra to wzmacniacz zintegrowany czyli taki posiadający w sobie przedwzmacniacz i końcówek mocy. 

Integra nie musi nie. Żadnego wejścia na DAC. 

Atoll in200 jest taka sama Integra co audiolab 9000a. Mogą być jeszcze wzmacniacze z wbudowanymi funkcjami sieciowymi to także są wzmacniacze zintegrowane.

Tak przedwzmacniacz a końcówka mocy w danej Interze nadaje jej brzmienie i masz rację że podłączając zewnętrzny element w zamian za tego w Integrze może dość do zmiany brzmienia.

Bo Atolle to dobre wzmacniacze są , i tyle. Sugeruje brać Atolla 200, a jak sie da to i 300, ale bez żadnych extrasów.

Do tego osobne pre gramofonowe , może ta Iskra , albo coś używanego w tej cenie . I cieszyć się muzą, to podstawa.

Miałem kiedyś Atoll IN 200 do którego dokupiłem kartę phono. Grało to bardzo fajnie, spokojnie można polecić.

"Tynk pożera dźwięk" 747

7 minut temu, EmilioE napisał:

Miałem kiedyś Atoll IN 200 do którego dokupiłem kartę phono. Grało to bardzo fajnie, spokojnie można polecić.

Zgoda, ale sądzę,że zestaw Atoll plus pre gramofonowe, używane  w cenie około 1000-1500 pln , np LAR, Lehman, Trigon może zagrać jednak nieco lepiej. Kwestia do rozważenia przez autora.

Pewnie zagra lepiej, to zawsze osobne zasilanie. Trzeba wyważyć do jak zaawansowanej wkładki mamy używać preampa. 

"Tynk pożera dźwięk" 747

13 godzin temu, Automatic85 napisał:

rotela 1592 Mk II z Bowers & wilkins 702 i 703

Szkoda że Coplanda nie podłączyli do tych B&W 😉 CSA-100 do 703 a CSA-150 do 702 pewnie by się takie połączenie spodobało. 

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

W dniu 13.12.2024 o 09:01, kgr napisał:

Zgoda, ale sądzę,że zestaw Atoll plus pre gramofonowe, używane  w cenie około 1000-1500 pln , np LAR, Lehman, Trigon może zagrać jednak nieco lepiej. Kwestia do rozważenia przez autora.

Też tak myślę, problem polega na tym, że trzeba znaleźć taki w sklepie, posłuchać a później trafić jeszcze używkę. A ta iskra za 2 tys. gra naprawdę kapitalne jak na moje ucho to porównywalnie z przedwzmacniaczem z półki cenowej 3-3500 zł 

 Po świętach sprawdzę jeszcze audiolaba 9000a z pre lampowym fezz i wybiorę z tych dwóch zestawów.

W dniu 13.12.2024 o 05:27, Piotr Sonido napisał:

Integra to wzmacniacz zintegrowany czyli taki posiadający w sobie przedwzmacniacz i końcówek mocy. 

Integra nie musi nie. Żadnego wejścia na DAC. 

Atoll in200 jest taka sama Integra co audiolab 9000a. Mogą być jeszcze wzmacniacze z wbudowanymi funkcjami sieciowymi to także są wzmacniacze zintegrowane.

Tak przedwzmacniacz a końcówka mocy w danej Interze nadaje jej brzmienie i masz rację że podłączając zewnętrzny element w zamian za tego w Integrze może dość do zmiany brzmienia.

Miałem pisać odpowiedź ale widże że już ktoś napisał.

W dniu 13.12.2024 o 07:45, EmilioE napisał:

Miałem kiedyś Atoll IN 200 do którego dokupiłem kartę phono. Grało to bardzo fajnie, spokojnie można polecić.

Zgadza się! W dodatku seria Signature jest w wyprzedaży więc można w dobrej cenie zakupić owy wzmacniacz.

2 godziny temu, Automatic85 napisał:

A ta iskra za 2 tys. gra naprawdę kapitalne jak na moje ucho to porównywalnie z przedwzmacniaczem z półki cenowej 3-3500 zł 

Tu również się zgodzę, świety pre gramofonowy! To skoro się podoba to może warto iść w tego Atolla i Iskrę :)

Zawsze do usług panowie 🙂

W dniu 13.12.2024 o 07:47, kgr napisał:

Bo Atolle to dobre wzmacniacze są , i tyle. Sugeruje brać Atolla 200, a jak sie da to i 300, ale bez żadnych extrasów.

Do tego osobne pre gramofonowe , może ta Iskra , albo coś używanego w tej cenie . I cieszyć się muzą, to podstawa.

Też tak uważam chociaż wiadomo są osoby które powiedzą odwrotnie.

 

  • 2 tygodnie później...

Nie wziąłeś pod uwagę i nikt nie zaproponował MOON 250i v2, a to pod analogowo brzmiący zestaw nadaje się wprost idealnie. Jedyny problem z MOONem jest taki, że jak go odsłuchasz niewygrzanego to się wystraszysz i odpuścisz. 😛

Witam. Podpinam się pod posta, a jeśli to problem to założę nowy. 
Szukam Wzmacniacza pod gramofon Pro-Ject debut pro b i kolumny Bowers B&W 603 s2 + subwoofer asw608 oraz CD. Obecnie posiadam Yamaha R-N800A pod Tidal, radio, Deezer. 
Muzyki jakiej słucham to Rock, Dance/Pop, HipHop, House, muzyka filmowa. Pokój ok 30m2

Wiem, że niektóre wzmacniacze nie obsługują subwoofera....mówi sie trudno. 

Z kilku forum spisałem parę modeli, proszę nie skupiać się wyłącznie na najdroższych modelach ( chyb ze nie ma wyjścia) 🤣 Mogą być z możliwościami streamingu, bo mogą zagrać lepiej od R-N800A. Może być, tak, że kupię 2, bo okazję się trafiają.  


Musical Fidelity A3.2
Musical Fidelity M2si 
Rotel A8
Yamaha as1000
Rotel ra-1070
Audiolaba 7000a
yamaha a-s2000

 

OK 4000zł

Arcam A15
magnat ma 900
Rotel A14
NAD C3050
Atoll IN 100
creek destiny 2
Roksan K3
hegel h95
hegel h200
Atoll IN 200 
Accuphase p260
Sansui AU-X1
Moon 240i
MOON 250i

 

Ponad 5000zł

Yamaha a-s1200
Rega Aethos
Roksan Caspian M2
Accuphase E-260

 

Troche drożej

Accuphase E 303
Acxuphase e-303x
Accuphase E-305V
vincent SV-228
Luxman L-505uX II Mark II !!!!
Yamaha AS2200
Audiolab 9000A
Rotela RA-1592mk2
Gato DIA-250S

Pozdrawiam 

W dniu 12.11.2024 o 18:17, Automatic85 napisał:

Rotel z bowersami 703 jednak za te pieniądze brzmiał troszkę za jasno

Rotel z Bowersami za każde pieniądze będzie brzmiał za jasno. Celuj w Musical Fidelity. Alternatywnie używany Luxman.

Jeszcze Parasound warto wypróbować.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

W dniu 3.01.2025 o 21:09, kemyd napisał:

Mogą być z możliwościami streamingu, bo mogą zagrać lepiej od R-N800A.

ARCAM SA30. Używane chodzą po 5000 zł. 

Fanless PC + Roon ROCK -> WiFi -> Arcam SA30 (Gigawatt LC-2 mk2) DIRAC! -> QED Silver Anniversary XT -> Fyne Audio F500SP

W dniu 3.01.2025 o 21:09, kemyd napisał:

Witam. Podpinam się pod posta, a jeśli to problem to założę nowy. 
Szukam Wzmacniacza pod gramofon Pro-Ject debut pro b i kolumny Bowers B&W 603 s2 + subwoofer asw608 oraz CD. Obecnie posiadam Yamaha R-N800A pod Tidal, radio, Deezer. 
Muzyki jakiej słucham to Rock, Dance/Pop, HipHop, House, muzyka filmowa. Pokój ok 30m2

Wiem, że niektóre wzmacniacze nie obsługują subwoofera....mówi sie trudno. 

Z kilku forum spisałem parę modeli, proszę nie skupiać się wyłącznie na najdroższych modelach ( chyb ze nie ma wyjścia) 🤣 Mogą być z możliwościami streamingu, bo mogą zagrać lepiej od R-N800A. Może być, tak, że kupię 2, bo okazję się trafiają.  


Musical Fidelity A3.2
Musical Fidelity M2si 
Rotel A8
Yamaha as1000
Rotel ra-1070
Audiolaba 7000a
yamaha a-s2000

 

OK 4000zł

Arcam A15
magnat ma 900
Rotel A14
NAD C3050
Atoll IN 100
creek destiny 2
Roksan K3
hegel h95
hegel h200
Atoll IN 200 
Accuphase p260
Sansui AU-X1
Moon 240i
MOON 250i

 

Ponad 5000zł

Yamaha a-s1200
Rega Aethos
Roksan Caspian M2
Accuphase E-260

 

Troche drożej

Accuphase E 303
Acxuphase e-303x
Accuphase E-305V
vincent SV-228
Luxman L-505uX II Mark II !!!!
Yamaha AS2200
Audiolab 9000A
Rotela RA-1592mk2
Gato DIA-250S

Pozdrawiam 

Pominąłeś jakąś markę lub model? Podejście całkowicie pozbawione sensu. Czemu ma służyć ta wyliczanka poza pochwaleniem się, że znasz tyle nazw? Zupełnie różne przedziały cenowe. Zupełnie różne style grania. Skup się na 2-3 najlepiej spełniających kryteria. Najważniejsze to wiedzieć, czego się chce. 

2 hours ago, piotrek7 said:

Pominąłeś jakąś markę lub model? Podejście całkowicie pozbawione sensu. Czemu ma służyć ta wyliczanka poza pochwaleniem się, że znasz tyle nazw? Zupełnie różne przedziały cenowe. Zupełnie różne style grania. Skup się na 2-3 najlepiej spełniających kryteria. Najważniejsze to wiedzieć, czego się chce. 

Zapewne pominąłem, nie chce zakładać osobnych tematów na klasy, ceny itp. Bywa tak, że sprzęt za 10tys gra podobnie lub niezauważalnie do tego za 3-4tys. 
Czego oczekuje? Czystego dźwięku, abym przy Metallica usłyszał pazur, czy Hans zimmer każdy instrument, a przy The Prodigy membrany pokażą jak reagują na niskie tony.
Ps. Piotrek, Ja się kompletnie nie znam, dlatego to co wyszukałem na innych formach z polecanych wzmacniaczy spisałem i jest ta lista. 
Pozdrawiam 

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.