Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

23 godziny temu, Pseudodrummer napisał:

Definicja naszych czasów:

ale niedługo nas zmuszą do tych elektrycznych gówien

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
46 minut temu, fetek napisał:

ale niedługo nas zmuszą do tych elektrycznych gówien

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dlatego tylko Polexit nas ratuje przed tym euro nacjonalistycznym szaleństwem...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

,,Żyj prawdziwie, kochaj szczerze zanim wszystko śmierć zabierze".

11 godzin temu, cortes napisał:

Dlatego tylko Polexit nas ratuje przed tym euro nacjonalistycznym szaleństwem...

Do większosci dalej nie dociera że tą bandą pokojowo śię nie wskóra,tu trzeba wyjsc na ulice nawet zaryzykować życie,miejsce tych kryminalistów jest przed plutonem egzekucyjnym.

 

W dniu 8.05.2025 o 11:21, TomekL3 napisał:

 

zawód kierowca zanika.
ciekawe,kiedy zaniknie zawód "pasażer"

Nie wierzę w pesymizm. Jeżeli coś nie idzie po Twojej myśli, przebijaj się do przodu

13 godzin temu, fetek napisał:

ale niedługo nas zmuszą do tych elektrycznych gówien

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pełna elektryczna inwigilacja w środku samochodu o tym się celowo nie wspomina

Godzinę temu, fan64 napisał:

Do większosci dalej nie dociera że tą bandą pokojowo śię nie wskóra,tu trzeba wyjsc na ulice nawet zaryzykować życie,miejsce tych kryminalistów jest przed plutonem egzekucyjnym.

 

Czemu tak pokojowo, czyżby autocenzura?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

50 minut temu, ASURA napisał:

Czemu tak pokojowo, czyżby autocenzura?

Tak zwane metody pokojowe zaprowadzą społeczeństwa UE w kąt z którego już nie wyjdziemy,dziś brukselkowi bandyci z góry dyktują nam czym mamy jezdzić a jutro trzeba będzie zalogować śię do systemu i podać powód wyjscia z domu...śmieszne nie? do czasu.

Tak pomalutku gotują żabkę...czasem jakiś krok do tyłu aby nie spłoszyć generalnie do przodu z wdrażaniem zamordyzmu...jeszcze więcej kamer,fotoradarów ograńiczeń wszystko dla naszego dobra.

22 minuty temu, fan64 napisał:

Tak zwane metody pokojowe zaprowadzą społeczeństwa UE w kąt z którego już nie wyjdziemy,dziś brukselkowi bandyci z góry dyktują nam czym mamy jezdzić a jutro trzeba będzie zalogować śię do systemu i podać powód wyjscia z domu...śmieszne nie? do czasu.

Tak pomalutku gotują żabkę...czasem jakiś krok do tyłu aby nie spłoszyć generalnie do przodu z wdrażaniem zamordyzmu...jeszcze więcej kamer,fotoradarów ograńiczeń wszystko dla naszego dobra.

To już Stanisław Lem dawno opisywał, no i ta tabletka raz dziennie na dobre samopoczucie...

Ten układ to nam buduje putin wbrew sobie pchając nas coraz mocniej w "bezpieczne" "demokratyczne" łapki centralizmu unijnego

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

35 minut temu, mariusz05 napisał:

 

Jakbys obejrzal Xpeng osobiscie to bys wiedzial ze Audi jest zdecydowanie wyzsza polka (nawet myslalem o kupnie G9). Z kolei oglądając juz BYD to potrzeba E klase w dobrej opcji aby bylo lepiej, ale to zupelnie inne kategorie cenowe. BYD (przynajmniej na starych bateriach) byl z kolei taki se technologicznie.

Z tymi Chińczykami trzeba trochę odczekać, jak się będzie zawieszenie, pneumatyka sprawowało po latach, przebiegach ponad 60k km.
Klimat, drogi, to wszystko po czasie pokaże, europejska czy chińska technologia.

 

12 godzin temu, .:Gerard:. napisał:

Z tymi Chińczykami trzeba trochę odczekać, jak się będzie zawieszenie, pneumatyka sprawowało po latach, przebiegach ponad 60k km.
Klimat, drogi, to wszystko po czasie pokaże, europejska czy chińska technologia.

 

Dokladnie tak zrobilem i sobie czytam fora i grupy na FB zeby zobaczyc co uzytkownicy maja do powiedzenia.

15 godzin temu, .:Gerard:. napisał:

Z tymi Chińczykami trzeba trochę odczekać, jak się będzie zawieszenie, pneumatyka sprawowało po latach, przebiegach ponad 60k km.
Klimat, drogi, to wszystko po czasie pokaże, europejska czy chińska technologia.

 

Producentami 90% podzespołów do Europejskich aut są Chiny to co innego będzie w Chińskich ? Podejrzewam że nawet blacha na karoserie bo " zielony wał" inne takie tam a właściciele fabryk nie mają skrupułów ,w końcu pieniądze nie śmierdzą i kapitał niema narodowości.😁

6 godzin temu, mariusz05 napisał:

Producentami 90% podzespołów do Europejskich aut są Chiny to co innego będzie w Chińskich ? 

Pierwszy właściciel będzie zadowolony, a drugi? Znając Chińczyków to błaha z pozoru usterka sprawi, że auto trafi na złom. Po prostu nie będzie części, czas oczekiwania liczony w miesiącach i ceny z kosmosu. O takich sprawach jak serwisówka szkoda wspominać.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

16 godzin temu, szymon1977 napisał:

Pierwszy właściciel będzie zadowolony, a drugi? Znając Chińczyków to błaha z pozoru usterka sprawi, że auto trafi na złom. Po prostu nie będzie części, czas oczekiwania liczony w miesiącach i ceny z kosmosu. O takich sprawach jak serwisówka szkoda wspominać.

No nie, będzie wręcz odwrotnie, błaha usterka w usterka europejskich sprawi że będziesz skazany na ASO albo albo za wszystko zapłacisz dużo więcej. Do tego zostaniesz zmuszony do przerejestrowywać aut w serwisach oraz opłacania abonamentów.

Start impry od września. 

Chińczyków ten system nie obowiązuje, jeśli zostawią OBD i K-line, CAN i nie rusza protokołów to będziemy kupować chińskie auta bo będą tańsze w naprawie.. ba bo będzie je można po prostu naprawić.

22 godziny temu, mariusz05 napisał:

" zielony wał"

to i tak lajtowa wersja tego co nadchodzi.

Edytowane przez fetek
  • Moderatorzy

Dla wszystkich troszczących się o użytkowników chińskich samochodów polecam przyjrzeć się segmentom, które wystartowały wcześniej tj. skuterom, quadom i motocyklom.

Do wglądu marki Kymco, CFMoto, TRK. Podpowiem, że wszystko jest ok.

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Opel Kadet GSI w latach 90 potrafił niejednego z równowagi wyprowadzić motor 2.0 150KM w tak lekkiej budzie to była rakieta...i te "cyfrowe" zegary.

Edytowane przez fan64

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nowy Xpeng P7

2026-Xpeng-P7-Top-Down.webp

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
19 godzin temu, fan64 napisał:

Opel Kadet GSI w latach 90 potrafił niejednego z równowagi wyprowadzić motor 2.0 150KM w tak lekkiej budzie to była rakieta...i te "cyfrowe" zegary.

Nawet dziś by nie jednego zadziwił tym swoim "osiem do sety". A brzmiał przy tym piękną chrypką przez ten tłumik z dwiema prostokątnymi końcówkami... a może to Vectra z tym silnikiem była?

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Godzinę temu, szymon1977 napisał:

a może to Vectra z tym silnikiem była?

jeśli mamy na uwadze lata 1990-1995 to z racji tego że miałem Vectrę A wersja Diamant cokolwiek to znaczy....1.8 90KM i trochę zazdrościłem mającym 2.0 115Km to już fajnie jechało...ale 2.0 150KM? tego raczej nie było.

Model Vectra B od 1995r to już inna para kaloszy...1.6 i motory 1.8 i 2.0 16V{ten 136Km już ładnie jechał} ponoć były benzyny 2.5V6 w policji ale nie wiem na 100%

Tak na marginesie Vectra A wersja 1.8B była bezawaryjna...prosty jak młotek,naprawy to groszowe wydatki,przy przebiegu 230tys. a może 330tys? poszła uszczelka pod głowicą,nawet rdza nie była taka straszna jak piszą.

Niestety dobrze to już było....i komu to przeszkadzało? robić proste funkcjonalne auta dla zwykłych ludzi...

Ps,dziś mam wynalazek w którym całkowicie zblokowano{bardzo skutecznie}dostęp do elektroniki silnika i skrzyni biegów i mam eko-szrota.

15 godzin temu, fan64 napisał:

2.0 150KM? tego raczej nie było.

To legendarne 2.0 16V 150KM było, a po modernizacji zastąpiono dziadkowym 2.0 16V Ecotec 136KM (to zupełnie inne silniki). Było też 2.0T 200KM i 2.5V6 170KM, i chyba wszystkie od 2.0 8V w wersjach 4x4 (2.0T chyba tylko 4x4).

Vectra A miała więcej ciekawych wersji od zwyczajnych 🙂

 

 

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Niestety Opel miał dziwaczną polotykę modelową. Astra F: jakoś w '96 pojawiły się Ecotec-i, wśród nich 1.6 16V 100KM, który w opinii konsumentów "chodził prawie jak dwa-zero" (nie "chodził", ale liczy się opinia  a nie fakty). Zamiast skorzystać z okazji i wprowadzić wersję "S", czyli 1.6 16V + pakiet stylistyczny z GSI, to w GSI usunięto pakiet stylistyczny i zamiast 2.0 16V 150KM wprowadzono dziadkowego Ecotec-a. Podobno z powodów ekologicznych - dziwne, bo Astra G w pierwszej wersji OPC miała ten sam silnik, ale już 160KM, który kręcił się wesoło jak Honda (miał też inne zawieszenie, skrzynię, szperę. itp, itp). Bardzo ciekawe auto, ciekawsze od OPC wprowadzonego po roku z trywialnym 2.0T Ale wtedy już sprzedaż nakręcał 1.9TDI, który w opinii konsumentów "idzie jak GTI i pali piątkę" (nie idzie i nie pali, ale liczy się opinia a nie fakty).

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Wtedy też VW zjadł swój własny ogon, przyklejając kultowy znaczek GTI na każdego Golfa IV powyżej 1.6, czyli 2.0, 1.8 20V, 1.8T, 1.9TDI

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

W dniu 23.04.2025 o 18:50, partick napisał:

W sumie, to trochę wydumany problem.

O ile, dojeżdżając do/z pracy kawałek po autostradzie, nigdy nie korzystałem z overdrive, to na trasie zawsze. Bo tak mnie nauczył mój instruktor, wieki temu, podobnie jak i trzymania lewej nogi z dala od hamulca.

Hamowanie lewą nogą to elementarz jazdy sportowej. 

Edytowane przez Assassin
48 minut temu, Assassin napisał:

Hamowanie lewą nogą to elementarz jazdy sportowej. 

Nawet w jeździe sportowej hamowanie lewą nogą nie ma sensu... chyba, że potrafisz wtedy coś sensownego zrobić prawą nogą... ale elektronika dzisiejszych aut na to nie pozwala... eee... summa summarum instruktor miał rację.

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.