Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  809 członków

Dynaudio Klub
IGNORED

Klub miłośników Dynaudio


Rekomendowane odpowiedzi

36 minut temu, Miroslav1 napisał:

...nie jestem przekonany czy kolega (dla niego wzmacniacz) powinien szukać coś tylko szybkiego z akcentem na dół pasma

w takim przypadku będzie szybko i tanio  kupić jakąś integrę Krella powiedzmy KAV500i - spokojnie napędzi

ale całościowo już niekoniecznie musi się podobać....dlatego zapytałem o EC...wzmacniacz który ma swoją moc

ale i bardzo ładną barwę/nasycenie - czego raczej o Krellu  nie można powiedzieć 

 

nie wiem jak kumpel zadecyduję ale z tego co wczoraj usłyszałem to bierze pod uwagę EC

a następnie jakąś mocną lampę....wspomniał również o Jadis DA88 (odradziłem) jak już to i88

 

 

pięknie powiedziane, nic dodać już nie trzeba...

Panowie, jaką lampę (integra) polecacie do S25?

Spróbowalbym Octave właśnie. Kwestia też budżetu. 

  • Moderatorzy
14 godzin temu, Miroslav1 napisał:

...nie jestem przekonany czy kolega (dla niego wzmacniacz) powinien szukać coś tylko szybkiego z akcentem na dół pasma

w takim przypadku będzie szybko i tanio  kupić jakąś integrę Krella powiedzmy KAV500i - spokojnie napędzi

ale całościowo już niekoniecznie musi się podobać....

Żle mnie zrozumiałeś, bo wcale mi nie chodziło o to, by kupić coś z "akcentem na dół pasma" tylko by kupując wzmacniacz mieć świadomość, że te kolumny są wybredne na dole. Czyli tam gdzie uszedłby wzmacniacz z lekko poluźnionym dołem, to już w tych Dynakch nie da rady, bo one bardzo mocno wyeksponują problemy na dole. Tak samo będzie ze wzbudzającym się pomieszczeniem, trudno będzie je ujarzmić. 

Czy KAV500i ma coś więcej oprócz dynamiki...? Wg. mnie nie jest to wzmacniacz idealny, bo gdyby sama dynamika wystarczała do idealnego przekazu, to nikt nie słuchałby na droższym wzmacniaczu niż kav300i nawet ?   

14 godzin temu, Miroslav1 napisał:

pięknie powiedziane, nic dodać już nie trzeba...

Panowie, jaką lampę (integra) polecacie do S25?

Celowałbym w 845, ew. gm70. 

Edytowane przez plastik1989

-----------------

20 godzin temu, szczypior88 napisał:

Zgadza się. Mialem Vincenta 237 to slizgal sie strasznie. Hegel h300 trzymał je za mordę konkretnie podobnie jak Lyngdorf 3400 czy Advantage A300. Tutaj zasilanie musi być dobre. Porządne trafo, bateria kondow. Jakoś lampy do tego nie widzę,chyba że jakieś Kt88. 

Podobno świetnie sobie radzi Leema Tucana II choć przyznam szczerze że nie słuchałem tego połączenia. Znam tylko z recenzji znajomego. 

Rozwiń temat tego Lyngdorfa 3400. Pasuje do Dynek ? 

Godzinę temu, chcheckitout napisał:

Rozwiń temat tego Lyngdorfa 3400. Pasuje do Dynek ? 

Lepiej grał od Hegla h300 na pewno. Szybszy jest, bardziej gładki. I ma korekcję akustyki ? Super bajer w blokowisku.

Wiadomo że to preferencje indywidualne ale dla mnie grał ciekawiej. Dynie są taty akurat i to u niego testowaliśmy.

Lepiej grał od Hegla h300 na pewno. Szybszy jest, bardziej gładki. I ma korekcję akustyki Super bajer w blokowisku.
Wiadomo że to preferencje indywidualne ale dla mnie grał ciekawiej. Dynie są taty akurat i to u niego testowaliśmy.
Fajna maszyna, DAC i Roon Ready. Ciężko to odsłuchać bo trzeba brać sprzęt z dwóch różnych miejsc...

Panowie klubowicze, takie proste i może się niektórym wydawać głupie pytanie - czy używacie do czyszczenia z kurzu sprężonego powietrza? czy zostawia to jakis nalot i czy jest bezpieczne?

Pytam bo Dynaudio zaleca do czyszczenia obudowy kolumn takiego np tu https://www.dynaudio.com/dynaudio-academy/2017/february/how-to-clean-your-speakers-the-cabinet tłumacząc to tym że drobne cząsteczki piasku mogą potarte zostawiać rysy na obudowie/lakierze. Jeśli nie sprężone powietrze to co? 

 

9 godzin temu, Svawo napisał:

Panowie klubowicze, takie proste i może się niektórym wydawać głupie pytanie - czy używacie do czyszczenia z kurzu sprężonego powietrza? czy zostawia to jakis nalot i czy jest bezpieczne?

Pytam bo Dynaudio zaleca do czyszczenia obudowy kolumn takiego np tu https://www.dynaudio.com/dynaudio-academy/2017/february/how-to-clean-your-speakers-the-cabinet tłumacząc to tym że drobne cząsteczki piasku mogą potarte zostawiać rysy na obudowie/lakierze. Jeśli nie sprężone powietrze to co? 

 

Zadziwiające, że jeszcze żaden dystrybutor/dealer nie rozszerzył swojej działalności hajendowej, o hajendowe SPA. Powszechnym stał się auto detailing, pora na audio detailing. Wziąwszy pod uwagę ceny kolumn (Dynaudio również, żeby pozostać "w temacie" wątku) ... Dekontaminacja, odświeżanie, renowacja,  polerowanie, regeneracja, woskowanie, powłoki ceramiczne, powłoki kwarcowe, głaskanie... 

2 godziny temu, macktheknife napisał:

Zadziwiające, że jeszcze żaden dystrybutor/dealer nie rozszerzył swojej działalności hajendowej, o hajendowe SPA. Powszechnym stał się auto detailing, pora na audio detailing. Wziąwszy pod uwagę ceny kolumn (Dynaudio również, żeby pozostać "w temacie" wątku) ... Dekontaminacja, odświeżanie, renowacja,  polerowanie, regeneracja, woskowanie, powłoki ceramiczne, powłoki kwarcowe, głaskanie... 

 Większość tutejszych rozmów są na temat kto ma droższy i mocniejszy wzmacniacz,  pomyślałem że dobrze byłoby zrobić jakieś urozmaicenie ... Ale widzę że twardo stoicie na swoim i dalej przerzucanie klocki..W sumie jak się kupuje używki za połowę ceny to nie trzeba aż tak dbać, i kasy nie jest tak szkoda, co nie? ?

Myślę, że głównie rozmawiamy tutaj o Dynkach, które rzeczywiście (fakt) potrzebują wydajnych wzmacniaczy, a te tanie nie są. Wracając do pielęgnacji, to stosuje do skrzynek ściereczkę z fibry, a kopułkę przedmuchuję powietrzem z gumowej gruszki i jest OK.

14 godzin temu, Svawo napisał:

Panowie klubowicze, takie proste i może się niektórym wydawać głupie pytanie - czy używacie do czyszczenia z kurzu sprężonego powietrza? czy zostawia to jakis nalot i czy jest bezpieczne?

Pytam bo Dynaudio zaleca do czyszczenia obudowy kolumn takiego np tu https://www.dynaudio.com/dynaudio-academy/2017/february/how-to-clean-your-speakers-the-cabinet tłumacząc to tym że drobne cząsteczki piasku mogą potarte zostawiać rysy na obudowie/lakierze. Jeśli nie sprężone powietrze to co? 

 

To jest problem szczególnie w fornirze "czarny fortepian" i to bez względu na Producenta, mam kilku znajomych co naprawdę dbają o kolumny w takim fornirze, a pomimo tego i tak mają ryski, a  jak się patrzy np. na tak zacne kolumny jakimi są dla mnie jak i dla wielu B&W  803, gdzie tam jest troszkę tej powierzchni i widzi się ryski to serce boli.. Ale może ktoś ma na to patent i nie ma zarysowań stosując odpowiednie preparaty itp ? Osobiście patrząc na problemy z tym "lakierem" ja nie kupiłbym takich kolumn bez względu,  kto byłby producentem takich kolumn. 

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

..też przepracowałem wszelkiego rodzaju ścieki/ściereczki/szmatki itp....do czyszczenia wzmacniacza i CD

używam pędzelka z miękkim włosiem - natomiast znajomy  ma pędzle z piór marabuta i właśnie taki kiedyś sobie sprawię ;-) 

3 godziny temu, Miroslav1 napisał:

..też przepracowałem wszelkiego rodzaju ścieki/ściereczki/szmatki itp....do czyszczenia wzmacniacza i CD

używam pędzelka z miękkim włosiem - natomiast znajomy  ma pędzle z piór marabuta i właśnie taki kiedyś sobie sprawię ?

A masz właśnie kolumny z fornirem w  czarnym połysku ? 

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

ja osobiście mam 2  pary :czarne matowe i czarne połysk, te drugie są nowe więc jeszcze ich nie czyściłem ale te pierwsze matowe mają dwa lata i pod mocnym światłem widać całą mozaikę rys w przeróżnych kierunkach, nawet po delikatnym zwykłym przetarciu wilgotną bawełnianą szmatką powstaje ich całe mnóstwo dlatego zadałem właśnie to pytanie, natomiast caspian m2 ma srebrną metalową obudowę i wystarczyło na nim dwa razy dosłownie na chwilę położyć streamer na papierowej okładce/folderze reklamowym żeby odkryć że już nie jest nowy i gładki -masakra ?
Na szczęście w zwykłym świetle dziennym tego tak bardzo nie widać, tym bardziej że nikt sie temu z takiego bliska nie przygląda ? ale gdybym wiedział zastanowił bym się nad innym kolorem ? 

To jest problem szczególnie w fornirze "czarny fortepian" i to bez względu na Producenta, mam kilku znajomych co naprawdę dbają o kolumny w takim fornirze, a pomimo tego i tak mają ryski, a  jak się patrzy np. na tak zacne kolumny jakimi są dla mnie jak i dla wielu B&W  803, gdzie tam jest troszkę tej powierzchni i widzi się ryski to serce boli.. Ale może ktoś ma na to patent i nie ma zarysowań stosując odpowiednie preparaty itp ? Osobiście patrząc na problemy z tym "lakierem" ja nie kupiłbym takich kolumn bez względu,  kto byłby producentem takich kolumn. 


W kolumnach występuje albo fornir (cienkie płaty drewna kładzione na mdf, mogą być lakierowane na wysoki połysk bądź nie) albo czarny lakier fortepianowy (kilka warstw lakieru nakładana na mdf). To tak na marginesie. Prawdą jest to, że czarny lakier HG jest wredny w utrzymaniu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W dniu 15.04.2019 o 09:43, rambo54 napisał:

Kupie Dynaudio Confidence 5

Kupiłeś?  ?

Rambo, jak już sprzedałeś C2, to napisz coś jak z perspektywy czasu wpisały się z tego, co pamietam tez duży pokój odsłuchowym i jak je całościowo odbierasz na tle tych pozostałych modeli Dynek, które miałeś, bo z tego, co pisałeś, to i s25 i różne Contour, a i sporo różnych Vintage ?

C2 bardzo fajna kolumna ale też i dziwnie zestrojona.

Dwa midwoofery 17cm udają dużą podłogową kolumnę, i tu słuchać kompresje na dynamice. Nie ma cudów.

Góra cudowna :)

Przestrzeń super ! mimo że to nie d'Appolito jak np w Gemini.

Bas niski ale jedna 30cm membrana zdmuchnęła by ten bas szybciutko.

Oprócz tego. Niska dość efektywność i duże zapotrzebowanie na moc, a z drugiej strony ograniczona dynamika i możliwość wytworzenia dużego SPL.

U faceta od którego je kupiłem, grały bajecznie, tak samo jak u faceta co kupił ode mnie Contury 3.3.

U mnie teraz jest 18m kw i tu sprawdzają się najlepiej monitory

Aktualnie Dynaudio Craft, takie oczko mniejsze C3.

 

 

56 minut temu, rambo54 napisał:

Bas niski ale jedna 30cm membrana zdmuchnęła by ten bas szybciutko.

Dzięki. Ja byłem już dwukrotnie bliski zakupu C2, ale zniechęciła mni wizja, że obie osoby chciały zrobić progres w kierunku c4, ze względu na ten niski bas. Jest to oczywiście sprawa pokoju, bo większości może wystarczyć monitor i C2 się będą za duże. Kilka tez filmów widziałem C2 z dokładnymi subami. Wiele osób deklaruje, że bas nie jest im potrzebny, ale czegoś jednak brakuje ?

Edytowane przez Roxi

C1 -- 20 000zł, C2 --- 33 000zł . C4 -- 70 000zł.

2 świetne i mocne suby (po jednym na stronę) to koszt spokojnie do zrealizowania w 6 - 10k. C4 wydają się najmniej atrakcyjne cenowo (gdyby chodziło tylko o sam przeskok na basie). 

5 godzin temu, Roxi napisał:

Dzięki. Ja byłem już dwukrotnie bliski zakupu C2, ale zniechęciła mni wizja, że obie osoby chciały zrobić progres w kierunku c4, ze względu na ten niski bas. Jest to oczywiście sprawa pokoju, bo większości może wystarczyć monitor i C2 się będą za duże. Kilka tez filmów widziałem C2 z dokładnymi subami. Wiele osób deklaruje, że bas nie jest im potrzebny, ale czegoś jednak brakuje ?

Do jakiego pomieszczenia chciałeś je wcisnąć ? 

7 godzin temu, don111 napisał:

C1 -- 20 000zł, C2 --- 33 000zł . C4 -- 70 000zł.

2 świetne i mocne suby (po jednym na stronę) to koszt spokojnie do zrealizowania w 6 - 10k. C4 wydają się najmniej atrakcyjne cenowo (gdyby chodziło tylko o sam przeskok na basie). 

Grałem jakiś czas, rok na 3,4 LE z subem Dynaudio 500. Dobre to było granie, przyjemnie to wspominam. Co do cen jakie podałeś, to jak wiesz różnice są znaczne w zależności od generacji i rynku. Ja nie mam problemu aby coś ewentualnie kupić w Niemczech, a tam za świeże -2-5 letnie są lepsze ceny i większy wybór. Choć teraz będą nowe modele, to będzie dobry czas na kupienie czegoś na koniec roku ?

2 godziny temu, chcheckitout napisał:

Do jakiego pomieszczenia chciałeś je wcisnąć ? 

50-60 mk2

14 godzin temu, Whyduck napisał:

 


W kolumnach występuje albo fornir (cienkie płaty drewna kładzione na mdf, mogą być lakierowane na wysoki połysk bądź nie) albo czarny lakier fortepianowy (kilka warstw lakieru nakładana na mdf). To tak na marginesie. Prawdą jest to, że czarny lakier HG jest wredny w utrzymaniu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Dziękuję za wyjaśnienie.. a wracając właśnie do forniru to dlatego tak bardzo podoba mi się seria tradition w SF bo nie dość, że to wykonane jest po mistrzowsku to jeszcze, prawie się to nie palcuje, pomio, że kolumny są lakierowane na wysoki połysk i na pewno nie będzie problemu z utrzymaniem takich kolumn. Olimpijki też nawet po kilku latach u kumpla wyglądają jak nowe.. 

Natomiast wracając do lakieru fortepianowego bardzo jestem ciekawy czy to faktyczne nie ma na to żadnego patentu, aby takie kolumny po kilku latach nie posiadały rys, czy też kupujący takie kolumny musi sobie z tego faktu zdawać sprawę i musi to akceptować.. Jak dla mnie nie wiem jak by to dbać (mam suba velodyne w takim lakierze) to i tak rysy będą.... 

Edytowane przez lolek126

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Dziękuję za wyjaśnienie.. a wracając właśnie do forniru to dlatego tak bardzo podoba mi się seria tradition w SF bo nie dość, że to wykonane jest po mistrzowsku to jeszcze, prawie się to nie palcuje, pomio, że kolumny są lakierowane na wysoki połysk i na pewno nie będzie problemu z utrzymaniem takich kolumn. Olimpijki też nawet po kilku latach u kumpla wyglądają jak nowe.. 
Natomiast wracając do lakieru fortepianowego bardzo jestem ciekawy czy to faktyczne nie ma na to żadnego patentu, aby takie kolumny po kilku latach nie posiadały rys, czy też kupujący takie kolumny musi sobie z tego faktu zdawać sprawę i musi to akceptować.. Jak dla mnie nie wiem jak by to dbać (mam suba velodyne w takim lakierze) to i tak rysy będą.... 


Jeśli kogoś boli, że czarny lakier fortepianowy się rysuje (od przecierania kurzu powstają mikrorysy) powinien wybierać inne wykończenie. Być może istnieje możliwość spolerowania rys, trzeba by zadzwonić do lakiernika najlepiej meblowego. Skoro nie wiesz jak dbać o swojego suba, to proponuje oddać go do polakierowania na biały lakier fortepianowy, rysy nie są aż tak widoczne jak na czarnym.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
11 minut temu, Whyduck napisał:

 


Jeśli kogoś boli, że czarny lakier fortepianowy się rysuje (od przecierania kurzu powstają mikrorysy) powinien wybierać inne wykończenie. Być może istnieje możliwość spolerowania rys, trzeba by zadzwonić do lakiernika najlepiej meblowego. Skoro nie wiesz jak dbać o swojego suba, to proponuje oddać go do polakierowania na biały lakier fortepianowy, rysy nie są aż tak widoczne jak na czarnym.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Na pewno byłoby to wyjście, ale ja nie lubię białego koloru w kolumnach itp, generalnie nie lubię białego nawet na ścianach ? Chciałem Velodyna kupić w lakierze wiśniowym na wysoki połysk, niestety Dystrybutor powiedział, że trzeba by było czekać minimum 3 miesiące i to w najlepszej prognozie.. Do białego mam taką awersję, że nawet jedne z moich ulubionych kolumn B&W nie dałbym rady na nie patrzeć jakby stały w salonie w takim lakierze. Ale znam kogoś kto właśnie pomalował sobie suba na biało, aby pasował mu do kolumn, teraz już go sprzedał i kupił inny sub, ale trzeba powiedzieć, ze dobrze to było zrobione. 

Edytowane przez lolek126

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

20 minut temu, lolek126 napisał:

Dziękuję za wyjaśnienie.. a wracając właśnie do forniru to dlatego tak bardzo podoba mi się seria tradition w SF bo nie dość, że to wykonane jest po mistrzowsku to jeszcze, prawie się to nie palcuje, pomio, że kolumny są lakierowane na wysoki połysk i na pewno nie będzie problemu z utrzymaniem takich kolumn. Olimpijki też nawet po kilku latach u kumpla wyglądają jak nowe.. 

Natomiast wracając do lakieru fortepianowego bardzo jestem ciekawy czy to faktyczne nie ma na to żadnego patentu, aby takie kolumny po kilku latach nie posiadały rys, czy też kupujący takie kolumny musi sobie z tego faktu zdawać sprawę i musi to akceptować.. Jak dla mnie nie wiem jak by to dbać (mam suba velodyne w takim lakierze) to i tak rysy będą.... 

Lolek, a napisz coś o tym sklepie internetowym z płytami do którego te linki zaszywasz ? Już mnie nie interesuje z jakiego powodu i nie pisz o tym nawet... Natomiast osobiście gram na ta chwile jednak w większości z CD, to może bym tam sobie coś kupił. Mógłbyś tak na pełnym legalu się zareklamować ?

Na pewno byłoby to wyjście, ale ja nie lubię białego koloru w kolumnach itp, generalnie nie lubię białego nawet na ścianach  Chciałem Velodyna kupić w lakierze wiśniowym na wysoki połysk, niestety Dystrybutor powiedział, że trzeba by było czekać minimum 3 miesiące i to w najlepszej prognozie.. Do białego mam taką awersję, że nawet jedne z moich ulubionych kolumn B&W nie dałbym rady na nie patrzeć jakby stały w salonie w takim lakierze. Ale znam kogoś kto właśnie pomalował sobie suba na biało, aby pasował mu do kolumn, teraz już go sprzedał i kupił inny sub, ale trzeba powiedzieć, ze dobrze to było zrobione. 


Dystrybutor daje lepsze ceny niż salony?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
22 minuty temu, Whyduck napisał:

 


Dystrybutor daje lepsze ceny niż salony?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

W przypadku velodyne u dystrybutora jest gorzej kupować niż w sklepie.. to znaczy w sklepach są lepsze rabaty, ale w tamtym okresie,  kiedy ja kupowałem w Warszawie nawet jednego takiego suba nie mieli na sklepie, więc odsłuch robiłem u dystrybutora, który ma swoją salkę i wszystko co ma w dystrybucji można sobie odsłuchać. Ale ceny są słabsze... 

27 minut temu, Roxi napisał:

Lolek, a napisz coś o tym sklepie internetowym z płytami do którego te linki zaszywasz ? Już mnie nie interesuje z jakiego powodu i nie pisz o tym nawet... Natomiast osobiście gram na ta chwile jednak w większości z CD, to może bym tam sobie coś kupił. Mógłbyś tak na pełnym legalu się zareklamować ?

Widzisz mam pecha ? bo wszystkie bluspeci, Shmki, Xrcdki, K2 kupują mi dwóch Gości .. jak pech to pech.. a przepraszam raz jedną płytkę kupił mi ktoś kto dla siebie zamawiał i zamówił mi jedną k2. Są to płyty zamawiane z japonii, USA i HK. Kolejne dwie płyty są właśnie w zamówieniu, niestety czasem to troszkę trwa, ale wg mnie warto czekać. Aczkolwiek co niektórzy mają inne zdanie, ale to  sprawa indywidualna.  A i zapomniałem jeszcze płyty SACD, ale wiekszości przypadków to wszystko z Polski np. Dystrybutor Voice... drogo tam jest, ale taniej nigdzie się nie znajdzie.. jak cos sie chce z tego typu muzy jak np S. Mclachlan.. , N. Jones....

Edytowane przez lolek126

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Lolek czy to ten adres voiceshop.pl bo coś tam przebudowują, a sam ciągnę bscd2 i shm z Japonii. Chętnie porównałbym ceny. Choć przyznam że to oczekiwanie na przesyłkę miłe jest.

U mnie dużo "nowych" dźwięków pojawiało się po wpięciu do preampy PYTONA pana Edmunda ? Bardzo dobry kabel sieciowy muszę przyznać. Normalnie na takiego kabel DIY bym nie kupił, bo jest to pieniądz umoczony prawie tak mocno jak po zakupie dużych Excite czy Focusów Dynaudio, ale robiłem kiedyś z nim transakcję wiązaną i jeden taki kabel mi "wcisnął". Ciężki strasznie i nieporęczny. Wygładza jednak i nadaje więcej kultury i szlachetności do dźwięku ? Widzę, że Edmunda żona promuje go tam na hifi, i czasem są tam też jakieś używki. Lepiej kupić zawsze markowy kabel niż takie wynalazki, ale przyznać trzeba Edmundowi, że dobrze tego Pytona ukręcił. Mój waży chyba z 10 KG ? Prawdziwa bestia...

1 godzinę temu, ps39 napisał:

Lolek czy to ten adres voiceshop.pl bo coś tam przebudowują, a sam ciągnę bscd2 i shm z Japonii. Chętnie porównałbym ceny. Choć przyznam że to oczekiwanie na przesyłkę miłe jest.

Tak to jest ten adres, oni chyba przy dystrybucji mają swój sklep i tam sprzedają płyty. Tylko ja u nich kupowałem wyłącznie płyty SACD z wytwórni Analogue Productions, świetne płytki, ale drogie. Natomiast wszystkie Japońce  sprowadzane są z Japonii, USA, HK. 

Natomiast jest jeden sklep w Polsce co ma duży wybór japońskich płyt, ale od niego nie kupuje, bo właściciel jest ...... jak również obiecałem, że nigdy nikomu nie polecę tego sklepu przez to, że właśnie jest takie,  a nie inne podejście do klienta. I jest drogo.. Co do voice i SACD kupowałem tam dwa razy i za pierwszym razem podejście było świetne, za drugim było słabiej (inny pracownik), ale cena w ich sklepie  płyty, która mnie interesowała w stosunku do  cen jakie znalazłem np u Niemców tego samego wydania różnica była 100-200%, więc są konkurencyjni. Znam również kilka osób co kupowało u nich płyty cd/winyle  i byli zadowoleni. Również jest miła współpraca, jeśli chodzi o Cardasa, bo są dystrybutorem tego Producenta, gdyż jestem zainteresowany między innymi kablami Cardasa i kiedyś poprosiłem, aby coś dla mnie sprawdzili u samego Producenta, po tygodniu zadzwoniłem, Pan po otrzymaniu maila z USA wszystko mi powiedział co chciałem wiedzieć.. byłem zadowolony z obsługi. 

Natoamist, jeśli lubisz muzykę poważną znam sklep , gdzie obsługa jest wyśmienita i Pan ma dojście do wielu płyt SACD jak coś to służę pomocą.. ale tylko w tym sklepie jest  muzyka klasyczna.. 

Ps. A czekanie na płyty tak jak napisałeś ma swoje zalety.. :-), choć wiesz jak zapłacisz odpowiednio to i szybko przesyłka np. z USA przyleci ? 

Edytowane przez lolek126

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

2 godziny temu, Roxi napisał:

U mnie dużo "nowych" dźwięków pojawiało się po wpięciu do preampy PYTONA pana Edmunda ?Wygładza jednak i nadaje więcej kultury i szlachetności do dźwięku ? Widzę, że Edmunda żona promuje go tam na hifi, i czasem są tam też jakieś używki. Lepiej kupić zawsze markowy kabel niż takie wynalazki, ale przyznać trzeba Edmundowi, że dobrze tego Pytona ukręcił. Mój waży chyba z 10 KG ?

Daniel a mi jednak ciągle brakuje więcej drapieżności, metaliczności, blasku, życia w Excite. W "żywych" kawałkach np. klubowych, muza jest jednak wyraźnie audiofilsko zmanierowana tj. przygaszona, wygładzona, spowolniona i rozmyta przez Excite, że wychodzą z tego jakieś psalmy... - porównując do brzmienia klamotów somsiada, gdzie jego 25 letnia wieża Technics-a rozstawia moje Dynki po kątach jak chce we wszystkim, gdzie potrzebny jest pazur, a już dynamika, wykop na basie to  jak porównanie Trabanta do Ferrari, ciężki nokaut w pierwszej rundzie ? Jednak kiedyś były lepsze czasy dla audiofili, za zaledwie 3 kzł potrafili nam sprzedać klamot kompletny (wzmak, cedek, dwie kasety, radio, korektor i kolumny), który nie dość, że przez 25 lat nie dał się zajechać (a somsiad od lat prawie codziennie robi koncert Schillera w bloku), do dzisiaj jest atrakcyjny dla oka, to jeszcze jest duuuużo bardziej uniwersalny, gdy chodzi o gatunki muzyczne od Excite. Mina somsiada jak do mnie przyszedł, posłuchał i dowiedział się ile trzeba zapłacić za moje zabawki.... ehhh

Zostaje  wrócić do Ani Dąbrowskiej itp. i nie "podskakiwać"  somsiadowi jak się nie ma argumentów  ? chyba, że bym tak wyjął zza szafki Twojego Pytona Daniel ? ? ?

 

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.