Skocz do zawartości
IGNORED

Unison Research klub


octavarium
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wrażenia z odsłuchu po 2 dniu są troszkę mieszane. Średnica i wysokie bardzo fajne, pozbawione tej nadmiernej rozdzielczości przeradzającej się w cyfrowy nalot.

Natomiast bas na moich małych Dali Menuetach jest po prostu słaby. Jakby nakierowany na niski zakres, którego moje głośniki nie mają. Ten średni basik powyżej 50hz jest bardzo płytki, natomiast bardziej próbuje to wszystko grać niskim basem. Takie przynajmniej mam wrażenie. Czasem przez to przydudni, brakuje też jakby trochę wyższego basu. Myślę, że to wzmacniacz nie pod moje głośniki, raczej do większych głośników z pełnym pasmem.

Wzmacniacz lampowy grał mocniejszym basem.

Z rzeczy fajnych jest czystość przekazu średnicy na wyższych poziomach głośności.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, moto3650 napisał:

Wrażenia z odsłuchu po 2 dniu są troszkę mieszane. Średnica i wysokie bardzo fajne, pozbawione tej nadmiernej rozdzielczości przeradzającej się w cyfrowy nalot.

Natomiast bas na moich małych Dali Menuetach jest po prostu słaby. Jakby nakierowany na niski zakres, którego moje głośniki nie mają. Ten średni basik powyżej 50hz jest bardzo płytki, natomiast bardziej próbuje to wszystko grać niskim basem. Takie przynajmniej mam wrażenie. Czasem przez to przydudni, brakuje też jakby trochę wyższego basu. Myślę, że to wzmacniacz nie pod moje głośniki, raczej do większych głośników z pełnym pasmem.

Wzmacniacz lampowy grał mocniejszym basem.

Z rzeczy fajnych jest czystość przekazu średnicy na wyższych poziomach głośności.  

Też miałem podobny problem gdy miałem go na odsłuchu. Mam MA Silver 500 z dwoma głośnikami basowymi i basu było jak na lekarstwo. Dopiero jak podłączyłem zewnętrzny DAC to się poprawiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Varkasm napisał:

Też miałem podobny problem gdy miałem go na odsłuchu. Mam MA Silver 500 z dwoma głośnikami basowymi i basu było jak na lekarstwo. Dopiero jak podłączyłem zewnętrzny DAC to się poprawiło.

Mam mojo2, qutest. Podpinałem różnymi kablami i jest troszkę lepiej na mojo2, aczkolwiek nawet lampa grała pełniejszym basem.

Kabelek mam oryginał od qutest oraz drugi Ricable Magnus. 

Wiesz ja mam malutkie głośniczki.

O jakim dacu piszesz ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, moto3650 napisał:

Wiesz ja mam malutkie głośniczki.

A jaką masz powierzechnie? Pokój (ściany, podłoga) raczej zagracony czy raczej pusty?

U mnie ten wyższy basik fajnie kopał, a niskiego poprostu nie było (wiadomo)

Edytowane przez J4Z

Node 2i lps, Adi-2 lps, UR Unico Gold Lion, Harbeth 7ES-3

z Bogiem, dzielny audiofilu 🫡

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, J4Z napisał:

A jaką masz powierzechnie? Pokój (ściany, podłoga) raczej zagracony czy raczej pusty?

U mnie ten wyższy basik fajnie kopał, a niskiego poprostu nie było (wiadomo)

Pomieszczenie jest duże 30m2, ale podkreślam nie szukam dużych głośników. Dudnił mi bas 40hz  i mniejszy głośnik był lekarstwem. Ewentualnie dsp, dirac itd.

Arcam sa30, lampa Aurorasound miały basu wystarczająco dużo, tutaj trochę klops.

Miałem na próby Atolla IN 200 se, lavardin isx, arcam sa30, Aurorasound hfsa - 01 i teraz unison. Mam jakieś odniesienie jak te małe dali potrafią zagrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, moto3650 napisał:

Mam mojo2, qutest. Podpinałem różnymi kablami i jest troszkę lepiej na mojo2, aczkolwiek nawet lampa grała pełniejszym basem.

Kabelek mam oryginał od qutest oraz drugi Ricable Magnus. 

Wiesz ja mam malutkie głośniczki.

O jakim dacu piszesz ?  

Miałem wtedy iFi One Signature. U mnie ogólnie skończyło się na Unico Nuovo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, moto3650 napisał:

Jaki tranzystor masz na myśli? Poszukam do wypożyczenia.

W sumie to nic konkretnego. Tak jak wcześniej pisałem i radziłem, wprosić się do kogoś na odsłuch. Może być do salonu. Ważne, by do wzmacniacza podłączyć kolumny z potencjałem. Na basie minimum 25cm. 
U mnie jako końcówka mocy z powodzeniem gra forumowa Ugoda. 
Trafiają do mnie do naprawy różne klocki więc siłą rzeczy po naprawie trzeba taki klocek odsłuchać. Z ciekawszych wzmacniaczy grała u mnie Audia Flight, chyba Thee S, nie pamiętam. Miałem też ciekawą końcówkę Sansui.
Ciekawie gra Haiku SOLII ale to jest końcówka mocy z regulacją wzmocnienia. Czasami może brakować przedwzmacniacza.
Ostatnio naprawiałem Hegla H200A. Ogólnie przyzwoity mocny wzmacniacz, ale nic szczególnego.
 

9 godzin temu, pawel k napisał:

To nie wiem jakich lamp słuchałeś 😀.Ja na obecnej słucham tego samego i niemam żadnego jazgotu.A i nie jedynego tranzystora pogoniła jak np atoll in 200 signature,Gato AUDIO i Cambridge audio.

Wierz mi, przewinęło się u mnie w naprawie trochę lampiaków. Ogólnie gdybym musiał mieć wzmacniacz lampowy, to tylko dużej mocy. Ale to tylko wtedy, jeśli bym musiał. 🙂

9 godzin temu, J4Z napisał:

Jak się nie da, jak się da? Patrz: Ja w 15m² od 400hz w górę mam czas pogłosu między 0,3, a 0,4s, poniżej, na basie sięga 0,5s, ale jeszcze z tym zawalczę. 🙂

Skoro masz takie warunki, to musisz walczyć. Ja mam 25m mocno zagracone, i z niczym nie muszę walczyć. 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Leszek B napisał:

Wierz mi, przewinęło się u mnie w naprawie trochę lampiaków. Ogólnie gdybym musiał mieć wzmacniacz lampowy, to tylko dużej mocy. Ale to tylko wtedy, jeśli bym musiał. 🙂

Owy taki posiadam to Line Magnetic 805 ia 48w na kanał w klasie A,zapewniam że mocy mu nie brakuje 😉.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, pawel k napisał:

Owy taki posiadam to Line Magnetic 805 ia 48w na kanał w klasie A,zapewniam że mocy mu nie brakuje 😉.

No i fajnie. Ładny wzmacniacz. Mocy ma ale i tak nie ucieknie od podbarwiania dźwięków lampowym nalotem. Zawsze będzie słychac że to gra lampiak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Leszek B napisał:

No i fajnie. Ładny wzmacniacz. Mocy ma ale i tak nie ucieknie od podbarwiania dźwięków lampowym nalotem. Zawsze będzie słychac że to gra lampiak. 

Fakt ale dlatego wybrałem właśnie lampę z pośród kilkunastu tranzystorów 😉.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, pawel k napisał:

Fakt ale dlatego wybrałem właśnie lampę z pośród kilkunastu tranzystorów 😉.

Wszystko ok. Każdy ma prawo słuchać czego chce na czym chce. Koledze który spróbował wzmacniacza hybrydowego, zaproponowałem by poszedł dalej i przynajmniej gdzieś u kogoś posłuchał dobrego tranzystora z pełnopasmową kolumną. Z małą kolumienką, mającą swoje ograniczenia to nie ma sensu. Wszelkie małe monitorki i wąskie podłogówki będą potrzebowały podrasowania. Ale w takim wypadku sporo inforamacji i odcieni w zakresie niskotonowym ucieka. A szkoda, bo jest tego sporo w nagraniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Leszek B napisał:

Wszystko ok. Każdy ma prawo słuchać czego chce na czym chce. Koledze który spróbował wzmacniacza hybrydowego, zaproponowałem by poszedł dalej i przynajmniej gdzieś u kogoś posłuchał dobrego tranzystora z pełnopasmową kolumną. Z małą kolumienką, mającą swoje ograniczenia to nie ma sensu. Wszelkie małe monitorki i wąskie podłogówki będą potrzebowały podrasowania. Ale w takim wypadku sporo inforamacji i odcieni w zakresie niskotonowym ucieka. A szkoda, bo jest tego sporo w nagraniach.

No dokładnie tak jak piszesz.Acz kolwiek zmieniłem kolumny na elektrostaty Martina Logana i przyznam szczerze że chodzi mi po głowie jakiś Gryphon Audio 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Leszek B napisał:

Skoro masz takie warunki, to musisz walczyć. Ja mam 25m mocno zagracone, i z niczym nie muszę walczyć. 🙂

Po takiej gadce można pomyśleć że nie zdajesz sobie sprawy jakie konkretnie masz warunki, a o akustyce wiesz tyle że podoba Ci się lub nie. Bez sensu dalej ciągnąć naszą wymianę postów. Ważne że Ci się podoba. Pozdrawiam.

Edytowane przez J4Z

Node 2i lps, Adi-2 lps, UR Unico Gold Lion, Harbeth 7ES-3

z Bogiem, dzielny audiofilu 🫡

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, pawel k napisał:

No dokładnie tak jak piszesz.Acz kolwiek zmieniłem kolumny na elektrostaty Martina Logana i przyznam szczerze że chodzi mi po głowie jakiś Gryphon Audio 😀

Tych kolumn nigdy nie słuchałem w warunkach domowych. Jedynie na wystawach. Ale na pewno każdy Gryphon je dobrze wysteruje. 🙂
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, J4Z napisał:

Po takiej gadce można pomyśleć że nie zdajesz sobie sprawy jakie konkretnie masz warunki, a o akustyce wiesz tyle że podoba Ci się lub nie. Bez sensu dalej ciągnąć naszą wymianę postów. Ważne że Ci się podoba. Pozdrawiam.

Jestem zdania, że należy robić pomiary kiedy jest taka potrzeba. Poprawiasz sobie akustykę pokoju, więc robisz pomiary w tym zakresie, by wiedzieć z czym się mierzysz i jakie stosować środki zaradcze. Super.
U mnie akustyka pozwala na głośne słuchanie muzyki bez utraty czytelności, więc w tej kwestii niczego nie mierzyłem. Nie było takiej potrzeby. 
Jeśli czuję się dobrze, to nie robię pomiaru temperatury ciała. Nie widzę takiej potrzeby. 
Choć z dugiej strony... jak będę na urlopie i będzie mi sie nudziło... może się tym tematem zajmę. 
Zainspirowałeś mnie. 
Pozdrawiam również. 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Pomieszczenie jest duże 30m2, ale podkreślam nie szukam dużych głośników. Dudnił mi bas 40hz  i mniejszy głośnik był lekarstwem. Ewentualnie dsp, dirac itd.
Arcam sa30, lampa Aurorasound miały basu wystarczająco dużo, tutaj trochę klops.
Miałem na próby Atolla IN 200 se, lavardin isx, arcam sa30, Aurorasound hfsa - 01 i teraz unison. Mam jakieś odniesienie jak te małe dali potrafią zagrać.

Jak zaradzisz DSP jakie by nie było czy Dirac czy jakiś analogiczny to owszem pomaga ale koryguje pomieszczenie owszem, ale nie wiem czy jak popatrzysz na charakterystykę to przy małych głośnikach na 50Hz ma +15db. Nie da Ci tego żaden system naturalnie zbudowany i z założenia liniowy.
Z małych głośników mam M1 YB i maja basik ładny i precyzyjny w układzie z MA100 jako końcówka, a predac to RS2 digital projecta.
Do unisona tez szukałem głośników i w końcu wziąłem quinty Opery. Są strojone pod sprzęt ze stajni Unisona, a na dodatek maja korki do bas refleksów i to jest świetna opcja na nieokiełznane pomieszczenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, krzysztof.filipak napisał:


Jak zaradzisz DSP jakie by nie było czy Dirac czy jakiś analogiczny to owszem pomaga ale koryguje pomieszczenie owszem, ale nie wiem czy jak popatrzysz na charakterystykę to przy małych głośnikach na 50Hz ma +15db. Nie da Ci tego żaden system naturalnie zbudowany i z założenia liniowy.
Z małych głośników mam M1 YB i maja basik ładny i precyzyjny w układzie z MA100 jako końcówka, a predac to RS2 digital projecta.
Do unisona tez szukałem głośników i w końcu wziąłem quinty Opery. Są strojone pod sprzęt ze stajni Unisona, a na dodatek maja korki do bas refleksów i to jest świetna opcja na nieokiełznane pomieszczenia.

Pomiar zrobiony w rew. Nałożone dwa pomiary na siebie. Lavardin isx oraz Rogue Audio Sphinx v1. Lavardina mogłem wtedy słuchać godzinami, od Rogue audio głowa bolała po 40 min odsłuchu. Pomiary podobne. Wrzucam poglądowo, abyś widział moje "pomieszczenie"

Screenshot_2023-07-08-15-38-06-432_com.miui.gallery.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, J4Z napisał:

Myślę że to co my sobie amatorsko mierzymy to głównie odpowiedź pomieszczenia. Różne kolumny, bardzo podobnie wypadały u mnie na spl w rew. 

Na to wygląda, bo różne wzmacniacze na tych samych kolumnach mają identyczny wykres.

Teoretycznie to świadczy o tym, że wzmacniacz tylko wzmacnia i każdy robi to tak samo, ale raczej tak nie jest.

Być może musiałby zmienić kolumny i mikrofon ustawić blisko głośnika np 20cm, żeby wpływ pomieszczenie był mniej istotny. Wtedy powinny wyjść różnice. 

Mam też pomiar z Diraca na Arcamie, który wyszedł inaczej niż z rew. Z Diraca robiłem 13 punktów.

Na wszystkich wykresach są te same głośniki, a zmieniają się wzmacniacze.

Screenshot_2023-06-17-01-10-55-698_com.miui.gallery.jpg

Edytowane przez moto3650
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie @moto3650, @J4Z zebranie charakterystyki SPL w funkcji częstotliwości to za mało. Na niej jak sami piszecie nie widać różnic, ale je słychać. Nie widać, bo widzimy tylko podstawową składową, nie widać harmonicznych, które są wchłonięte na wykresie przez składową podstawową o wyższej amplitudzie. Do tego to chyba szereg Furiera był na studiach, aby przeprowadzić rozkład i tego samego sygnału na składowych harmonicznych nieparzystych i parzystych.

Dajmy taki basowy werbel, ma składową podstawową np. na 60Hz, ale jego harmoniczne pojawiają się również na 3 harmonicznej (czyli 180Hz), 5 (300Hz), 7 (420Hz) itd. tylko na zmniejszonej lub znikomej amplitudzie.

Nasze uszka są karmione całym takim widmem i to samo nagranie inaczej odbieramy na różnej elektronice. W domenie analogowej jest to bardzo dobrze widoczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, krzysztof.filipak napisał:

Panowie @moto3650, @J4Z zebranie charakterystyki SPL w funkcji częstotliwości to za mało. Na niej jak sami piszecie nie widać różnic, ale je słychać. Nie widać, bo widzimy tylko podstawową składową, nie widać harmonicznych, które są wchłonięte na wykresie przez składową podstawową o wyższej amplitudzie. Do tego to chyba szereg Furiera był na studiach, aby przeprowadzić rozkład i tego samego sygnału na składowych harmonicznych nieparzystych i parzystych.

Dajmy taki basowy werbel, ma składową podstawową np. na 60Hz, ale jego harmoniczne pojawiają się również na 3 harmonicznej (czyli 180Hz), 5 (300Hz), 7 (420Hz) itd. tylko na zmniejszonej lub znikomej amplitudzie.

Nasze uszka są karmione całym takim widmem i to samo nagranie inaczej odbieramy na różnej elektronice. W domenie analogowej jest to bardzo dobrze widoczne.

W takim wypadku te pomiary są trochę bez sensu. Wpisując w rew z palca wymiary pomieszczenia, ustawienie głośników i miejsca odsłuchowego można zobaczyć room SIM. Wykres pomieszczenia i u mnie już widać górki przy 40hz. Ten wykres nakłada się bardzo podobnie do zmierzonego, także rzeczywiście wskazuje to na pomieszczenie. 

W mojo 2 jest wbudowane proste dsp. Mogę podbijać tam niektóre częstotliwości. Robiłem pomiary przed podbiciem i po podbiciu średniego basu. Pomiar wygląda identycznie, ten sam przebieg jedynie jest krzywa wyżej np o 4db. O tyle ile została podbita. Oczywiście przebieg jest wyżej, ale tylko dla średniego basu. 

W rew widać też ilość harmonicznych, na uszkodzonej lampie w Rogue Audio Sphinx było to widoczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, moto3650 napisał:

W takim wypadku te pomiary są trochę bez sensu. Wpisując w rew z palca wymiary pomieszczenia, ustawienie głośników i miejsca odsłuchowego można zobaczyć room SIM. Wykres pomieszczenia i u mnie już widać górki przy 40hz. Ten wykres nakłada się bardzo podobnie do zmierzonego, także rzeczywiście wskazuje to na pomieszczenie. 

W mojo 2 jest wbudowane proste dsp. Mogę podbijać tam niektóre częstotliwości. Robiłem pomiary przed podbiciem i po podbiciu średniego basu. Pomiar wygląda identycznie, ten sam przebieg jedynie jest krzywa wyżej np o 4db. O tyle ile została podbita. Oczywiście przebieg jest wyżej, ale tylko dla średniego basu. 

W rew widać też ilość harmonicznych, na uszkodzonej lampie w Rogue Audio Sphinx było to widoczne.

E tam bez sensu. Mają sens do analizy pomieszczenia, gdzie mamy górkę czy dołek w paśmie. Sam zrobiłeś świetny test korygując o +4dB w mojo i pomiar to pokazał. I na tym te pomiary przydatność kończą. Nie wyciągniesz z nich wniosków który wzmacniacz gra cieplej, barwniej, analitycznej czy muzykalniej.

Można na tych pomiarach wypracować sobie np. pozycję kolumn taką, która Ci najbardziej odpowiada. Np. masz monitorki i chcesz podciągnąć bas to zamiast na stendach stawiam je na komodzie, na której stoi sprzęt i dość blisko ściany. Komoda i ściana wzmacniają nam dolne pasmo, czasem gównianie a czasem to pomoże. Za komodę można dać panel akustyczny i wtedy organicznym "granie ściany" i zostaje nam tylko "wsparcie komody". Można się tak bawić i coś znaleźć dla siebie.

Edytowane przez krzysztof.filipak
dokończenie myśli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sprawa ma się następująco, Od ponad trzech lat eksploatuję lampowca od Unision Research S6 New. Jak dla mnie to przyzwoita klasa, niemniej pojawił się szkopuł. Przed każdym długim graniem sprawdzam na wskaźnikach obu kanałów dla każdej z lamp mocy prądy spoczynkowe korygując w razie takiej potrzeby do poziomu środkowego tzw. godziny 12. Dotychczas nie miałem z tym żadnego problemu, jednak z chwilą zakupu nowych lamp i zdecydowanej poprawy na niskich czyli dociążenia dołu spotkałem się z problemem wykazanym na lewym wskaźniku. Dla wszystkich lamp tego konkretnego kanału nie mogę już dopasować strzałki do poziomu równowagi na godzinie 12. Nie ma co prawda larum bowiem brzmienie jest na wysokim i oczekiwanym poziomie. Wydaje mi się, że każda z lamp ma swoje odpowiednie zapotrzebowanie na wartości poboru niemniej trochę mnie to stresuje. Nowe lampy dobierałem w sextet po konsultacji są to  EL 34 B Tung - Sol, oczywiście pentody mocy. Dodam dla zobrazowania sytuacji, że wskaźnik nie dobija do poziomu równego na godzinie 12 trochę opadając na lewą stronę. Jest to prawie kosmetyczne, jednak zauważalne. Natomiast z uwagi na opór na końcu pokrętełka i brak możliwości idealnej korekty trochę mnie to niepokoi. Zatem czy któryś z Was przerabiał podobny przypadek. Z góry dziękuję za sugestie. 

FEZZ AUDIO TITANIA - REGA PLANAR 3 - REGA FONO MM 2017 - PIONEER UDP - LX 500 - DEFINITIVE TECHNOLOGY BP 10 - TELLURIUM Q BLUE - RCA + SPEAKER

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.07.2023 o 13:56, krzysztof.filipak napisał:

E tam bez sensu. Mają sens do analizy pomieszczenia, gdzie mamy górkę czy dołek w paśmie. Sam zrobiłeś świetny test korygując o +4dB w mojo i pomiar to pokazał. I na tym te pomiary przydatność kończą. Nie wyciągniesz z nich wniosków który wzmacniacz gra cieplej, barwniej, analitycznej czy muzykalniej.

Można na tych pomiarach wypracować sobie np. pozycję kolumn taką, która Ci najbardziej odpowiada. Np. masz monitorki i chcesz podciągnąć bas to zamiast na stendach stawiam je na komodzie, na której stoi sprzęt i dość blisko ściany. Komoda i ściana wzmacniają nam dolne pasmo, czasem gównianie a czasem to pomoże. Za komodę można dać panel akustyczny i wtedy organicznym "granie ściany" i zostaje nam tylko "wsparcie komody". Można się tak bawić i coś znaleźć dla siebie.

Hybrydy unisona już nie mam, ale pomyślałem o spróbowaniu pełnej lampy z unisona czyli triode 25 lub s6.

Prawda to, że s6 MK2 jest bardzo jasnym wzmacniaczem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, moto3650 napisał:

Prawda to, że s6 MK2 jest bardzo jasnym wzmacniaczem?

Zdecydowanie tak. Obecne na pokładzie lampy z logo Unisiona serwowane nota bene od Producenta sprzyjają rozjaśnianiu brzmienia. To było głównym powodem gdzie próbowałem go sobie bezskutecznie obrzydzić. Nawet hybryda od Coopland mającą poważne atuty dla podjęcia kroków w kierunku z zmiany wzmacniacza nie zdołała podtrzymać tej decyzji. Ten włoski wzmacniacz podczas gitarowych kawałków, nie wspomnę o wybitnej jak dla mnie średnicy jest klasyczny i ponadczasowy wespół z moimi paczkami od Tannoy Stirling GR. Nie widzę poza tym zestawieniem innej, lepiej dobranej pary. Myślę, że powinieneś spróbować, tylko pamiętaj i nie pisz później, że Cię nie ostrzegałem, jeśli raz wejdziesz w lampy, nie ma już odwrotu, bilet w jedną stronę. To magia i czar, który w obecnym czasach trudno zrozumieć. Pozdrawiam. 

Dodam tylko, że w moim przypadku pomogła zmiana lamp o czym krótko wspomniałem dwie klatki wcześniej. 

 

FEZZ AUDIO TITANIA - REGA PLANAR 3 - REGA FONO MM 2017 - PIONEER UDP - LX 500 - DEFINITIVE TECHNOLOGY BP 10 - TELLURIUM Q BLUE - RCA + SPEAKER

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, J4Z napisał:

Nie sprzedałeś ich?

Nie, choć miałem przyzwoitego i pewnego kupca koło Piły. Przyznam, że te kolumny potrafią cuda wyczyniać w brzmieniu podpięte pod solidne tranzystorowe moce począwszy od Michi na Coplandzie kończąc, jednak gdy za każdym razem podpinałem je pod lampę nie miałem sumienia pozbywać się ich. Nie pomogła nawet cena oferowana przez kupca, a była przyznam atrakcyjna. 

FEZZ AUDIO TITANIA - REGA PLANAR 3 - REGA FONO MM 2017 - PIONEER UDP - LX 500 - DEFINITIVE TECHNOLOGY BP 10 - TELLURIUM Q BLUE - RCA + SPEAKER

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.