Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  215 członków

Pro-Ac Klub
IGNORED

Klub marki ProAc


Rekomendowane odpowiedzi

Zjawiskowe to one są, ale nie za 6400 hehe. A pilne to już w ogóle nie w tej cenie :) No chyba że mają one rok na karku. A to taki żarcik,

Edytowane przez PiotrJ
  • 3 tygodnie później...

Nie chce moralow prawic ale man 3-ke dzieci i zeby z ich powodu rezygnowac z kolumn.?Jak wytrzymasz bez muzy?

Nawiazujac do proacow to porownywales moze d15 lub 2.5 do nowszych modeli np.d18, 20 lub 28?

Pozdr.

Kolumny już są zapakowana. Nic nie ma bardziej magnetyzującego w moim mieszkaniu jak te D15 :) Więc je usunąłem z pola zabaw .

Porównywałem je z D38 zagrały troszkę bardziej ubogim dźwiękiem ale w pokoju około 20 m2 niestety wprowadzały spore zamieszanie nie do naprawienia akustycznie. Modele nowsze od D15 idą już w troszkę inną stronę uciekają coraz bardziej od tego ulubionego i chwalonego charakteru PRO-AC. Po prostu coraz mniej mi i kolegom się podobają. Co do konstrukcji poprzednich D2.5 miałem i sprzedałem. Grały nieco inaczej niż 15-stki. Również polecam ale ja po latach wracam akurat do mojej konstrukcji. Możliwe, że rozważę D 1.5 chociaż jest z nimi większy problem z ustawieniem akustyki.

  • 3 tygodnie później...

Nie doczytałem się czy ktoś słuchał na Musical Fidelity jakichkolwiek Proac-ów więc prosze o opinie !!

i z innej beczki czy może ma ktoś porównanie jakikolwiek model Proac z kolumnami Harpia??

  • 4 miesiące później...

Studio 100 są świetne - kiedyś miałem, kupuj jak tylko znajdziesz pewną ofertę!

Z innej beczki - ktoś ma Response 4 lub 5? Bo jeśli byłaby możliwość chciałbym posłuchać ze swoim wzmacniaczem......

Ja rozważam sprzedaż Studio 100, ale niestety nie w tym roku, a w przyszłym najwcześniej, więc generalnie mało przydatna informacja z mojej strony, pewnie.

 

^^ To ogłoszenie na Allegro... coś mi nie gra z obudową, przyznam się szczerze. Wygląda mi osobiście na nieoryginalną, albo to jakaś jedna z pierwszych serii. Na nowej nie ma żadnych widocznych łączeń ścianek bocznych z frontem i tyłem.

Edytowane przez WuMike

krzysiekol

No patrz. Jak na zamówienie masz na Alle:

http://allegro.pl/proac-studio-100-i4637870109.html

 

pierwsza wersja 100, i to w słabym stanie

 

^^ To ogłoszenie na Allegro... coś mi nie gra z obudową, przyznam się szczerze. Wygląda mi osobiście na nieoryginalną, albo to jakaś jedna z pierwszych serii. Na nowej nie ma żadnych widocznych łączeń ścianek bocznych z frontem i tyłem.

 

dokłdnie, takie łączenie było w pierwszej wersji, potem było inne

W złym stanie ? Niesądzę. Jak patrze na zdjęcia wyglądają bardzo dobrze. Lampa błyskowa uwidacznia brudy i obtłuszczenie kolumn. W złym stanie, to ja kupiłem swoje ProAc (mocno poobijane narożniki i ubytki w fornirze, za to głośniki idealne), ale gość i tak już z niskiej ceny, zszedł mi jeszcze 300zł mniej. Nie żałuję zakupu bo wygląd nie gra, a koperytka grają najlepiej z kolumn jakie posiadałem w swoim życiu.

PiotrJ,

bo 1sc te wspaniałe monitorki są. Im lepszy sprzęt podłączysz tym ładniej śpiewają.

Ja bardzo powoli zastanawiam się co może je zastąpić ale chyba wyboista droga przede mną.

----------------------------------------------------

<br />W złym stanie ? Niesądzę. Jak patrze na zdjęcia wyglądają bardzo dobrze<br />

pisząc że w złym stanie miałem na myśli to iż jak sam sprzedający informuje że jeden głośnik jest inny od drugiego, a to już może nieść ze sobą pewne problemy.....

do którego roku były robione Studio 100 z okrągłą obudową terminali (te z tyłem obudowy już w okleinie koloru całej obudowy), a do którego z kwadratową?

post-24531-0-69728100-1411647676_thumb.jpg

post-24531-0-35081600-1411647695_thumb.jpg

Edytowane przez krzysiekol

Ja szukając swoich, przez jakiś czas gromadziłem zdjęcia różnych egzemplarzy z różnych okresów.

Z aukcji i nie tylko.

 

Chciałem też sprawdzić rok produkcji swoich, więc napisałem do ProAca, przy okazji zapytałem o tą obudowę terminali i jaki numer miała ostatnia wyprodukowana para.

NIestety odpowiedź uzyskałem tylko na swoje pierwsze pytanie i to orientacyjnie (mój numer 1591 - rok produkcji około 2002).

 

Zpytałem po raz drugi o pozostałe kwestie, ale odpowiedź była tylko, że już mi odpowiedział - podpisano Stewart :).

Więc albo mój angielski słaby, albo niezbyt duża chęć, uwaga a może jakiś Alzheimer :) ?

W każdym razie odpowiedzi były w tym samym dniu.

 

Ale ze zwojej strony mogę powiedzieć, że takie terminale są przynajmniej od roku 2011. Takie same mają Studio 115.

Wszystkie mają numery seryjne powyżej 2800, przypuszczam, że ostatnie egzemplarze w ogóle są około 3000, bo nigdy większego numeru nie widziałem.

W tej chwili produkcja jest "zakończona" kolejny raz. Może już ostatecznie.

Ja szukając swoich, przez jakiś czas gromadziłem zdjęcia różnych egzemplarzy z różnych okresów.

Z aukcji i nie tylko.

 

Chciałem też sprawdzić rok produkcji swoich, więc napisałem do ProAca, przy okazji zapytałem o tą obudowę terminali i jaki numer miała ostatnia wyprodukowana para.

NIestety odpowiedź uzyskałem tylko na swoje pierwsze pytanie i to orientacyjnie (mój numer 1591 - rok produkcji około 2002).

 

Zpytałem po raz drugi o pozostałe kwestie, ale odpowiedź była tylko, że już mi odpowiedział - podpisano Stewart :).

Więc albo mój angielski słaby, albo niezbyt duża chęć, uwaga a może jakiś Alzheimer :) ?

W każdym razie odpowiedzi były w tym samym dniu.

 

Ale ze zwojej strony mogę powiedzieć, że takie terminale są przynajmniej od roku 2011. Takie same mają Studio 115.

Wszystkie mają numery seryjne powyżej 2800, przypuszczam, że ostatnie egzemplarze w ogóle są około 3000, bo nigdy większego numeru nie widziałem.

W tej chwili produkcja jest "zakończona" kolejny raz. Może już ostatecznie.

Wielkie dzięki

 

Moje okrągłe pochodzą z 2011r.

 

ProAc definitywnie zamknął produkcje Studio 100, tak przynajmniej wynika z informacji od dystrybucji. Chcą pewnie zwiększyć sprzedaż D2 :)

możesz podać nr. seryjny (mogą być załużmy pierwsze trzy cyfry)

W marcu 2012 kupiłem ostatnią parę z polskiej dystrybucji (w kolorze cherry) - tyły czarne, otwory na terminale okrągłe - sprawdziłem numery seryjne: 002293.

Naim: transport cd -> DC1 -> NDAC/TP XPS -> Hi-Line -> NAC 282/TP DTCap/NAP 250-2 -> NAC A5 -> Lipinski L-707/Target Audio MR70B

Witam Kolegów.

Od pewnego czasu posiadam Studio 140. O walorach brzmieniowych i doznaniach odsłuchowych nie będę się na razie rozpisywał. Kolumny kupione 5 lat temu i już pojawił się problem z zawieszeniami przetworników. W miejscu klejenia zawieszenia i membrany zaczęły powstawać pęknięcia zawieszeń. Wygląda to jak by zawieszenia "parciały" . Niestety nie są to tylko powierzchowne pęknięcia. W niektórych miejscach mikro pęknięcia są na wylot. Sprawę oczywiście zgłosiłem do Audioklanu i dostałem błyskawiczną odpowiedź, że trzeba wymienić i jak najbardziej mogą sprowadzić w ciągu 2 mieś. nowe. Wszystko fajnie ale przy 4 przetwornikach koszt nie jest już taki mały. Rozmawiałem z Audioklanem i wciskali mi ciemnotę, że to kwestia zużycia materiału i takie tam. Kitu oczywiście nie łyknąłem bo gdzie po 5 latach normalnego użytkowania zniszczone gumowe zawieszenia ?. Przerabiałem troszkę różnych kolumn również znacznie starszych i z różnymi zawieszeniami i podobnego problemu nie było. Tak na marginesie to Audioklan mógłby wyjść nieco bardziej frontem do klienta i przynajmniej zadać sobie nieco trudu i spróbować zareklamować przetworniki u producenta ponieważ powstałe pęknięcia są niczym innym jak wadą fabryczną.

No dobra to wylałem swoje żale a teraz pytanie. Czy ktoś z Was miał kiedyś podobne problemy ze swoimi Proacami, czy tylko mi się tak przyfarciło :)

mam (juz na sprzedaz, ale jeszcze mam ;-) studio 140 i nic takiego nie zauwazylem. sluchasz glosno, dynamicznej muzyki?

 

a tak btw. to z audioklanem b. ciezko cokolwiek zalatwic.

Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

sluchasz glosno, dynamicznej muzyki?

 

a tak btw. to z audioklanem b. ciezko cokolwiek zalatwic.

Nie katuje kolumn, dbam o nie, warunki w jakich ich używam są raczej przyjazne (nie ma wilgoci czy nadmiernego nasłonecznienia) Niedawno wysłałem przetworniki do niezłego fachowca. Stwierdził, że wygląda to tak jak by klej zaczął wiązać zbyt szybko i za bardzo ściągnął gumę. Pytanie jeszcze w jakich warunkach przechowywane były przed sprzedażą. Z drugiej strony to mało prawdopodobne, żeby Seas wypuścił cztery wadliwe przetworniki i wszystkie trafiły do moich kolumn (jeśli tak by było, to muszę totka puścić), prawdopodobnie była to większa seria, stąd moje pytanie czy ktoś jeszcze tak miał.

Pozwoliłem sobie również napisać do Proaca - oczywiście cisza z ich strony. Prawdopodobnie skończy się na tym, że jednak zmuszony będę pokornie udać się do Audioklanu z kasą w zębach i uprzejmie ich poprościć o sprowadzenie nowych przetworników.

Pamiętam, że widziałem kiedyś na allegro, że ktoś sprzedawał 140-tki i też był tam problem z zawieszeniami chyba bardzo podobny jak Twój.

Prawdopodobnie to faktycznie jakaś wadliwa partia wypuszczona przez Seas-a.

5 lat to jest dla prawidłowo użytkowanych głośników żaden wiek - Seas powinien uznać reklamację, gorzej będzie z Audioklanem..., ale - jak to mówią : "Próba nie strzelba" - powodzenia!

Swoją drogą gumowe zawieszenia powinny być bardziej odporne na działanie czasu, niż piankowe jakie są np. w starych Scan-Speakach, tyle, że tamte są dodatkowo powleczone (zaimpregnowane) jakąś substancją o lekko kleistej konsystencji, co chyba wydatnie zwiększa ich żywotność.

Naim: transport cd -> DC1 -> NDAC/TP XPS -> Hi-Line -> NAC 282/TP DTCap/NAP 250-2 -> NAC A5 -> Lipinski L-707/Target Audio MR70B

gorzej będzie z Audioklanem..., ale - jak to mówią : "Próba nie strzelba" - powodzenia!

Jasne, że będę jeszcze próbował bo lepiej mieć 2 tyś. w kieszeni niż ich nie mieć :). No ale przydała by się również dobra wola ze strony Audioklanu, a tej jak do tej pory nie zauważyłem.

Walcz. Sam jestem ciekawy, co z tego wyjdzie i mam nadzieję, że Ci się uda.

 

A'propos ProAc, widzę, że firma właśnie wypuściła nowy model Studio, 148. Warto zajrzeć na stronę producenta lub dystrubutora i obejrzeć je sobie. Wreszcie zróżnicowali głośnik średnio oraz niskotonowy i układ stał się w pełni trójdrożny.

Edytowane przez WuMike

Nie katuje kolumn, dbam o nie, warunki w jakich ich używam są raczej przyjazne (nie ma wilgoci czy nadmiernego nasłonecznienia) Niedawno wysłałem przetworniki do niezłego fachowca. Stwierdził, że wygląda to tak jak by klej zaczął wiązać zbyt szybko i za bardzo ściągnął gumę. Pytanie jeszcze w jakich warunkach przechowywane były przed sprzedażą. Z drugiej strony to mało prawdopodobne, żeby Seas wypuścił cztery wadliwe przetworniki i wszystkie trafiły do moich kolumn (jeśli tak by było, to muszę totka puścić), prawdopodobnie była to większa seria, stąd moje pytanie czy ktoś jeszcze tak miał.

Pozwoliłem sobie również napisać do Proaca - oczywiście cisza z ich strony. Prawdopodobnie skończy się na tym, że jednak zmuszony będę pokornie udać się do Audioklanu z kasą w zębach i uprzejmie ich poprościć o sprowadzenie nowych przetworników.

a moze podaj numer seryjny, jak wroce sprawdze moj, to zobaczymy czy to ta sama seria, czy cos innego.

Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.