Skocz do zawartości
IGNORED

The end of SAAB


wasylak

Rekomendowane odpowiedzi

hehehe cała masa

ja mam 9-3 SS, do wymiany tylko kierownica na tą z poliftu bo jest grubsza (ta z 2003-2005 jest za cienka) i fotele z Aero i bedzie miód malina

 

no i mod 150KM na jakieś 170-180, zobaczymy ile wyjdzie na hamowni :)

Mieliśmy dwa samochody tej marki: 9000 CSE (200 KM) i 9-5 Aero. Pierwszy był świetny. Drugi - maskara. Dosłownie rozpadł się po 180,000 km. Do wymiany było praktycznie wszystko oprócz karoserii i kierownicy. Nasze obecne Audi A8 4.2 to w porównaniu z nim cud-miód. Nic dziwnego, że marka padła.

Mieliśmy dwa samochody tej marki: 9000 CSE (200 KM) i 9-5 Aero. Pierwszy był świetny. Drugi - maskara. Dosłownie rozpadł się po 180,000 km. Do wymiany było praktycznie wszystko oprócz karoserii i kierownicy. Nasze obecne Audi A8 4.2 to w porównaniu z nim cud-miód. Nic dziwnego, że marka padła.

 

Marka padła, bo była tragicznie zarządzana, a nie dlatego że twój SAAB się psuł. Mam dwóch znajomych z Audi (A3 i A6) i przeżywali to co ty z 9-5. Jeden z nich się przesiadł na Mazdę, drugi dalej płaci. Czy to znaczy, że wszystkie Audi takie są i marka zapewne padnie? Nie sądzę, więc nie uogólniajmy.

Problemem jest również to, że do polski trafiły same (no prawie) złomy z przekręconymi licznikami i po "polskim liftingu" - czasem się śmiałem, że nie ma 10 saabów w Polsce które by miały normalny przebieg. Do tego jeszcze serwis, który w większości był beznadziejny i najchętniej np. zamiast wymienić pękniętą rurę od turbiny wimieniał: turbinę, pompę zawory za każdym razem każąc klientowi płacić - na koniec taśmą wulkanizacyjną zakleili pękniętą rurę :) (to przykład z natury - jeden z licznych zresztą). U mnie z kolei w ASO (euromarket) rozerwali na pół miernik temperatury wewnątrz auta (chcieli go wyciągnąć na zewnątrz w instrukcji jak wół pisze że się go wpycha do środka i wyciąga przez centralkę), oczywiście stwierdzili usterkę climatronika i chcieli abym wszystko wymienił (pojechałem do speca od sabów i saczął się śmiać - wydałem 50 zł - do tej pory auto nie ma z klimą problemów).

 

Ot i cała prawda - o tym, dla czego saab ma taką opinię. Ja nie zamienię tego samochodu do śmierci (jego lub mojej).

Słucham tylko muzyki.

Na co trzeba uważać przy kupnie pierwszej wersji 9-5?

Pytam tutaj, bo jak zapytam na forum motoryzacyjnym to wiadomo co będzie, kup Audi/Bmw/Merca/Volvo itp.

Czy są jakieś wady konstrukcyjne tak jak w VAG-owskim 2.0 TDI, albo 2.5TDI V6? Z tego co czytałem to kaseta zapłonowa, ale czy w każdym silniku? A może już lepiej kupić wersje z dieslem 2.2 ?

Napiszecie coś?

  • 4 miesiące później...

"Chińczykom bardzo zależy na Saabie"

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo i Kolorowo - Underground

Mój blog i recenzje różnych urządzeń audio-stereo: stereoikolorowo.blogspot.com

No i chyba kupią. Dobrze to wróży Saabowi bo Volvo z nowym chińskim właścicielem ruszyło ostro z wieloma ciekawymi modelami.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

To nie takie proste, doświadczeni ludkowie z 30letnim stażem poszukali sobie już czegoś innego i teraz nowy właściciel będzie musiał płacić frycowe nauki z nowym zespołem ludzi.

 

Jakość wykonania na pewno na tym ucierpi!

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Jak się dowiedzą, że firma otrzymała nowy zastrzyk gotówki, to mogą wrócić.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

  • 3 miesiące później...

Saab powraca, ale właścicielem będzie Chińczyk :

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.