Skocz do zawartości
IGNORED

Dystrybutorzy...krwiopijcy?


moreno1973

Rekomendowane odpowiedzi

dankam, 8 Sty 2010, 21:37

 

>Muzyka łagodzi obyczaje to fakt.

>Tylko kto tu słucha muzyki? Większość pieniaczy słucha sprzętu.

 

Czasem faktycznie mozna odnieść takie wrażenie, ale nie przesadzaj. Nazywająć kogoś pieniaczem sam wpisjesz sie po tej niecnej stronie medalu.

 

...a "Strachy na lachy", koledzy z podwórka swoją drogą - mają wiele trafnych tekstów :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

whitesnake, 8 Sty 2010, 21:33

 

>tomil, 8 Sty 2010, 21:19

>

>>Panowie,

>>Temat o czymś innym a Wy o czymś innym.

>

>

>Te offtop jest akurat całkiem pozyteczny :).

>Zawsze lepsze to niż okładać się wzajemnie i wykrzykiwać buńczuczne hasła, że dystrybutorzy nie chcą

>dawać rabatów.

 

Masz rację, ale powinien być na poziomie ludzi na poziomie, nie zaś na poziomie dzieci z przedszkola. Kurna, przecież łączą nas wszystkich te same zainteresowania.

A już tym bardziej nie rozumiem podniesionych emocji.

Spójrzcie na fora miłośników np. tuningu (tdi racing, street racing). Poza nielicznymi przypadkami gorącogłowych, którzy bardziej fantazjują na temat niż rzeczywiście mają coś z nim wspólnego, reszta dyskusji jest rzeczowa. Zupełnie niepotrzebne są pokrzykiwania typu: "HAŃBA".

A to, że ktoś nie chce dać rabatu- jego problem. Chciał zarobić 40%, ja chciałem dać 20%. I nie zarobił nic, bo poszedłem do innego dealera, który sprzedaje dużo ale za to taniej. I tu jest pies pogrzebany.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomil, 8 Sty 2010, 21:44

 

Prawda. Mam nadzieję, że wśród moich wpisów nie znajdujesz takich objawów. W każdym razie, staram się tego unikać. Rozumiem jednak, ze czasem trudno jest przejśc do porządku dziennego, nad tym jak któś w imie walki o spokój wyzywa kogos bezpodstawnie od najgorszych.

 

Tez życzyłbym sobie mniej szyderstw, negatywnych emocji i obrzucania mięsem na tym forum.

 

Moja pasją pozostaje muzyka, tak na marginesie :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dankam, 8 Sty 2010, 21:47

 

>Może faktycznie nie potrzebnie z tymi pieniaczami wyskoczyłem.

 

Troszkę tak, no chyba że chciałeś wywołać lawinę, a to już zupełnie co innego.

 

Chyba najlepiej byłoby zamknąć ten wątek. Chyba nic konstruktywnego już się nie wymyśli.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

whitesnake, 8 Sty 2010, 21:49

 

>tomil, 8 Sty 2010, 21:44

>

>Prawda. Mam nadzieję, że wśród moich wpisów nie znajdujesz takich objawów. W każdym razie, staram

>się tego unikać. Rozumiem jednak, ze czasem trudno jest przejśc do porządku dziennego, nad tym jak

>któś w imie walki o spokój wyzywa kogos bezpodstawnie od najgorszych.

>

>Tez życzyłbym sobie mniej szyderstw, negatywnych emocji i obrzucania mięsem na tym forum.

 

 

A po co doczytywać się 5 stron wątku i szukać kto, komu co nawrzucał.

 

>

>Moja pasją pozostaje muzyka, tak na marginesie :)

 

Tak jak większości tutaj. I należy jeszcze zaakceptować tą inność każdego z nas. Zwłaszcza w zakresie preferencji odsłuchowych.

Każdy z Nas/Was ma jakieś doświadczenia, niektórzy olbrzymie. Lepiej się wiedzą dzielić. Ale zawsze trzeba pamiętać o jednym. To są odczucia piszącego/testującego. A o tym nie powinno się dyskutować a tym bardziej zarzucać komuś nikompetencję czy brak wiedzy.

Tak ot troszkę filozoficznie pojechałem na koniec. Rozluźnia mnie kolejne czeskie piwo. Zdrowie Panie i Panowie i życzę miłych i udanych odsłuchów na wymarzonym sprzęcie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dankam

Lubisz sluchac muzyki-bo ja lubie.

Piszesz na forum,-tez czasami cos skrobne.

Jestes pewno rowny chlop-ale staraj sie pisac po polsku-to taki piekny jezyk jest przeciez.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomil, 8 Sty 2010, 21:55

 

Każdy z Nas/Was ma jakieś doświadczenia, niektórzy olbrzymie. Lepiej się wiedzą dzielić. Ale zawsze

trzeba pamiętać o jednym. To są odczucia piszącego/testującego. A o tym nie powinno się dyskutować a

tym bardziej zarzucać komuś nikompetencję czy brak wiedzy.

 

 

Zgadzam sie całkowicie. Ja tam wiedzy technicznej nie mam zbyt wiele, za to doskonale wiem kiedy fortepian brzmi jak fortepian, a kiedy przestaje :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary audiofil

Źdźbło w oku bliźniego dostrzegasz a belki w swoim nie widzisz.

 

W momencie gdy zaczniesz używać polskie znaki diakrytyczne w swoich wpisach może rozważę twoją propozycję?

Mi z kolei nie wydaje się, że jesteś fajny chłop.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Zgadzam sie całkowicie. Ja tam wiedzy technicznej nie mam zbyt wiele, za to doskonale wiem kiedy

>fortepian brzmi jak fortepian, a kiedy przestaje :)

 

Od tego są koledzy zaznajomieni z czarną magią elektryczno-techniczną. Też nie mam o tym pojęcia, dlatego między innymi zalogowałem się tu. Może kiedyś ktoś pomoże zmienić kondensatory (odpłatnie rzecz jasna), ale przynajmniej rzetelnie i nie wciśnie kitu. Kiedyś nie miałem pojęcia o turbinach, programach itp. Teraz też nie jestem specem, ale przynajmniej wiem kogo się doradzić i czego szukać.

 

Wiele osób loguje się tutaj by taką wiedzę właśnie zdobyć. Bo może wybór sprzętu uda się zawęzić do kilku marek, bo może uda się nie przepłacić. Bo może także, ktoś następny nie popełni naszego błędu, nie kupi tandetnego sprzętu udającego tylko hi-fi czy hi-end.

 

I to forum jest też od tego żeby troszkę "pospuszczać" się nad brzmieniem sprzętu (może nawet poonanizować), nie zapominając o sednie- to muzyka jest najważniejsza.

Pieniaczy zlać a pisać co się wie, licząc na inteligencję czytających. Bo to, że są tutaj ludzie inteligentni nie ulega wątpliwości- dorobili się pieniędzy, wiedzą jak i w co zainwestować by osiągnąć muzyczną ekstazę- no tego nie dokona półgłówek.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podawałem przykład,gdzie zostałem obsłużony elegancko i z dobrym rabatem.Powtórze raz jeszcze,że są to dystrybutorzy z Warszawy i Nieporętu.Nie było problemu z wysłaniem CD,wzmaka czy kolumn do domowego odsłuchu.W HifiClubie i u p. R.J w Nieporęcie,nie musiałem wręczać nawet kaucji.Przewaliłem troche u nich klocków to i zaufanie większe.Audiofast z Łodzi również profesjonalna obsługa,tak z wysłaniem sprzętu do odsłuchu jak z rabatem.Również bez kaucji.

 

Teraz prosze o przykłady dystrybutorów,którzy tak nie postępują,wtedy rozmawiać możemy poważnie.

ps.

Sami jesteśmy kowalami swojego losu.Zaufanie się zdobywa,rabaty też.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomil

To musisz uważniej czytać to forum a zobaczysz ilu tu jest podpuszczających i ilu handlarzy z podpuszczaczami razem robią interesiki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dankam,

 

Przeca żartowałem ;-).

 

modrzew47,

 

Dlatego napisałem- trzeba liczyć na inteligencję czytającego. Jeśli ktoś będzie ciut dłużej zalogowany na forum pozna ICH.

 

A finalnie i tak idzie się do sklepu i słucha.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

W tym sklepie w Gdańsku właściciel nawet specjalnie otworzył sklep bo znajomy mógł tylko w sobotę przyjechać. Sprzętu sprzedał wtedy za 8 tys zł.

W gdańskim Albatrosie obsługa też wie co to klient i potrafi z nim porozmawiać rzeczowo bez widocznej łaski z ich strony.

 

A na drugim biegunie jest Sopocki TOP-HiFI czy też Audio Vide Design w Galerii Bałtyckiej, ale u nich jak to w galerii przechodniów i oglądaczy jak na dworcu kolejowym więc i trudniej im wyłapać naprawdę zainteresowanych. Co nie zmienia faktu, że wielu klientów przez to stracili (5 moich znajomych zrezygnowało z zakup u nich bo obsłudze już się nic nie chciało, a to co robili aż raziło osoby, które na co dzień pracują w sprzedaży.

 

Ja z powodów zawodowych, także odwiedzam różne sklepy w różnych branżach aby obserwować jak zachowują się poszczególni sprzedawcy różnych punktach.

 

Może to nie o dystrybutorach bezpośrednio, ale to dystrybutor powinien dbać o poziom wiedzy i obsługi w firmach, które mają kontakt z klientem docelowym dystrybuowanej przez niego marki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Użytkownicy+

dankam

diakrytyczne, czy nie, nadgorliwość jest gorsza od .....

 

Mam kolegę, jest nauczycielem W-Fu. Kiedyś powiedziałem mu, ty to masz dobrze, wszystkie święta - wolne, wakacje-wolne, ferie-wolne. Kilka razy do roku wycieczki z młodzieżą i to płatne. Wiecie co mi odpowiedział- kto ci zabronił, złóż podanie, może ciebie zatrudnią, a nie mnie.

Inny kumpel zarabiał niezłą kasę i ten wuefista mówi- ty to masz kasy jak lodu, a gość mu na to, - kto ci nie kazał, założyć firmę, siedzieć w niej po 20 godzin na dobę, użeraj się z urzędami....

 

Robet

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dankam

Moze i nie jestem fajny chlop,ale baba tez nie jestem,a znaki diaktryczne-ze nie stawiam-zgoda.

Natomiast Twoje zdania,czy maja jakas skladnie??Wiesz nie kalecz lepiej naszej mowy ojczystej.

Zdzblo ,a belka -to faktycznie roznica-lecz ja sie do bledu przyznalem,a TY widze chcesz bardzo

przystac przy swej racji.Wiec w porzadku-chcesz tak-masz tylko TY racje.Zadowolony???

Pozdrawiam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 rok później...

Postanowiłem się "podpiąć" do tego wątku ponieważ problem dotyczy dystrybutorów właśnie.

Nie chodzi o ceny, marże i rabaty ale o coś innego.

Otóż robiąc od lat zakupy w sklepach ze sprzętem audio zauważyłem ostatnio pewną tendencję - "trynd" taki oto, że coraz częściej do produktu nie jest dołączona instrukcja obsługi w języku polskim oraz coraz częściej - gwarancji w języku polskim też brak!

 

Postanowiłem popytać i w kilku sklepach otrzymałem, w moim rozumieniu dosyć kuriozalne odpowiedzi.

Jedną z nich jest: "Gwarancją jest paragon". No to ja się pytam, gdzie na parogonie jest choćby numer seryjny urządzenia?! Gdzie na parogonie jest podany okres gwarancji?! Gdzie na paragonie napisane są warunki gwarancji?!

 

Kolejny bełkot na temat papierka w niezrozumiałym języku - "Bo to gwarancja europejska jest". Albo "Dystrybutor tylko takie dołącza".

 

Krótko mówiąc. Panowie, czy istnieją jakieś przepisy, które regulują te sprawy i nakładają obowiązek na dystrybutora aby prowadząc sprzedaż produktu w Polsce dołączał do niego polską instrukcję obsługi i polską gwarancję?

 

Wiem, że są dystrybutorzy, dla których nie jest problemem polska gwarancja i polska instrukcja obsługi ale coraz częściej pojawiają się dystrybutorzy, dla których jest to problem nie do ogarnięcia. A wspomniany przeze mnie wcześniej "trynd" utrzymuje się taki, że starzy, wieloletni dystrybutorzy potrafią a nowych taki problem przerasta.

I rzeczywiście może od takich nie kupować, tylko ściągnąć zza granicy taniej z takimi samymi "papierami" i bez łachy.

 

"Więc jak, pomożecie? No."

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filut - prosze:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Primodium. Medium. Finis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia w studiowaniu tego urządniczego języka;)

Gwarancja jest nieobowiązkowa

Zamiast niej stosuje się "Niezgodność towaru z umową" jest to okreslone ustawą i znacznie korzystniejsze dla klienta.

Instrukcja po polsku jest obowiązkowa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem się "podpiąć" do tego wątku ponieważ problem dotyczy dystrybutorów właśnie.

Nie chodzi o ceny, marże i rabaty ale o coś innego.

Otóż robiąc od lat zakupy w sklepach ze sprzętem audio zauważyłem ostatnio pewną tendencję - "trynd" taki oto, że coraz częściej do produktu nie jest dołączona instrukcja obsługi w języku polskim oraz coraz częściej - gwarancji w języku polskim też brak!

 

Postanowiłem popytać i w kilku sklepach otrzymałem, w moim rozumieniu dosyć kuriozalne odpowiedzi.

Jedną z nich jest: "Gwarancją jest paragon". No to ja się pytam, gdzie na parogonie jest choćby numer seryjny urządzenia?! Gdzie na parogonie jest podany okres gwarancji?! Gdzie na paragonie napisane są warunki gwarancji?!

 

Kolejny bełkot na temat papierka w niezrozumiałym języku - "Bo to gwarancja europejska jest". Albo "Dystrybutor tylko takie dołącza".

 

Krótko mówiąc. Panowie, czy istnieją jakieś przepisy, które regulują te sprawy i nakładają obowiązek na dystrybutora aby prowadząc sprzedaż produktu w Polsce dołączał do niego polską instrukcję obsługi i polską gwarancję?

 

Wiem, że są dystrybutorzy, dla których nie jest problemem polska gwarancja i polska instrukcja obsługi ale coraz częściej pojawiają się dystrybutorzy, dla których jest to problem nie do ogarnięcia. A wspomniany przeze mnie wcześniej "trynd" utrzymuje się taki, że starzy, wieloletni dystrybutorzy potrafią a nowych taki problem przerasta.

I rzeczywiście może od takich nie kupować, tylko ściągnąć zza granicy taniej z takimi samymi "papierami" i bez łachy.

 

"Więc jak, pomożecie? No."

 

 

Odpowiedź jest prosta, sami ściągają sprzęt z zagranicy i tu go sprzedają. Jeżeli ktoś Ci powie że gwarancja jest europejska a podstawą do gwarancji jest paragon to na 90% jeżeli sprzęt Ci się popsuje zostaniesz z tym problemem sam. Pracuje w sklepie audio i nie zdarza się żeby jakikolwiek urządzenie nie posiadało Polskiej gwarancji lub instrukcji po Polsku.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A na drugim biegunie jest Sopocki TOP-HiFI [...]

 

Moje doświadczenia są nieco inne.

W zeszłym roku kupowałem kolumny podstawkowe. Słuchałem w Albatrosie w Gdańsku i Top Hi-Fi w Sopocie. W obu sklepach obsługa była pierwsza klasa. Pamiętam ileś lat temu w Top hifi trzeba było umawiać się na odsłuchy i miało się w ogóle wrażenie maluczkości jak się kupowało tani sprzęt. Chyba się pozmieniało, bo nawet do domu chcieli pożyczać kolumny. Wszedłem prosto z ulicy, w bagażniku miałem swój sprzęt, mogłem go podłączyć do kolumn bez problemu, słuchałem chyba z godzinę. Było super. Kolumny kupiłem jednak w Albatrosie, bo tylko u nich było Dynaudio.

 

Co do tematu wątku, oczywiście ceny przez polskich dystrybutorów są często wyższe niż gdzie indziej, by nie powiedzieć kosmiczne. Miłą niespodzianką dla mnie był fakt, że moje Dynaudio kosztują w PL mniej niż w UK :) Chociaż coś.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

We stand in the Atlantic
We become panoramic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie dziękuję za pomoc.

Dzięki Wam wiem już małe co nieco.

Karol.R, widać w mojej ubiegłotygodniowej wycieczce po sklepach towarzyszył mi pech albo moje zainteresowanie wzbudzały jakieś "dziwadła" bez instrukcji i gwarancji po polsku mimo, że sklepy posiadały je od "autoryzowanych dystrybutorów".

Dziękuję za odpowiedzi i podpowiedzi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.