Skocz do zawartości
IGNORED

Katastrofa Tu 154M, teorie spiskowe...


foxbat

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteś w błędzie. Wieża nie jest odpowiedzialna za pilotowanie samolotu. Mówi Ci to kontroler ruchu lotniczego.

kontroler naprowadza samolot, pilot ma obowiązek go słuchać, tak nie jest ?

 

Oczywiście. Legendy krążą szczególnie wśród tych, którzy go na oczy nie widzieli. A Ty czytałeś?

coś Ty życie mi miłe :) dlatego mówię że się nie kłócę a czekam na konkluzję. Mimo wszystko są tam nazwiska kontrowersyjne, a sporo z nich według mnie jest o bardzo słabym wykształceniu (w stosunku do rangi sprawy), zarzuty wobec nich są takie same jak Twoje względem Biniendy z tym że o nim można poczytać a tam większość ludzi jest incognito, nikt nie wiedział nikt nie słyszał.

 

Po za tym pilot liniowy ma być specem od katastrof lotniczych ? (mgr Wiesław Jedynak), czy może prawnik ? (Agnieszka Kunert-Diallo)

kontroler naprowadza samolot, pilot ma obowiązek go słuchać, tak nie jest ?

 

Tak, chyba że wystąpią warunki, w których pilot nie może wykonać instrukcji kontrolera, np. zła pogoda. Nic nie zwalnia pilota od prowadzenia nawigacji. To on pilotuje samolot, a nie kontroler. W drugą stronę, kontroler nie może zabronić pilotowi wykonania procedury podejścia do lądowania nawet w złych warunkach pogodowych, bo decyzja należy do.kapitana statku powietrznego. Zazwyczaj w takim wypadku idzie ze strony kontrolera raport o nieprawidłowościach w ruchu lotniczym.

coś Ty życie mi miłe :) dlatego mówię że się nie kłócę a czekam na konkluzję. Mimo wszystko są tam nazwiska kontrowersyjne, a sporo z nich według mnie jest o bardzo słabym wykształceniu (w stosunku do rangi sprawy), zarzuty wobec nich są takie same jak Twoje względem Biniendy z tym że o nim można poczytać a tam większość ludzi jest incognito, nikt nie wiedział nikt nie słyszał.

 

Po za tym pilot liniowy ma być specem od katastrof lotniczych ? (mgr Wiesław Jedynak), czy może prawnik ? (Agnieszka Kunert-Diallo)

 

O tych ludziach nie ma być słychać, bo to nie celebryci tylko specjaliści od badania takich incydentów i robią to od lat na długo przed Smoleńskiem, w przeciwieństwie do Biniendy. Tak, pilot liniowy też jest ekspertem, bo zna procedury, przepisy, aerodynamikę i ma doświadczenie. Prawnik? A słyszałeś o ustawie Prawo Lotnicze? Z wypowiedzi Biniendy wynika, że on nie.

 

Komisja składa się z wielu specjalistów, którzy siedzą w lotnictwie od lat, znają przepisy i mają DOŚWIADCZENIE. Tytuły profesorskie mało tu znaczą, dlatego nie zajmuje się tym np prof. Miodek.

 

Jeszcze jedno. W raporcie możesz przeczytać co, kiedy i dlaczego doprowadziło komisję do opublikowanych wniosków, natomiast pan Binienda jakoś nie chce pokazać swoich magicznych obliczeń. Ciekawe dlaczego? Ja wiem, a Ty?

Komisja składa się z wielu specjalistów, którzy siedzą w lotnictwie od lat

a myślałem że niańczą studentów ;]

widzisz i się kółko zamyka, dla Ciebie osoba utytułowana i ceniona, budująca silniki odrzutowe, prowadząca badania między innymi na potrzeby lotnictwa nie ma kompetencji, za to pierwszy lepszy pilot, prawnik i wykładowca już tak...

 

znają przepisy i mają DOŚWIADCZENIE

a gdzie je zdobyli ?

 

Tytuły profesorskie mało tu znaczą

może zabrzmi to brzydko, ale po co one są skoro nie mają znaczenia ? inżynier magister.. też mam a rowy kopie. Z humanistyki i informatyki (a zobacz ile błędów robię).

 

Tak, chyba że wystąpią warunki, w których pilot nie może wykonać instrukcji kontrolera, np. zła pogoda. Nic nie zwalnia pilota od prowadzenia nawigacji. To on pilotuje samolot, a nie kontroler. W drugą stronę, kontroler nie może zabronić pilotowi wykonania procedury podejścia do lądowania nawet w złych warunkach pogodowych, bo decyzja należy do.kapitana statku powietrznego. Zazwyczaj w takim wypadku idzie ze strony kontrolera raport o nieprawidłowościach w ruchu lotniczym.

tia.. czyli wolna amerykanka, coś czarno to widzę.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) poświęć te 30 minut, a potem pochwal się w pracy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) tia.. komisja i jej raport.

 

.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
a gdzie je zdobyli ?

 

Zdobyli je badając latami katastrofy lotnicze.

 

tia.. czyli wolna amerykanka, coś czarno to widzę.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) poświęć te 30 minut, a potem pochwal się w pracy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) tia.. komisja i jej raport.

 

.

 

Ja biorę swoją wiedzę z ponad 10 lat pracy w kontroli ruchu lotniczego, a Ty z YouTube... To jest właśnie różnica między nami.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ja biorę swoją wiedzę z ponad 10 lat pracy w kontroli ruchu lotniczego, a Ty z YouTube

Żeby jeszcze ta wiedza opierała się o YouTube to by nie było tak źle, ale ona się opiera o Antka i jego ekspertów.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Co do Macierewicza to przez wszystkie lata tylko PO jawnie grała Smoleńskiem więc czemu akurat jemu to przypisujesz ?

 

a to bardzo ciekawe stwierdzenie jest :)

Ja biorę swoją wiedzę z ponad 10 lat pracy w kontroli ruchu lotniczego, a Ty z YouTube... To jest właśnie różnica między nami.

nawet nie obejrzałeś co Tobie wkleiłem, i nie z YT tylko od człowieka który kilkukrotnie przewyższa wiedzą i doświadczaniem Ciebie i zapewne nie jednego z autorów raportu.

 

No tak, argumenty się kończą...

 

Zaraz, zaraz...jakie argumenty?

Problem leży w braku osób z którymi można porozmawiać a nie braku argumentów. Trudno też rozmawiać o "słuszności raportu" skoro w nim samym napisano że komisja nie posiadała 2 elementarnych dokumentów. (ale na ich podstawie pisała raport). itd.

Trudno też rozmawiać o "słuszności raportu" skoro w nim samym napisano że komisja nie posiadała 2 elementarnych dokumentów. (ale na ich podstawie pisała raport). itd.

Z tego można wyciągnąć wniosek "ala" Antek, że przyczyną katastrofy był brak w komisji 2 elementarnych dokumentów ;-). Muszę jeszcze nad tą teorią popracować bo przecież najpierw była katastrofa a później brak dokumentów. Wrzućmy to do komisji Antoniego, eksperci na pewno coś wymyślą. ;-) ;-) ;-)

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

nawet nie obejrzałeś co Tobie wkleiłem, i nie z YT tylko od człowieka który kilkukrotnie przewyższa wiedzą i doświadczaniem Ciebie i zapewne nie jednego z autorów raportu.

 

Pierwszy filmik wyłączyłem po 5 minutach, bo musiałem spokojnie wytarzać się ze śmiechu po głupotach jakie ten pan opowiada. I niestety wiedzą na temat przepisów lotniczych nie przewyższa mnie, nikogo z moich kolegów po fachu czy pilotów lub członków komisji. Po prostu mówi nieprawdę i tyle.

 

Problem leży w braku osób z którymi można porozmawiać a nie braku argumentów. Trudno też rozmawiać o "słuszności raportu" skoro w nim samym napisano że komisja nie posiadała 2 elementarnych dokumentów. (ale na ich podstawie pisała raport). itd.

 

Problem leży w tym, że nie można rozmawiać o raporcie z kimś, kto go nie czytał i nie wie co tam jest napisane. Trochę pokory, naprawdę.

 

Z tego można wyciągnąć wniosek "ala" Antek, że przyczyną katastrofy był brak w komisji 2 elementarnych dokumentów ;-). Muszę jeszcze nad tą teorią popracować bo przecież najpierw była katastrofa a później brak dokumentów. Wrzućmy to do komisji Antoniego, eksperci na pewno coś wymyślą. ;-) ;-) ;-)

Lechu nie podsuwaj mu takich pomysłów!!!! :D

Wbrew przedstawianym w dniu dzisiejszym w jednym z tygodników hipotezom chcemy podkreślić, że nie ma żadnych przesłanek do twierdzenia, że w samolocie Tu-154M, jego skrzydle i innych miejscach doszło do wybuchu lub ich serii. Przypominamy, że w zapisie rejestratorów lotu nie ma jakichkolwiek śladów, które świadczyłyby o zaistnieniu wybuchu/wybuchów na pokładzie Tu-154M, takich jak skok ciśnienia różnicowego lub odgłosów wybuchu/wybuchów na zapisie rejestratora dźwięków w kabinie”.- Lasek

 

Raport Holenderskiej Rady Bezpieczeństwa dotyczący tragicznie przerwanego lotu MH 17. Dokument liczy zaledwie 34 strony, niemniej jednak już zawarte w nim informacje pozwalają ocenić, jak dalece błądzili panowie z komisji Millera, a później zespołu Laska, uparcie trzymając się wersji, iż wybuch na pokładzie musiał pozostawić ślady w postaci zapisów w rejestratorach lotu.

Oto na stronie 33. wspomnianego dokumentu znajduje się bardzo wymowny wykres zarejestrowanych parametrów lotu zestrzelonego Boeinga. Nawet laik zauważy, iż zapisy poszczególnych parametrów są niezmienione do samego końca, idealne, równiutkie, choć urywają się nagle w tym samym miejscu, jak odcięte nożem. Nie było skoków ciśnienia, nagłej dekompresji, żadna awaria się nie zapisała, toteż kierując się logiką przyjętą przez komisję Millera i zespół Laska należałoby jednoznacznie stwierdzić, że samolot nie został zestrzelony, nie było wybuchu na pokładzie, a winą powinni zostać obarczeni piloci, którzy bezmyślnie wlecieli nad terytorium Ukrainy.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nad czym tu dyskutować. W przypadku polskiego Tu-154M z prezydentem na pokładzie główna przyczyna jest błąd pilota, który nie przestrzegał reżimów pilotażu dla tej maszyny. Pośrednio przyczyniły się też: nieodpowiedzialne przygotowanie lotu, dopuszczenie do lotu w niedopuszczalnych warunkach pogodowych, presja polityczna, złe wyszkolenie złogi, niewystarczająca znajomość lotniska przez załogę, nieodpowiedzialne zachowanie dowódcy PSP, zła współpraca z naziemną kontrolą lotów na lotnisku docelowym. Nie było: informacji o konflikcie zbrojnym na trasie lotu i w miejscu lądowania oraz o czynnych systemach Buk lub znajdujących się w pobliżu wrogich myśliwcach.

 

Nie można też zapominać, że obecny nieugięty poszukiwacz prawdy obiektywnej - Antoni Macierewicz nie udał się wówczas na miejsce katastrofy, tylko pośpiesznie wrócił do Polski.

Warto przypomnieć, że Antoni zanim udał się w drogę powrotną do polski zjadł suty obiad.

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

Warto przypomnieć, że Antoni zanim udał się w drogę powrotną do polski zjadł suty obiad.

Ale to zdarzenie chyba nie miało wpływu na katastrofę ? Chociaż może lepiej żeby nim też zajęła komisja sejmowa Antoniego ;-).

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

  • 5 tygodni później...

Kolejny film,wszystko w "pigółce",ku pamięci.Dobra realizacja wizualizacji katastrofy.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

zapewne, wiele tego lata i spada :)

 

Mędzisz Koleś.

Powtarzasz w kółko nie swoje hasła tyle, że mało co rozumiesz, o odporności na argumenty nie wspomnę.

Jestem Europejczykiem.

 

PiSowscy aktywiści uaktywniają się przed wyborami?

 

To chyba jedyne sensowne wyjaśnienie tego fenomenu bo jakoś nie słyszałem o nowych faktach w wiadomym temacie.

Jestem Europejczykiem.

 

  • 2 tygodnie później...

Trwa III Konferencja Smoleńska. Naukowcy z Polski i zza granicy prezentując wyniki swoich badań dotyczących przyczyn tragedii smoleńskiej.

W kolejnym wystąpieniu polscy chemicy, prof. Krystyna Kamieńska-Trela i prof. Sławomir Szymański zaprezentowali ocenę procedowania Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji, które badało obecność materiałów wybuchowych w Smoleńsku.

W swoim wystąpieniu prof. Kamieńska-Trela skupiła się na analizie badań. Zgodnie z ustaleniami niezależnych ekspertów badanie próbek pobranych w Smoleńsku zostało wykonane nierzetelnie.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Binienda analizując zdjęcia skrzydła tupolewa, który uległ katastrofie, wskazuje, że skrzydło nie zostało oderwane w wyniku uderzenia w drzewo, ale musiało ulec zniszczeniu w wyniku eksplozji.

Naukowiec wskazuje, że brzoza powinna zostać przecięta przez skrzydło, a odkształcenia na skrzydle powinny być charakterystyczne. Jednak takich obrażeń nie widać. Na koniec prof. Binienda dodaje, że obraz skrzydła wygląda, jakby doszło do eksplozji, a ta część uległa zniszczeniom w wyniku wybuchu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Na szczęście odcięli się od tych psycholi:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Biorąc ostatnie rewelacje Sikorskiego, spiskowo teoretycznie rysuje się przyczyna śmierci prezydenta czyli zamach w iście skomplikowany sposób.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

że jak?? Putin proponował przecież powrót Lwowa do Macierzy, a Kaczyński na pewno by go poparł...

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.