Skocz do zawartości
IGNORED

Klub Elbląg i okolice


lux666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, slawek.xm napisał:

np u Kisiela musisz kupić bez odsłuchu

A to dlaczego? Przecież możesz umówić się z kimś, kto je ma. Zwykła i popularna metoda. I wiesz, co kupujesz.

22 minuty temu, slawek.xm napisał:

ocen z zaznaczeniem "tylko dla ciebie"

Podłoże mojej wstrzemięźliwości jest inne: nie byłem proszony o opinię, więc po co ją rozgłaszać. Natomiast nie do zrozumienia jest dla mnie, by się wstrzymywać z powiedzeniem wprost, co się myśli, za to za plecami rozpowiadać się. Gorsze od tego jest tylko gadanie jak gra bez posłuchania - w sumie rzecz ulubiona na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, piano napisał:

subiektywnie

tak sobie myślę , że może dobre wspomnienia z układu z kopulką na średnicy spowodują , że zainteresujesz się

image.thumb.png.5068a31b173262fa6b46f65cee33d973.png

http://www.troelsgravesen.dk/Ellipticor-A50.htm

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, slawek.xm napisał:

tak sobie myślę , że może dobre wspomnienia z układu z kopulką na średnicy spowodują , że zainteresujesz się

image.thumb.png.5068a31b173262fa6b46f65cee33d973.png

http://www.troelsgravesen.dk/Ellipticor-A50.htm

Sławku co jest dalej z tymi 3” kopułkami że ciągną tylko do 4kHz a swego czasu liniowo szły sobie pięknie do 5kHz  i wyżej?

 

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta nowa kopulka elli gra pierwsze skrzypce nie tylko w odtwarzanym paśmie ale i efekt estetyczny też jest piorunujący 🙂

image.thumb.png.94ad1fcc481696634fabbe3cd9945ca4.png

1 minutę temu, ASURA napisał:

Sławku co jest dalej z tymi 3” kopułkami że ciągną tylko do 4kHz a swego czasu liniowo szły sobie pięknie do 5kHz  i wyżej?

większy nacisk na rozciągnięcie pasma w dół

Troels zrobil podzial na 350hz a pewnie z ostrzejszą filtracją można i niżej

i dlatego wg mnie Scan Speak zrobil technicznie krok w dobrą stronę

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, slawek.xm napisał:

ta nowa kopulka elli gra pierwsze skrzypce nie tylko w odtwarzanym paśmie ale i efekt estetyczny też jest piorunujący 🙂

image.thumb.png.94ad1fcc481696634fabbe3cd9945ca4.png

większy nacisk na rozciągnięcie pasma w dół

Troels zrobil podzial na 350hz a pewnie z ostrzejszą filtracją można i niżej

i dlatego wg mnie Scan Speak zrobil technicznie krok w dobrą stronę

Buda jest jak od siekiery a przetworniki to już lata temu na takiej desce potrafiono lepiej rozplanować

 

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, slawek.xm napisał:

tak sobie myślę ,

ma to swoją zasadność, jednak z racji sympatii, to pozwolę sobie na dwa zdania co Maćkowe myślą 😉

przyznasz, że gdy trzeźwym okiem spojrzeć na obecną sytuację gospodarczą mikro z globalną włącznie z tendencją na coraz gorzej, to podejmowanie jakichkolwiek działań dotyczących projektów zupełnie mi nieznanych, trąci - o lekko mówiąc - lekkomyślność w zarządzaniu własnymi zasobami NBP. 

.., i własną krwią podpiszę, że im dłużej rozdawać karty będą obecnie rozdający, to prognozuję ciągłe opady z burzami i nawałnicami, innymi słowy - potop. I nie mam najmniejszych wątpliwości. 

A wracając.., jedyne co jeszcze rozważam, to Faital 3WC- 15,  OBL 15 lub powrót do Altec GPA 604

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, ASURA napisał:

Buda jest jak od siekiery a przetworniki to już lata temu na takiej desce potrafiono lepiej rozplanować

projekt zamówiony przez Scana na premierę w Monachium może  @.:Gerard:.

coś napisze jak to gra

Troels próbowal zwęzić ale założenia projektowe rozjeżdżaly się o 4 db

poza tym gdzieś te litry dla 38we trzeba było zmieścić

31 minut temu, piano napisał:

ma to swoją zasadność, jednak z racji sympatii, to pozwolę sobie na dwa zdania co Maćkowe myślą 😉

przyznasz, że gdy trzeźwym okiem spojrzeć na obecną sytuację gospodarczą mikro z globalną włącznie z tendencją na coraz gorzej, to podejmowanie jakichkolwiek działań dotyczących projektów zupełnie mi nieznanych, trąci - o lekko mówiąc - lekkomyślność w zarządzaniu własnymi zasobami NBP. 

.., i własną krwią podpiszę, że im dłużej rozdawać karty będą obecnie rozdający, to prognozuję ciągłe opady z burzami i nawałnicami, innymi słowy - potop. I nie mam najmniejszych wątpliwości. 

A wracając.., jedyne co jeszcze rozważam, to Faital 3WC- 15,  OBL 15 lub powrót do Altec GPA 604

 

rozumiem i popieram pragmatyzm , ale jak widzę rozwiązania znacznie lepsze niż to na czym się skupiam to mnie osobiście szajba odbija na maksa , może dlatego zakładam , że inni myślą podobnie 🙂

Edytowane przez slawek.xm

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, slawek.xm napisał:

jak widzę rozwiązania znacznie lepsze niż to na czym się skupiam

#1 / Zaproponuj do tego Klubu to, na czym się skupiasz. Posłuchamy. Tylko posłuchanie nadaje czemuś sens.

#2 / Starałem się przekazać, że wklejanie kolumn z nawet najbardziej markowymi głośnikami nie ma sensu. Przykład czemu? Sam A. Kisiel przy opisie tubowych Avantgarde Acoustic stwierdził, że konwencjonalne konstrukcje (w tym na Scan-Speak) grają jak martwe. Są bez życia.

* * *

Może być trudność z idealnym przekazaniem punktu, gdzie zbiega się duży głośnik (10 - 12 cali) ze średnio-wysokotonowym. Oczekiwałbym od ludzi, którzy coś tam sami robią, wskazania na przykładowe rozwiązanie. W moich kolumnach konkretnie jest to rozwiązane, co więcej rozwiązanie jest w rękach użytkownika, czy ingerować a może zostawić w oryginalnej postaci. Te kolumny ze zdjęcia pewnie będą wycenione na 50 000 euro, o ile w ogóle projekt będzie komercyjnie dostępny. Ale co z tego, ktoś postawi obok Avantgarde Acoustic i znowu zagra... urokliwie, ale z martwą dynamiką.

Zasadniczo lepiej rozmawiać o tym, co się ma lub omawiać doświadczenia ze wspólnych odsłuchów (lub ogólnie dostępnych - np. w salonach audio). Teoretyzowanie lepiej pozostawić producentom, dzięki czemu powstawać będą różne konstrukcje. Na przykład tak ciekawe jak PYLON AUDIO 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Wuelem napisał:

Zaproponuj do tego Klubu to, na czym się skupiasz. Posłuchamy. Tylko posłuchanie nadaje czemuś sens.

jeśli odwiedzałeś mój wątek w diy to wiesz nad czym cały czas pracuję

32 minuty temu, Wuelem napisał:

Sam A. Kisiel przy opisie tubowych Avantgarde Acoustic stwierdził, że konwencjonalne konstrukcje (w tym na Scan-Speak) grają jak martwe. Są bez życia.

nie bylo jeszcze wtedy nowej serii SS

a przy okzaji sam Kisiel na premierze Elllipticorów w wykonaniu Graversena

ten projekt

http://www.troelsgravesen.dk/Ellipticor-1.htm

doznał efektu WoW 🙂

poza tym są różne sposoby prezentacji nie zawsze jest lepiej a tylko inaczej

AA graja spojnie i jednorodnie tylko z ukladem basowym w formie rogu od 3 do 6elemnetów

w pozostalych mniejszych konstrukcjach aktywny bas odstaje od sekcji tubowych dośc znacznie

a do kompletnego ukladu AA potrzeba naprawde sporych powierzchni by frajda ze sluchania byla odpowiednia

ale tak, tuby AA maja w sobie coś ,ten energetyczny bezpośredni przekaz podany z mocą i jednoczesną lagodnościa jedwabistością jak cieply podmuch w czerwcowy wieczór 🙂

nie kazdemu sie taka prezentacja podoba , ale ja zawsze odbierałem ich dxwiek każda czasteczką ciała

Edytowane przez slawek.xm

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Wuelem napisał:

Może być trudność z idealnym przekazaniem punktu, gdzie zbiega się duży głośnik (10 - 12 cali) ze średnio-wysokotonowym. Oczekiwałbym od ludzi, którzy coś tam sami robią, wskazania na przykładowe rozwiązanie.

taki uklad to naprawdę hardcore

jesli juz musialbym taki uklad popelnic to szukalbym absolutnie mocnego wytrzymalego tweetera, ktory móglby byc filtrowany lagodnie high -passem

po toby zachować dośc spore pasmo w ktorym glosniki wspolnie odtwarzają czestotliwość

z drugiej strony musialby to byc midwoofer  o pasmie względnie równym dook 5khz

by mozna było bez komplikowania zwrotki fajnie drugim rzedem go odfiltrowac

a jednoczesnie miec jakies pole manewru co do punktu podzialu

takie pasmo maja np gitarowce

tylko ,że od dolu 70-80 hz to mają o oktawe za malo

przykładów chcesz

np jest to podział nie wg mojej filozofii tylko wg schematu "za wszelka cenę obnizyc podzial by woofer nie  odtwarzał nic poza środkiem pasma"

ale za to podzial jest o oktawe niżej niż w Amber

 

 

image.thumb.png.b9500955722a9eb3cf93cc5f49b3a6e5.png

Calpamos.pdf

1 godzinę temu, Wuelem napisał:

o ile w ogóle projekt będzie komercyjnie dostępny

projekt jak widzisz ma opisane dwa warianty zwrotnicy a metodologia obudów jest opisana na stronie

wszystko w zsięgu ręki by taki projeky skopiować

po to SS podpisał taką umowę z Troelsem by podnieść sprzedaż głośników ,ktorych cena jest w tym wypadku elementem zaporowym dla przeciętnego audiofila

 

Edytowane przez slawek.xm

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, slawek.xm napisał:

projekt zamówiony przez Scana na premierę w Monachium może  @.:Gerard:.

 

Przywołałeś mnie, nie wiem czy to te kolumny

szczerze to zesmy przelecieli i nie zwracałem uwagi na szczegóły

 

IMG_6293a.jpg

Edycja

Juz widze ze nie te

Pozniej wstawię zdjecia z wystawy 😉

Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, .:Gerard:. napisał:

szczerze to zesmy przelecieli i nie zwracałem uwagi na szczegóły

Jak sam dźwięk nie zatrzymał, to uważam nie ma o czym mówić :-))

My szukamy tu dźwięku, który nie tylko zatrzymuje, ale wręcz wbija w ziemię.

*

Na boku... Mam uraz do DIY, bo nigdy mi to dobrze nie gra. A potwierdzeniem jest to, że szybko zostają sprzedane lub rozgrzebane do ponownych święceń nad jakością. A na forum jak wzmaga się kogoś aktywność z takimi - znaczy poluje na kupca. Reguła, nie będę sypał nickami.

Scan-Speak robił głośniki, które najwyżej dochodziły do ok. 1000 zł za sztukę. Zorientowali się, że są klienci, którzy chętnie zapłacą znacznie więcej. I te obecne wynalazki z jajowatymi centrami przypominają mi modę na TV z zakrzywionymi ekranami. Słusznie w TV jest już za nami i głośnikowa również jest tylko etapem. Przy takim wyborze kolumn z całego świata robienie jakichkolwiek drogich własnymi siłami jest niewytłumaczalnym ryzykiem. Rozumiem KIT do złożenia, ale robienie od początku z rysunków uważam za proszenie się o kłopoty. I wracamy do początku uwagi na boku. Z przyjemnością postawię obok zestawu klubowego nawet zaawansowany projekt DIY. Jeśli utwór Gianluigi Trovesi "Animali in marcia" nie zagra nadzwyczajnie, lepiej niż przeciętnie - znaczy kolumna jest przeciętna. Na dobrym zestawieniu ten utwór jakościowo odlatuje w kosmos. Jakby był bez związku z cała tą powszechną miernotą. Można tupać nogą, przeżywać, przyklaskiwać sobie. Po to właśnie jest przestrzeń Klubu, aby sprawdzać, porównywać i poznawać. Trzymając się rozsądnych pułapów cenowych, aby dobre wybory były dostępne większości z nas. Obraz podobno jest wart tysiąca słów, zatem posłuchanie jest warte tysiąca postów. Ja też ostatnio "dopracowałem" swoją kolumnę DIY, ale dołączyłem do statystyki: całościowo jest za wiele mankamentów w dźwięku, aby uznać projekt za udany i skończony. Ma też wiele atutów, z pewnością pogoni kota połowie kolumn do 5 000 zł, ale nie obroni się w teście "Animali in marcia". Jakość jest relatywna, choć cechy ma zdecydowanie obiektywne. To jak z głośnością, może być odpowiednia, ale nadal nie wiadomo, jak wypowiadający się tak sobie nastawił. Uważam, że zestaw klubowy ma odpowiednią jakość do testowania innych zestawień. Nie oznacza to, iż zawsze będzie górą, za to stanowi gwarancję, że ułatwi analizę i wgląd w nagrania. Odpowiednio skaluje i rozdziela muzyczne składniki. 

I nie należy do tych, przy których przechodzi się obojętnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uraz to złe słowo. Powinienem napisać pretensję lub żal. Ja po dobroci, a one do mnie jak do jeża.

* * *

@cruse, pytałeś jak to jest z selekcją nagrań, że jedne grają wspaniale, a przy innych jakby kolumny się zepsuły. Zapoznaj się z częścią "Wrażenia odsłuchowe", bo dość dobrze ten tekst kierunkuje odpowiedź. Muzykę się produkuje i ten proces ma się dobrze, profesjonalnie albo biorą się za niego niefachowi wyrobnicy i mając narzędzie powiększające w postaci natychmiastowych impulsów i niespowolnionego narastania dynamiki - wychodzi jakość ich pracy.

Moja statystyka: 1 na 10 płyt nadaje się do słuchania (czyli 10%).

Przypomnę statystykę dla sprzętu (kolumn): 5 na 100 (czyli 5%).

Zejście się w czasie jednego z drugim jest sporym wyzwaniem... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Wuelem napisał:

Moja statystyka: 1 na 10 płyt nadaje się do słuchania (czyli 10%).

do takiego sluchania i analizy to np Fidelie Witka Albeckiego

mialbym wyrzucic 90% plyt? 🙂

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnej analizy, najzwyczajniej muzyka z płyt tylko czasem (jakością...) porywa.

Jakość nagrania to pierwszy etap systemu hi-endowego. Nie musisz wyrzucać 90% płyt, wystarczy że masz świadomość ich potencjału jakościowego. Żenujące jest puszczanie na imprezach typu Audio Show ULUBIONYCH utworów - wobec innych zwiedzających - gdy ta muzyka nie ma prawa zagrać. Takim osobom powinno się wskazywać nawet nie drzwi, ale okno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Wuelem napisał:

Żenujące jest puszczanie na imprezach typu Audio Show ULUBIONYCH utworów

skazani bylibyśmy na najpopularniejsze nagrania z bardzo dobrych wytwórni

mialem dowod jak to dziala na pokazie "Lilium"

umowiłem sie z prowadzącym na "Nothing Else Matters"

jak wszedłem na "swoją" prezentacje lecialo plumkanie i sala była pełna

prowadzący zapodał swój plik Metaliki i poprosilem od poglosnienie

w momencie wejścia perkusji sala zaczela pustoszeć a do końca utworu zostalem sam 🙂

wnioski trzeba wyciągnac samemu

 

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie jest lista nagrań z poprzedniego spotkania. Nie ma tam żadnych oklepanych rzeczy. Muzyki jest na świecie wydanej MNÓSTWO. A to, że ludzie nie poszukują i chłoną, co im się poda na tacy... Wnioski trzeba wyciągnąć samemu.

W każdym gatunku muzycznym są dobre realizacje i słabe. Trzeba tylko umieć i CHCIEĆ je porozdzielać.

Dlatego mądrzy wystawcy puszczają nagrania na zmianę: swoje i zwiedzających (jeśli te drugie dopuszczają). Wówczas świadomy człowiek sam porównuje i wyciąga słuszne wnioski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniałem sobie, o czym zapomniałem w rozmowie... Kolumny z dalekiego świata, inspirowane znana marką, występujące na Audio Show (nie pamiętam, który to był rok) i opisane przeze mnie w wątku dotyczącym tamtej imprezy.

Zagrały znakomicie. Rewelacyjnie. Każdą muzykę prezentowały żywiołowo, z pełną dynamiką, chciało się słuchać. Cena w granicach 10 000 - 15 000 zł za nowe. Znowu budowa modułowa, która dostarcza wielu przykładów, że ta koncepcja przekłada się na dobre granie.

Mając taki wybór, osobiście nie widzę sensu w robieniu własnych kolumn. Oczywiście, jeśli by mi chodziło po głowie jedno niespotykane rozwiązanie, jakaś wyjątkowa koncepcja - to tak. Ale szukać formuły, zdawać się na przypadek (nieprzebrana liczba dostępnych głośników) - wyjdzie drożej i gorzej.

1991836648_MistralSAG-500.thumb.jpg.a15cd7ba9244fda46624479ee69cf03e.jpg

Inny model tego producenta był przetestowany w AUDIO - bardzo dobre pomiary i brzmienie.

Tym sposobem podałem propozycje za 10 tysięcy, 20 tysięcy i 30 tysięcy złotych. Solidne DIY nie wyjdzie taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, cruse napisał:

@slawek.xm jak myślisz - jak te 3 propozycje Wojtka poradziły by sobie z głośno odtwarzaną Metallicą ?

obraz.png.f2946c93867788b2170efca6bb6a065b.png

jazgot nie do wytrzymania

bas niski ale bez faktury

pozostalych nie sluchalem

z technicznego punktu widzenia budowa modułowa

obraz.png.5da5c5d96f889ab83f534dbbdf230796.png

jest ok tylko odległość centr akustycznych średniaka i amt jest duża co wymusza odsłuch z jak najdalszej odległości

poza tym zgranie amt z tak dużym średniakiem może być niespójne

do pokoju ok 20-25 m2 za20 tysi polecam ten uklad

https://akustyk.com.pl/p/40/262/akustyk-elm

do większych za 30  tysi

https://akustyk.com.pl/p/40/133/akustyk-rr4

 

 

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, slawek.xm napisał:

Na te sam wcześniej wskazywałem - co więcej, uważnie mam je przesłuchane.

2 godziny temu, slawek.xm napisał:

Żartowniś, monitory do Metalliki. Rozumiem patrzenie na jakość kolumny przez pryzmat ceny i marki producenta przetworników, ale to tak samo powszechne podejście, jak powszechne są słabe końcowe efekty. Kolumna zagotuje się w moment, po odkręceniu gałki głośności. Kompresja dynamiczna to nie mit, gdy kolumny nie są stworzone do dynamicznego odtwarzania.

Polecałem jeszcze SVEDA AUDIO - aktywne za 40 000 zł. Dużo ważniejsza od ceny jest możliwość przesłuchania. Bo gdy te ceny sklepowe podzieli się na pół (kolumny od kogoś) i potraktuje zakup jak inwestycję na 20-30 lat, to wydatek robi się bardzo znośny. Bardzo chętnie przeczytam, co @slawek.xm słyszał i sprawdziło się w ciężkich brzmieniach. Tylko nie teoretycznie, co może zagrać - co GRA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Wuelem napisał:

Żartowniś, monitory do Metalliki. Rozumiem patrzenie na jakość kolumny przez pryzmat ceny i marki producenta przetworników, ale to tak samo powszechne podejście, jak powszechne są słabe końcowe efekty.

mam te glośniki obcykane w wielu wersjach

dynamika barwa wykop i radocha sluchania naprawdę lepsza niż z "Lilium"

faktem jest , że podstawa basowa mogłaby być gęstsza i schodząca niżej

ale takie niepozorne monitorki naprawdę w cenie 20000 nie mają konkurencji

te na AVS utargowalem na 50000 a ścianki drżaly zgranie było naprawdę średnie

i po rozmowie z konstruktorem obiecał poprawić zwrotkę

poza tym pokoj byl straszny wąski i kolumny ustawione na długiej ścianie

obraz.png.edf64503e4508202fc9585a6fca28afa.png

 

poza tym jest u akustyka podłogówka na 21we

mam też w ukladzie ten glośnik tylko w wersji 4 omowej

i naprawdę jak bym mial wybierać to tylko te mniejsze

zgrania 18we z D34 elli ciężko zepsuć przy drugim rzędzie

21we nie zgrywa się już tak dobrze i jest zbyt dużo energii kolo 3-4 khz

ale faktem jest , że bas jest ciekawszy ... tylko czy warto poświęcić absolutny top średnica -wysokie na korzyść tylko trochę lepszego basu za 5 tysi

kwestia gustu 🙂

obraz.thumb.png.64ee53692e4fb9c70ac3d34dfb1a9358.png

Edytowane przez slawek.xm

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie nie o to chodzi @cruse. Mu chodzi o taką jakość, że po posłuchaniu kolumn według jego wyobrażenia - słuchanie każdych innych jest bez sensu. Ja go rozumiem i podzielam to podejście.

Gdybym ja miał kupować docelowy monitor 2-way... Bym odwiedził Wojtka Szemisa i wybrał któreś AUDIO NOTE. Nic naturalniejszego i bardziej wciągającego (w proporcjonalnej skali do wielkości kolumny) nie ma. A przynajmniej ponad to być nie musi.

Proponuję jednak w testach wykorzystywać perkusję, wówczas to "zgrywanie się" i "rzędy zwrotnicy" staną się niewidzialne. Bo przecież nie nieistotne. Ale niewidzialne względem kryteriów wyboru. Kolumna ma grać głośno i łagodnie, a nie głośno i wrzeszcząco-świszcząco albo cicho i usypaijąco-nudząco. Nie takie w tym Klubie lubimy :-))

43 minuty temu, slawek.xm napisał:

tylko trochę lepszego basu

Nie ma "basu". Są instrumenty. Właśnie to tworzy różnicę. Wyjście z oceny...

44 minuty temu, slawek.xm napisał:

średnica -wysokie

i dostrzeganie różnych instrumentów oraz głosów. Mówić o wysokich i średnicy to w klasie Altusów wypada. Na zamierzonym tu poziomie są elementy muzyki. Ale rozumiem - te kolumny z ostatnich zdjęć nie mają takich możliwości, aby wyjść poza sprzęt i mówić o muzyce :-)) Wpadnik kiedyś, służymy pomocą w rozpoznaniu tematu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Wuelem napisał:

i dostrzeganie różnych instrumentów oraz głosów. Mówić o wysokich i średnicy to w klasie Altusów wypada. Na zamierzonym tu poziomie są elementy muzyki. Ale rozumiem - te kolumny z ostatnich zdjęć nie mają takich możliwości, aby wyjść poza sprzęt i mówić o muzyce :-)) Wpadnik kiedyś, służymy pomocą w rozpoznaniu tematu...

można mówić o konkretnym instrumencie np czy trąbka powinna być bardziej srebrna cz złota 🙂

zakres częstotliwości powinien rozumieć każdy i dlatego kolokwialnie się taki manewr stosuje

poza tym konkretne brzmienie kolumn zależy od reszty systemu

zestawy , które zaproponowałem grają muzykę i na pewno nie nadają się do dzielenia włosa na czworo .

Kolega cruse zapytal więc odpisalem

ale dzieki Tobie nie mam ochoty juz tu pisac

dlatego jesli ktos bedzie potrzebował mojej pomocy prosze o pytania w innych watkach lub na PW

pozdrawiam wszystkich i milej zabawy

ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, cruse napisał:

jak te 3 propozycje Wojtka poradziły by sobie z głośno odtwarzaną Metallicą ?

O siebie dorzucę jeszcze do posłuchania Dynaudio Consequence, z muzyką TOOL radziły sobie bardzo dobrze.

Słuchałem też ostatnio BLUMENHOFER Gran Gioia i z muzyką TOOL-a nie było problemów. Decyzja zawsze należy do Ciebie co wybrać.

I już wcześniej wspominane Altec 604 brałbym pod uwagę, niskotonowy to prawie referencja 😉

 

pre lampowe Adagio Sound, końcówka Sugden Au51 P MKII, AVI Laboratory Series, strojenie kolumn Adagio Sound - wszystko spięte kabelkami ;-)) żeby grało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.