Wywiad z nowym prezesem firmy Onkyo z przed kilku dni, w wywiadzie poruszona jest też kwestia przyszłości marki Pioneer :
https://www.phileweb.com/interview/article/202206/01/883.html
Wywiad z nowym prezesem Onkyo Paul Jacobs
Któregoś dnia ogłoszono, że Onkyo Home Entertainment rozpocznie postępowanie upadłościowe, a wśród fanów audiowizualnych wstrząsnął dreszcz. Wiele osób może martwić się o to, jak produkty marki Onkyo będą wyglądać w przyszłości. W międzyczasie prezesi i inni dyrektorzy z PREMIUM AUDIO COMPANY LLC, firmy macierzystej Onkyo Technology, która jest odpowiedzialna za rozwój domowych produktów AV Onkyo, przybyli do Japonii. Mogłem zapytać o przyszłe wydarzenia.
Przed wprowadzeniem treści wywiadu chciałbym najpierw potwierdzić obecny status marki Onkyo. Spośród różnych biznesów rozwijanych przez Onkyo, domowy biznes AV został przeniesiony do Onkyo Technology, która została założona wspólnie przez Sharp z PREMIUM AUDIO grupy VOXX we wrześniu 2021 roku ubiegłego roku.
A ta technologia Onkyo nie ma żadnego powiązania kapitałowego z Onkyo Home Entertainment. Innymi słowy, upadłość Onkyo Home Entertainment (i jej dwóch spółek zależnych) nie będzie miała wpływu finansowego na Onkyo Technology. W przypadku domowego sprzętu AV marki Onkyo system kontynuacji rozwoju produktu rozpoczął się już we wrześniu ubiegłego roku.
PREMIUM AUDIO to firma, która zajmuje się marketingiem każdej marki z grupy VOXX. Kompozycja ma wspierać technologię Onkyo od strony finansowej. Dyrektor generalny Paul Jacobs zdecydowanie deklaruje: „Będę kontynuował markę Onkyo przez całą moją karierę i życie”.
Onkyo Technology to firma, która opracowuje i wytwarza produkty i nie posiada sieci sprzedaży. Nawet jeśli produkt jest już wyprodukowany, nie ma możliwości rozszerzenia go na detalistów. Pod tym względem upadłość Onkyo Marketing miała wpływ.
Jednak pan Paul powiedział: „Podjęliśmy już różne kroki, aby kontynuować ekspansję w Japonii. Zatrudniliśmy również osobę odpowiedzialną za japoński biznes i do sprzedaży, podstawy umowy agencyjnej z dużą firmą. Osiągnęliśmy porozumienie.” „Nie mogę jeszcze podać nazwy, ale to firma z bogatym doświadczeniem. Negocjacje są prawie sfinalizowane, więc wkrótce będę mógł cię poprowadzić. Sklep będzie zarządzał” – kontynuował.
Wyjaśnił w ten sposób, że Grupa VOXX dołoży wszelkich starań, aby zbudować kompletny system nie tylko dla przyszłych produktów, ale także dla usług posprzedażowych dla wcześniejszych produktów. Przede wszystkim skomentował, że przygotuje system wsparcia dla dotychczasowych użytkowników i że „na pewno dostarczymy nabywcom produkty, które były objęte finansowaniem społecznościowym”.
Grupa VOOX jest właścicielem różnych marek audio z całego świata, a PREMIUM AUDIO odpowiada za ich sprzedaż i marketing.
Oczekuje się, że marka Integra i produkty marki Pioneer, które Onkyo wcześniej nabyło i rozwinęły, będą traktowane w taki sam sposób jak marka Onkyo. Klipsch jest również członkiem grupy VOXX, więc wydaje się, że wraz z marką Onkyo zajmie się tym nowa agencja w Japonii.
Jednak domowy biznes AV, taki jak wzmacniacze AV i głośniki, został przeniesiony do Onkyo Technology, a przenośny biznes audio, taki jak słuchawki, został przeniesiony do innej firmy. Dlatego proszę zrozumieć, że wspomniana historia dystrybutora oraz treść wywiadu, o którym będziemy rozmawiać w przyszłości, dotyczą domowych produktów AV.
Utrzymanie systemu produkcyjnego ceniącego „DNA Onkyo”
Niepokojący jest tutaj system rozwoju produktu. Czy intencje spółki-matki ulegną wzmocnieniu, a autorytet japońskiego zespołu deweloperskiego ulegnie osłabieniu? W odpowiedzi na tę troskę Paul odpowiedział: „Nie. Uważamy, że ważne jest, aby kontynuować audio DNA, które kultywowało Onkyo”.
„Będziemy nadal rozwijać markę Onkyo urodzoną w Osace w miejscu, w którym się narodziła. Na przykład Klipsch (członek grupy) został założony w fabryce w Hope w stanie Arkansas i nadal koncentruje się na produkcji w Made in USA W ten sam sposób Onkyo ceni DNA swojego miejsca narodzin i chce zachować miejsce, w którym personel Onkyo może nadal robić rzeczy ”.
Ponieważ grupa VOXX ma pod swoim parasolem różne marki audio (Niemcy HECO, Magnat, Dania Jamo itp.), wydaje się, że można obrać sposób na obniżenie kosztów poprzez np. współdzielenie niektórych części. Jednak kierownik produktu Matt Spitznagel zaprzeczył temu pomysłowi: „Oczywiście, koszt jest ważny, ale najważniejsze jest DNA marki. Nie robimy rzeczy, które wymazują DNA marki”. „Jakość jest najważniejsza dla zadowolenia użytkownika. Naszą filozofią nie jest poświęcanie jakości w zamian za koszty''
„Dowiedziałem się, że rozpoczęliśmy współpracę we wrześniu zeszłego roku, a inżynierowie Onkyo bardzo dobrze rozumieją, co i jak poprawić jakość i stworzyć wygląd podobny do marki”, powiedział. „Chciałbym nadal wykorzystywać tę wiedzę w przyszłości” – kontynuował.
„Kolejną ważną rzeczą jest to, że filozofia i technologia Onkyo mają pozytywny wpływ na inne marki (grupy VOXX). Dlatego powitaliśmy Onkyo, ponieważ przewidujemy takie synergie. To wszystko.”
Rozwój produktów high-end i premium / nowe produkty już wkrótce
Paul wyjaśnił również, że chciałby skupić się na rozwoju produktów z najwyższej półki i premium. „Premium AUDIO wesprze Cię nie tylko w kontynuowaniu dotychczasowego rozwoju produktu, ale także w rzuceniu wyzwania zaawansowanym obszarom, których nie mogłeś rozpocząć, nawet jeśli chciałeś to zrobić z powodu problemów, takich jak fundusze w przeszłości. stwierdził.
Jako przykład wyjaśnienia tej idei grupy VOXX podano Klipsch. „Klipsch niedawno opracował głośnik o nazwie „JUBILEE”. Jest to model ultra-high-endowy, którego opracowanie zajęło 20 lat, z nastawieniem na lekceważenie kosztów i robienie wszystkiego, co inżynierowie uważają za konieczne. Również dla inżynierów Onkyo. robić rzeczy z tym samym nastawieniem ”.
I oczywiście zaczynają też opracowywać nowe produkty. „Rozmawialiśmy o nowych produktach, odkąd byliśmy razem we wrześniu ubiegłego roku”, powiedział Rob Standley, szef marek grupy. „Poprzez nas możemy rozwijać produkty nie tylko w Japonii, ale na całym świecie. Chcielibyśmy tworzyć produkty, które są unikalne dla tej marki i dostarczać je naszym klientom, wprowadzając technologię odpowiednią dla tej marki”.
Obecny na spotkaniu Kenji Miyagi MD (dyrektor zarządzający) firmy Onkyo Technology powiedział: „Ogłosimy go w najbliższej przyszłości”. „Chciałbym ogłosić nowy produkt pod koniec czerwca lub na początku lipca” – powiedział i udało mu się uzyskać dość szczegółowe informacje.
„Byłem pierwotnie muzykiem i pracuję w branży audio od ponad 35 lat jako wielki miłośnik muzyki. W Klipsch widziałem z bliska kunszt jej założyciela, dr. Paula Klipscha. Jesteśmy dumni, że możemy wykorzystać to doświadczenie w rozwoju produktów marek Onkyo i Pioneer.”
„Jak przedstawił pan Miyagi, prawdopodobnie wkrótce ogłosimy nowy produkt. Nie mogę się doczekać reakcji japońskich audiofilów” – uśmiechnął się.