Skocz do zawartości
IGNORED

stereo za ok.10k

Ovo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jako,ze jestem fanem muzyki /głównie rockowe/j,chcialbym sprawic sobie dobry sprzęt stereo.Wybrałem sie do znanego salonu byłem ciekawy co mi zaproponują. /kwota w temacie/.

Nie miałem żadnych płyt ,wiec nic nie odsluchałem,ale...... grał sobie tam sprzęt,jakieś lampy i kolumny w sumie za ok.50k.Gary Moore,potem,trochę Pink Floyd.Poczułem sie trochę

rozczarowany,jak bedzie grał zatem sprzet za 10k??!!. Ale była to bomba z opóznionym zapłonem,bo dzwiek ten chodził za mną i chodzi do tej pory.Była tam jakaś naturalność,której

brakuje u mnie i cos wiecej.... .

Na czym slucham: ampli HK avr260,kolumny JBL E 80 Northridge,dvd Pioneer dv-454,do tej pory myślałem ,że gra nawet nieżle,własciwie to podoba mi się.Ale z tego co czytam,a zacząłem

interesować się tematem niedawno ,w dużej części własnie audiostereo,to mogę osiągnąć duużo wiecej.Może odkrywać moją płytoteke na nowo?.Niestety trochę boje się,na ile mam wrażlwy

słuch,czy wyczuje te róznice na tyle ,ze bedzie warto zainwestować.

Mówię odrazu,nie chcę kupować w ciemno,będę sie strał posłuchać,ale sprzętu jest dużo,wieć nie da rady wszystkiego,więc chodzi mi o drogowskazy.

Pokój 3x6m,sofa w odległosci 3.5m od głośników.Kolumny będą miały troche przestrzeni za ok 0.5m i z boku 0.3 - 0.4m.

Jak pisałem ,słucham głownie rocka.Troche przykładów,może akurat ktoś będzie w temacie i będzie mogł wskazać dokładniej.Przede wszystkim rock progresywny lat '70 /Genesis,Gentle Giant,

Yes,ELP itd/ hard rock /Led Zeppelin,Black Sabbath,Thin Lizzy,Grad Funk,Humble Pie itd/,rock lat '60 /Beatles,Rolling Stones/ grunge /Pearl Jam,Soungarden itd/ czasem troche metalu

/Queensryche,Living Colour,Metallica itd/ lubie tez muzykę ambientową /Ashra,Tangerine Dream itp/ nawet pop /Seal,The Corrs,Sting itp/

To mały wycinek,ale myśle,że reprezentatywny.