Skocz do zawartości
IGNORED

AUDIO SHOW 2004 - najlepszy dźwięk


maka

Rekomendowane odpowiedzi

Fadeover: jako osoba siedząca w branży targowej od kilku lat powiem ci jedno - jest to niemożliwe.

 

I to nie tylko ze względu na warunki akustyczne i nieuniknione problemy wykananiem odpowiednich stoisk.

 

Koszt zabudowy o której mówisz to nie mniej niż 200zł/m kw. Załóżmy że stoiska miały by po 30m kw. Do tego z min. 5m kw. zaplecza, czyli razem 35mkw. Średni koszt powierzchni na targach odbywających się w EXPO XXI to 100 EUR / m kw, czyli ponad 400zł. 400+200 = 600zł * 35m kw. = 21.000zł. Koszt pokoi na AS to od 2 do 3,4 tys zł ...

 

Na marginesie dodam tylko, że jest to 10x taniej niz na The HiFi Show w Londynie (dawna Ramada), 20x taniej niż w Monachium i prawie 30x taniej niż na CES (w hotelu Alexis Park gdzie są wszyscy hi-endowcy).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cd.

AUDO NOTE- w miare przyzwoity dżwięk ale zupełnie pozbawiany wyrafinowanie czy magii, którą ta firma sobie przypisyje

 

WLM- za szeroko ustawione, kompletny brak spójności sceny, osobna grała lewa a osobno prawa kolumna, jak oni to mogli tak ustawic?

 

TRANSPARENT AUDIO- tablica z próbkami kabli ciekawa, wiedzieliście drogie jak diabli sieciówki z plastykowymi wtykami jak w NEELu za 180 PLN - tandeta

 

SOUND ART z MINI utopiami- to jest niemożliwe że tak słabo grało, prowadząće twierdził ,żę pomieszczenie za małe ale po prostu Utopie są cienkie i tyle ,

 

SOUND ART Z Totemem 1 - i to ma być ten kultowy monitor, prosze mnie nie rozśmieszać, ale i tak grało lepiej niż na utopkach

 

SOUN ART- wskazówka- następnym razem wróćcie do konfiguracji z PRO ac'kiem RESPONSE2,5, bo dzięki niemu zarobiliście po zeszłorocznym Audio SHOW troche kasy!

 

BEAT MUSIC- ale "żydy"( to nie antysemityzm) nic nie spuścili na 5 płytach"spUśić możęmy spodnie" - tak mi powiedział "kochający inaczej"

 

DALI- o JEZU

 

AMPLIFON - po co te JMLaby, tyko popsuliście prezentacje

 

FAST 2- i to są te najlepsze wzmaki na świecie HALCRO i PEAK KONsulty( czy to na pewno Duńczycy je robią). KOMU wy to sprzedajecie sadomasochistą?

 

AUDIO physic VIRGO 3 + VINCETY(nie lubie tej firmy, ale pięknie wyglądały te urządzenia)- bezwzględnie najlepszy dżwięk w tym roku, grały dwie klasy lepij niż rok temu na AudioAreo

 

AMEN

chyba że coś sobie przypomne

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie dość dobrze zagrał sprzęt w pokoju Linarta tj wzmak lampowy monoblok na lampach 834 jesli dobrze pamietam około 21W w SE.Cd to Marantz , kolumny tubowe dość drogie bo za 8tys euro-nazwy nie pamietam, grało to na okablowaniu Veluma.Choć prezenter bardzo mocno katował w/w wzmak, to naprawdę byłem pod wrażeniem -jak te monobloki potrafią się szybko zbierać, jaka dynamika,poteżne zejścia na basie, no i nie samowita przestrzeń z takich dużych paczek.Często może nawet za często puszczana była płyta HEAD HUNTERSA , która słynie z dobrej dynamiki i jest dosc głośno nagrana.Również poprawnie zagrał tam gramofon.Jeśli chodzi o rozczarownia to było tego sporo , nie będę wymieniał wszystkich wystawców gdzie Brzmienie przypominało mi imprezę na dyskotece.Nie wątpliwie spodziewałem się dużo więcej w pokoju Audio-Nota-jednak pieniądze nie zawsze muszą oznaczać bardzo dobry dźwięk.Ponadto odniosłem wrażenie , że prezenter zupełnie nie ma pojęcia o co chodzi tak naprawdę w prezentacji urządzeń.Druga sprawa to muzyka jaka była odtwarzana na większosci urządzeniach bez komentarza.Chwilkę byłem na parterze- tam wiało straszną nudą chodzi mi o Vincenta i niemieckie kolumny.Dużo lepiej było w drugim pokoju , gdzie kolumny grały z Sub basem i ze wzmakiem lampowym nazwy również nie znam.Poraz kolejny potwierdza się fakt nie teza, że AudioShow tak naprawdę nie ma nic wspólnego z pokazaniem jakości brzmienia lecz tylko zareklamowaniem klocków, spotkania się ze znajomymi, podyskutownia, może nawet coś zakupienia po eks demo.W hotelu Brystol nie byłem-może tam było lepiej .

pozdr

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to i dobrze, że każdemu się co innego podobało. Mnie chyba jednak WLMy podpięte do Antique Sound Laba. Może i były za szeroko rozstawione, ale to właśnie tam przez sobotę i niedzielę zachodziłem kilkakrotnie. Dla mnie przestrzeń, szybkość i realizm odwzorowania (np. dźwięku fortepianu) po prostu znakomite. A w fotel wbił mnie puszczony kawałek "Flamenco Fever" - zamknąłem oczy, a po chwili otworzyłem i zdziwiłem się, że nigdzie nie widać kurzu wzbitego przez buty tancerki (skądinąd szkoda, że ta płyta nigdy nie została wydana na CD - facet miał ją przegraną na CDR-a). McIntosh z Thielami - mocna rzecz. Znowu fenomenalna szybkość dźwięku i realizm. Nie wiem tylko, czy byłbym w stanie słuchać przez kilka godzin dziennie tak "prawdomównego" zestawu. W końcu to jest dla mnie odpoczynek, a nie narzędzie pracy - wolę jak mi system coś czasem "wygładzi"... ;-) No i chyba po raz pierwszy bardzo mi się podobało w Ancient Audio - i to nie tylko niezwykle atrakcyjny dźwięk, ale i show pana Waszczyszyna, który sensownie dobierając repertuar muzyczny, opowiada dykteryjki na temat sprzętu i muzyki, często lekko mijając się z prawdą, ale robi to w naprawdę przesympatyczny sposób. Przesiedziałem tam dobre 40 minut. Może w nagrodę dostałem ulotkę po angielsku i niemiecku o kabelkach Velum... ;-))) No i odrobinę się zawiodłem na dźwięku Sonus Faberów z Gryfonem - ale może za wiele oczekiwałem? Właściwie nic mi nie przeszkadzało, ale i niewiele pociągało w tym dźwięku. Tempo z Vincentem - trochę za ostra góra, na dłuższą metę pewnie by mnie męczyła. W niedzielę podpięli Virgo i było znacznie lepiej...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie Nyka,

 

Tak to ja, we własnej osobie :-) Fizyka fizyką a marketing marketingiem. Myślę, że jednak powinien mi Pan podziękować za zwrócenie uwagi na ten ewidentny kiks. Przyznam, że cisnęło mi się na usta inne pytanie: A te wszystkie głośniki tam pod ścianą to po to aby zademonstrować że kopułki tekstylne nie grają? Dałem wszakże spokój, bo była by to niewdzięczność wobec kogoś, kto z pewnością włożył sporo trudu w dowiezienie tego wszystkiego i przygotowanie prezentacji.

 

Pański argument o względach ekonomicznych nie do końca mnie przekonuje a to dlatego, że kopułka którą zaaplikował Pan w Qba MEX ma w Waszym cenniku cenę 156zł 51gr, czyli jest w cenie tańszych Vif. Nisko-średniotonowy jest już faktycznie droższy, ale jego cena też nie różni się specjalnie od np. celulozowych Scanspeaków stosowanych przez konkurencję w tym samym przedziale cenowym.

 

No i na koniec kwestia mojego, jak widzę słynnego już pytania :-) Zadałem je z premedytacją, bo mnie trochę zirytowały Pańskie wypowiedzi. Chyba rzeczywiście było genialne, bo nie zdołał Pan na nie odpowiedzieć. Możliwe odpowiedzi były dwie, obie równie dobre:

1. tyle a tyle W

2. Nie wiem bo nie mierzyłem

Pan natomiast zaczął mi udzielać wykładu, o który bynajmniej nie prosiłem, zakończonego stwierdzeniem, że moc znamionowa kolumn to moc przy której następuje rozpad głośników. No to wychodzi na to, że niektóre wytwórnie co to wciąż solidnie testują swoje wyroby, produkują wyłącznie przetworniki w stanie rozpadu :-)))

 

Uprzejmie życzę wielu sukcesów, bez względu na zastosowany w membranach materiał.

 

P.S. Proszę się choć trochę uśmiechać do słuchaczy. To nie boli.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-> Zbig

 

Twoje pytanie nie było kompletnie bezzasadne, aczkolwiek nie stanowiło o jakiejkolwiek sensownej informacji merytorycznej na temat danych technicznych kolumn w ich fizycznym ujęciu.

 

Marcel Gerhard z Audio Physic lub Stewart Tyler z ProAc bynajmniej nie wydają 50% wartości sprzedażnej kolumn na drivery. A trzeba przyznać że efekty ich pracy są widoczne i warte zapłacenia wysokiej ceny. Moje odczucie jeżeli chodzi o firmę Qba jest właśnie takie że warto im zapłacić za efekty ich pracy.

Know-How podparte fundamentem Intertechnik oraz doswiadczenie i wrażliwość muzyczna nie pozwolają im najzwyczajniej w świecie zrobić lipy.

Co w tym roku udowodnili wg mnie konstrukcją na Excelu i Seasie aluminiowym właśnie. Nie było potrzeby prezentacji konstrukcji na niezłych także 19tkach Etona.

A słyszałeś może konstrukcję na głośnikach aluminiowych polskiego producenta która nie grałaby "metalowo" (słyszalne rezonanse) oraz równo w całym pasmie? Bo ja nie - a prób było parę...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co może to nie prawda choćby w tym wypadku?

 

 

WLM- za szeroko ustawione, kompletny brak spójności sceny, osobna grała lewa a osobno prawa kolumna, jak oni to mogli tak ustawic?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>> Barthuss

Rolą wystawcy nie jest ocenianie pytań zwiedzających pod względem merytorycznym, tylko cierpliwe udzielanie odpowiedzi. Chyba, że woli formę wykładu akademickiego (vide ESA).

Osobiście nie widzę nic zdrożnego w pytaniu Zbiga. Moc znamionowa kolumn, zarówno ciągła jak i w impulsie, należy do podstawowych parametrów, który zwykle są przez producentów podawane. Naprawdę nie rozumiem dlaczego ta kwestia wpędziła pana Kubę w taką konsternację.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barthuss:

Pytasz czy "słyszałeś może konstrukcję na głośnikach aluminiowych polskiego producenta która nie grałaby "metalowo" (słyszalne rezonanse) oraz równo w całym pasmie? Bo ja nie - a prób było parę...".

Może pytanie nie było do mnie ale odpowiem: słyszałem.

Jak będziesz miał gdzieś okazję posłuchaj Ancient Audio Home Monitor 2004. Wysokie standardowo na focalu tioxid ale średnio-niskotonowy jest właśnie z membraną aluminiową. Jak dla mnie grają bardzo fajnie (jak na swoją cenę), bez opisanych przez ciebie objawów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze prezentacje AS 2004 to według mnie:

1. WLM

2. Cadence Audio (jakoś nikt o nich nie wspominał, chyba że coś przeoczyłem)

3. Naim

4. Thiel + McIntosh

5. Audio Physic + Vincent

 

Największe porażki:

1. JBL K2 (na pierwszym miejscu bo nie dość, że kiepsko przygotowane, to jeszcze trzeba było stać chyba z pół godziny!)

2. Audio Academy

3. ESA

4. Tonsil

5. KEF

 

Ogólnie wystawa była ciekawa, ale kilku pokoi mogłoby w ogóle nie być. Mówię na przykład o Edytonie, Esie, Kefie, a właściwie Kefach, Tonsilu i jeszcze kilku innych. Wchodziłem tam i od razu wychodziłem. Ale podsumowując, było całkiem fajnie. Oby z roku na rok było coraz lepiej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje trzy grosze do AS,a w szczególności prezebtacji w Sobieskim :

 

1. WLM - za te pieniądze nie do przyjęcia; ciekawy jednak fakt szerokiej propagacji fal dźwiekowej głosnika wysokotonowego - lecz na moje pytanie o typ i budowę tego driver`a usłyszałem odpowiedź że to taka tajemnica że nawet wystawca jej nie zna.

 

2. Amplifon - po 5 sekundach wyszedłem; czy ja inaczej słyszę ?

 

3. GLD - gdańskie poszukiwanie dźwięku - jak na razie bez efektów ;-))))))

 

4. Foto Pub - fajnie grało : monobloki Cain`a+ szerokopasmowce PHY. Można było się zasiedzieć :)))

 

5.Audio Lazur - Sun Audio SV-2A3 + kolumny coincident. Po prostu muzyka. Lekcja dla większości "garazowych" producentów audiokoszmarów. 3,5 W pięknego dźwięku...

 

6. Eryk S Concept - chyba Eryk lekko przereklamowany, ale spec od marketingu z niego nielichy. Grało przestrzennie, ale nie do końca niestety neutralnie.

 

7. Sound Art - zgadzam się z tymi którzy słuchali rok temu z ProAc`ami 2.5 Swing+Jazz. W tym roku magia zanikła. A Rock to wypadł nawet kiepsko...

 

8. Ancient Audio - świetne brzmienie elektroniki z zestawem harmony zakłócił ponownie basowy pomruk rodem z kina domowego. Mezalians, panie Jaromirze.

 

9. Qba - jak zwykle dobrze. Nowa konstrukcja MEX obaliła moją opinię o konstrukcjach na membranach metalowych. Brzmienie bez własnej barwy, dopracowane.

 

10. Audio Classic - przyzwyczajony doświadczeniami z zeszłych lat wchodziłem do tego pokoju w przekonaiu uczty dla ucha. Ale niestety AN nie zagrało po królewsku..."król jest nagi"?

 

11. Visaton. - zaskoczenie wystawy - czyli szerokopasmowy głosnik B200 w konstrukcji solo 50(bass refleks)

Biło na głowę nawet niektóre kontrukcje szerokopasmowe nawet 2 i 3 krotnie droższe. Sprawdziłem - jeszcze ciekawsza może być konstrukcja Solo 100 na tym samym przetworniku a w większej obudowe (linia transmisyjna).

Myślę że ten temat wart jest osobnego wątku...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-> Gutten

 

A i owszem, oczywiście że nie było nic może zdrożnego. Może właściwie pytać o wszystko i wystawca powinien cierpliwie odpowiedzieć. Ale mnie zaintrygowała "genialność" jak to nazywa kolega jego pytania.

Genialne ono nie było, a kolumna naprawdę warta była zadania paru konretnych pytań bo i projekt nie od macochy ;))))

 

 

->Felix

 

Nie słuchałem kolumn Ancient Audio, sądząc po brzmieniu kolumn Harmony można odnieść wrażenie że konstruktor kolumn w AA doszedł do "wspólnego mianownika" z aplikacją nie prostych przecież w u życiu driver`ów. Opierałem się w mojej wypowiedzi na polskich aplikacjach magnezowych membran Excel jak i aluminiowych jak Alcone,Visaton itd.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antileon > Michal z Audio Academy mial pecha do wspolwystawcy ktory uniemozliwial podlaczenie jego konstrukcji jakis wariat dostal odemnie zjebki i po 30 min graly juz diony nowe monitory AA ale to bylo juz po jablkach bo inni juz nie zdazyli ich posluchac a szkoda bo to jeden z najlepszych monitorow za rozsadne pieniadze kolejna udana kolumna AA. Podobno z tym wzmakiem tego debila z ktorym Michal musial wspolpracowac nie zagraly drozsze konstrukcje i moze dla tego taka krzywdzaca opinia bo reszta to juz czysta przyjemnosc:)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Barthuss

 

Moje pytanie częściowo wynikało również z kontekstu wypowiedzi Qby, ale już nie pamiętam szczegółów. Niech będzie, że było tendencyjne ;-)

 

Qba doceniałem i doceniam, w końcu do ich pokoju udałem się w pierwszej kolejności. Niemniej MEXy mnie nie zachwyciły. Dźwięk nie był metaliczny, ale jakoś nie chciał mi się ułożyć w jedną całość. Niektórzy nazywają to brakiem muzykalności, ja wolę słowo spójność. Od kolumn za te pieniądze, od tak doświadczonego wytwórcy i z takim napędem oczekiwałem nieco więcej. Może coś się po prostu nie zgrało. Drogi sprzęt towarzyszący też nie musi być gwarancją sukcesu.

 

Owszem, zwracam uwagę na cenę komponentów, ale bez przesady. W moich Minuetto, które gdyby były produkowane, prawdopodobnie były by nieco droższe od MEXów, komplet przetworników kosztuje ok 1000 zł, czyli ponad dwa razy mniej niż te w Qbie. Ale efekty pracy są widoczne i warte ceny... tak czy inaczej, monitory za kilka tysięcy to wciąż jest strefa poważnych kompromisów, i rodzaj przetworników tego nie zmieni.

 

Ja nie dzielę głośników po materiałach membran, bo akurat nie słyszę tej granicy. Przyznam, że nie kojarzę innych polskich kolumn z metalowymi membranami na dole, oprócz tych monitorków Eryka S, które jak na debiut są niezłe, tyle że cena jest dumpingowa całkowicie.

 

Z innych „metali” bardzo podobały mi się Thiele 1.6. Elaców też bym w końcu posłuchał, tylko jakoś wciąż nie mam okazji.

 

P.S.

To Pan Nyka uznał moje pytanie za genialne, nie ja. Owszem, chciałem zadać kilka kolejnych, ale nie wiadomo czemu się zniechęciłem...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>robix

 

Właśnie się trochę zdziwiłem, że w pokoju Audio Academy grają Audio...vectory, które notabene z tą końcówą Martona i Lektorem IV z regulowanym wyjściem dawały bardzo przyzwoity dźwięk, no ale za ponad 50 tys taki właśnie powinien być...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy topic, całe mnóstwo wpisów, choć wydawałoby się, że raczej ciężko wybrać jasne punkty tej wystawy, bynajmniej nie dlatego, że dzień był pochmurny.

 

Barthuss -> słyszymy, okazuje się bardzo podobnie, w 99% zgadzam się z Twoimi opiniami.

Moje wrażenia co do prezentacji Amplifona sprowadzają się do skonstatowania, iż z Electrami wydobywał się dźwięk jak z okablowanej konewki.

Nie tam, żebym się czepiał do Amplifona - być może w prezentacji chodziło o zaprezentowanie nie tyle geniuszu projektanta, co zdolności marketingowych na obczyźnie :)

 

Poza tym w morzu średniości poprawiły mi samopoczucie:

- Eryk S. Nuvo - b. ciekawa rzecz za te pieniądze - dźwiękowo, poza tym ewenement w tym kraju, jeśli chodzi o promocję produktu audio. Polecam pozostałym krajowym producentom przyjrzenie się designowi głośniczków, pojawiającym się dziwnym trafem w tym samym okresie, w różnych tytułach, recenzjom, plakatom, stronie internetowej (dla por. CSR, A-mar Audio etc.) Ma się wrażenie, że wszystko zostało po prostu dopracowane.

- "używańce" z Audio Lazur, czyli Sun Audio i Coincident

- Cadence, czyli taki jakby mniejszy WLM z trochę szerszym wysokotonowym, firemka jak się okazało też jakiegoś Austriaka, tyle że indyjska. Grało moim zdaniem lepiej od przereklamowanych braci z dolnej salki z ASL.

- wszystkie (prawie) winylofony, jeśli miałbym wypowiadać się o wyższości źródeł analogowych nad cyfrowymi na podstawie AS...

- Mac, naprawdę ładnie świecił

 

Wiadomo - wystawa i tyle, choć co roku lepsza, to trudno oczekiwać dopracowanych instalacji i ferować ostateczne wyroki na podstawie "rundki po pokojach", są jednak rzeczy której takiej ocenie podlegać mogą.

Mam na myśli dużą jednostronność prezentacji (z drobnymi wyjątkami) i brak ciekawych pomysłów na zainteresowanie zwiedzających. Współczuję, zmienianie płyt przez całe 2 dni to naprawdę ciężka robota.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wiadomych przyczyn technicznych nie moglem byc na owze Audio Show, ale wyczuwam u pewnych forumowiczow awersje do pewnych firm... i nie wazne czy gra to czy tez nie ;> ...fajnie poczytac i przekonywac sie po raz kolejny, ze dla niektorych gra nazwa a nie to co wydobywa sie z glosnikow.

 

Pozdrawiam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na AUDIOSHOW byłem pierwszy raz i bardzo mi się podobało. Warto było jechać 300km.

Niestety trochę za głośno, momentami bas poruszał śniadaniem w moim żołądku.

Ale ogólne wrażenia pozytywne. Niżej kilka fotek z AS 2004.

[obrazekLUKASZ-206570_1.jpg] [obrazekLUKASZ-206570_2.jpg] [obrazekLUKASZ-206570_3.jpg]

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-2005-100001823 1170261322_thumb.jpg

post-2005-100001824 1170261321_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następne fotki

[obrazekLUKASZ-206571_1.jpg] [obrazekLUKASZ-206571_2.jpg] [obrazekLUKASZ-206571_3.jpg]

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-2005-100001820 1170261326_thumb.jpg

post-2005-100001821 1170261325_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pal55

Na stoisku Beat było nieco interesujących pozycji,niektóre po 30 zeta.

Te wytwórnie tak radośnie flekowane przez "wybitnych melomanów" często mają bardzo ciekawe wydawnictwa z bardzo dobrymi muzykami.

Cóż ,ale tutaj jest potrzebna wiedza.

W przeciwnym wypadku pozostaje tylko kupowanie smędzących niemiłosiernie skandynawek,aczkolwiek zawsze w towarzystwie wyśmienitych muzyków.

:))

Ps-S.Tuure z R.Charlesem,B.Williamsem,J.DeJohnettem za 30,hehe ,no może to i lipa ,haha.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barthuss dobrodzieju! A już myślałem, żem głuchy jak pień. A my po prostu oba słyszymy inaczej.

 

1,2,3,6,7,8 - tak

4 - nie (ciepło ale po włączeniu muzyki, którą znam już nie było tak różowo)

11 - inaczej (nie wsłuchałem się ponieważ podczas mojeje wizyty była prezentacja dźwięku w skali mikro)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej, ale nie umieszczajcie tu zdjec z identycznymi ujeciami jakie juz byly. Np. to zdjecie z pokoju Fasta to juz chyba po raz trzeci widze w tym temacie, to samo z RCM..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zoltar

na stronie AK nie ma jeszcze tych nowych modeli, tzn. Antal ES i Celius ES, są natomiast na stronie Triangla. Jeśli pytasz o Triangle to chyba znaczy, że cię zaintrygowały. Chyba, że nie... Skrobnij ze dwa słowa... NIe byłem niestety na AS.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się włącze w Korę i Antale, bo choć to nacja specyficzna i raczej nie kupuję samochodów na F (Ford, Fiat, francuskie), to Korą byłem oczarowany i nie chce mi przejść. Pytałem się obsługi (b. miła) co gra. Grały wtedy większe Triangle (obok stały trochę mniejsze Antal). Monobloki i przedwzmacniacz Kory (w sumie za 18k) oraz cd Opera (ponoć niecałe 1k EURO). Całość grała bardzo soczyście. Na baroku kameralnym - Vivaldi - jak wchodziły kolejne instrumenty wydawało mi się, że mogę je dotknąć; w szczególności wrażenie robiła mandolina (czy cytra, nie mam pojęcia jaka jest właściwa nazwa). Fortepian (jakiś jazzik) był super, szczególnie niższe rejestry były bardzo realistyczne. Słuchałem też koncertu Bacha i zestaw poradził sobie z orkiestrą. Słyszałem też Dead Can Dance, a kolega, który przysiągł, że nigdy nie kupi nic francuskiego przyznał, że brzmiało powalająco, ale i tak musi szukać dalej :). Ciekaw jestem opinii innych forumowiczów na temat zestawu (całość za ok. 30k). Grało to w hi-endowym sobieskim, a moim zdaniem spisało się lepiej (choć w małym pokoju) niż dziesiątki tysięcy EURO w niektórych innych pokojach.

 

Co do innych pozytywnych wrażeń: podobał mi się Creek z Eposem, rześko i świeżo. ASL napędzał te austriackie kolumny, a kosztował coś ze 6k i też chciałbym przesłuchać na swoim sprzęcie. Sound Art z Rockiem był lepszy niż obok, ale miałem trochę mieszane uczucia, bo czytałem na forum entuzjastyczne opinie, a grało "tylko" przyzwoicie. Nie wiem, czy te kolumny to był dobry wybór, ale chodziło chyba, żeby podkreślić możliwości techniczne. Pokój lampowy (chyba Linnart i jakieś francuzy znowu) był super - grał wtedy jazz: bas perkusja, dęciak - cena astronomiczna, ale znalazłem się w tym samym pokoju co muzucy (pełny bas, miotełki, wybrzmienia).

 

Moje negatywy: Amplifon (ponoć ten nowy, który ma być za 6k będzie fajnieszy), Opera - lampy i chyba b. drogie, a moim zdaniem nie grało, Naim: na tych małych kolumienkach nie było dobrego brzmienia, Fast - słuchałem lamp Canary (nie Halcro) - może moje nastawienie było niepoprawne, ale najdroższy chyba system nie odbiegał tak na plus od innych, a było za głośno i kłuło w uszy, Gryphon + SF - nie trzymało basu.

 

Jeśli ktoś ma uwagi na temat Kory (również, a może przede wszystkim negatywne), to proszę o podzielenie się nimi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.