Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, skynyrd napisał:

Bezwzględnie

 

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, jezz napisał:

Jestem fanem maxi skuterów.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

Miały być cztery kółka .

Dokrece dwa po bokach żeby się nie przewrócić?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

Miały być cztery kółka .

Właśnie zmieszałem sobie Cuba Libre - zaraz mi się te kółka podwoją i wszystko będzie git. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, il Dottore napisał:

 

Właśnie tak.?

Przyjeżdżając do radia burgmanem ,od czasu do czasu tak  zaczynałem audycję.?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez jezz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, il Dottore napisał:

Właśnie zmieszałem sobie Cuba Libre - zaraz mi się te kółka podwoją i wszystko będzie git. ?

Może chodziło o Audi ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, jezz napisał:

Przyjeżdżając do radia burgmanem

Ja mam tylko B więc jestem limitowany pojemnością. ?

Teraz, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

Może chodziło o Audi ?

Chodzi tylko o moja tolerancję na offtopowanie. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, skynyrd napisał:

Ja myślę, że kiedyś wyciągnę Shadow z garażu i polecę do Krainy Wiecznych Łowów

Mój pan od geografii zawsze powtarzał nam w liceum,  że gdy już ma po dziurki w nosie sprawdzania naszych wypocin, to wsiada na motor i po prostu gna przed siebie, by odzyskać równowagę psychiczną. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to wypada aby szanujący się narodowiec przemieszczał się motorem ?

Teraz, il Dottore napisał:

Mój pan od geografii zawsze powtarzał nam w liceum,  że gdy już ma po dziurki w nosie sprawdzania naszych wypocin, to wsiada na motor i po prostu gna przed siebie, by odzyskać równowagę psychiczną. ?

WFM ką ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

Czy to wypada aby szanujący się narodowiec przemieszczał się motorem ?

Szanujący się narodowiec tylko polskim narodowym rydwanem prestiżu!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu wizualizacja nowego Bostona. ?

Morawiecki by tam chciał wsadzić napęd elektryczny ale my wiemy, że jak Bosto(n) to tylko z dwusuwem! ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, skynyrd napisał:

Prawdziwy narodowiec jeździ czołgiem

Ale to tylko do pracy! ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

I tylko małym .

A ti bzidki!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

Obecnie za czołg można uznać Porsche Cayenne i BMW X5 .

Cóż, duch w narodzie nie ginie. ?

A tu render nowej Syreny Sport.

Jeździłbym. ?

nowa_syrena_sport__25.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 minutes ago, il Dottore said:

A tu wizualizacja nowego Bostona. ?

Morawiecki by tam chciał wsadzić napęd elektryczny ale my wiemy, że jak Bosto(n) to tylko z dwusuwem! ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Z dwusuwów bym się tak bardzo nie śmiał. Dwie rzeczy pozwalające je zrobić dobrze już właściwie są - bezpośredni wtrysk benzyny i niezawodny napęd elektryczny do sprężarki. W ten sposób można uniknąć całego kramu ze skrzynią korbową i nierozerwalnym połączeniem smarowania z mieszanką paliwowo - powietrzną oraz mieszaniem paliwa (i oleju smarnego) ze spalinami. Taki dwusuw mógłby mieć normalną miskę olejową, tylko dolot (koniecznie ze sprężarką a właściwie to dmuchawą) byłby okienkami na dole, a wydech zaworami a'la 4-suw.

Taki silnik nawet z 3 cylindrami byłby mniej więcej równoważny 5-cylindrowemu 4-suwowi pod względem zachodzenia cykli pracy na siebie. 4-cylindrowy odpowiadałby klasycznemu V6 pod względem kultury pracy, przy czym co ciekawe musiałby mieć wał korbowy crossplane (i wałek wyrównoważający, na szczęście jeden, wirujący z prędkością wału, tylko w przeciwnym kierunku). Wariant luksusowy w postaci V6 też nie byłby wykluczony - przy kącie rozchylenia bloków 60 stopni byłyby równe odpały bez konieczności dzielenia crankpinów jak to jest w 4-suwie z takim kątem.

W sumie to jest ciekawe - w 2-suwie chyba nie udałoby się zrobić idealnego wyrównoważenia a'la I6, V8 crossplane czy V12, bo równe odpały wykluczają którekolwiek 2 tłoki chodzące parami (wzgledem swoich cylindrów). W 4-suwie jest to możliwe, bo cykl ma 2 obroty, więc kiedy jeden z takiej pary pracuje, drugi ma suw ssania itd. Wg. wstępnego przyjrzenia wygląda, że I4 crossplane byłby najlepszym układem w sensie wyważenia.

To by była prawdziwa innowacja - zrobić nowoczesny dwusuw jako pierwsi na świecie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, misiomor napisał:

Z dwusuwów bym się tak bardzo nie śmiał. Dwie rzeczy pozwalające je zrobić dobrze już właściwie są - bezpośredni wtrysk benzyny i niezawodny napęd elektryczny do sprężarki. W ten sposób można uniknąć całego kramu ze skrzynią korbową i nierozerwalnym połączeniem smarowania z mieszanką paliwowo - powietrzną oraz mieszaniem paliwa (i oleju smarnego) ze spalinami. Taki dwusuw mógłby mieć normalną miskę olejową, tylko dolot (koniecznie ze sprężarką a właściwie to dmuchawą) byłby okienkami na dole, a wydech zaworami a'la 4-suw.

Taki silnik nawet z 3 cylindrami byłby mniej więcej równoważny 5-cylindrowemu 4-suwowi pod względem zachodzenia cykli pracy na siebie. 4-cylindrowy odpowiadałby klasycznemu V6 pod względem kultury pracy, przy czym co ciekawe musiałby mieć wał korbowy crossplane (i wałek wyrównoważający, na szczęście jeden, wirujący z prędkością wału, tylko w przeciwnym kierunku). Wariant luksusowy w postaci V6 też nie byłby wykluczony - przy kącie rozchylenia bloków 60 stopni byłyby równe odpały bez konieczności dzielenia crankpinów jak to jest w 4-suwie z takim kątem.

W sumie to jest ciekawe - w 2-suwie chyba nie udałoby się zrobić idealnego wyrównoważenia a'la I6, V8 crossplane czy V12, bo równe odpały wykluczają którekolwiek 2 tłoki chodzące parami (wzgledem swoich cylindrów). W 4-suwie jest to możliwe, bo cykl ma 2 obroty, więc kiedy jeden z takiej pary pracuje, drugi ma suw ssania itd. Wg. wstępnego przyjrzenia wygląda, że I4 crossplane byłby najlepszym układem w sensie wyważenia.

To by była prawdziwa innowacja - zrobić nowoczesny dwusuw jako pierwsi na świecie.

Najważniejszy jest bezpośredni wytrysk

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, skynyrd napisał:

Ja myślę, że kiedyś wyciągnę Shadow z garażu i polecę do Krainy Wiecznych Łowów

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez jezz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, wojciech iwaszczukiewicz napisał:

Obecnie za czołg można uznać Porsche Cayenne i BMW X5 .

Nic nie znaczące samochodziki w porównaniu do np. Cadillaca Escalade, abo do Chevroleta Suburbana czy też Tahoe. W tym zestawie ani Cayenne, ani X5 nie są żadnymi czołgami - co najwyżej mogą być gazikiem. Ale nie przeczę, że Cayenne to bardzo dobre SUV. Natomiast X5, to skarpeta - nigdy nie kupiłbym tego samochodu. Nawet nie chciałbym go z darmo. Kupa złomu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Parker's Mood

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.