Skocz do zawartości
IGNORED

Ciepłobrzmiący i muzykalny Op amp do DAC Gustard A22


Saper91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam DAC Gustard A22. Gra to z transportem cdt2 mk3. Sam dac jest świetny, ale chciałbym jednak troche ocieplić brzmienie, niekoniecznie wymieniając DAC na inny. Czy wymiana samego Op amp daje znaczące zmiany w muzuce i brzmieniu? Poszukuje cieplo brzmiacego i muzykalnego op amp. z w miare zachowaną szczegolowoścą. Slyszalem, że Burson V6 classic jest dobry. Ale czy spelnia te kryteria? Znacie jakies inne typy? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ten dac to nowoczesna sieczkarnia nie powinieneś szukać szczegółowego opampa bo to może pogorszyć sprawę.

Opamp nie ma praktycznie żadnego znaczenia.

Jeżeli dźwięk z urządzenia przypomina kupę to po wymianie opampa otrzymamy tą samą kupę tylko o trochę innym zapachu.

Problemem wszystkich nowoczesnych sieczkarni jest to że nie grają basu.Przez modyfikację można uzyskać jedynie coś co bas przypomina.

Spróbuj złagodzić dźwięk spomojnym opampem i najlepiej tanim.Świetnie łagodzi JRC2068D i troszkę lepszy OP275 oczywiście oryginalne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Acccuphase 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, krzysieks_2007 napisał:

Problemem wszystkich nowoczesnych sieczkarni jest to że nie grają basu.Przez modyfikację można uzyskać jedynie coś co bas przypomina.

Bardzo ciekawe. Szkoda tylko, że kompletnie mijające się z rzeczywistością. Fakty wskazują natomiast niebywałe parametry, nieosiągnięte wcześniej. Ciekawe jest stwierdzenie, że urządzenia z zakresem szumu i zniekształceń dużo poniżej słyszalnej wartości i kompletnie płaskiej charakterystyce częstotliwości od 20hz do 20khz nie miało basu 😄 Mówiąc krótko, wiernie przekształca sygnał cyfrowy na sygnał słyszalny. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Wolę błędy entuzjazty od obojętności mędrca" - Anatol France

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)
21 minut temu, Kopczas napisał:

Mówiąc krótko, wiernie przekształca sygnał cyfrowy na sygnał słyszalny. 

A jak z harmonicznymi? Bo sygnał to niestety nie wszystko. Może być płaski jak stół i beznamiętny jak stół 🙂 a w muzyce liczą się emocje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi opa będzie problem bo o ile pamiętam tam są wlutowane bezpośrednio do płyty. Musiałbyś je wcześniej wylutować wstawić przejściowki sop8 do dip8 i potem jakiegoś gotowca dyskretnego. 

Ze swojej strony dodam, że burson nie polecam. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez gustwao
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Kopczas napisał:

Bardzo ciekawe. Szkoda tylko, że kompletnie mijające się z rzeczywistością. Fakty wskazują natomiast niebywałe parametry, nieosiągnięte wcześniej. Ciekawe jest stwierdzenie, że urządzenia z zakresem szumu i zniekształceń dużo poniżej słyszalnej wartości i kompletnie płaskiej charakterystyce częstotliwości od 20hz do 20khz nie miało basu 😄 Mówiąc krótko, wiernie przekształca sygnał cyfrowy na sygnał słyszalny. 

Mijające się z rzeczywistością 😀być może Twoją bo nie mija się to z moją rzeczywistością. 

Wystarczy otworzyć oczy.Z nowymi sieczkarniami jest tak że pierwszego dnia same zachwyty a już kolejnego zaczyna się szukanie opampow, kabli, podstawek itd.

Gdyby te parametry rzeczywiście grały każdy by pozostał przy obecnie posiadanym sprzęcie a nie gonił jak wariat.

Jak potrzeba coś łagodnego na sop8 to mam wiaderko jrc2068 dedykowane do napięcia ponad 12V mogę pare oddać za free.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Acccuphase 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre opampy z podciąniętym lekko prądem do "klasy A" grają ciekawie. Warto spróbowac, tym bardziej, że taka przeróbka jest bardzo prosta.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, krzysieks_2007 napisał:

Gdyby te parametry rzeczywiście grały każdy by pozostał przy obecnie posiadanym sprzęcie a nie gonił jak wariat.

Nie doświadczyłem tego z urządzenia o doskonałych parametrach. W podejrzanych produktach, tak, w wynalazkach diy też. 

 Rozumiem, że masz doświadczenie w nowymi urządzeniami o doskonałych parametrach. 

11 minut temu, krzysieks_2007 napisał:

Gdyby te parametry rzeczywiście grały każdy by pozostał przy obecnie posiadanym sprzęcie a nie gonił jak wariat.

Problem w tym, że mało kto zdaje sobie sprawę z parametrów urządzeń które posiadają. Poczytaj audiosciencereview.com 

 

52 minuty temu, boomaga napisał:

A jak z harmonicznymi?

Poniżej poziomy słyszalnego. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Wolę błędy entuzjazty od obojętności mędrca" - Anatol France

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, gustwao napisał:

Z tymi opa będzie problem bo o ile pamiętam tam są wlutowane bezpośrednio do płyty. Musiałbyś je wcześniej wylutować wstawić przejściowki sop8 do dip8 i potem jakiegoś gotowca dyskretnego. 

Ze swojej strony dodam, że burson nie polecam. 

Wiem, wiem. Wlutuje stolik. Co w Bursonie Ci nie zagralo? I wlasbie tak jak kolega wczesniej napisał. Chcialbym żeby dźwięk byl namietny. Także ocieplony. Słyszałem, że samym Op ampem można wiele zmienić. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Burson moim zdaniem ma mocno podbite pasma, nie jest naturalny dużo mu do tego brakuje. Na chwilę jak wstawisz to możesz złapać się na haczyk po dłuższym odsłuchu wszystko męczy. W słabych DACach może się sprawdzić, aby to i owo poprawić lub wogole coś pokazać. Są lepsze bardziej naturalne i przestrzenne. W tym temacie masz sporo lektury do przerobienia oprócz burson ów ponoć chwalonych (moje zdanie opisałem) są dostępne Staccato, kolegi z forum Muzg oraz OPM from Korea. To tylko te najbardziej znane i popularne na forum. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, gustwao napisał:

Burson moim zdaniem ma mocno podbite pasma, nie jest naturalny dużo mu do tego brakuje.

Właśnie zrobiłem sobie płytki do Bursonów Vivid 6 - mają całkowicie rozdzielone zasilanie ( pełne dual mono ) i teraz dopiero słychać ,że Bursony w stosunku do typowych scalonych opampów ( np AD797) to 2 klasy lepsze granie - żadnej ziarnistości , podkreślenia skrajów pasma itd za to świetna kontrola , rozdzielczość , barwa , przestrzeń - naprawdę kulturalne brzmienie . 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez arturp

...there is no spoon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę polecić Staccato Audio, jakościowo klasa Bursonów, trochę dokladniejsze i tańsze.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Golden Eye
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Saper91 napisał:

Wlutuje stolik.

Nie myślałeś o wyciągnięciu sygnału z dac-a na zewnątrz i potestowaniu różnych analogów z własnym zasilaniem - np lampowych , które powinny ci dać to czego oczekujesz ? Może są tam jakieś rezystory między przetwornikiem a opampami , które można łatwo wylutować i z ich pól lutowniczych wyciągnąć sygnał . Kiedyś na forum Muzg opracował układ lampowy pod takie dac-ki i chyba ma to ciągle w sprzedaży .

Robota łatwa bo nie niszczysz obecnego układu - teoretyczne to by było tylko wylutowanie 4 rezystorów .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

...there is no spoon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, arturp napisał:

Właśnie zrobiłem sobie płytki do Bursonów Vivid 6 - mają całkowicie rozdzielone zasilanie ( pełne dual mono ) i teraz dopiero słychać ,że Bursony w stosunku do typowych scalonych opampów ( np AD797) to 2 klasy lepsze granie - żadnej ziarnistości , podkreślenia skrajów pasma itd za to świetna kontrola , rozdzielczość , barwa , przestrzeń - naprawdę kulturalne brzmienie . 

To posłuchaj kiedyś opm401 lub opm3320D wtedy zrozumiesz dlaczego tak opisałem bursony. Chyba że set nie domaga to burson może trochę poratować sytuację. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, arturp napisał:

Nie myślałeś o wyciągnięciu sygnału z dac-a na zewnątrz i potestowaniu różnych analogów z własnym zasilaniem - np lampowych , które powinny ci dać to czego oczekujesz ? Może są tam jakieś rezystory między przetwornikiem a opampami , które można łatwo wylutować i z ich pól lutowniczych wyciągnąć sygnał . Kiedyś na forum Muzg opracował układ lampowy pod takie dac-ki i chyba ma to ciągle w sprzedaży .

Robota łatwa bo nie niszczysz obecnego układu - teoretyczne to by było tylko wylutowanie 4 rezystorów .

Myślałem na początek o wlutowaniu stolika i testowaniu op ampów. Nie znam się na tak na DACach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, gustwao napisał:

To posłuchaj kiedyś opm401 lub opm3320D wtedy zrozumiesz dlaczego tak opisałem bursony.

Możliwe , nie znam tych opampów .

Odnoszę się tylko do Bursonów i tego co mam/miałem u siebie . Złożyłem już kilkadziesiąt analogów - na scalonych opampach , dyskretnym opampie ( właśnie Burson Vivid V6 na kilku płytkach opracowanych pod kątem jego zastosowania ) , całych układach tranzystorowych na elementach dyskretnych aż do najróżniejszych lampowych . Skala porównawcza jest wystarczająca . I w związku z tym jednak będę się upierał ,że Bursony nie eksponują skrajów pasma - takie zjawisko to raczej wynik działania innych elementów systemu lub nieodpowiedniej aplikacji Bursonów . Ewentualnie preferencji brzmieniowych słuchacza . Mój system ,,domaga"  bo to kilka wzmacniaczy , źródeł ,  dac-ów , różnych kabli itd . Zestawy głośnikowe buduję sam od ponad 20 lat więc tu też raczej nie ma problemu . Oczywiście nie piszę o tym co miałem              w przeszłości ( nie zliczę ) tylko tym co stoi obecnie na półkach .

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

...there is no spoon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, arturp napisał:

Możliwe , nie znam tych opampów .

Odnoszę się tylko do Bursonów i tego co mam/miałem u siebie . Złożyłem już kilkadziesiąt analogów - na scalonych opampach , dyskretnym opampie ( właśnie Burson Vivid V6 na kilku płytkach opracowanych pod kątem jego zastosowania ) , całych układach tranzystorowych na elementach dyskretnych aż do najróżniejszych lampowych . Skala porównawcza jest wystarczająca . I w związku z tym jednak będę się upierał ,że Bursony nie eksponują skrajów pasma - takie zjawisko to raczej wynik działania innych elementów systemu lub nieodpowiedniej aplikacji Bursonów . Ewentualnie preferencji brzmieniowych słuchacza . Mój system ,,domaga"  bo to kilka wzmacniaczy , źródeł ,  dac-ów , różnych kabli itd . Zestawy głośnikowe buduję sam od ponad 20 lat więc tu też raczej nie ma problemu . Oczywiście nie piszę o tym co miałem              w przeszłości ( nie zliczę ) tylko tym co stoi obecnie na półkach .

 

Tu nie chodzi o to aby się przechwalać bo ja też przerobiłem masę różnych rozwiązań . Jednak coś mnie olśniło 2 lata temu i wstawiłem OPM i to było to. Od bursona nawet stacatto było ciekawsze, ale jak to sam napisałeś nie testowałeś innych wzmacniaczy dyskretnych. Wiele osób porównywało w swoich systemach różne wzmacniacze dyskretne, wnioski są podobne, nie wszystkie bo to zależy od transparentności seta. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, gustwao napisał:

wstawiłem OPM i to było to. Od bursona nawet stacatto było ciekawsze, ale jak to sam napisałeś nie testowałeś innych wzmacniaczy dyskretnych.

Ja nie kwestionuję lepszego brzmienia innych opampów na elementach dyskretnych bo ich po prostu nie znam więc być może masz rację . Nie wiem tego . Piszę tylko o Bursonach .

Ale zwróć uwagę na jedną ważną rzecz - ty ( jak napisałeś ) wstawiasz opampy w jakiś istniejący układ - z jego istniejącym zasilaniem . Ja natomiast opracowałem kilka płytek dedykowanych do testowania opampów - ostatnia wersja ma dość rozbudowane zasilanie i jest dual mono . Każdy pojedynczy opamp ma własny transformator , zasilacz i tor sygnałowy . Tylko masy się łączą aby uniknąć pętli i innych kłopotów z prowadzeniem . I dopiero taki układ daje ci pełny obraz tego jak zagra testowany opamp . Istniejące zasilanie w fabrycznych odtwarzaczach czy dac-ach to jednak gorsze rozwiązanie i to wyraźnie słychać . A w każdym razie ja słyszę . 

Jest też inna ważna sprawa - jakość/poprawność prowadzenia ( ścieżki ) sygnału i jakość elementów pasywnych w urządzeniach fabrycznych . Trudno coś testować jeżeli te sprawy degradują brzmienie .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

...there is no spoon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, arturp napisał:

Ja nie kwestionuję lepszego brzmienia innych opampów na elementach dyskretnych bo ich po prostu nie znam więc być może masz rację . Nie wiem tego . Piszę tylko o Bursonach .

Ale zwróć uwagę na jedną ważną rzecz - ty ( jak napisałeś ) wstawiasz opampy w jakiś istniejący układ - z jego istniejącym zasilaniem . Ja natomiast opracowałem kilka płytek dedykowanych do testowania opampów - ostatnia wersja ma dość rozbudowane zasilanie i jest dual mono . Każdy pojedynczy opamp ma własny transformator , zasilacz i tor sygnałowy . Tylko masy się łączą aby uniknąć pętli i innych kłopotów z prowadzeniem . I dopiero taki układ daje ci pełny obraz tego jak zagra testowany opamp . Istniejące zasilanie w fabrycznych odtwarzaczach czy dac-ach to jednak gorsze rozwiązanie i to wyraźnie słychać . A w każdym razie ja słyszę . 

Jest też inna ważna sprawa - jakość/poprawność prowadzenia ( ścieżki ) sygnału i jakość elementów pasywnych w urządzeniach fabrycznych . Trudno coś testować jeżeli te sprawy degradują brzmienie .

Tak masz rację co do układu, który obsługuje opampy oraz jego zasilanie. Oczywiście u siebie zrobiłem je od nowa z zasilaniem osobnym się jeszcze nie bawiłem (na pewno były jakiś progres) 

Takie zmiany potrafią wyciągnąć sporo więcej od standardowych dedykowanych układów w dacu. Tym samym jeszcze bardziej uwidatniaja aspekty danego wzmacniacza dystkretnego, jego zalet oraz wad. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, boomaga napisał:

A jak z harmonicznymi? Bo sygnał to niestety nie wszystko. Może być płaski jak stół i beznamiętny jak stół 🙂 a w muzyce liczą się emocje.

Jeżeli tor jest liniowy to z harmonicznymi nijak, bo im bardziej liniowy tym mniej harmonicznych. To jest stary problem. Tory jak najbardziej technicznie poprawne czyli liniowe, sygnałowo neutralne są pożądane w studiach nagraniowych, profesjonalnych torach odsłuchowych i innych takich. Dla "audiofila" taki tor, który z zasady potrafi odtworzyć w miarę wiernie to co zostało nagrane jest bez charakteru nijaki i płaski. Audiofil lepiej wie jak nagranie ma brzmieć, bo artysta, producent i cała ta banda nie wie. Kiedyś jeżeli wizja artysty komuś nie odpowiadała , to osobiste preferencje załatwiały pokrętełka bas i treble, filtr kontur lub tak zwany equalizer. Potem profile rock, jazz, itp. To dużo bardziej skuteczne metody niż żonglowanie wzmacniaczami operacyjnymi. Polecam. 🙂 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, jurek napisał:

Niektóre opampy z podciąniętym lekko prądem do "klasy A" grają ciekawie. Warto spróbowac, tym bardziej, że taka przeróbka jest bardzo prosta.

Czy moze robiles taki uklad na kosci OPA2134? Bardzo ciekawe! a moze kilka opampow rownolegle?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie opamp to również jego aplikacja , jeżeli urządzenie ma choć odrobinę klasy dobrać inny opamp który będzie działał w pełni prawidłowo w danej aplikacji to czysta loteria.

Jezeli do aplikacji pasuje każdy opamp to jedynie źle świadczy o tej konstrukcji.

Osobiście jestem zwolennikiem pozostawiania oryginalnego opampa lub podmiany na sam koniec.Wolę mieć spokój niż wracać do podstaw z modyfikacjami jak po tygodniu czy dwóch coś wylazło w dźwięku. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez krzysieks_2007

Acccuphase 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 26

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.