Skocz do zawartości
IGNORED

Podlogowki vs podstawkowce + sub vs podlogowe + sub


Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, szymon1977 napisał:

Takie są fakty, tu nie ma za bardzo miejsca na posiadanie zdania. Jakie to kolumny?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Taka krótka fajna seria.
Nie mylić z Platinum F-100 (w róznych wersjach bez SE)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie wierzę w pesymizm. Jeżeli coś nie idzie po Twojej myśli, przebijaj się do przodu

57 minut temu, Pseudodrummer napisał:

w studio zawsze robi sie korekcje pomieszczenia jakims dsp,zanim zacznie sie tego używać

W studio robi sie konkretna adaptacje akustyczna juz na etapie jego projektowania.

13 minut temu, BlueDot napisał:

W studio robi sie konkretna adaptacje akustyczna juz na etapie jego projektowania.

też

Nie wierzę w pesymizm. Jeżeli coś nie idzie po Twojej myśli, przebijaj się do przodu

Godzinę temu, Pseudodrummer napisał:

To monitory studyjne,a w studio zawsze robi sie korekcje pomieszczenia jakims dsp,zanim zacznie sie tego używać

To już rozumiem dlaczego czasami taka "kaszana" ze studia wychodzi.

54 minuty temu, xajas napisał:

„Kaszana“ wychodzi, bo twoj system nie jest w stanie poprawnie odtworzyc tego, co ze studio wychodzi

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W większości odtwarza poprawnie, tylko czasami trafia się spartaczony materiał. 

Ty widocznie masz tak spartolony system, że nie różnicuje on nagrań i każde brzmi tak samo 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Sznup
2 minuty temu, Sznup napisał:

Widocznie masz tak spartolony system, że nie różnicuje on nagrań i każde brzmi tak samo.

W moim osobistym hifi zaletą jest, że nawet kiepsko nagrane płyty brzmią fajnie... ale co tam, skoro torturowanie się kiepskim brzmieniem pozwala uważać się za audiofila.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

4 godziny temu, szymon1977 napisał:

Frequency response: 3-way mode : 30Hz - 40kHz (+/- 3dB) / 40Hz - 20kHz (+/- 1dB) - 2-way mode (Focus) : 90Hz - 20kHz (+/- 3dB)

Głośnik niskotonowy rozszerza pasmo o zakres 30-90Hz, więc jak na to nie patrzeć subwoofer jest tu już zintegrowany. 

Widziałem na jednej aukcji jak ktoś sprzedawał te monitory.Miał też do nich dołączonego suba żeby i tak uzupełnić pasmo (focal sub one) 

Suba ustawił by uzupełniał poniżej, czy bodbił to co jest? - nie wiadomo. Tak czy siak 30Hz/-3dB to jest już bardzo nisko, ale jeszcze nie koniec, można powalczyć o 30Hz berzeczywistośćl

nie znam parametrów tego suba.w opisie napisał focal sub one,widziałem tylko że nie był sub w obudowie zamkniętej a otwartej.Ciekawe czy takie konstrukcje focal sm9 są wadliwe technicznie.

 

Edytowane przez Yeung
9 minut temu, szymon1977 napisał:

A dlaczego miały by być?

Widziałem na YouTube kiedyś jak był ten monitor i  w naglówku napis problem.

Można dyskutować o 3 wariantach:

A - sub plus podłogówki

B - sub plus duże monitory*

C- sub plus satelitki 

|

D- sub plus satelitki z głośnikiem centralnym (okołoekranowym)

E- sub, satelity, centralka, tylne 

Można też, tak jak we wczesnym stereo, wyposażyć słuchacza we wspomaganie:

goerz.gif

(Żart) 

Ad rem:

Wersja B to efekty i stereo

Wersja E to 5.1 

(Stereo to nie zawsze znaczy to samo)

PS.

Gwiazdka stąd, bo opcja B to w zasadzie są Altusy (200, 300, 380) od Tonsila, jedynie  380 muszą stać, te dwie wcześniej wymienione można próbować wciskać w regał.

Ale ale ...

Tak pasywne że mocny piec trzeba do nich 

Współczesne suby są lepsze bo zwykle są aktywne.

 

(Sam wybierałem duże monitory, ale od koncówki lat 70 i tak częściej słucham na słuchawkach, czyli mobilne grajki obchodzą mnie najbardziej )

~Way hay and up she rises early in the morning~("Morskie opowieści")

~Braterstwo narodu buduje się na kiczu~("Nieznośna lekkość bytu" Milan Kundera)

W dniu 28.01.2024 o 07:50, AutoPirat napisał:

Audience 40 - IEC Power Handling (W)200 (tyle to podłogówki z większą ilością głośników mają?)

Dla porównania

Audience 42 - IEC Power Handling (W) 150W --> jak się okazuje spora różnica 25%

I trudno mi się odnieść do innych marek, bo to już inne ohmy (a ja nie liczbowy).

 

One z pewnością nie są na sterydach -TAKIE MAŁE MONITORY, A TAKA PETARDA?! 

Czyżby inżynierom wtedy puściły wodze fantazji? Wymiary: 170x282x246

To nie ma znaczenia

Drivers: 1 x 25mm (1") metal dome 1 x 178mm (7") polypropylene cone ;

Dimensions: 250 x 430 x 280mm (W x H x D).

(Takie stały u mnie na regale) 

 

Nie ma znaczenia, bo impedancji i jej przebiegu nikt nie pamięta dlatego podaje się te waty dla wzmacniaczy i dla głosników lub zestawów.

Dla bezpiecznego dopasowania są te waty, czasem w zakresie 15-200 Wat

Oczywiście ten zakres nic nie mówi o wolumenie lub o brzmieniu 

W tym zakresie mocowym producent zapewnia bezpieczne połączenie 

~Way hay and up she rises early in the morning~("Morskie opowieści")

~Braterstwo narodu buduje się na kiczu~("Nieznośna lekkość bytu" Milan Kundera)

W większości odtwarza poprawnie, tylko czasami trafia się spartaczony materiał. 
Ty widocznie masz tak spartolony system, że nie różnicuje on nagrań i każde brzmi tak samo

Trafiles sedno sprawy
W dniu 28.01.2024 o 07:50, AutoPirat napisał:

Audience 40 - IEC Power Handling (W)200 (tyle to podłogówki z większą ilością głośników mają?)

Dla porównania

Audience 42 - IEC Power Handling (W) 150W --> jak się okazuje spora różnica 25%

I trudno mi się odnieść do innych marek, bo to już inne ohmy (a ja nie liczbowy).

 

One z pewnością nie są na sterydach -TAKIE MAŁE MONITORY, A TAKA PETARDA?! 

Czyżby inżynierom wtedy puściły wodze fantazji? Wymiary: 170x282x246

To nie ma znaczenia 

|

[Dokończenie wpisu #715]

Ponieważ przyswoiłem sobie poniższe hasło z okładki to rozumiem to że producent zestawu głośnikowego podaje t y l k o  wartość graniczną m oc y, czyli: górną bezpiecznego dopasowania wzmacniacza innego producenta (co producent to inny zwyczaj ale zasada jest ogólna)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

17 minut temu, xajas napisał:


Trafiles sedno sprawy

Każdy gustuje w innych smakach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez xetras
Poprawka

~Way hay and up she rises early in the morning~("Morskie opowieści")

~Braterstwo narodu buduje się na kiczu~("Nieznośna lekkość bytu" Milan Kundera)

W dniu 29.01.2024 o 08:22, xetras napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

"Miś Uszatek jedno ucho ma oklapnięte"

A tak na serio, to co to jest?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez AutoPirat

OBRAZ: 160 cali-->Epson EH-TW9400   |   DŹWIĘK: 5.0.2  głośniki-->Dynaudio Evoke: 50, C25, 10; Studio C4-80   |   WZMACNIACZ: AVR --> Marantz Cinema 70s |   MUZYKA --> Spotify i Gramofon: Technics SL-1500C 

Teraz, szymon1977 napisał:

Echolokacja.

Wczesna forma radaru, tak myślałem 🙂

OBRAZ: 160 cali-->Epson EH-TW9400   |   DŹWIĘK: 5.0.2  głośniki-->Dynaudio Evoke: 50, C25, 10; Studio C4-80   |   WZMACNIACZ: AVR --> Marantz Cinema 70s |   MUZYKA --> Spotify i Gramofon: Technics SL-1500C 

  • 3 tygodnie później...

Wczoraj w końcu dotarły!

- Buduję kino domowe, i takie moje skromne porównanie: KOLUMNY vs MONITORY.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

(Te czarne, moje "stare" monitory chwilę wcześniej wygrały z podłogówkami innej firmy (MA Silver 6), które mialem na teście przez 1 dzień - bo poszukiwałem tańszego rozwiązania)

Zacznę od porównania "stare" vs "nowe": - bo to sama firma, i odnoszę wrażenie, że powróciła do starego brzmienia. Bardzo małe różnice, na korzyść "starego"? (może te "nowe" nie wygrzane?)

........................

Po 15 minutach odpaliłem podłogówki z tej samej linii, i... już tak zostało. Jestem zachwycony i zadowolony jakością brzmienia. Synchro z niskimi bez suba, i to optymalne zestrojenie, czego zawsze mi brakowało vs monitory z SUBem. - A po odpaleniu filmu w STEREO i zejściem niskich, to teraz zastanawiam się, czy mi w ogóle potrzebne DOLBY i  SUBWOOFER?

Gdybym miał teraz wybierać, to kierowałbym się zasadami: - przede wszystkim brzmienie i melodyjność, oraz budżet i wielkość pokoju. "Stare" monitory służyły ponad 20 lat,  w pokojach 15-20m2 i wszędzie były na/za szafą, na/pod półkami. Wędrowały ze mną, gdziekolwiek się nie przeprowadzałem. I nie wyobrażam sobie głośników kolumnowych w tych pomieszczeniach.

A z SUBa nigdy nie byłem do końca zadowolony, bo przy cichym odsłuchu się wyłączał. Dla różnych głośności  wymagał innego dostrojenia. I też odnoszę wrażenie, że ten sub, co miałem, to nie był najwyższych lotów.

 

"Wystąpili":

stare - Dynaudio Audience 40

nowe - Dynaudio Evoke 10

podłogówki - Dynaudio Evoke 50

subwoofer - Roth Oli KH30

końcówka mocy - Onkyo A-1VL

przedwzmacniacz i źródło - Marantz Cinema 70s

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez AutoPirat

OBRAZ: 160 cali-->Epson EH-TW9400   |   DŹWIĘK: 5.0.2  głośniki-->Dynaudio Evoke: 50, C25, 10; Studio C4-80   |   WZMACNIACZ: AVR --> Marantz Cinema 70s |   MUZYKA --> Spotify i Gramofon: Technics SL-1500C 

34 minuty temu, AutoPirat napisał:

I też odnoszę wrażenie, że ten sub, co miałem, to nie był najwyższych lotów.

Tak.

Nie wierzę w pesymizm. Jeżeli coś nie idzie po Twojej myśli, przebijaj się do przodu

Kino domowe może być tylko przy okazji.

System Atmos moze byc przede wszystkim do muzyki.
Na razie jest bardzo mało wydań muzyki w Atmos w formie plików, trzeba polować po kilku portalach.
Ale zwykle są bardzo dobrze zmiksowane. Mają dobrą dynamikę, na poziomie wydań winylowych (DR 10 i powyżej). Z relacji posiadaczy takich systemów jest to coś nieporównywalnego do stereo. W pierwszej chwili wydaje sie, ze to nic nadzwyczajnego. Trochę tu, troche tam zagra z dodatkowych głośników. Dopiero ponowne włączenie stereo powoduje konsternację. Tak jak gdyby połowa emocji zninęła. Tak przynajmniej twierdzą Ci co mają.

Ja słuchałem jakiś czas temu kilku próbek nagrań Atmos skonwertowanych do plików WAV zawierającego tylko 2 kanały (czyli stereo z Atmosa). Oczywiście przestrzeni nie było jakoś więcej niz w stereo (zresztą nie miałem orginalnej wersji stereo do porównania). Ale jakośc miksu/masteringu plus (faktycznie) bardzo dobra dynamika tez spowodowały u mnie opad szczeny.

Pliki plikami, ale istnieje bardzo duzo materiału Atmos na Apple Music, czy Amazon Music. Podobno od jakiegos czasu Apple wymaga dostarczenia materiału Atmos dodatkowo do wydań stereo. Niestety, poniewaz to streaming a łącza kosztują, wiec ten Atmos jest zakodowany stratnie (w przeciwienstwie do plików Atmos, które w 99% sa kodowane bezstratnie; cena to uwzglednia) a masowa produkcja, tylko dlatego, ze Apple wymaga, raczej nie owocuje wysoką jakością takich wydań. Zaletą jest duży katalog i niska cena. Bodajże 24zł/mies.

Cos zaczyna dziac sie w branzy. Pojawiają sie nowe urządzenia studyjne do pracy nad materiałem Atmos. Jest większa konkurencja wśród dostawców, wiec ceny pomalutku (na razie) idą w dół. Potrzebne jest momentum, zeby trend nie padł.
Wielokanałowe SACD i surround 5.1 (miałem oba w systemie, 20 lat temu) się nie przebiły. Atmos ma niewiele większe szanse. Technicznie ma przewagę (bo skaluje sie od 9.1.6 do 2.0), ale jezeli koszty sprzetu dla konsumentów nie spadną, to też będzie porażka. No i jakość wydań Atmos musi sie utrzymać. Bo kupa na 12 głośnikach to będzie 6x większa kupa niż na dwóch głośnikach (i ponad 6x droższa).

Jeżeli budujesz kino, to będziesz mógł spróbować muzyki w Atmos za dodatkowe drobniaki (w stosunku do kosztów systemu dla kina). Może to kino będzie dodatkiem do muzyki?

Dodam tylko, ze ceny łączy idą cały czas w dół. 15 lat temu był tylko streaming mp3. Teraz juz jest nawet Hi-Res.
Za 10-15 lat bedzie streaming bezstratnego Atmosa w tej samej cenie co teraz.

Edytowane przez maxijazz
14 minut temu, maxijazz napisał:

Kino domowe może być tylko przy okazji.

System Atmos moze byc przede wszystkim do muzyki.
Na razie jest bardzo mało wydań muzyki w Atmos w formie plików, trzeba polować po kilku portalach.
Ale zwykle są bardzo dobrze zmiksowane. Mają dobrą dynamikę, na poziomie wydań winylowych (DR 10 i powyżej). Z relacji posiadaczy takich systemów jest to coś nieporównywalnego do stereo. W pierwszej chwili wydaje sie, ze to nic nadzwyczajnego. Trochę tu, troche tam zagra z dodatkowych głośników. Dopiero ponowne włączenie stereo powoduje konsternację. Tak jak gdyby połowa emocji zninęła. Tak przynajmniej twierdzą Ci co mają.

Ja słuchałem jakiś czas temu kilku próbek nagrań Atmos skonwertowanych do plików WAV zawierającego tylko 2 kanały (czyli stereo z Atmosa). Oczywiście przestrzeni nie było jakoś więcej niz w stereo (zresztą nie miałem orginalnej wersji stereo do porównania). Ale jakośc miksu/masteringu plus (faktycznie) bardzo dobra dynamika tez spowodowały u mnie opad szczeny.

Pliki plikami, ale istnieje bardzo duzo materiału Atmos na Apple Music, czy Amazon Music. Podobno od jakiegos czasu Apple wymaga dostarczenia materiału Atmos dodatkowo do wydań stereo. Niestety, poniewaz to streaming a łącza kosztują, wiec ten Atmos jest zakodowany stratnie (w przeciwienstwie do plików Atmos, które w 99% sa kodowane bezstratnie; cena to uwzglednia) a masowa produkcja, tylko dlatego, ze Apple wymaga, raczej nie owocuje wysoką jakością takich wydań. Zaletą jest duży katalog i niska cena. Bodajże 24zł/mies.

Cos zaczyna dziac sie w branzy. Pojawiają sie nowe urządzenia studyjne do pracy nad materiałem Atmos. Jest większa konkurencja wśród dostawców, wiec ceny pomalutku (na razie) idą w dół. Potrzebne jest momentum, zeby trend nie padł.
Wielokanałowe SACD i surround 5.1 (miałem oba w systemie, 20 lat temu) się nie przebiły. Atmos ma niewiele większe szanse. Technicznie ma przewagę (bo skaluje sie od 9.1.6 do 2.0), ale jezeli koszty sprzetu dla konsumentów nie spadną, to też będzie porażka. No i jakość wydań Atmos musi sie utrzymać. Bo kupa na 12 głośnikach to będzie 6x większa kupa niż na dwóch głośnikach (i ponad 6x droższa).

Jeżeli budujesz kino, to będziesz mógł spróbować muzyki w Atmos za dodatkowe drobniaki (w stosunku do kosztów systemu dla kina). Może to kino będzie dodatkiem do muzyki?

Dodam tylko, ze ceny łączy idą cały czas w dół. 15 lat temu był tylko streaming mp3. Teraz juz jest nawet Hi-Res.
Za 10-15 lat bedzie streaming bezstratnego Atmosa w tej samej cenie co teraz.

Ciekawe zdanie konsumenta,
Ale nie ma to nic wspólnego ani z prawdą,ani z muzyką. .

 

Nie wierzę w pesymizm. Jeżeli coś nie idzie po Twojej myśli, przebijaj się do przodu

To jest kwestia porównywania sprzętów w tym samym budżecie.

Porównaj sobie stereo do systemu atmos za tą samą kasę i wtedy można ocenić, które rozwiązanie jest lepsze do słuchania muzyki 🙂

Godzinę temu, AutoPirat napisał:

Dla różnych głośności  wymagał innego dostrojenia

Jak miałeś podłączony i co to za sub?

-----

32 minuty temu, maxijazz napisał:

Na razie jest bardzo mało wydań muzyki w Atmos w formie plików, trzeba polować po kilku portalach.

I mało będzie, bo do muzyki dodatkowe kanały są po prostu zbędne.

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Godzinę temu, AutoPirat napisał:

stare - Dynaudio Audience 40

nowe - Dynaudio Evoke 10

podłogówki - Dynaudio Evoke 50

Dzięki za porównanie, trudno żeby Evoke 50 grało gorzej od Audience 40 😁

3 minuty temu, Ajothe napisał:

Dzięki za porównanie, trudno żeby Evoke 50 grało gorzej od Audience 40 😁

No ale Evoke 10 vs Audience 40 to już ciekawe porównanie, ale tu by trzeba chyba więcej czasu na słuchanie poświęcić.

-----

Godzinę temu, AutoPirat napisał:

Zacznę od porównania "stare" vs "nowe": - bo to sama firma, i odnoszę wrażenie, że powróciła do starego brzmienia. Bardzo małe różnice, na korzyść "starego"? (może te "nowe" nie wygrzane?)

A może Ty się musisz wygrzać, bo przyzwyczaiłeś się do starego i wszelkie zmiany to odstępstwo od utrwalonego przez 20lat ideału?

Edytowane przez szymon1977

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

2 godziny temu, maxijazz napisał:

Jeżeli budujesz kino, to będziesz mógł spróbować muzyki w Atmos za dodatkowe drobniaki (w stosunku do kosztów systemu dla kina). Może to kino będzie dodatkiem do muzyki?

Tak, przede wszystkim muzyka STEREO i to maksymalnie w kierunku ---> FULL ANALOG.

Trochę rozpędziłem się z budżetem, bo miało być 2x mniej 😞  I co się nasłuchałem od żony, to moje, ale też i przekonała się! Już nawet zamówiła płytę CD - to niebywałe! 🙂

Ci co polecają kino, to że, koniecznie z ATMOS. Z tego rozpędu brakuje mi tylko 2 x ATMOS (wstępnie C4-C80). 

Na pewno jest ciśnienie na rozwój wielokanałowy, bo to wielokanałowy przypływ $$$. Słyszałem plotkę o winylach, że już są z wielokanałowym dźwiękiem.

 

1 godzinę temu, Ajothe napisał:

To jest kwestia porównywania sprzętów w tym samym budżecie.

Porównaj sobie stereo do systemu atmos za tą samą kasę i wtedy można ocenić, które rozwiązanie jest lepsze do słuchania muzyki 🙂

Dokładnie, na forach zachodnich wiele osób wraca do 2.0, 3.0, 3.1, bo tak jest lepiej/taniej, prościej. Jakbym nie kupił od razu kompletu głośników 5.0 + amplituner, to nie wiem, czy bym nie pozostał przy stereo (mam obecnie małą rozterkę)

1 godzinę temu, szymon1977 napisał:

I mało będzie, bo do muzyki dodatkowe kanały są po prostu zbędne.

Też nieraz zastanawiam się, bo mamy niby tylko 2 ucha 🙂 ale w przyrodzie ten dźwięk otacza nas z każdej strony. I jak wyobrażam sobie nagranie, gdzie siedzę w środku, a orkiestra wokół i ponad nami, to  hmmm? ...a z drugiej strony w pamięci mam ten odsłuch w stereo, a brzmiał jak jakieś MAX DOLBY - to niebywałe było.

1 godzinę temu, szymon1977 napisał:

A może Ty się musisz wygrzać, bo przyzwyczaiłeś się do starego i wszelkie zmiany to odstępstwo od utrwalonego przez 20lat ideału?

Tak, ale ostatnie 2 miesiące, to wiele odsłuchów, od "niszowych" konstruktorów (super brzmiących) do zestawów ekspozycyjnych za pół miliona (Confidence 50). Spotkało mnie zderzenie z PRLem, to jest ze sklepem TOP HiFi (a szkoda, bo ELACi mnie urzekły w sali odsłuchowej). Oraz też zniechęcony po odsłuchach wychwalanych amplitunerów (ARCAM AVR5) i wzmacniacza (ROKSAN jakiś tam), a które uważam powinny być wycofane z rynku, bo to nie sprzęt grający, ale jakieś g....

....I popłynąłem w taką stronę, obierając najbardziej bezpieczny i optymalny dla mnie kierunek. 

Edytowane przez AutoPirat

OBRAZ: 160 cali-->Epson EH-TW9400   |   DŹWIĘK: 5.0.2  głośniki-->Dynaudio Evoke: 50, C25, 10; Studio C4-80   |   WZMACNIACZ: AVR --> Marantz Cinema 70s |   MUZYKA --> Spotify i Gramofon: Technics SL-1500C 

2 godziny temu, szymon1977 napisał:

No ale Evoke 10 vs Audience 40 to już ciekawe porównanie, ale tu by trzeba chyba więcej czasu na słuchanie poświęcić.

Jakbym wybierał, to zdecydowanie Evoke 20.

OBRAZ: 160 cali-->Epson EH-TW9400   |   DŹWIĘK: 5.0.2  głośniki-->Dynaudio Evoke: 50, C25, 10; Studio C4-80   |   WZMACNIACZ: AVR --> Marantz Cinema 70s |   MUZYKA --> Spotify i Gramofon: Technics SL-1500C 

1 godzinę temu, AutoPirat napisał:

Jakbym wybierał, to zdecydowanie Evoke 20.

Midwoofer 180mm vs 135mm - to nie jest fair play!

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

8 godzin temu, szymon1977 napisał:

Midwoofer 180mm vs 135mm - to nie jest fair play!

Pierwsze wrażenie, to Audience 40 tak samo jak Evoke 10. Różnice, to nie w brzmieniu i melodyjności, ale w ilości i inne były niskie tony. 

To fakt. Konieczny byłby dłuższy odsłuch. 

OBRAZ: 160 cali-->Epson EH-TW9400   |   DŹWIĘK: 5.0.2  głośniki-->Dynaudio Evoke: 50, C25, 10; Studio C4-80   |   WZMACNIACZ: AVR --> Marantz Cinema 70s |   MUZYKA --> Spotify i Gramofon: Technics SL-1500C 

17 godzin temu, szymon1977 napisał:

mało będzie, bo do muzyki dodatkowe kanały są po prostu zbędne.

Ja wiem czy takie zbedne. Sluchalem kilku koncertow w 5.1 i realizm jest duzo wiekszy niz z stereo.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.