Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda jak rowerek dla przedszkolaka. 

Tak, a wybral bym jeszcze mniejszy. Moj aktualny to 2x 29“ przy ramie L, ale jako elektryk, i okazalo sie, ze ta kombinacja jest dosc ciezka i malo zwrotna. Poprzednio mialem identyczny model tej samej wielkosci ale bez elektryki i byl pod tym wzgledem super.
Niestety takie 2x 27,5“ sa niemalze nie do dostania (Haibike Full Seven), ewentualnie hybryda 27,5“ + 29“ jak powyzej.

Dziwi mnie to troche, bo jeszcze wiekszy problem jest z rozmiarami damskimi.
2x 29“ dla wiekszosci kobiet sa ZA WIELKIE
10 godzin temu, xajas napisał:

U nas (w Niemczech)

A znasz się wgl na elektrykach? Ja bym kupił Scotta jak moja siostra sister ale ważę 114kg i jest problem z udźwigiem. 🙂

Znasz elektryki z udźwigiem 120kg?

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

8 godzin temu, jackk napisał:

Dlatego napisalem ze moze wymienie. Duzo zalezy of trasy nie składa się ze 100% podjazdów. Zreszta dyskusja może być czysto akademicka bo jak patrzę na tarcze to chyba tylko 36 się zmieści. Dlatego na razie 34 zostaje. Ciekawa sprawa z tym siodełkiem właśnie wróciłem z krótkiej jazdy i naprawdę zaczyna mi pasować.

Zostaw to 34 na razie, tak jak piszesz. Po równym i tak napędzisz się 40km/h, a pod górkę 34/51 i tak będzie ci naprawdę ciężko. Daj znać jak pierwsze przejażdżki.


Znasz elektryki z udźwigiem 120kg?

BTW
Moj aktualny Cube znosi 150kg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Cube1.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

a to jest coś dla mnie 🙂

Możesz podać model?

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

stereo hybrid 120 Allroad

Super bo mimo ze jest full suspension, ma:

- bagaznik (zadkosc!!!)
- stopke (zadkosc!!!)
- oswietlenie (zadkosc!!!)
- blotniki (zadkosc!!!)

Ale mozna go tez dostac bez tego wyposazenia (bez tego Allroad)

10 godzin temu, xajas napisał:

stereo hybrid 120 Allroad

Super bo mimo ze jest full suspension, ma:

- bagaznik (zadkosc!!!)
- stopke (zadkosc!!!)
- oswietlenie (zadkosc!!!)
- blotniki (zadkosc!!!)

Ale mozna go tez dostac bez tego wyposazenia (bez tego Allroad)

Bardzo Ci dziękuję za info!

To kupię taki wynalazek sobie i żonie, tylko muszę zagłębić się w temat (rozmiar ramy i kół dla mnie i dla niej), chyba, że będziesz łaskaw mi pomóc i w tym, bo jestem kompletny lejek w temacie pedałowania. 🙂

A nie, spoko! Na www producenta jest kalkulator rozmiarów! 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Myślałem, że ten Cube to jakiś Chińczyk a to porządna szwabska firma! 🙂

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Bardzo Ci dziękuję za info!
To kupię taki wynalazek sobie i żonie, tylko muszę zagłębić się w temat (rozmiar ramy i kół dla mnie i dla niej), chyba, że będziesz łaskaw mi pomóc i w tym, bo jestem kompletny lejek w temacie pedałowania.
A nie, spoko! Na www producenta jest kalkulator rozmiarów!



Dla ciebie rama L, kola 29“
Dla Halinki rama S, kola 27,5“
Dla Zygfryda koszyk na oryginalny bagaznik
6 minut temu, il Dottore napisał:

Myślałem, że ten Cube to jakiś Chińczyk a to porządna szwabska firma! 🙂

Nie ma jak czeski Superior. Jeżdżę na rowerze tej firmy od 2003 roku (osprzęt Deore LX), zrobiłem ok. 60 tys. km i powiem tylko, że ten rower jest niezawodny i zapewnia mi idealny komfort jazdy. 

Do rowerów Cube warto się przymierzyć. Normalnie używam ram 18 lub 19" a na Cube wygodną pozycję miałem dopiero na ramie 21" ale wtedy górna rura była niebezpiecznie wysoko🙂

2 godziny temu, il Dottore napisał:

Myślałem, że ten Cube to jakiś Chińczyk a to porządna szwabska firma! 🙂

Brand

Origin country

Manufacturing country

Bianchi Italy-Taiwan, with a few exceptions

BMC Switzerland-Taiwan,  except Impec

B’Twin France East Europe, Portugal, China

Campagnolo Italy Italy, Romania

Cannondale United States-Taiwan, assembled in the United States

Canyon Germany-Taiwan, assembled in Germany

Cervelo Canada-Asia, assembled in Canada

Colnago Italy-Taiwan, except  C59

Cube Germany-Taiwan, assembled in Germany

KTM Austria-Taiwan, China, assembled and painted in Austria

Kuota Italia-Taiwan

Lapierre France-Taiwan, assembled in France

Look France-Asia, Tunisia, pedals produced in France

Mavic France-France and Romania

Eddy Merckx Belgium-Taiwan

Wszystko jest robione na Taiwanie i w Chinach. Firmy w Europie czy USA mają biura, budują prototyp, robią testy i wysyłają gotowy rysunek do wykonawcy. Tajwański Giant robi ramy dla wielu firm rowerowych. Orbea daje napis made in spain i ostatnią powłokę farby tylko.

Edytowane przez marecki marek

Jak Tajwan to dobrze! Np. skutery Kymco tajwańskie to jest światowa czołówka.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

12 minut temu, marecki marek napisał:

Brand

Origin country

Manufacturing country

Bianchi Italy-Taiwan, with a few exceptions

BMC Switzerland-Taiwan,  except Impec

B’Twin France East Europe, Portugal, China

Campagnolo Italy Italy, Romania

Cannondale United States-Taiwan, assembled in the United States

Canyon Germany-Taiwan, assembled in Germany

Cervelo Canada-Asia, assembled in Canada

Colnago Italy-Taiwan, except  C59

Cube Germany-Taiwan, assembled in Germany

KTM Austria-Taiwan, China, assembled and painted in Austria

Kuota Italia-Taiwan

Lapierre France-Taiwan, assembled in France

Look France-Asia, Tunisia, pedals produced in France

Mavic France-France and Romania

Eddy Merckx Belgium-Taiwan

Wszystko jest robione na Taiwanie i w Chinach. Firmy w Europie czy USA mają biura, budują prototyp, robią testy i wysyłają gotowy rysunek do wykonawcy. Tajwański Giant robi ramy dla wielu firm rowerowych. Orbea daje napis made in spain i ostatnią powłokę farby tylko.

Trek te z najwyższej polki rowery robi jeszcze w USA w Wisconsin włącznie z ramami vide cena. Shimano Dura Ace & XTR to Japonia.

2 godziny temu, jackk napisał:

Trek te z najwyższej polki rowery robi jeszcze w USA w Wisconsin włącznie z ramami vide cena. Shimano Dura Ace & XTR to Japonia.

Ramy do tych najdroższych rower może robią na miejscu, ale niższe modele to już sprowadzają.

Sprowadzają ramy z Chin i Taiwanu, a na miejscu robią ostatnią warstwę karbonu czy tylko malują i podpisują made in france czy italii

Osprzęt przychdzi z Japonii.  Pakują wszystko do pudełka co podnosi cene roweru o 60% i wysłają do sklepu.


Osprzęt przychdzi z Japonii.  Pakują wszystko do pudełka co podnosi cene roweru o 60% i wysłają do sklepu.

Apropos osprzet.

Osie, tarcze/zebatki,.. pochodza z Niemiec. Moja pierwsza oferta pracy jaka dostalem, bylo stanowisko projektanta w firmie Alfred Thun w Ennepetalu, ktora produkuje te elementy dla wszystkich dostawcow typu Shimano, Campagnolo,…
Ale to juz ponad 30 lat temu. To byla era fascynacji jajowatymi tarczami biopace. Pamietam, wszystkie sciany hali wejsciowej firmy byly „wytapetowana“ tymi tarczami i korbami

Te tarcze z eliptyczną zębatką przy korbie idzie gdzieś dostać- jak to się nazywa poprawnie; kiedyś bardzo mi się podobał ten pomysł optymalnego wykorzystania siły nóg-czemu to nie weszło np. do sportu?

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

11 minut temu, ASURA napisał:

-czemu to nie weszło np. do sportu?

Weszło: "Owalne tarcze rowerowe zostały spopularyzowane dzięki sukcesom dwóch wybitnych brytyjskich kolarzy: Chrstopher’a Froom’a i Bradley’a Wiggins’a. Obaj panowie sięgnęli w swojej karierze po triumf w największym wyścigu kolarskim świata – Tour de France."

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szukaj „biopace“ Kettenblatt.

Nie przeszlo, bo miales rownomierne „obciazenie“ w miare obrotu korby, ale nierownomierny „rytm“ obrotu

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Weszło: "Owalne tarcze rowerowe zostały spopularyzowane dzięki sukcesom dwóch wybitnych brytyjskich kolarzy: Chrstopher’a Froom’a i Bradley’a Wiggins’a. Obaj panowie sięgnęli w swojej karierze po triumf w największym wyścigu kolarskim świata – Tour de France."

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sa tacy, ktorzy nawet na „holenderskiej damce“ wygrali by wyscig

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Shimano produkuje głównie w Japonii, ale nową fabrykę buduje już w Singapurze. Ramy to głównie Taiwan i ogromna fabryka Giant'a, jak pisał kolega. Wliczając w to najwyższe modele najdroższych marek. Nie ma świętości.

Zębatki owalne dostaniesz wszędzie, np. Rotor, czy Absolute. W dobie CNC jest też mnóstwo małych wytwórców, na znanym portalu znajdziesz bez problemu. Pamiętaj, że trzeba wziąć ciut mniejszą, tzn. jeżeli np. na mtb używasz teraz 34, to owalną zamów 32.

 

Godzinę temu, xajas napisał:

Nie przeszlo, bo miales rownomierne „obciazenie“ w miare obrotu korby, ale nierownomierny „rytm“ obrotu

Podobny pomysł miał Abdujaparov, używał dłuższe korby i na finiszu rzucał rowerem na boki. Siał terror wsród sprinterów.

  • Moderatorzy
3 minuty temu, marecki marek napisał:

używał dłuższe korby

Dłuższe korby dają większy moment obrotowy ale spowalniają kadencję , jest to więc miecz obosieczny i raczej stosowany w mtb a na szosie nie .

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

W dniu 13.09.2021 o 08:17, il Dottore napisał:

ale ważę 114kg

Piękny wynik, widać wpływ irlandzkiego dobrobytu 😉, chyba że wzrost jest w okolicach 210 cm to wtedy nie jest tak źle.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

23 minuty temu, Lech36 napisał:

Piękny wynik, widać wpływ irlandzkiego dobrobytu

Jak się siedzi przed komputerem zamiast jeździć na rowerze, to nawet irlandzkiego dobrobytu nie trzeba🙂

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.