Skocz do zawartości
IGNORED

Audio Show 2008


Elberoth

Rekomendowane odpowiedzi

I jeszcze coś z USA, chyba było dobre i drogie ;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-19798-100001677 1226274801_thumb.jpg

post-19798-100001678 1226274801_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-19798-100001674 1226274958_thumb.jpg

post-19798-100001675 1226274958_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

robix

Powtorzę dla utrwalenia:

"Słuchałem parę razy tych wzmacniaczy, słuchałem parę razy tych kolumn. I Zawsze grało co najmniej dobrze. Tym razem... Nie wiem co się stało: dźwięk za lekii, za zwiewny, zdystansowany, niewciągający.". Takie jest moje zdanie po bytności w tym pokoju w sobotę ok. 15 i słuchaniu akustycznego jazzu, na ucho nagranego w latach 60-70 (nie wiem kto to grał). I nie będę go zmieniał, bo ktoś ma inne zdanie.

Stempur

To je jeszcze produkują? Hi-dźwięk do niedużych ponieszczeń.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

w900.png

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ciągłe zmiany ...

tera wejdzie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ciągłe zmiany ...

zgadzam się z przedmówcą stempurem, że w przypadku droższego systemu naima kolumny były ograniczeniem, ja to widziałem (słyszłem) po raz 1, tzn. pozostała ta bezpośredność i średnica naima ale od tego zestawu należałoby oczekiwać nieco wyższej kultury dźwięku, a może taki jest cel wystawcy, żeby udowodnić że z każdymi kolumnami zachowuje swoje główne cechy brzmienia,

na AS poejchałęm m. in. po to żeby por. naima z linnem jako brytyjskie szkoły audio, dla mnie wybór podałby na linna i to nawet w muzyce rockowej lat 70, a może to była kwestia tych kolumn, linn pokazał swój topowy system aktywny, chociaż same kolumny linna aż tak bardzo mnie nie zachwycają.

  • Redaktorzy

Poniżej moje 3 po 3 (ze względu na koszmarne ograniczenia dotyczące rozmiarów i "wagi" wklejanych zdjęć pozwoliłem sobie na zamieszczenie jedynie linków do fotek w rozsądnych rozmiarach)

 

Na początek Linn - mogę śmiało i "obiektywnie" stwierdzić, że był to come back w dobrym stylu. Po wtopie z salą w Bristolu Kyriadowy sześcian sprawdził się zadziwiająco dobrze.

Konkurencja też nie była byle jaka bo parę metrów dalej Audio Klan prezentował przepiękne "żaglowce" Martina Logana napędzane topową (chyba) amplifikacją Krella. Zestawu tego mogłem posłuchać przez kilka minut w praktycznie pustej sali i po chwili zastanowienia mogę uznać, że było to (wg. mnie) najlepsze brzmienie tegorocznej wystawy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Niestety nie wszyscy podeszli do AS poważnie i dali ciała a dokładnie tej części, gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę. Nie wiem co kierowało dystrybutorem/producentem kiedy tworzył prezentowaną instalację. Wszechobecne torby sugerowały stadionową wyprzedaż (dźwięk zresztą też był zbliżony do tego co wypluwają z siebie stadionowo/dworcowe szczekaczki)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Przez ścianę Linn sąsiadował z kompletnym zestawem MBLa o designie zbliżonym do kręgów cygańsko-nowobogacko-wschodnich. całe szczęście dźwięk był całkiem przyzwoity, choć szału nie było.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Po świńskim truchcie do Sobieskiego szerokim łukiem ominąłem stoisko ze słuchawkami ultrasone (zapalenie zatok w zupełności mi wystarczyło i jakoś krwotok z uszu nie leżał w kręgu moich zainteresowań).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Zresztą dystrybutor widać mocno przywiązany jest nie tylko do szklistego brzmienia ale i oryginalnych wzorniczo mebelków (w zeszłym roku poniższy stolik również wzbudził wiele kontrowersji). W tym roku (ze względu na wynik wyborów w USA?) lansowana była moda w stylu black and white:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Jak co roku nasi południowi sąsiedzi prezentowali swoje wyroby ciaśniutko poustawiane pod ścianami (ten system grał!!) tylko tym razem poszli na całość i ustawili je w rogu jednej z większych sal (Belweder II) na parterze. Efekt finalny litościwie przemilczę:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Marudzenia ciąg dalszy. Niestety WLM również nie znalazł uznania w mych uszach i grające w tym roku kolumny mogę uznać jedynie jako wypadek przy pracy:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Poniższe kolumny marki Excentric (a właściwie cały system, którego niestety nie mam na zdjęciach) wzbudziły moje zainteresowanie nie tylko niekonwencjonalnym designem, perfekcyjnym wykonaniem, ale również niezwykle magnetycznym brzmieniem. Nie było ono referencyjne, ale miało w sobie wiele ciepła i analogowości. Po prostu dobrze się ich słuchało, a o to podczas tegorocznego AS nie było łatwo.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

chwilka wytchnienia

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) i dalej w drogę.

 

Wdrapawszy się po schodach na 7 piętro rozpocząłem (po złapaniu oddechu) wizję lokalną. Po wizycie w paru pokojach, które jakoś niczym szczególnym mnie nie ujęły spotkałem Michała z Audio Academy, który z mina cierpiętnika przedstawił mi Swoje nowe Tethysy (mam nadzieję iż szybko w pokoju z poniższego zdjęcia pojawiły się przynajmniej Phoebe II)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Sound Art w tym roku wszystkich zaskoczył prezentując odtwarzacz CD (?) brzydotą deklasujący wszystkie poprzednie Ich dokonania, który o dziwo grał całkiem przyjemnie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Całe szczęście zakończenie toru było o niebo ładniejsze:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Log Audio wystawiające się (nie brzmi to najlepiej, ale co tam) na mebelkach Górka grało na prawdę nieźle a biorąc pod uwagę gabaryty kolumn i kubaturę pokoju byłem mile zaskoczony kulturą przekazu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

i jeszcze najnowszy stolik Górka, który wyglądał w naturze (stolik, nie Górek) na prawdę świetnie - jakość wykonania na najwyższym poziomie a sama bryła wreszcie straciła (wizualnie) zbędne kilogramy poprzednich konstrukcji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Mile zaskoczył mnie brak tłoku w pokoju z zestawem Accu, gdzie najwyższa (chyba) stereofoniczna końcówka napędzała niewielkie monitorki

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i skromny piecyk:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

w nie mniej skromnym towarzystwie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

O ile w skali mikro było lepiej niż dobrze, o tyle makro pozostawiało spory niedosyt

 

A teraz kilka uwag natury osobistej: jak jeszcze raz ktoś zrobi mnie świadomie w balona (w przeciągu 15 min trasę parter - 7 piętro robiłem 3 razy) to następnym razem będzie mnie wnosił po tych piiiip schodach na własnych plecach (a nie planuję w najbliższym czasie się odchudzać). Ci co się wypięli na coroczne zdjęcie (alienacja?) niech żałują, bo pod portretem Jana III zebrała się praktycznie sama śmietanka intelektualna starego Audiostereo:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Całe szczęście po raz kolejny "w górę" udało mi się załapać na windę i wysiadając z niej na 6 piętrze oczom mym ukazał się (nie , nie las ... krzyży) tylko niezwykle profesjonalnie wykonany banner reklamowy jednego z wyspiarskich producentów

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Ansae niczym nowym nie zaskoczyło prezentując muluki i inne kabliszcza

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Kolejne "parawany" jakoś mnie zrobiły na mnie większego wrażenia - w porównaniu z topowymi Loganami dźwięk przypominał pisankę-wydmuszkę. Na pierwszy rzut ucha jest świetnie i kolorowo, ale jak się człowiek wsłucha to pod tą całą skorupką jest pustka - brak wypełnienia, lekki jak piórko bas i dość mocno wyeksponowane wysokie nie pozwalają uznać tego brzmienia za jakąś sensację.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

A jak już jesteśmy przy kolorach to pojedziemy po bandzie i z bardzo sympatycznym Holendrem pokażę co ten zakręcony naród ma do zaoferowania:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Wesolutkie, nieprawdaż? A do tego gra całkiem, całkiem, kosztuje niedużo i ... co z tego, że zrobione małymi żółtymi rączkami ;-)

Kolumienki Crafty nie dość, że filigranowe to jeszcze z labiryntem skierowanym do podłogi - idealny patent dla posiadaczy małych pokoików. A jak jeszcze podepniemy pod nie takiego maluszka marki Yarland, to efekt finalny może niejednego zdziwić

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeszcze tylko "profil" kanarkowych skrzynek (o wdzięcznej nazwie Azumi mini):

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i większy braciszek poprzedniego lampiaka:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

No to po kilku głębszych machach i paru dziwnie rozweselających ciasteczkach ;-) coś z krajowego podwórka. Brzmienie jakoś niezbyt zapadło w pamięć, za to trzewia warto pokazać, bo sprawiają solidne wrażenie:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Xaviany z Manleyem zagrały po prostu świetnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ścisk panujący w pokoju Audiostereo wykluczał jakąkolwiek dłuższą nasiadówkę połączoną z odsłuchem. Pomijam fakt, że obfocone poniżej cuda techniki wydawały dźwięk niezbyt przeze mnie akceptowany:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Również McGyverowe cudeńka w pokoju 16Hz nie powaliły mnie na kolana

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Dłuższą chwilę spędziłem w pokojach Mojego Audio. Prezentowany poniżej zestaw grał bardzo zrównoważanym dźwiękiem i słychać było jego klasę, lecz z tego co wpadło mi w ucho kosztował oczy z głowy:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Bardzo fotogeniczne okazały się monitorki oparte na przetworniku współosiowym:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ustawione na ... dinozaurach (ciekawe co Ci Holendrzy palą ;-) )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W sąsiednim pokoju również grało dobrze a cena podobno o wiele bardziej przystępna:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Solidność wykonania i masywność CDka zrobiły na mnie pozytywne wrażenie:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Po opuszczeniu Sobieskiego i ponownej wizycie u Linnów ;-) udałem się wraz ze Snajperem na zasłużony posiłek. Nażarci jak bąki i rozleniwieni do granic przyzwoitości statecznym krokiem poczłapaliśmy do Bristolu.

Jak co roku Maki iluminowały na niebiesko stojąc rządkiem na stołach (na posłuchanie trzeba się było zapisywać, więc jak zwykle podziękowałem za zbytek łaski)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

No i mam zagwozdkę - niby pre a bez pokręteł - steruje się tylko z pilota, czy może to bydle rozumie ludzką mowę? Już zacząłem podejrzewać, że albo to gramofonowe pre, albo jakiś złośliwiec szybkę podmienił ;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ale szlifierka ładniutka - zaczyna mi się podobać ta trupia poświata :evil:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Thiele brzydkie jak noc w Irkucku, więc pewnie grać muszą nieźle:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Sporo kasy na stołach i nie tylko, ale zapuszczony repertuar wygnał mnie z pokoju bardzo szybko. Może i dźwięk był dobry. Niestety za głośno.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Bardzo chciałem posłuchać na spokojnie tub, jednak po pierwsze ciasno było jak w metrze w godzinach szczytu, a po drugie prezentacja przewidziana była chyba dla pacjentów okolicznych domów spokojnej starości, bo ilość generowanych decybeli już dawno przekroczyła zdrowy rozsądek.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

RCM w tym roku zagospodarował dwie salki. W jednej mogliśmy pomodlić się przy ołtarzyku:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

i relikwie w zbliżeniu:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

(jakoś nie zauważyłem w pobliżu gorliwego wyznawcy kultu wtyczek redaktora A.P (robię się strasznie złośliwy na starość)).

Na koncert gwiazd zeszłorocznego AS jakoś nie miałem ciśnienia, ale małe co nieco pstrykłem:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Za to zestaw z Bonassusem grał po prostu zjawiskowo. Niestety kręcący się w odtwarzaczu krążek stanowił nawet dla samych wystawców wielką niewiadoma i moje pytanie odnośnie prezentowanego materiału pozostało do dnia dzisiejszego bez odpowiedzi

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Na końcu zajrzeliśmy do ESY, jednak prezentacja nagrań Hendrixa w jakości podłego bootlega nie była tym co tygrysku lubią najbardziej:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Powyższy tekst jest zbiorem moich niezwykle subiektywnych i dyskusyjnych przemyśleń, z którymi czytelnicy absolutnie nie muszą się zgadzać ;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Fr@ntz

---------------------------------

"I am an audiophile"

Jesli ktos ma lepsza fotke tego to bym poprosil , mi jakos sie nieudala ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

>>Kto to po lewej stronie Alka?

 

Zydelek, znowu przyczepiłeś się do mnie. Ostatnio uczyłeś mnie jak ustawieć sprzęt na spotkaniu w Sudetach. Fakt, że Edward ucwycił mnie w pozie mocno nawalonego, ale niestety byłem samochodem i musiałem buć trzezwy. Ty natomiast powinieneś być w smutnym nastroju, dając wiarę Twoim tłumaczeniom absencji na AS.

pozdr. umka.

Na mojej prezentacji SoundArtu w pokoju z monoblokami facet nie przyznał się, że to graja Totemy. Na pytanie o zestawy powiedział tylko, że to "prywatna konstrukcja". Teraz zacząłem rozumieć zachwyty nad tymi zestawami.

Ma ktoś zdjęcia monobloku z pokoju SoundArtu lub całego pokoju MBL-a z cebulkami ?

A tak z ciekawosci zna ktoś firmę która robi obudowy lub detale obudów SoundArtowi ?

Mam pomysł na podstawy pod zespoły głosnikowe, ale potrzebuję właśnie jakiejs firmy posiadającej obrabiarkę C&C i potrafiącej coś wyciąć jednostkowego pod zamówienie klienta w normalnych pieniądzach.

Cały zestaw (elektronika Moona za 9kzł,oraz kolumny Eguilibrum wycenione na 14kzł) wyróżniał się na tle dużo droższej konkurencji.Prezentował bardzo energetyczny dźwięk,rozdzielczy,naturalny,dobrze sobie radził zarówno z ostrym graniem Tool,jak i w spokojnych klimatach Barb Jungr) Przekonujące było także uderzenie perkusji z ostatniej płyty Metalliki prezentowane przez dystrybutora Pana Piotra Kwiatkowskiego.W ogóle ta prezentacja była dla mnie najbardziej sympatyczna.Pan Piotr był kompetentny,bezpośredni,przekonujący.Zapraszał do siebie do Zielonej Góry,mówił o możliwych modyfikacjach prezentowanych głośników,nie obawiał się prezentować krańcowo różnych gatunków muzycznych.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-17385-100001657 1226314350_thumb.jpg

post-17385-100001658 1226314350_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Witam

Panowie, ekipie firmy Studio16Hertz spierdzielił się samochód tuż po zakończeniu wystawy, w związku z czym powrót do domu ze wszystkimi gratami zawisł pod znakiem zapytania. Na szczęście udało się bestię uruchomić, i tutaj nasze gorące podziękowaniaza pomoc merytoryczną i "wsparcie moralne" udzielone przez forumowiczów Jaro4444 i Józwa Maryn (obecnie "Redaktor", ale jakoś nie mogę się przestawić;-))).

Pozdrówka

Mac

Również uważam go za "objawienie" wystawy!

Skasował wiele co najmniej kilkukrotnie droższych systemów renomowanych firm (mimo, że pokoik nie miał żadnej adaptacji akustycznej). Odczuwało się dużą naturalność i przyjazność zarówno prezentującego jak i dźwięku! Co za drive, żywość przekazu!

Wiadomo, że kolumienek (bo o nie głównie mi chodzi) trzeba posłuchać w spokoju. Wtedy możliwa będzie ich właściwa ocena. Ale, skądinąd wiem, że w przypadku prawidłowej adaptacji pomieszczenia, dopiero potrafią ZAGRAĆ!

BRAWO!

 

Pozdrawiam.

"Measurements can provide a measure of insight, but are no substitute for human judgment. Why are we looking to reduce a subjective experience to objective criteria anyway? The subtleties of music and audio reproduction are for those who appreciate it. Differentiation by numbers is for those who do not".--Nelson Pass

foxbat, 10 Lis 2008, 13:50

 

>czy ten Transporter byl po tjuningu? :)

 

oczywiscie ze po tjuningu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Panowie, bardzo ciekawą propozycją była oferta firmy Excentric, gdzie cena za kolumny i wzmacniacz to 100.000,00 euro, tak (sto tysięcy euro).

 

Natychmiast, wszyscy powiązani z firmą Excentric powinni być skierowani na przymusowe leczenie do domu wariatów. Jest to wyczyn w stylu Waszczyszyna, raz zrobić jeden numer i na bazie tego rozwinąć firmę. Już widzę zapisy na zestawy Excentric, kto chętny, płatność w ratach odpada ponieważ to profesjonaliści.

>Mirek Potempski

A niech sobie wyceniają ile chcą (podobnie jak p. Waszczyszyn) - ale przyznasz, że grało (i wyglądało) to nadzwyczaj rzetelnie. Zresztą w Ancient Audio w tym roku też grało bardzo fajnie - na pewno JW przerobił kolumny, no i chyba coś poprawił w tych diabełkach... ;-)

Luźne spostrzeżenia i refleksje po AS 2008.

 

1. Warto być – możliwość przesłuchania (nawet w takich warunkach) tak wielu systemów w tak krótkim czasie i porównania szkół dźwięku jest bardzo cenna. Można też poszukać wzorców dźwiękowych, które samemu sobie się podobają.

2. W poszukiwaniu dobrego basu – rzadko gdzie da się słuchać. Zastanawiające jest dlaczego tak wiele konstrukcji "burczybasi" w tak straszliwy sposób. Chęć wyciągnięcia więcej z basu i podania niższych częstotliwości na tabliczkach znamionowych skutkuje nieakceptowanym dla mnie strojeniem bass refleksu. Efektem jest monotonne pierdzenie zestawów, mulenie, brak rozróżnienia tonalnego. Na palcach jednej ręki można było policzyć konstrukcje, w których nie było to mniej lub bardziej słyszalne. Pitolenie wystawców, że w tych pomieszczeniach "nie gra" to zasłona. Niektórzy potrafili poprawić akustykę i nie jest to tak skomplikowane. Wzbudzanie się pomieszczenia łatwo odróżnić, od konstrukcji, która "gra" swoją linię melodyczną. Mam wrażenie, że wystawcy czasami woleli zasłonić się brakiem adaptacji, by móc zwalić winę za złe granie nie grającego systemu na akustykę pokoju. Na marginesie, te "nieakustyczne pokoje" to typowy pokój do odsłuchów, więc gdzie takie konstrukcje zagrają?

3. Na własny użytek pogrupowałem systemy na:

a) "monstra na sterydach" - przerysowana i wysilona do granic dynamika, dźwięk "duży lub ogromny" - przerysowany, rozmach co najmniej IX symfonii Beethovena, nie ważne, co gra, musi epatować siłą i potęgą (nawet, gdy śpiewa smętna pani z akompaniamentem), waga sprzętu i gabaryty co najmniej taka, by Pudzian miał co trenować, przeważnie design rodem z jarmarku albo burdelu (czy te drogie firmy zatrudniają chińskich designerów?), spięty wężami pytonami, pożerający kW energii, sprzęt, który musi kosztować (koniecznie musi być to widoczne, że jest drogi i mocno high-endowy), zauważalny z dużej odległości i musi nagłośnić do 120 dB pomieszczenie o powierzchni co najmniej 100m2 . Musi też grać efektownie. Jak dla mnie to sprzęt dla ludzi, którzy bardziej cenią sobie cenę (klasę) i prestiż, niż dźwięk, którym nie wypada mieć w swojej rezydencji czegoś gorszego, od sąsiada. Bynajmniej nie twierdzę, że gra to źle, może się podobać, ale to przeważnie kreacja dźwięku, a nie muzyka.

b) "przeciętniaki" - mainstream sprzętu - ceny przeważnie do "małych" kilkudziesięciu tysięcy, systemy lepiej lub gorzej (przeważnie gorzej) grające. Wrzucam tutaj wszystko, co nie ląduje w grupie a i c. To sprzęt, który jest dostępny dla audiofili (mniej lub bardziej).

c) "przyjemniaczki" - systemy, w których gra muzyka, w których muzyka jest priorytetem, konstrukcje czasami drogie, topowe, a czasami z niskiej półki, ale skutecznie konkurujące z wielokrotnie od nimi droższymi monstrami.

Na AS najwięcej było przedstawicieli grupy A, potem B i nieliczne z grupy C.

4. Zaskakujące było, jak mało systemów zagrało "wgłąb", kończyło się przeważnie na efektownym "wszerz".

5. Lampa Power - widać mocno po ilości lampowych systemów efekty mody na lampę. Te relacje chyba jednak nie mają do wyników sprzedaży tranyztor/lampa, ale na to mogą już odpowiedzieć sprzedawcy (może ktoś mnie oświeci?).

6. Lustrzanka pod strzechy - setki "fotoreporterów", panowie, którzy nabyli swoje najnowsze wersje półprofesjonalnych lustrzanek biegający od pokoju, do pokoju, by zrobić reportaż "foto" z imprezy "audio" - zapewne niewiele słyszeli, ale skutecznie i bez żadnych oporów włażących przed jeden z kanałów odsłuchowych, by rozstawić statyw i wykonać "zdjęcie wystawy". Ludzie, opamiętajcie się! Po co to? Nie przeszkadzajcie zainteresowanym odsłuchowo zwiedzającym.

 

 

"Przyjemniaczki" - wyróżnię trzy niedrogie systemy, które zagrały dobrym dźwiękiem, na których grała muzyka, był też akceptowalny bas. Następne przyjemniaczki, to była już półka n-krotnie wyższa cenowo.

 

1. Pokój 402 - holenderska manufaktura Crafty - dla mnie absolutny best buy - smukłe, maleńkie horny Beluga na JEDNYM głośniku uwaga! 5 calowym - full range, które kasowało na basie konstrukcje bardzo wypasione, bas szybki, Dobrze kontrolowany, z zaskakującym zejściem, wypełnienie basem wystarczające, by nie narzekać, co ciekawsze bas nie wzbudzał się w niezaadoptowanym pomieszczeniu (a przynajmniej znacznie słabiej) - można? Można! Średnica i góra bardzo przyjemna, fizjologiczna, bez naleciałości typowej fullrange'owcom. Zaskakująco dużo góry. Delikatna mgiełka - nieco mniej detalu i wybrzmień, ale za to bardzo spójne dźwiękowo. Dobra przestrzeń i to był jedyny system, na którym słychać było budowanie sceny również "wzwyż". Spędziłem w tym pokoju kilka godzin zapodając różne CD i nie mogąc wyjść ze zdumienia, jak to możliwe fizycznie? Na dodatek WAF 100% - smukłe, małe w wykończeniu fortepianowym i... kosztujące nieco ponad 3 kzł. Grało to z tanią chińską (ok. 1,1 kzł) 10W lampką na El34 i chińskim CD z wyjściem lampowym (ok. 3 kzł). Z takim systemem można żyć i słuchać muzyki, a całość zmieści się w 10 kzł!!! Resztę można wydać na płyty i koncerty.

 

2. Pokój 510 - Audiothlon - kolumny na Etonach Equilibrium Atmosphere (14 kzł) i wzmacniacz i CD MOON (komplet 9 kzł). Baardzo przestrzenne i pełne detalu brzmienie, fizjologicznie przyjemne, pełne, bas szybki (wreszcie ktoś zestroił dobrze otwór BR). NA takim systemie zagra dobrze większość muzyki. Warte polecenia do odsłuchu dla każdego, kto planuje zakupy w tych widełkach cenowych. Grała muzyka. Sympatyczny konstruktor.

 

3. Pokój 602 - APS i aktywne monitory AEON - całkiem kulturalne i dobre brzmienie z dobrze kontrolowanym basem - jeden z nielicznie grających systemów z niższej półki cenowej.

nikt nie pisze o dcs + Dartzell + te aktywne kolumny (Bristol)? oraz okablowanie Synergistic Research.. ;((

 

płynność, bass, spokój, spójność oraz naturalność poza skalą, reszta systemów mi nie grała po tym.. ;(

  • Redaktorzy

Matthew, 10 Lis 2008, 15:11

 

>nikt nie pisze o dcs + Dartzell + te aktywne kolumny (Bristol)? oraz okablowanie Synergistic

>Research.. ;((

 

Ależ napisałem i nawet zamieściłem zdjęcie. Niestety prezentowany podczas mojej obecności w ww sali repertuar skutecznie zniechęcił mnie do dłuższej obecności. Może i dźwięk był referencyjny, jednak jeśli reprodukowane nutki nijak nie chciały ułożyć się w przyjemną dla mych uszu muzykę uznałem, że bez sensu jest się katować co mogło by w rezultacie doprowadzić do mej awersji do samego sprzętu.

Fr@ntz

---------------------------------

"I am an audiophile"

pal55

Dzięki za przypomnienie elektroniki u Albedo. Naprawdę fajne brzmienie.

 

Matthew

Co do DCs-a Dartzella i kolumn w Bristolu, to było tak. Jak wszedłem, usiadłem i zacząłem słuchać, to pierwsze co sobie w duchu powiedziałem, to: o ku....wa, ale gra! Powalił mnie szczególnie bas z nieprawdopdobną barwą, różnorodnością, teksturą dzwięku, szczegółowowścią. Ale im dłużej słychałem, to brakowało mi odrobiny drapieżności, pazura, wiecej rodzielczości i odrobiny powietrza.

A w pokoju Maca i Thiela znów odwrotnie. Najpierw myślałem, że za ostro, za twardo, za drapieżnie. Z czasem coraz bardziej mi się podobało.

I tak sobie myślę, że gdyby był system, który połączyłby najlepsze cechy brzmienia z obu tych prezentacji, to dla mnie byłby to chyba ideał.

Pozdrawiam Stempur

PS. Matthew, trzeba sie na piwie spotkać. Bardzo przyjemnie się z kolegą biesiaduje :-)

Stempur, no właśnie niby pazura nie było za dużego, powietrza też ale coś kazało mi siedzeć i słuchać... ten spokój i płynność...

 

no trzeba się spotkac niedługo jakoś na poprawiny hehe ale już delikatniej ;) moze jak Profes wróci o ile wróci ;)

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.