Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  518 członków

Yamaha Klub
IGNORED

Klub miłośników Yamahy


slaw123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchałem w salonie zestawu 2100. Miałem ten zestaw w domu.

Gdybym nie znał ceny, nigdy bym nie zgadł, że tak dobrze i dojrzale może zagrać sprzęt kosztujący niecałe 10 tys. za element.

Nie wiem jaki trzeba mieć słuch albo jak skopane akustycznie pomieszczenie, żeby twierdzić, że seria 2100 jest kiepska.

Od razu przypominają mi się wątki, gdzie ludziska zupełnie przypadkowo dobierają i ustawiają sprzęt i później zachwyty jak to wspaniale gra (pomimo, że nie może w takim ustawieniu) albo psioczenie, że sprzęt do d....py bo nie gra.

Wystarczy poczytać co na temat 4 cyfrowej serii Yamaha piszą na forach na zachodnich i za oceanem, szczególnie w odniesieniu do Luxmana, czy Accuphase. Tam, odnoszę wrażenie, jest znacznie więcej obiektywizmu i doświadczenia niż u nas, z racji choćby dużo łatwiej dostępnego sprzętu (tańszego w nabyciu dla nich, niż dla nas).

O wysokiej wartości tych klocków świadczy też ich niewielka podaż na rynku wtórnym, pomimo sporej ilości sprzedanych jako nowe. Cena tych Yamah w salonach Top Hi-Fi nie podlegała żadnej negocjacji w odróżnieniu od innych znanych, markowych i hołubionych również tutaj klocków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, miki450 napisał:

 

O wysokiej wartości tych klocków świadczy też ich niewielka podaż na rynku wtórnym, pomimo sporej ilości sprzedanych jako nowe. Cena tych Yamah w salonach Top Hi-Fi nie podlegała żadnej negocjacji w odróżnieniu od innych znanych, markowych i hołubionych również tutaj klocków.

Mam AS3000 i 30 lat siedzę w tym hobby. Mianem już wiele różnych lamp i tranzystorów ale Yamaha a szczególnie model AS3000 jest moim zdaniem bezkonkurencyjna i to nawet nie w cenie za jaką można ja kupić ale nawet zdecydowanie droższych konstrukcji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na etapie wyboru interkonektu łączącego moją Yamahe as2200 z Gustardem A22. Obecnie gram na Tara Labs Apollo 1 rca ale kabelek ten musi wróci z powrotem do cd. Co polecacie do tego wzmacniacza, interkonekt rca czy xlr? Jakie macie sprawdzone modele?

Zależy mi na kabelku grającym równo, z ładną barwą, ze szczegółową ale nie nachalną górą, naturalną średnicą i dobrze kontrolowanym basem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Kasz76 napisał:

Jestem na etapie wyboru interkonektu łączącego moją Yamahe as2200 z Gustardem A22. Obecnie gram na Tara Labs Apollo 1 rca ale kabelek ten musi wróci z powrotem do cd. Co polecacie do tego wzmacniacza, interkonekt rca czy xlr? Jakie macie sprawdzone modele?

Zależy mi na kabelku grającym równo, z ładną barwą, ze szczegółową ale nie nachalną górą, naturalną średnicą i dobrze kontrolowanym basem.

A-s2200 ma budowę symetryczną ( zbalansowaną) więc jeśli źródło ma również opcję XLR to bez względu na subiektywną ocenę różnicy w brzmieniu RCA vs. XLR zawsze wybieraj XLR, które m.in. eliminuje ryzyko powstawania pętli masy.

 

Edytowane przez audiofan01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, miki450 napisał:

Nie wiem jaki trzeba mieć słuch albo jak skopane akustycznie pomieszczenie, żeby twierdzić, że seria 2100 jest kiepska.

Nie jest kiepska ale dupy nie urywa .

Panowie, Yamahę nie kupiłem przypadkowo . Mam ją gdzieś od 2017 roku i cały czas ze mną jest . Napisałem wyraźnie że generalnie jest ok , a raczej była dopóki nie wciągnąłem się w inne zakupy a przy okazji porównywanie sprzetów.

Yamacha jest , ładna i poprawnie gra . Gdy dokupiłem Meridiana, następnie TOA , następnie dzielonego Hegla to jej blask nieco zbladł . Wszystkie wzmaki trzymam nadal i nadal mogę je porównywać zmieniając źródła właśnie . Na tej podstawie są moje wnioski . Akustyka dla nich wszystkich jest taka sama.

Myślę że niepotrzebnie Wam skacze gul, bo myślę że klub jest po to aby się wymieniać doświadczeniami , róznymi ,nie tylko zachwalać bezkrytycznie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Kasz76 napisał:

Jestem na etapie wyboru interkonektu łączącego moją Yamahe as2200 z Gustardem A22. Obecnie gram na Tara Labs Apollo 1 rca ale kabelek ten musi wróci z powrotem do cd. Co polecacie do tego wzmacniacza, interkonekt rca czy xlr? Jakie macie sprawdzone modele?

Zależy mi na kabelku grającym równo, z ładną barwą, ze szczegółową ale nie nachalną górą, naturalną średnicą i dobrze kontrolowanym basem.

Zapoznaj się z ofertą MB Audio Cable🙂..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Riczi75 napisał:

Nie jest kiepska ale dupy nie urywa .

Panowie, Yamahę nie kupiłem przypadkowo . Mam ją gdzieś od 2017 roku i cały czas ze mną jest . Napisałem wyraźnie że generalnie jest ok , a raczej była dopóki nie wciągnąłem się w inne zakupy a przy okazji porównywanie sprzetów.

Yamacha jest , ładna i poprawnie gra . Gdy dokupiłem Meridiana, następnie TOA , następnie dzielonego Hegla to jej blask nieco zbladł . Wszystkie wzmaki trzymam nadal i nadal mogę je porównywać zmieniając źródła właśnie . Na tej podstawie są moje wnioski . Akustyka dla nich wszystkich jest taka sama.

Myślę że niepotrzebnie Wam skacze gul, bo myślę że klub jest po to aby się wymieniać doświadczeniami , róznymi ,nie tylko zachwalać bezkrytycznie .

Twoje doświadczenia z Yamahą to żadna nowość, wiele osób ma podobne spostrzeżenia. Yamaha nie bez przyczyny ma wszędzie napis "natural sound" bo tak właśnie gra, co dla niektórych będzie wadą bo to bezpłciowe i niczym nie zachwyci ale dla innych będzie zaletą bo od sprzętu oczekują spokoju, neutralności, naturalności czy jak tak tam to zwał. Tak gra seria tysiączek, brzmienie na lata, a nie na wielkie ŁOŁ!!! zaraz po włączeniu.

W Twoim przypadku, ten efekt ŁOŁ uzyskałeś podłączając DAC, który sprawił, że całość zagrała tak jak lubisz ale to cechy tego DAC, a Yamaha po prostu wzmocniła sygnał z niego płynący, nic nie dodała i  nic nie ujęła. Tylko tyle i aż tyle.

Takim przykładem co kto lubi jest lampa vs. tranzystor. Zwolennicy lamp lubią ten specyficzny dźwięk co tranzystorowi puryści nazywają po prostu zniekształceniami.

 

Edytowane przez audiofan01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, audiofan01 napisał:

A-s2200 ma budowę symetryczną ( zbalansowaną) więc jeśli źródło ma również opcję XLR to bez względu na subiektywną ocenę różnicy w brzmieniu RCA vs. XLR zawsze wybieraj XLR, które m.in. eliminuje ryzyko powstawania pętli masy.

 

Mógłbyś przytoczyć jakieś xlr-y ze swojego podwórka/doświadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kasz76 napisał:

Mógłbyś przytoczyć jakieś xlr-y ze swojego podwórka/doświadczenia?

Ja na tę okoliczność swoją AS3000 łączę z NAD C 658 z ogromną satysfakcją przewodami Sund Sphere a konkretnie tym http://www.sound-sphere.pl/sklep/deneb-xlr/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kasz76 napisał:

Mógłbyś przytoczyć jakieś xlr-y ze swojego podwórka/doświadczenia?

Mam kilka ale słuch może już nie ten i jakiś super ślepych testów nie robiłem, więc o różnicach się nie wypowiem. Zależało mi żeby wszystkie były ekranowane i starałem się kupować używane w dobrych cenach.

Obecnie między wzmac. a CD mam Wireworld Silver Eclipse 7, ze streamera jest też Wireworld Solstice 8,

W zapasie Nordost Blue Heaven, Neotech, jakiś xindak i najtańszy audioquest kupiony za pół ceny przy okazji zakupu poprzedniego wzmacniacza czyli 2100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamaha ma wszędzie napis "natural sound" ale każdy wie że to "extended high tones" i nie ma w tym nic złego. 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, Riczi75 napisał:

Z tym ma największy problem , niestety .

 

53 minuty temu, eMCZe napisał:

Yamaha ma wszędzie napis "natural sound" ale każdy wie że to "extended high tones" i nie ma w tym nic złego. 

Nie wiem jak kiedyś, moja przygoda z Yamahą zaczęła się niedawno bo dopiero od a-s2100, dlatego nie jestem „każdy”, a już na pewno nie ten co ocenia Yamahę na bazie niezbyt chlubnego okresu dominacj w ofercie amplitunerów KD. Do serii tysiączek „natural sound” jak najbardziej pasuje, a przypisywanie jej nadmiernie wzmocnionych wysokich to nieporozumienie no ale ja przygłuchy jestem więc może tego nie słyszę po prostu😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, audiofan01 napisał:

Jaki model wzmacniacza Yamahy miałeś na własność albo przynajmniej porządnie posłuchałeś, który  miał ten charkter „extended high tones” i z jakimi kolumnami grał?

 

Ja się wtrącę 😉. Te wysokie są najsłabszym elementem Yamahy 2100 . Przy obecnym secie, jest znakomicie pod względem środka i dołu pasma . Dzięki Thecie i Brystonowi , bo jak twierdzisz nie dzieki wzmacniaczowi . Set z Yamahą nie miała jeszcze nigdy tyle powietrza i przestrzeni . Dół jest w punkt , potrafi przestawić ściany , pozostając na wysokim poziomie . Niestety te wysokie nijak się mają do naturalności i wiernego odwzorowania . Cykanie czasem przypomina  mi Altusy . Te wnioski przy odsłuchach na Snell J IV oraz Audio Physic Tempo VI .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Riczi75 napisał:

Ja się wtrącę

Ciiii, tu się żle o AS nie mówi bo Cię zlinczują. 

19 godzin temu, audiofan01 napisał:

Jaki model wzmacniacza Yamahy miałeś na własność albo przynajmniej porządnie posłuchałeś, który  miał ten charkter „extended high tones” i z jakimi kolumnami grał?

Wszystkie mają taką górę, akurat ja to lubię i ze wstęgami brzmi naprawdę bardzo dobrze. Niestety nie nadają się na trudne do prowadzenia kolumny dlatego jedyne jakich używałem dłużej to końcówki M2 i M4 i to w biampie. W domu miewałem i słuchałem u przyjaciół Yamahy od A1000 po MX10000 ( ta radzi sobie jako jedyna ze wszystkim ale mnie akurat nie stać, na szczęście mam ogromną przyjemność jej słuchać ), znam dobrze nowsze serie M ( 40, 45, 50, 80, 1000 ) znam AS2000 i AS3000. Każda ma "extnded high tones" i nie wiem dlaczego traktujesz to jako atak, dla mnie to zaleta któa tworzy idealną scenę i po przejściu na Krell'a który jest neutralny do nudy podkręcałem na wstęgach górę na maksa. To samo przy słuchaniu Nakamichi, Bladeliusa czy Accuphase.

Głośniki też mam wymieniać ?? Ja akurat od dłuższego czasu siedzę w ameryce (dzwiękowo) i nic nie brzmiało tak dobrze ze wstęgami EMIM i EMIT głośników Infinity jak dwie Yamahy M4 albo jedna Yamaha MX10000. Jeden AS3000 brzmiał gorzej niż jedna 40 letnia końcówka Yamaha M4, zupełnie nie radziła sobie z basem a góra skrzeczała. Oprócz Infinity których na Yamahach słyszałem całe stado, przeszedłem również na nich przez stare Marantze, Sansui, Bang Olufseny, KEF'y, Snell'e, JBL'e, Bose, Goodmans'y, Celestion'y ( zajmuję się ich renowacją więc oprócz moich własnych przez mój system przechodzi ich na prawdę wiele )

To co piszę nie jest więc z dupy wzięte, tylko wynika z tego co słyszałem a głuchy jeszcze nie jestem co dowodzą ostatnie badania okresowe. I po raz kolejny mówię, to nie jest atak na Yamahę bo mi ta góra pasuje, natomiast napis "Natural sound system" gdy pojawił się po raz pierwszy został dobrze przyjęty przez prasę więc już tak zostało.

A teraz czekam na ataki obrońców marki... 🤣 Bo niestety taki urok tego podforum, że zamiast wymiany argumentów lub swoich doświadczeń i przyjmowania ich do siebie lepiej jest zacząć obrzucać się... 

Podam przykład. Ostani raz usłyszałem mówiąc że AS3000 jest słaba przy spadkach impedancji i nie nadaje się do trudnych i wymagających kolumn jak Infinity czy Martin Logan to usłyszłem, że tak jest bo moje kolumny to śmietniki ( pisownia oryginalna ) bo na Rotelu też nie grały ( serio Rotel miał być tu jakimś odniesieniem ?? ) i nie ważne, że na innych wzmakach i to nawet Yamahy te głośniki brzmiały genialnie bo czlowiek zapisał tylko w swojej głowie atak na świety grall.

Co ciekawe przedstawiciel Top HiFi który tak chętnie się udziela gdy ktoś sprzęt zachwala nie miał jakoś nic do dodania a mógł przynajmniej zaprzeczyć lub wyjaśnić, nawet gdy bezpośrednio na forum skierowałem pytanie o prowadzenie przez A-S głośników o nisiej impedancji ( około 1 ohm ).

Tyle z mojej strony w sprawie A-S i Natural Sound. Myślę, że po raz kolejny wyczerpałem swoją odpowiedź i nie muszę już do niej wracać.

 

22 godziny temu, audiofan01 napisał:

a już na pewno nie ten co ocenia Yamahę na bazie niezbyt chlubnego okresu dominacj w ofercie amplitunerów KD

Yamahy KD nie znam, a jeżeli chodzi Ci o kino domowe to dla mnie jest tylko jedno. Mocna końcówka, pasujące pre i głośniki które potrafią kopać. 

i jeszcze jedno co do Natural Sound, mam w domu Yamahy CD-X3, CDX-420, CDX-620, CDX-820, każda ma ten sam napis a na każdej dzwięk brzmiał inaczej... hmmm ?? To która to brzmi naturalnie bo skoro każda inaczej to tylko jedna może "być tą naturalną", zaraz, zaraz, czyżby na reszcie odtwarzaczy Yamaha umieściła nie prawdę ?? 

Tak to jest z tym "Natural sound". Może to łatwiej dotrze do wyobraźni.

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma inne preferencje i doświadczenia. Poza tym jest coś takiego jak dopasowanie czy też bardziej po audiofilsku synergia. Jeśli ktoś zestawia średniej mocy i wydajności integrę z kolumnami o spadkach impedancji poniżej 2 ohm i narzeka, że nie zagrało to o czym tu dyskutować.

Co do tych wysokich to dużo zależy od kolumn, akustyki i źródła oczywiście. Może się to różnie zgrać, może być i tępo i jasno i akurat. Mój a-s3000 gra z c-d2100, który jest dość oszczędny na wysokich, pokój średnio wytłumiony i kolumny grają też wstrzemięźliwie na górze, wszystko razem mi odpowiada i żadnego efektu podbicia wysokich nie mam. Oczywiste jest dla mnie, że w innym zestawieniu i warunkach może być zupełnie odwrotnie i jak uwzględnimy jeszcze czynnik ludzki to wszystko jest możliwe.

Moje pytanie o konkret nie było żadnym atakiem tylko raczej sprawdzeniem wiarygodności, bo jak wiadomo na tym forum jest sporo piszących zgodnie z zasadą „nie słuchałem ale się wypowiem”.

Myślę, że wszystko już zostało napisane, każdy ma swoją ocenę i w sumie to zupełnie normalne. 

 

Edytowane przez audiofan01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno doświadczenie które daje mi prawo mówić o extended high tones. Gdy wrzucam w miejsce opów na analogu lampę to gdy CD czy DAC ma grać pod Yamaha niestety nie mam zbyt wiele możliwości kształtowania dźwięku kondensatorami. Cokolwiek innego niż Mundorf Supreme na wyjściu brzmi wręcz jazgotliwie. 

Osoby które zajmują się audio również od środka wiedzą o co chodzi, tym którzy nie wiedzą powiem tylko w skrócie że Mundorf Supreme przesuwa zakres w dół. Nie traci się nic ze szczegółów czy dynamiki ale temperuje górę. Wrzucenie innych kondensatorów pod Yamahe rani uszy. Wada jest taka że na innym sprzęcie, nie "Natural sound" pod Supreme potem tej góry tonalnie jest za mało. 

Mój DAC musiałem dostrajać po przejściu na wzmacniacze i pre Yamahy żeby nie grały za wysoko, potem znów musiałem dać wyżej tonalnie górę po przejściu na Krell'a. Gdy stroję lampę pod klientów reguła jest ta sama, pod Yamahy tylko Supreme, reszta świata lepiej dać coś co zagra wyżej. 

 

 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, audiofan01 napisał:

Jeśli ktoś zestawia średniej mocy i wydajności integrę z kolumnami o spadkach impedancji poniżej 2 ohm i narzeka, że nie zagrało to o czym tu dyskutować.

Już mówię o czym. Dla mnie też to oczywiste ale jak przejrzysz to podforum to nigdzie o tym nikt nie napisze a jak już napisze to dostanie zjebke bo to zamach na świętość. Z Yamaha problem jest teraz taki że ciężko jest być wierny firmie i kochać dźwięk starej amerykańskiej szkoły grania i bardzo nad tym ubolewam. MX10000 z CX10000 jest pod tym względem genialna i dziękuję że mogłem jej posłuchać u mnie w domu i że właściciel to "wariat" który lubi to samo amerykańskie brzmienie więc jest mi dane odkrywać ciągle nowe połączenia. Dwie klasyczne końcówki B czy M też w biampingu świetnie ze spadkami pod 1ohm grają choć dla większości "właścicieli" nowych Yamah to już tylko śmietniki. 

Taki to mały problem tego forum, mniej szanuje się doświadczenie innych i mniej jest się ciekawym brzmień innych setów bo przecież ja mam najlepiej a reszta to... a uwierz mi że nawet nad tak subiektywnym tematem jak odbiór dźwięku można z przyjemnością i bez złości merytorycznie rozmawiać. 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co opisujesz to już nie mój poziom wtajemniczenia, nie jestem elektronikiem, kupuję gotowe produkty takie jakie są i które mi pasują, nic w nich nie grzebię. Wszystkie kolejne zmiany staram się aby byly na lepsze od tego czego się pozbywam. A-S3000 to raczej mój ostatni wzmaczniacz, niczego lepszego nie potrzebuję, gra dla mnie więcej niż satysfakcjonująco bez tej podbitej góry więc dlatego zdziwiły mnie te uwagi, zwłaszcza, że nikt w tym klubie wcześniej na to nie narzekał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, tu nie ma na co narzekać. Ja to w Yamahach właśnie lubię. Mogę zacytować parę innych podforum gdzie po podłączeniu głośnikow pod Yamahy było za wysoko ale nie o to chodzi. 

Cieszę się że AS Ci pasuje. Ja nie miałem na własność bo Integra nie dla mnie a ten który znam po tygodniu poszedł na sprzedaż właśnie przez to o czym pisalem. To naprawdę dobry sprzęt i szukają integry pod głośniki o wysokiej skuteczności i wysokiej impedancji nie zastanawiał bym się nawet. 

A skargi?? Mało kto się będzie skarżył jak w salonie powiedzieli mu że kupuje najlepszy sprzęt na świecie. Druga sprawa że często nie ma się porównania. A trzecia... nie ma się na co skarżyć bo AS jest naprawdę dobrze brzmiącym klockiem. 

Ja w sprzęcie grzebie bo lubię ale oprócz tego daje mi to na sprzęt inne spojrzenie. 

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.12.2021 o 20:10, audiofan01 napisał:

 

Nie wiem jak kiedyś, moja przygoda z Yamahą zaczęła się niedawno bo dopiero od a-s2100, dlatego nie jestem „każdy”, a już na pewno nie ten co ocenia Yamahę na bazie niezbyt chlubnego okresu dominacj w ofercie amplitunerów KD. Do serii tysiączek „natural sound” jak najbardziej pasuje, a przypisywanie jej nadmiernie wzmocnionych wysokich to nieporozumienie no ale ja przygłuchy jestem więc może tego nie słyszę po prostu😉

Nie wiem jak te nowsze, ale starsza seria 1000,2000 ma nieco podkręcona górę. O ile sam wzmak jest OK i gra na krawędzi to łącząc go z CD tej samej serii było już za ostro. Raczej polecał bym do kolumn z "oszczędna" górę lub jak kto lubi, zamuloną. 

?👈

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, M.K. napisał:

w moim torze z as 1200 to raczej low tones.

A z ciekawości jaka to reszta tonu a w szczególności głośniki  ?? Rozszerzony dół często = brak kontroli nad basem = niewydolność obciążeniowa wzmacniacza, no chyba, że wynika to z CD, DAC czy innych podłączonych urządzeń. 

 

No ale ja to się nie znam.

Martin Logan CLS, Ayon Triton 8 x KT150, DAC STAX (2xPCM63K na 6414/ECC81), Rotel RCD (TDA1541 na 6N9S) ,Yamaha PX3 z Yamaha MC5 (Shibata na boronie) z pre na 6N9S/6S2S, Volumio pod R Pi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.