Skocz do zawartości
IGNORED

Katastrofa Tu 154M, teorie spiskowe...


foxbat

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze raz przypominam, że załączyłem do wykorzystania typowe wyrażenia używane przez członków Sekty Pancernej Brzozy.

Można je zamieszczać dowolnie zmieniając kolejność:

 

Rzygam już tym Smoleńskiem!

Po co oni tam lecieli?

Nachlał się generał i złapał za stery!

Ten samolot w ogóle nie powinien wylecieć z Polski.

Zbijali kapitał polityczny w trakcie kampanii.

Ohydna nekrofilia polityczna.

Po trupach do celu.

Cztery razy załoga podchodziła do lądowania.

Żadnego Wawelu dla oszołoma.

To może wojnę z Ruskimi wywołacie?

Trudno, stało się, ważne, że państwo zdało egzamin.

Pierwszy pasażer wywierał oczywistą presję.

Jak długo jeszcze będziemy o tym mówić?

Nagranie z lotniska mówi wszystko.

Nie znali języka rosyjskiego.

Złamali procedury.

To nie brzoza była za wysoko to samolot był za nisko.

Dość tego smoleńskiego szaleństwa!

Mamy do czynienia z sektą i z szaleńcami.

Pozostaje ustalić, kto naciskał na załogę.

Rosjanie zrobili w tej sprawie więcej niż musieli.

Przekopaliśmy ziemię na metr w głąb.

Domaganie się ekshumacji to jednocześnie podłość i awanturnictwo.

Doktor zamieść teraz typowe wyrażenia używane przez członków sekty smoleńskiej, przynajmniej będzie śmiesznie! :)

Aero tak czytałem i powinno być tak samo w smoleńsku a co do tefałenu specjalnie wyszukałem linki dla Ciebie byś nie wybrzydzał

 

A TU FRAGMENT ROZMOWY Z ROSYJSKIM EKSPERTEM ZACZERPNIĘTY Z RADIA "" ECHA MOSKWY"" coś dla eksperta Aero

 

Pan Сергей Донец, zapytany, czy w związku z publikacją raportu MAK pozostały jeszcze u niego jakieś pytania (wątpliwości) stwierdził, że więcej jest pytań niż odpowiedzi. Na początku odniósł się do wypowiedzi swojego poprzednika mówiąc, że przepisy funkcjonujące w czasach sowieckich nie zostały do tej pory unieważnione. Zwrócił uwagę na fakt, że lotnisko było wojskowe, a takim lotniskiem zarządza старший авиационный начальник. Dodał, że co prawda przepisy ruchu lotniczego (wewnętrznego, czyli rosyjskiego - w domyśle) są oparte na przepisach międzynarodowych, ale wyraźnie zasugerował, że powinno brać się pod uwagę w tym przypadku również przepisy wojskowe, o czym załoga (w domyśle TU154) powinna wiedzieć, przygotowując się do lotu. Przywołał również minima lotniska (Smoleńsk "Północny"), czyli 100x1000 oraz fakt, że od momentu wylotu (w domyśle TU154 z Okęcia) pogoda cały czas się pogarszała.

 

W dalszej części swojej wypowiedzi ekspert stwierdza, że w takim przypadku (w domyśle złych warunków meteo), ktoś powinien podjąć odpowiednią decyzję, a to najczęściej zależy od oknkretnych osób (w domyśle-na stanowiskach dowodzenia). Jego zdaniem Grupa Kierowania Lotami (posługuję się w tym przypadku określeniem z wypracowania komisji Millera) powinna działać, nie oglądając się na to, jaki to był rodzaj lotu i kto się znajdował na pokładzie statku powietrznego.

 

Redaktorzy zapytali eksperta, czy w takim razie kontrolerzy mieli prawo jeszcze nawet przed osiągnięciem (przez TU154) wyskości krytycznej 100 m (w sensie decyzjnej), podjąć decyzję o zamknięciu lotniska. oraz odesłać go na lotnisko zapasowe?

 

- Tak, oni nie tylko mieli takie prawo, jako Grupa Kierowania Lotami, oni wręcz zobowiązani byli to zrobić - odpowiedział Сергей Донец.

 

Dalsza część rozmowy z ekspertem jest również bardzo ciekawa, dotyczy ona bowiem kwestii, z kim w Moskwie (i czy tylko w Moskwie? - przypis autora) kontaktowali się tego tragicznego poranka kontrolerzy lotów z lotniska Smoleńsk "Północny" i kto im miał prawo doradzać czy też nawet podejmować decyzje w zaistniałej sytuacji:

 

Е.БУНТМАН: Ну, мы условно называем для простоты «диспетчер», чтобы как-то было понятнее по функции просто. С кем советуется? Кто может советовать, где идет давление?

 

С.ДОНЕЦ: Ну, вы имеете в виду во время руководством полетом непосредственно, когда управляют экипажем?

 

Е.БУНТМАН: Да.

 

С.ДОНЕЦ: Когда управляют экипажем, вообще он отвлекаться не имеет права ни на разговоры.... Единственное что. Вот смотрите, существует правило. Ну, здесь очень много говорится о том, что на борту находились там главнокомандующий ВВС Польши и так дальше. Ну, что там находилось, исследовали, не исследовали, но это правило такое было и оно остается. Если начальник подходит и говорит «Делай так», тогда диспетчер имеет полное право сказать: «Товарищ командир, садись управляй». Никто и отвлекать, и брать на себя этого не будет – это нужно делать своевременно. То есть если возникает такая ситуация на принятии ответственного решения, диспетчер, руководитель полетов – он просто был обязан запретить заход. И старший авиационный начальник в этом случае не мог никак на него повлиять. И вот эти вот посторонние все разговоры, на кого он мог выходить, как он мог, с кем связываться? Только с экипажем. Он не имел права отвлекаться на остальную информацию, на прием и передачу.

 

Е.БУНТМАН: Потому что власти Польши уверяют, что...

 

А.ГРЕБНЕВА: Были некие телефонные разговоры, в том числе с Москвой.

 

Е.БУНТМАН: Это раз. А во-вторых, чуть ли не там присутствовал какой-то генерал, с которым советовались.

 

С.ДОНЕЦ: Ну, это трудно сказать об этом. Вот смотрите, вопрос возникает в отношении расшифровки телефонных переговоров, в том числе по мобильным телефонам в процессе ведения, там, ну когда самолетом управляли. Вопрос, конечно, интересный. В принципе, нарушать, как нарушали, так нарушают. И, видите, смысл-то заключается в чем? Принятие вот такого ответственного решения у военных обычно связано и очень часто особенно у людей, ну, как бы это мягче сказать, не то, что безответственными, а которые иногда больше за свое кресло держатся, чем за выполнение функциональных обязанностей так, как должно их выполнять. Поэтому вполне могли быть какие-то разговоры посторонние и советы. То есть с тем, чтобы подстраховаться. Но это предположение только.

 

А.ГРЕБНЕВА: Сергей Петрович, а хотелось бы уточнить: а когда был тот критический момент, когда группа, руководящая полетом, могла сказать «Мы запрещаем вам посадку»? В какой момент это должно было произойти, чтобы еще не случилось трагедии?

 

С.ДОНЕЦ: Ну, это должно было произойти еще в момент... В принципе, существует, ведь, зона управления воздушным движением. И когда самолет находился еще в районе управления воздушным движением... Я вам скажу так. В таких ситуациях, когда существуют сложные метеоусловия, в общем-то, регулярно синоптики отслеживают метеоусловия. И как только, да, ситуация стала ухудшаться... Ну, скажем так. С момента, когда группа руководства полетами получила информацию о том, что метеоусловия ниже минимума аэродрома, здесь они уже должны были однозначно запретить прием и закрыть даже так, конкретно, закрыть аэродром Смоленск Северный. Закрыть.

 

Omówienie tej części rozmowy nie jest proste, bowiem Pan Сергей Донец wyraźnie nie chciał się na ten temat jasno wypowiedzieć. Przywołał fakt, że na pokładzie TU154 znajdowali się między innymi wyżsi dowódcy Sił Powietrznych Wojska Polskiego, ale w dalszej częsci swojej wypowiedzi zwrócił uwagę, że jeśli naczelnik z GKL zaczyna wydawać dyspozycje kontrolerowi lotów, to ten ma pełne prawo powiedzieć, aby naczelnik sam zaczął podejmować decyzje (w domyśle - dotyczące postępowania w takich, czyli złych warunkach meteo). Jego konkluzja była jednak jednoznaczna: lotnisko powinien zamknąć kontroler lotów i naczelnik, czyli szef GKL, nie mógłby mieć o to do niego żadnych pretensji. Dodał jeszcze, że te wszystkie rozmowy, które byly prowadzone w wieży kontroli lotów, prowadziły tylko do zamieszania (w domyśle, co do tego kto i jaką decyzję ma podjąć).

 

Pan Сергей Донец nie był też w stanie odpowiedzieć, dlaczego takie rozmowy były prowadzone; ponownie zwrócił uwagę, że w wojsku (w domyśle siłach powietrznych) wszystko zależy od konkretnych ludzi, którzy być może chcieli się w ten sposób na wszelki wypadek zabezpieczyć przed podjęciem (w domyśle złej) decyzji. Dodał jednak, że to tylko są jego przypuszczenia.

 

Po tej wypowiedzi eksperta redaktor Алина Гребнева zapytała go wprost:

 

Kiedy był ten krytyczny (decydujący) moment, aby Grupa Kierowania Lotami na lotnisku Smoleńsk "Północny" zabroniła TU154M PLF 101 lądowania?

 

Zdaniem eksperta, powinno się to stać natychmiast, jak tylko Grupa Kierowania Lotami weszła w posiadanie informacji, że warunki meteo na lotnisku obnizyły się poniżej dopuszczalnych minimów dla tego lotniska. Przypomnę, że GKL miała tę świadomość już po drugim, nieudanym, podejściu do lądowania samolotu IŁ-76:

 

Podczas wykonywania dwóch podejść do lądowania rosyjskiego samolotu Ił-76 numer boczny 78817 (w okresie 9.20 – 9. 39), warunki meteorologiczne lotniska Smoleńsk „Północny” ciągle pogarszały się. Wykonawszy dwa podejścia do lądowania, Ił-76 odleciał na lotnisko zapasowe do Moskwy. Wykonany o 9.40 pomiar pogody wykazał, że warunki atmosferyczne: widzialność – 800 m, podstawa dolnej granicy chmur – 80 m obniżyły się poniżej ustalonego minimum lotniska (100 x 1000) do lądowania na WPP 26 wg systemu RSP + OSP. (str.17 polskiego tłumaczenia raportu MAK)

 

Warto zapamiętać tę godzinę: o 9:40 wg czasu MAK, warunki na lotnisku Smoleńsk "Północny" obniżyły się poniżej dopuszczalnych minimów dla tego lotniska i GKL miała tego świadomość:

 

O 09:36 kierownik lotów zażądał od meteorologa informacji o pogorszeniu pogody: „ meteo….meteo dlaczego milczysz………. mgła opadła”. Po tym meteorolog przeprowadził kolejny poza planowy pomiar pogody i odnotował początek niebezpiecznego zjawiska pogody (mgła) o 09:40: widzialność 800m, mgła, zachmurzenie 10 stopni warstwowe na 80m. Powyższa pogoda sztormowa była przekazana telefonicznie dyżurnemu synoptykowi i kontrolerowi. (str. 54 polskiego tłumaczenia raportu MAK)

 

Ostatnim ekspertem, który wziął udział w audycji radia "Echo Moskwy", był Pan Леонид Кислер:

 

А.ГРЕБНЕВА: Что вас смущает или чего вам не достает в докладе МАК?

 

Л.КИСЛЕР: В докладе МАК по моему мнению не знаю для чего, каким-то образом упущен момент, с точки зрения которого надо было бы оценить действия, все-таки, группы руководства полетов на аэродроме Смоленск. Поскольку этот аэродром – военный аэродром, и все лица группы руководства на этом аэродроме должны руководствоваться не важно, международный полет это или какой, федеральными авиационными правилами выполнения полетами в государственной авиации, которые утверждены правительством РФ. И в них четко написан порядок действий группы руководства полетов, в том числе и в условиях, в которые попал самолет президента.

 

Так вот, статья 96-я федеральных авиационных правил, она прямо предписывает руководителю полетов при получении информации о состоянии метеоусловий ниже установленного минимума, когда эти метеоусловия не обеспечивают безопасную посадку, он обязан не рекомендации давать, а в приказном порядке запретить снижение самолета и отправить его на запасной аэродром.

 

Е.БУНТМАН: Ну, вот, честно говоря, я не очень понимаю просто приоритеты. Потому что в докладе МАК ссылается на правила международных полетов.

 

А.ГРЕБНЕВА: Международные нормы, где решение окончательное возлагается на командира судна.

 

Л.КИСЛЕР: Я вам зачитываю 469-ю статью Федеральных авиационных правил выполнения полетов государственной авиации.

 

Е.БУНТМАН: То есть, получается, друг другу противоречат.

 

Л.КИСЛЕР: Которыми должна руководствоваться группа руководства полетов. Потому что это не гражданский аэродром и не гражданские диспетчера, это военные люди. 469-я статья гласит: «При выполнении международных полетов экипажи воздушных судов руководствуются: а) в воздушном пространстве РФ Воздушным кодексом, федеральными авиационными правилами использования воздушного пространства, федеральными авиационными правилами полетов в воздушном пространстве, сборниками аэронавигационной информации и настоящими правилами».

 

Е.БУНТМАН: Это очень важно то, что вы говорите, потому что это, действительно, никак не отражено.

 

Л.КИСЛЕР: Что еще должно быть? Вот, группа руководства на военном аэродроме Смоленск, их учили и готовили вот по этим правилам, а не по международным.

 

Е.БУНТМАН: Тогда совсем непонятно, тогда еще возникают вопросы: каков был механизм принятия решений?

 

Л.КИСЛЕР: Вопрос не в механизме принятия решений, а вопрос в организации этого полета и всех этих международных полетов, когда используется аэродром военный, который, по сути дела, прекратил свое существование, на который группу руководства привозят с других аэродромов. Это вообще нонсенс, понимаете? Поэтому вот здесь как человек, не раз работавший в составе групп руководства полетов на военных аэродромах, в том числе и на рабочем месте помощника руководителя полетов, я отчетливо себе представляю, что те лица, которые были в составе группы руководства полетов, должны были действовать вот таким образом.

 

Но есть одно «но». То же самое. Как и экипаж. Потому что в федеральных авиационных правилах и международных действия экипажа тоже описаны в том случае, когда он не может произвести посадку по метеорологическим условиям. Что и экипаж, что группа руководства – они попали под давление чиновников, и это заставило их принять вот такое вот решение.

 

Е.БУНТМАН: Ну, вот, каков уровень принятия решений у российской стороны мог быть? По каким поводам можно было звонить в Москву? Потому что поляки обещают обнародовать переговоры с Москвой. Что там может быть?

 

Л.КИСЛЕР: Вмешательство в деятельность группы руководства полетов, так же как и в деятельность... Статья 9-я федеральных авиационных правил «Выполнение полетов государственной авиации» гласит, что «вмешательства в деятельность экипажа, нахождение посторонних в кабине категорически запрещено».

 

Е.БУНТМАН: Нет, это понятно, это очевидно, конечно.

 

А.ГРЕБНЕВА: Там про пилотов. А мы про диспетчеров – имеет ли право диспетчер позвонить кому-то?

 

Л.КИСЛЕР: Вмешиваться в деятельность диспетчера, руководителя полетов в данном случае... Речь идет о группе руководства, понимаете? Здесь принимает решение руководитель полетов – в военной авиации он принимает решение. Не имел права вмешиваться никто.

 

Е.БУНТМАН: Понятно.

 

Л.КИСЛЕР: Никто. Он должен был принять решение, а потом о своем решении проинформировать. А тут советчиков, как говорится, много, а отвечать один будет.

 

Odpowiadając na pytanie, czego mu brakuje w raporcie MAK, poproszony o wypowiedź ekspert zwrócił przede wszystkim uwagę na brak dostatecznej oceny działań Grupy Kierowania Lotami na lotnisku Smoleńsk "Północny". Zauważył, że lotnisko to było lotniskiem wojskowym, wszystkie osoby będące w składzie GKL zobowiązane były, bez względu na to, czy był to lot międzynarodowy czy też nie, posługiwać się federalnymi przepisami ruchu lotniczego zatwierdzonymi przez rząd Federacji Rosyjskiej, w których są określone zasady postępowania GKL w warunkach, w jakich znalazł się (w domyśle lecący w stronę Smoleńska) samolot prezydenta. Przywołał przy tym punkt 96 federalnych przepisów lotniczych, który wg niego jasno opisuje, że po otrzymaniu informacji o warunkach meteo poniżej warunków minimalnych dla lotniska, nie zapewniających bezpiecznego lądowania, kierujący lotami powinen od razu zabronić samolotowi zniżania się i odesłać go na lotnisko zapasowe.

 

Przepis, na który powołał się Леонид Кислер, znajduje się w dokumencie Федеральные авиационные правила производства полетов государственной авиации, Приказ Министра обороны РФ от 24.09.2004 №275;pozwolę sobie przywołać fragment, o którym najprawdopodobniej była mowa:

- See more at:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Aero tak czytałem i powinno być tak samo w smoleńsku

Oczywiście, że powinno być tak samo w Smoleńsku! Wiesz dlaczego? Bo to linia lotnicza planuje lot i go odwołuje, a kapitan statku powietrznego jak nie ma warunków do lądowania to prosi o przekierowanie na lotnisko zapasowe.

odwracamy kota abyście się nie znęcali nad nim jak nad zwłokami ŚP Prezydenta

pancerne brzozy są w rosji po czarnobylu

 

Mam do ciebie przemciu bardzo proste pytanie:

Czy miałeś kiedykolwiek do czynienia z brzozą albo z innym drzewem? Ale nie w necie tylko tak fizycznie - ty i drzewo? Próbowałeś jakieś takie nawet cienkie drzewko złamać albo potraktować metalową rurką?

 

Ja próbowałem i zapewniam cię, że gdybyś sam spróbował byłbyś mocno zdziwiony. Z naciskiem na "mocno".

 

P.S.

 

Zastanawia mnie takie zamilowanie i znajomość rosyjskiego wśród zwolenników teorii zamachu, bo ja odpadam po drugim zdaniu. Skąd to się bierze?

Jestem Europejczykiem.

 

 

Zastanawia mnie takie zamilowanie i znajomość rosyjskiego wśród zwolenników teorii zamachu, bo ja odpadam po drugim zdaniu. Skąd to się bierze?

 

Z wykształcenia.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Z wykształcenia.

 

Taaak?

Ja uczyłem sie rosyjskiego w podstawówce, w liceum (naprawdę dobrym), na studiach (starsza pani, strasznie wymagająca, teksty techniczne). Młodzi ludzie nie mają nawet ułamka szansy na taki program nauczania.

Jestem Europejczykiem.

 

Taaak?

Ja uczyłem sie rosyjskiego w podstawówce, w liceum (naprawdę dobrym), na studiach (starsza pani, strasznie wymagająca, teksty techniczne). Młodzi ludzie nie mają nawet ułamka szansy na taki program nauczania.

 

To czemu odpadasz po drugim zdaniu?

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Jaruś tak miałem do czynienia z brzozą i powiem ci drogi ekspercie od drzew że jest to w lesie mieszanym najczęściej powalane drzewo przez wiatr nawet jak rośnie w środku lasu ze względu na jego kruchość.

ps metalową rurką potraktuj siebie i nie niszcz przyrody, ja wycinałem brzozy siekierą za pozwoleniem leśniczego gdzie wcześniej wykupowałem asygnatę na ich wycięcie

Według PiSSmanów drzewa na widok nadlatującego Pana Prezydenta powinny skłonić się do samej ziemi. Skoro brzoza tego nie zrobiła to musiała być opancerzonia niczym ruski czołg.

Jestem Europejczykiem.

 

lepiej żeby brzozy kłaniały się Prezydentowi Kaczyńskiemu niż jak pyłowcy klękają przed putinem i innymi pseudo elitami eułłłłopejskimi:P

,,Sikorski przez ubiegłe 4 lata dyskretnie milczał, że zdawał sobie sprawę z tego terrorystycznego zagrożenia i zrzucał cynicznie całą odpowiedzialność na polskich pilotów obciążając ich winą za tragedię smoleńską. A przecież jako minister spraw zagranicznych wiedział o każdym szczególe przygotowań do wizyty w Katyniu i kierował większością tych działań.

I zwrócił uwagę, że o swoich podejrzeniach nie poinformował należytych instytucji:

Trzeba wiec spytać, czy uprzedził prezydenta, że w tysiącach metrów kabli można ukryć wszystko? Czy uprzedził o tym BOR i służby specjalne jak choćby SKW? I dlaczego zapomniał powiedzieć o tym w swoich zeznaniach w prokuraturze? Ile jeszcze tajemnic tragedii smoleńskiej ukrywa Radosław Sikorski?,,

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Przecież tutaj nie chodzi o żadną prawdę. Ten wypadek pokazał całą głupotę bliźniaków, a w tej chwili jest wykorzystywany w celu wyborczym. Czy Gosiewskie/Gosiewscy mieliby jakieś szanse na którymkolwiek szczeblu gdyby syn żył? Martyrologia się sprzedaje. Szkoda ludzi , którzy wsiedli do samolotu i zginęli przez zgraje politykierów. Tym bardziej szanuję tych , którzy mieli odwagę odmówić udziału w hucpie [np. dwukrotnie taki aktor Englert], zachowali życie i nie skundlili sie. Cześć z tych ludzi co była na pokładzie nie za bardzo mogła nie leciec. Krew na rękach mają piloci i wierchuszka PIS-u. To pozostanie w ich sumieniach. Bardzo cieżko jest co widac po Jaroslawie, tej córce Lecha co wyszłą za syna esbeka i wielu innych pisowcach życ z ta ogromną wina w sercu, ze znajomoscia prawdy , że własna głupota przyczyniła sie do smierci wielu ludzi. Cos jak rodzice dziecka, które bez odpowiedniej opieki utopiło sie w szambie. Też winny jest wtedy Tusk, lekarze , ratownicy pogotowia i cała reszta. Tym razem Kaczyńscy utopili w szambie ponad 90 osób. W Polsce ginęli ludzie, a w Berlinie tłum klaskał na wiecach z Hitlerem, tutaj sytuacja jest podobna. Nikt nie wstanie, nie powie , ze król jest nagi, nie powie sp.ierdoliłeś Pan, odejdź....Król otacza sie ochroniarzami, siwieje, starzeje sie w zastraszającym tempie przepełniony myśla o zemscie. Taki przeciwnik polityczny jest potrzebny Tuskowi gdyz mu nie zagraża w żaden sposób.

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

ten wypadek pokazał całe prostactwo kierowane nienawiścią nastawienie pseudo elit wypadłych z jelit nieodpowiedzialne zachowanie i fachowość wypowiedzi w stylu bziuu, sru i pierdu pierdu byle by prawda nie wyszła na jaw, huzia na juzia albo na trupa bo on się nie broni i tak do dziś dnia, nienawiść wyśmiewanie, opluwanie, schowaj babci dowód a bida w kraju, ćpajcie chlajcie ale nie mówcie o narodowym patriotyzmie, głupim narodem łatwiej się steruje no to media do roboty i ogłupiamy, pokazujemy taniec z gwiazdami ale nie problemy z gospodarką, zagrożenia niezależności energetycznej kraju, bezrobocia itp, ważne jest bziuu i sruuu

ten wypadek pokazał całe prostactwo kierowane nienawiścią nastawienie pseudo elit wypadłych z jelit nieodpowiedzialne zachowanie i fachowość wypowiedzi w stylu bziuu, sru i pierdu pierdu byle by prawda nie wyszła na jaw, huzia na juzia albo na trupa bo on się nie broni i tak do dziś dnia, nienawiść wyśmiewanie, opluwanie, schowaj babci dowód a bida w kraju, ćpajcie chlajcie ale nie mówcie o narodowym patriotyzmie, głupim narodem łatwiej się steruje no to media do roboty i ogłupiamy, pokazujemy taniec z gwiazdami ale nie problemy z gospodarką, zagrożenia niezależności energetycznej kraju, bezrobocia itp, ważne jest bziuu i sruuu

Coś o nienawiści bredzisz?

Krew na rękach mają piloci i wierchuszka PIS-u.

 

Dobre, dobre! :)

Brzmi jak z pierwszej strony wyborczej albo z programu Stokrotki naszej kochanej, Moniki...

Nowomowę kłamców smoleńskich przyswoiłeś sobie perfekcyjnie.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Uwaga! Leję wodę na młyn.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ktoś zrozumiał ten bełkot przemka?

Albo za mało wypiłem albo po prostu nie da się ;-).

Bo pijesz mleko a to trzeba pić "mleko od wściekłej krowy". ;-)

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

rambo to już totalne poniżenie, upadek na ryj:-SSSSSS

Jarek a jak tak waliłeś w tą brzozę metalową rurką to nie złamała się ta rurka a ty nie wykonałeś półbeczki i nie padłeś na plecy??

Skoro masz dość gadania to W JAKIM CELU WLAZŁEŚ W TEN TEMAT???

Masz dość gadania - to nie gadaj.

A jeśli GADASZ ŻE MASZ DOŚĆ GADANIA, to musi być przecież jakieś wyjaśnienie tego paradoksu...

 

 

zapytam zatem inaczej

czy w ciągu kilku najbliższych lat skończy się pieprzenie o tej "katastrofie"?

ja naprawdę już tym rzygam i mam w dupie, czy nas ruskie strącili czy sami spadli

mamy milion innych problemów w kraju

pewnie że mamy ale jeden zasadniczy a mianowicie jaka jest różnica miedzy Tuskiem a Mickiewiczem??

a no taka że Mickiewicz napisał Dziady a Tuski zrobił dziadów z polaków

przypomnieniem dla młodzieży niech będzie afera FOZZ i jakie media z tych pieniążków powstały

 

a największa afera to okrągły stół, tam zbrodniarzom komunistycznym obiecano że włos z głowy nie spadnie oraz pozwolono by stali się biznesmenami nowej Polski a robotnicy co walczyli i ginęli stali się parobami albo poszli na bezrobocie

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.